Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Egy poszt a normális férfiakról, de tényleg

2014. június 17. - Alibanya1

Röpködök ide-oda  a témákban, már ami a társkeresést és párkapcsolatokat illeti és leragadok nyilván a problémásabb eseteknél, ezért joggal ér a kritika, hogy csak "nyafogok" a férfiakkal kapcsolatban. Magamba szálltam és elismertem, hogy ez így tovább nem mehet, kell egy posztot szánni a normális, hétköznapi férfiaknak is. Mert vannak! És sokan vannak, nap mint nap itt mennek el mellettem az utcán. Egyetlen apró picinységet róhatnék fel nekik, hogy nincs zöld karszalag rajtuk a következő felirattal: "szabad, normális pasi vagyok". Így enélkül sajnos elég nehéz helyzetben vagyok...

e9dd3fc296dbd8eef19c9ddfe4c8fd76.jpg

Ettől eltekintve itt vannak közöttünk. Térképezzük fel, hol találhatunk ilyen férfiakat:

1. Szülői értekezlet

Ha egy férfi itt megjelenik, biztos, hogy nagyon helyes és aranyos, sőt a családját a szívén viselő ember, sajnos nagy valószínűséggel foglalt is. Minden esetre a jelenlévő anyukák édes izgalommal figyelik a fehér hollót, az egyetlen férfit az épületben. Miért van ez így? Azért már árnyaltabb a dolog, újabb tapasztalatokkal gazdagodtam, földrajzilag változatosabb a kép, a gazdagabb vidékeken több apa jelenik meg.... 

2. Óvoda, bölcsi: érkezés a gyerekért

Ha egy gyerekért az apja megy, akkor az nagy valószínűséggel elvált apuka, és hát ha ilyen törődős, akkor normális lehet, ha nem pechünk van, de azért érdemes rárepülni és édesen kacarászni, hogy már milyen ügyesen adja a gyerekre a cipőt, nahát! És az apuka mindig ilyen türelmes? (ajánlott erős pillarebegtetés a kérdés feltevése közben). Azért felmerülhet a lehetősége annak is hogy egy rendes házasemberrel futottunk össze és akkor nincs az szer amivel lemossunk magunkról az undok házasságromboló bitch szerepkört. Te jó ég azok a tekintetek.  

3. Virágüzlet, ajándékbolt

A normális férfi éppen virágot vesz a barátnőjének, vagy feleségének, ha szerencsénk van, akkor csak az anyukája születésnapjára, és akkor szabad a pálya, pénztárcát földre ejtve indulhat az akció... Ez annyira szép, leginkább filmekből ismert jelenet, javallott a nőnek elesni, elcsúszni, vagy magára, esetleg a férfire önteni valamit, ezek szoktak működni - állítólag  

4. Hajókirándulás

Előzékenyen kíséri nőnemű rokonait a fedélzeti napozóhoz, miután biztonságba helyezte őket, meghívhatjuk egy koktélra - talán. Ez egyébként teljességgel nagyon praktikus ötlet, láthatjuk szombatonként, amint férfiak tömegesen szállnak hajóra várva életük szerelmét. Az életből ragadtam az ötletet.

5. Koncert a Müpában

Ezt figyeld micsoda végtelen szerencse, felér egy lottó találattal: elmész egyedül egy komolyzenei estre és melléd vett jegyet a szintén magányos, nagyon normális férfi. Elképesztő fordulat az életben. Természetesen ő is éppen ki van éhezve egy új kapcsolatra, és teljességgel nyitott és kiegyensúlyozott, semmi aggodalom benne nincsen. Ja, és éppen te vagy az esete kémiailag is. Alig várjátok az amúgy szellemi eufóriát okozó koncert végét, hogy végre egymásnak szentelhessék a figyelmet... 

6. Művészettörténeti előadás a XIX. századi porcelánokról

Félő, hogy ebben az esetben megint a sok vadász kevés fóka esete foroghat fenn, de ha itt megjelenik egy férfi, az biztos, hogy nagyon normális és igényes. Próbáljunk meg megbotlani és ráesni, az talán segít, hogy ránk figyeljen. A norvég és brit tudós csapat igazán kikutathatná, hogy mekkora a valószínűsége, hogy ilyen rendezvényen felbukkanó férfinek és az lehetőség szerint milyen állagú. Jó lenne egy szorzó vagy valami állandó, a Schmidt szám ( ez az állandó a terem négyzetméteréből, az előadás várható IQ színvonalától és a levegő nedvességtartalmából megadja az egy férfira jutó nők számát) vagy ilyesmi. 

7. Internetes társkereső

Haha, most vicceltem...végül is nem, biztos akad ott is, csak nem írta ki a reglapjára, hogy éppen koncertre készül a Müpába, vagy hajókirándulásra a nagynénikéjével.

8. Javaslatokat kérek....

Mielőtt az a vád érne, hogy megest ironizálok és komolytalan vagyok, bevallom tényleg azt teszem és ezzel csak azt akarom hangsúlyozni, hogy mennyire nehéz és rögös út vezet ahhoz, hogy megtaláljuk a nekünk megfelelő férfit különösen így 40 felett, és gondolom fordítva is ugyanez igaz. Pedig milyen jó lenne, de most komolyan, ha egy nagyrészt normális pasi csak úgy kicsippentene magának és akkor:

soha többé nem kellene fellépnem a társkereső oldalra,

szabadon lehetnék végre nő a levendula gyűjteményemmel és receptes kiskönyvemmel, a jóga leckéimmel meg egyéb zagyvaságokkal, ja és csacsoghatnék összevissza

az Aida győzelmi kórusát fütyülve vasalnék

piciny tánclépésekkel vacsorát készítenék, de minden este istenbizony

és minden hónapban vadiúj szexi fehérnemű szettet vásárolnék

csak és kizárólag az én normális férfim kedvéért, én a vélhetőleg normális nő!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr16305959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronnie_27 2014.06.20. 13:52:42

@chop:

"a nő sem akar a férfinek és a férfi sem a nőnek megfelelni, mindenki a saját önző érdekét helyezi előtérbe (én is), emiatt nem lehet, hogy logikailag ki van zárva a hosszútávú kapcsolat lehetősége?"

Egy jó és hosszútávú kapcsolat is egy önző érdek eredménye, hisz azért vagy együtt a pároddal, hogy joobban érezd magad, mint egyedül vagy mással. Régen, amikor majdnem mindenki kapcsolatban élt, vagy legalábbis arra törekedett, akkor is önzőek voltak ez emberek, csak akkor a kapcsolat jobban megfelelt az emberek öönző érdekeinek. Ma már nem felel meg jobban, mert manapság sokkal könnyebb és jobb egyedül élni, mint régen.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.20. 13:52:52

Szögezzük le, hogy mindenki köt kompromisszumot.

Az is kompromisszum, hogy megállok a piros lámpánál, elengedem azt, akinek zöld, és aztán megyek át, amikor nekem zöld.

invalid username 2014.06.20. 13:53:45

@Pixynor:

Kedves Pixynor, nem kell nagyon lehúzni magad :) a külső akkor számít sokat, amikor eleve úgy közelít egymáshoz két ember, hogy méregeti: szívesen lefeküdnék-e vele.

Ezért érzem csapdának a társkereső weboldalakat és társkereső klubokat.
A fénykép, ha korrekt, nem hiteles, mert egy élő ember arca nem merev, a szépségét a piciny mozdulatok hordozzák. Ám ha a fénykép szépített, akkor meg nem becsületes.

Ha én a hasikámról készült fotót felraknám egy társkeresőre, vajon kik jelentkeznének? Szerintem csupa olyan, akit látni sem akarok.

Ezt a képet akkor csinálta az ember, amikor öltözködés közben épp telefonáltam, a melltartó még a kezemen lógott. A teljes képen látszik a mellem. Látszanak a tejmirigyek, csomók, jópár anyajegy, és még nem is egyformák. Bármelyik huszadrangú tutti-frutti fényképen jobb cicik látszanak, a technika nem is mer határokat.

Szóval ismerkedni úgy lehet, ha nem AZÉRT ismerkedsz. Akkor megtalálhatod azt az embert, akivel az életed nem szexszel töltött 97%-ában is jól érzed magad. És vele még a szex is jobb lesz.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.06.20. 13:53:46

@Ronnie_27:
"Egy jó és hosszútávú kapcsolat is egy önző érdek eredménye, hisz azért vagy együtt a pároddal, hogy joobban érezd magad, mint egyedül vagy mással."

Bezony :)

chop 2014.06.20. 13:55:14

@Pixynor:

www.turatars.com/

Ha szeretsz túrázni. A titok amúgy annyi, hogy nem "párkeresni" kell, hanem lefoglalni magad.

chop 2014.06.20. 13:56:58

@Ronnie_27:

mindez szerintem azért van, mert ma egész egyszerűen annyi negatív példát látunk, hogy nem akarunk kockáztatni és inkább vagyunk egyedül, mert így nem érhet kopp. Tehát akkor vissza is lehetne vezetni mindezt az internetre, mert alapvetően az nyitotta ki a világot.

Észak-Koreában is csak azért nem lázadtak fel a népek, mert nincs internet...ha nem tudom, nem fáj.

invalid username 2014.06.20. 13:57:11

@Hoppácska:

"Az is kompromisszum, hogy megállok a piros lámpánál, elengedem azt, akinek zöld, és aztán megyek át, amikor nekem zöld. "

Szerintem ez nem kompromisszum :)

Azért állok meg, mert társas lények vagyunk, és mindenki jobban jár a közösen alkotott elvek tiszteletben tartásával, mintha minden pillanatban saját céljainkra törekednénk.

invalid username 2014.06.20. 13:57:49

@Hoppácska:

"Az is kompromisszum, hogy megállok a piros lámpánál, elengedem azt, akinek zöld, és aztán megyek át, amikor nekem zöld. "

Szerintem ez nem kompromisszum :)

Azért állok meg, mert társas lények vagyunk, és mindenki jobban jár a közösen alkotott elvek tiszteletben tartásával, mintha minden pillanatban saját céljainkra törekednénk.

invalid username 2014.06.20. 13:58:42

@Hoppácska:

Ez nem az a dolog, amiben menni fog.

Pixynor 2014.06.20. 13:58:50

@Rongy Rázó: "Ezt a képet akkor csinálta az ember, amikor öltözködés közben épp telefonáltam, a melltartó még a kezemen lógott. "

Hmm szóval ez a Te hasikád :) ....

chop 2014.06.20. 13:59:04

@Let it Bee:

ennek rettentő triviális oka van: a nők - szerintem - alapvetően úgy működnek, hogyha másnak kell, akkor nem lehet olyan rossz, tehát nekem is kell! Ha nem kell senkinek, akkor nekem sem kell! Tipikus "szegény embert az ág is húzza"-effektus...

Pixynor 2014.06.20. 13:59:48

@chop: "Ha szeretsz túrázni. A titok amúgy annyi, hogy nem "párkeresni" kell, hanem lefoglalni magad. "

Mondjuk blogok olvasásával?? :)

invalid username 2014.06.20. 14:00:56

@Hoppácska:

Egyébként itt az alibanya blogban, meg az anyuazágyban blogban írogattam elég sokat magamról és a tapasztalataimról, csak vissza kell lapozni. Hátha te leszel a kivétel :)

chop 2014.06.20. 14:01:34

@Rongy Rázó:

"Kedves Pixynor, nem kell nagyon lehúzni magad :) a külső akkor számít sokat, amikor eleve úgy közelít egymáshoz két ember, hogy méregeti: szívesen lefeküdnék-e vele."

Szerencsére a férfiak alapvetően nem így néznek a nőkre...szerencsére! :D :D :D :D

Istenem... you made my day! :)

chop 2014.06.20. 14:02:30

@Pixynor:

például, de itt viszonylag kevés a testi kontaktus. Az meg azért kell.

tájfun 2014.06.20. 14:04:07

Egy ideig csak olvasgattam...
Azért a kommenteket elől asva összegezhetem úgy, hogy azért az átlagos férfi átlag feletti anyagiakkal rendelkezik.
De egyébként az anyagiak nem számítanak...:-)
Nos az ilyen pasik száma véges, ezért nincs elég szabad és normális férfi, tehát sok nő sajna egyedül marad...

invalid username 2014.06.20. 14:05:29

@Pixynor:

Igen. Nekem tetszik. És ami fontosabb, az embernek is :)

Nem mindenki tartja sárkánynak magát :)

invalid username 2014.06.20. 14:15:07

@chop:

"Szerencsére a férfiak alapvetően nem így néznek a nőkre"

A főiskolán MINDEN fiú és MINDEN lány MINDIG úgy nézett egymásra, hogy lehet-e vele dugni. Én akkor szabadultam ki a szülői ellenőrzés alól és... hát igen, szereztem tapasztalatokat. (Nem is értem, hogy a férfiak péniszméretét miért "önbevallással" szokták felmérni, egyszerűbb lenne a nőktől adatokat gyűjteni). Aztán az első vizsgaidőszak után jó időre bezártam a kaput és már csak a mostani férjemnek nyílt ki újra :)

Vele a főiskolai filmklubban jöttem össze. Egy éven át csak vitatkoztunk, társaságban. Kevésbé nyomulósan mondta el a véleményét, volt benne empátia, végighallgatta, amit a többiek mondtak, és mindig a védelmére kelt annak, akit a többiek letámadtak. Aztán egyszer én támadtam le, de már kettesben :)

Ronnie_27 2014.06.20. 14:17:52

@Hoppácska:

Igen. Vannak jó kompromisszumok is. De sokan a kényszerpályákat és a megalkuvásokat is kompromisszumnak tekintik, csak hogy vigasztalják magukat.

chop 2014.06.20. 14:22:41

@Rongy Rázó:

"A főiskolán MINDEN fiú és MINDEN lány MINDIG úgy nézett egymásra, hogy lehet-e vele dugni."

Hát, ez szerintem a pubertás után minden pasinál így van (a csajokról nem tudok autentikusan nyilatkozni), ami változik az az, hogy CSAK dugni akarok vele, vagy többet is. De dugni mindig akarok.

Tetszik-nem tetszik, egy nőt az tesz manapság nővé, hogy dugják vagy nem dugják.

Pixynor 2014.06.20. 14:34:37

@chop: "például, de itt viszonylag kevés a testi kontaktus. Az meg azért kell. "

Ja persze, nem a testi kontaktus helyett töltöm itt az időmet :)

Pixynor 2014.06.20. 14:38:04

@Rongy Rázó: "Igen. Nekem tetszik. És ami fontosabb, az embernek is :)

Nem mindenki tartja sárkánynak magát :) "

Nekem is :)

És jobb ha pozitív irányú a csalódás :)

tájfun 2014.06.20. 14:38:15

@Ronnie_27: kompromisszum akkor működik jól, ha képes vagyok lemondani számomra nem alapvetően fontos valamikrol, cserébe kapok olyan valamiket, amelyek fontosak számomra. A másik fél szemszögéből ugyanez a helyzet.
Ez Win-Win helyzet, amiben mindenki nyer és senki nem veszít.
Ilyen helyzet nem mindig hozható össze, ilyenkor jön a megalkuvás, de akkor már legalább az egyik fél veszít, sokszor mindkettő.

Csakegyvalaki 2014.06.20. 14:40:42

@Rongy Rázó: "mindig a védelmére kelt annak, akit a többiek letámadtak. Aztán egyszer én támadtam le, de már kettesben :)"

És a védelmedre kelt?

Pixynor 2014.06.20. 14:41:51

@chop: "Tetszik-nem tetszik, egy nőt az tesz manapság nővé, hogy dugják vagy nem dugják. "

Jaj, azért sok nőnek nagy szerencse az, hogy ez nem így van :)

Azért úgy gondolom, hogy egy nő még mindig ama két XX kromoszóma miatt nő :) Michelle Pfeiffer-t sem dugja egy pasi sem és ugye nem vonja senki kétségbe, hogy ő nő, márpedig a Micsoda nő!!! kategóriából :)

Pixynor 2014.06.20. 14:44:50

Jaj én balga szűz,megkövetem magam, nem Michelle Pfeiffer-re gondoltam bocsánat, hanem Jodie Foster-re!!!!

tájfun 2014.06.20. 14:48:43

@Pixynor:
Egy nő a férfitől válik nove és fordítva.
Ergo kell a dugas is a nove váláshoz.
Jodie Foster bár nőnemű, de nem nő.
De jó színész.

Pixynor 2014.06.20. 14:50:57

@tájfun: Okés, kell a dugás :) elfogadom, jó is azt :) és dugok is :) néha többször is mint olyan, aki házasságban él :)

De azért sok nő nincs ilyen jól megáldva ezzel a dologgal. Épp azért mert a pasik, csak a fiatal nőket akarják. Akkor ők már nem is nők??

invalid username 2014.06.20. 14:58:08

@Csakegyvalaki:

Önmaga védelmére kellett volna kelnie, de esélye sem volt :)

invalid username 2014.06.20. 15:02:25

@Pixynor:

"És jobb ha pozitív irányú a csalódás"

Ezt sokáig én is így gondoltam, de nem azért, hogy kellemes meglepetést szerezzek a másiknak, hanem hogy engem ne érjen kellemetlenül egy negatív visszajelzés. De ez csak azért volt, mert a visszajelzésekből próbáltam fenntartani a lelkierőmet.

Kell az elismerés.
De nem akárkié.

invalid username 2014.06.20. 15:03:43

@chop:

Ez elég egydimenziós mérés.
Szerintem érdemes több színt használni :)

Pixynor 2014.06.20. 15:04:02

@Rongy Rázó: "Ezt sokáig én is így gondoltam, de nem azért, hogy kellemes meglepetést szerezzek a másiknak, hanem hogy engem ne érjen kellemetlenül egy negatív visszajelzés. De ez csak azért volt, mert a visszajelzésekből próbáltam fenntartani a lelkierőmet."

Ott az öt pont :)

tájfun 2014.06.20. 15:23:04

@Pixynor: én őket potenciális noknek nevezem.
Minél több időt töltenek férfi nélkül, annál többet vesztenek a nőiességukből.
Természetesen nőneműek maradnak.

Pixynor 2014.06.20. 15:24:11

@tájfun: tudod, hogy gonosz vagy?? :)

tájfun 2014.06.20. 15:32:56

@Pixynor: tudom.
De ha jól belegondolsz, én nagyon nobarat pasi vagyok.

Pixynor 2014.06.20. 15:34:32

@tájfun: feleségbarát!!! nem ugyanaz :)

tájfun 2014.06.20. 15:43:21

@Pixynor: legfőképp az!:-)
De úgy általában is szeretem a női nemet.

Pixynor 2014.06.20. 15:45:49

@tájfun: "De úgy általában is szeretem a női nemet. "

Na ezt az egyet nem hiszem :) szerintem sokkal jobban szereted azt, hogy: oh IGEN, gyere baby :) (persze a nejedtől), mint azt, hogy jaj most NEM :)

tájfun 2014.06.20. 15:52:20

@Pixynor:
Ha szexről van szó, természetesen így van. De ezen felül szeretem az enjet, amiből azért sok női vonás hiányzik.
Meg úgy általában én nők között, női társaságban érzem jól magam. Mert szerethetobbek vagytok, mint a férfiak.
Még barátként is.

tájfun 2014.06.20. 15:58:33

@tájfun:
Éppen ezért állandó kísértésben vagyok, de eddig megúsztam az elcsabulast.

Pixynor 2014.06.20. 16:00:56

@tájfun: "Meg úgy általában én nők között, női társaságban érzem jól magam. Mert szerethetobbek vagytok, mint a férfiak."

Ezzel én is így vagyok, csak a férfiakkal :) De valahol ez a természetes beállítottság egészséges férfiaknál és nőknél egyaránt :)

tájfun 2014.06.20. 16:21:58

@Pixynor: azért a szinglisegben is van jó, neked nem kell ellenállnod, ha megtetszik neked valaki éppen..,:-)

invalid username 2014.06.20. 17:13:31

@tájfun:

Elmesélem, mi van az én fejemben ilyenkor.

Jó pasi - tök izgalmas lenne vele - de mennyi kecmec mire addig eljutunk - és mi van, ha (durva, beteg, meleg, nője van, perverz, nem figyel rám stb) - inkább az emberem. Ez negyed másodperc alatt, de erősen rövidítve és egyszerűsítve, hogy kívülálló is értse, mert közben van még egy csomó leágazás, főiskolás emlékek hasonló de béna / durva / perverz / becstelen pasikról, barátnőim kalandjait követő sírós vagy boldog beszámolókról).

Ezután odanézek az emberemre (ha ott van), ÚGY, hogy tudja, mi lesz este, vagy éjjel vagy hajnalban. És ha ő is ÚGY néz vissza, nekem már nedves a puncim és keresztbe kell tennem a lábam.

Pixynor 2014.06.20. 17:33:03

@tájfun: "azért a szinglisegben is van jó, neked nem kell ellenállnod, ha megtetszik neked valaki éppen..,:-) "

Ebbe ne menjünk bele. Mindkét állapotnak, szingliség, párkapcsolat meg vannak a jó és rossz tulajdonságai is :) ugyanúgy :)

tájfun 2014.06.20. 18:56:25

@Rongy Rázó:
Ez kedves és nagyon szép...

Let it Bee 2014.06.21. 09:03:57

@Hoppácska: "Általában még beszélgetni is a gondokról szoktak az emberek..."

Hűha! Ez most komoly? Te ilyenekről szoktál beszélgetni a barátaiddal? Netán a pároddal is?

Persze, ha van gond, azt meg is lehet beszélni (Egy férfi esetében ez már neccesebb, ő oldja meg a problémákat, és ne nyavalyogjon róla), de azért amennyire csak lehetséges, ne ez legyen a téma.

Én nagyon szeretek beszélgetni, de az lehetőleg ne valami borongós téma legyen, hanem inkább vidám. Meg lehetőleg értelmes is. Barátban is, társban is kerülném, akivel "általában még beszélgetni is a gondokról" lehet. Félreértés ne legyen, azokról is, sőt, mindenképp, de akinek sok gondja van (értsd: gondként él meg szinte mindent), valahogy nem annyira kellemes társaság.

Let it Bee 2014.06.21. 09:28:22

@Rongy Rázó: Bocs, de ez egy picit kegyetlennek hat. (Mintha direkt lenne az.)

Hogy lehet közöli előre valamit, amiről nem tudhatod, hogy úgy lesz-e. Hisz épp azért ismerkedik két emberke (mármint ellenkező neműek), hogy hátha ebből most nem csak dugi-bugi lesz, hanem más is. Persze, tudom, nem kell elítélni azt, ha csak kufirc lesz a dologból, hisz pont ebből alakulhatnak ki a komolyabb érzelmek is. De ha ez nem jön, akkor le kell zárni.

De előre közölni olyasmit, amiről még fogalmad sincs?! Sőt, olyat, ami ellentétes a reményeiddel, vágyakozásoddal? Mondom, ez most simán gonoszkodó megjegyzésnek hatott, amivel olyan túl nagy gond nem is lenne, csak épp tőled nem az ilyen hozzászólásokat a megszokottak.

Let it Bee 2014.06.21. 09:39:18

@Rongy Rázó: Nem, nem (biztos, hogy) erről van szó.

Az emberek keresik a társukat (amikor éppen nincs nekik). Megismerkednek valakivel, a legritkább esetben érzik elsőre, hogy hú banyeg, vele mostantól kezdve életem végéig, hanem van valami vonzalom, és vagy lesz ebből erősebb érzelem vagy nem. Ha az X-eidk lefekvés után se érzi azt, hogy lesz, lépjen tovább. Sőt, még ez se feltétlenül szükséges, ha a másik úgy viszonyul a helyzethez, hogy neki is jó a heti kettő szex, és nem vágyik többre.

De most itt mit látunk? Hogy valaki őszintén leírja, hogy neki jó, hogy dugja hetente, de mivel érzi, hogy a másiknak több kellene, érzelmek is, amit nem tud viszonozni, akkor nem használja ki a helyzetet, hanem lezárja inkább. Teljesen tisztességes, felelősségteljes hozzáállás.

Let it Bee 2014.06.21. 10:08:36

@Hoppácska: "Tehát a barátaim sem jöttek oda sohasem, hogy "légyszi segíts, ilyen és ilyen gondom van"..."

Tudom, ez most látszólag ellentétes az előző ilyen jellegű hozzászólásommal, de hidd el, ez az egyik legjobb. Mikor barátok (vagy akár csak haver) téged keres meg, ha megoldandó "helyzet" van az életében. Ebből (is) tudod, hogy jól irányítod az emberi kapcsolataid. Hogy épp jó helyen vagy empátia szempontból. Hogy hozzád bátran lehet fordulni, mert meghallgatod a másikat, odafigyelsz rá.

Bevallom, ez nálam hullámzó, és nagyon figyelek minden ilyen rezdülésre, hogy most éppen "keresett" ember vagyok-e környezetemben. Ha nem, akkor elkezdek gondolkodni, mit csinálok mostanában rosszul. Kell az állandó önkontroll. Mert nincs olyan (legalábbis én nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni), hogy a barát barát marad, mert kitart, de már nem érzi azt, hogy ezzel a fickóval még mindig élvezetes találkozni, csak böcsületből tart ki mellettem.

invalid username 2014.06.21. 12:11:24

@Let it Bee:

Igen, kegyetlen volt, és szándékosan volt az. Felcsípni, használni és eldobni egy lányt: nem kevésbé kegyetlen. Tudja mit akar? Egoista.

invalid username 2014.06.21. 12:25:21

"a legritkább esetben érzik elsőre, hogy hú banyeg, vele mostantól kezdve életem végéig"

Bizony. Én is jó pár fiút kipróbáltam így, mielőtt rájöttem, hogy ez nem vezet sehova. Szexből nem lesznek érzelmek. Szakítás lesz, aztán a szakítás utójátéka (figyelem, hogy kivel kavar, kárörvendek, ha már két hete búvalbélelt, lepattintom, ha próbál visszajönni, majd úgy enyelgek a következővel, akit én is fájdalomcsillapítónak használok, hogy lássa – de hogy ezt csináltam, azt évek távlatából mertem magamnak is beismerni).

"hanem van valami vonzalom, és vagy lesz ebből erősebb érzelem vagy nem."

Igen, ezt én is így látom. De ennek felismerését megnehezíti, ha közben szexelünk, és különösen megnehezíti a továbblépést. Húsz év távlatából is emlékszem arra a durva első félévre, ha egy fiúval rendes orgazmusom volt, sokkal nehezebben tudtam elszakadni tőle.

Nekem a filmklub volt az a hely, ahol úgy lehetett a szociális pajzsot levetve beszélgetésekbe és vitákba bonyolódni, "talán" vonzódásokat letesztelni, hogy nem voltak hónapokig húzódó "nem az igazi, de a semminél jobb" kapcsolataim.

"Ha az X-eidk lefekvés után se érzi azt, hogy lesz, lépjen tovább." - szerintem meg jobb, ha ez az első lefekvés előtt kiderül.

Let it Bee 2014.06.21. 13:48:46

@Hoppácska: "Hát persze, ha az anyagi helyzetet eleve adottnak, kötelezőnek számítod :)"

Csóró pasi ne csajozzon. Ha egy nő eljutott egy bizonyos szintre, ami egyáltalán nem magas, csak kb. annyi, hogy önfenntartó, akkor übergáz, hogy "jaj, én nem megyek veled étterembe, nem tudom megfizetni, de kajálhatunk egyet a 200 Ft-os pizzaszeletesnél". :P Vagy elutazni valahova pár napra, ott is az van, hogy menjen egyedül a nő, mert a fickónak nincs rá pénze.

Igen, a programalakításhoz is már az kell, hogy a másik is önfenntartó legyen. Ha egy 40 éves nő elkezd ismerkedni, akkor nem arra számít, hogy a leendő társjelöltet meg kell hívnia kajálnia, meg utaztatnia is kell.

Ja, lehet az is, hogy nem annyira égő szerényebb életmódon lenni, de akkor lehet ismerkedni huszonévesekkel, nem egy már egzisztenciálisan beérett nővel.

tájfun 2014.06.21. 14:04:53

@Rongy Rázó:
Hol volt, hol nem volt, talán igaz sem volt...:
Élt egyszer egy ifjú, nem volt még harminc éves. Nem tervezett még semmit, csak élni akart, élvezni az életet. Egyetemi klubokba járt, táncolni nem tudott, hát beszélgetni...
Vonzódott a magas, vékony, szőke és kékszemű lanyokhoz. Sokkal megismerkedett, a legtöbbjukkel ágyba is bújt. Egyem idő után ismerték a klubokban, de bátran találkozhatott akárkivel korábbi kapcsolatai közül, soha senki nem haragudott rá. Sőt, az olyan lányok, akiket még nem ismert, megkeresték, keresték a társaságát a híre alapján.
Pedig a lányokat csak használta... Beszélgetett velük, ágyba vitte őket, majd másnap szépen elköszönt...
Miért nem haragudott rá senki?
Mert őszinte volt, sosem hazudott szerelmet senkinek, élvezte a lányok társaságát és a testüket szintúgy, de élvezetet adott ő is, jó partnere volt mindenkinek. Egy estére.
Mert tudta, még túl fiatal ennél többre. Mert tudta, neki nem jó egy életre egy lány, ha a saját korosztályahoz tartozott. Hát várt.
Várt, amíg tíz évvel idősebb lett a lányoknál...
Akkor kezdte csak keresni azt, akive

tájfun 2014.06.21. 14:05:51

@tájfun:
...l már ennél többet is szeretett volna.

Let it Bee 2014.06.21. 14:09:58

@Hoppácska: "Nem gondolod rosszul, csak akkor ne mondd azt, hogy téged (vagy a barátnőidet) nem érdeklik az anyagiak :)"

Nálad vagy szövegértelmezési gondok vannak, vagy kötekedni jársz ide. (Gyanítom, hogy mindkettő igaz lehet rád.)

Nem értem, mikor valaki értelmesen leírja, sőt meg is indokolja, levezeti, szóval elég egyértelműen kiderül, hogy nem érdeklik az anyagiak, partner elvárás szinten se, akkor ugyanúgy írod ugyanazt a fals következtetést.

Az nem anyagi elvárás, hogy egy felnőtt emberről feltételezik, hogy el tudja tartani magát, meg az is, hogy el tud jutni segítség nélkül a barátnőjéhez, nem kell fuvaroztatnia magát.

Amennyire kivettem, Pixynor nem várja el, hogy a fickó bármit is fizessen vagy vegyen neki, pusztán nem akar eltartani valakit még pluszban. Ez nem anyagi elvárás, ez egy józan ésszel elvárható minimum, főleg kapcsolatépítési szinten.

tájfun 2014.06.21. 14:27:03

@Let it Bee:
Ez bbármilyen életkorban elvárható egy hímnemű egyedtol, hogyha egy nőnemű egyeddel bárhová elmegy, az én szemléletem szerint elviszi valahová, akkor minden költséget ő viselje.
Ennek azonban egy eltúlzott verziója terjedt el manapság. A nők már nem egy kávét vagy éppen egy mozijegyet és vacsorameghívást várnak el.
Hanem reprezentatív partnert keresnek. Ha úgy tetszik, mindent készen várnak, meghozzá nem is akármilyen, hanem egy a mai Magyarországon még nem átlagos, hanem bizony európai életszínvonalat várnak el. Nem is potenciálban, nem is majd együtt megkuzdve érte, hanem KÉSZEN.

Let it Bee 2014.06.21. 14:54:24

@Rongy Rázó: "Ezért érzem csapdának a társkereső weboldalakat és társkereső klubokat."

Próbáltam itt is többször hangoztatni, hogy ez egy csapda, de nem hittek nekem. Elengedik a fülük mellett az ilyen véleményeket.

A társkeresés egy könyörtelen mustra. Igen, könyörtelen. Mert a való életben is voltaképp mustra, azzal nem kezdesz el ismerkedni, aki nem tetszik, nem jön be. De itt ezt nem lehet tudni. Ha ír valaki, rögtön nézi az ember a fényképét. És amikor találkoznak, rögtön azt nézi, megfelel a fényképen vélt külsőnek. Ha nem felel meg, akkor tök mindegy is, mi volt az előzetes üzenetváltás.

És emberek újra és újra belemennek ebbe, kiteszik magukat annak, hogy találkoznak valakivel, aki jó eséllyel nem jön be külsőre, és főleg annak is, hogy az első találkozáson kiderülhet őróluk is, hogy nem jönnek be a másiknak. Na most ezek a hülye helyzetek a valós életű ismerkedéseknél ki vannak zárva.

tájfun 2014.06.21. 15:05:59

@Let it Bee:
Ezzel kapcsolatban ugyanezt mondom én is: a való élet sokkal hatékonyabb...

Let it Bee 2014.06.21. 15:15:17

@Rongy Rázó: "Vele a főiskolai filmklubban jöttem össze. Egy éven át csak vitatkoztunk, társaságban. Kevésbé nyomulósan mondta el a véleményét, volt benne empátia, végighallgatta, amit a többiek mondtak, és mindig a védelmére kelt annak, akit a többiek letámadtak."

Kifejezetten jónak és szimpatikusnak tartom, hogy ez alapján választottál párt magadnak. Mert hosszú távon nézted, hogy milyen lehet vele együtt élni, együtt tölteni az életet. És el is képzelem, hogy ez a folyamat hozta ki belőled az érzelmet, és ennek mezsgyéjén szerettél bele.

Nagyon jó lenne, ha az emberek így választanának társat maguknak, hogy nézik azt is, mennyire lesz majd vele élhető az élet. Jól választottál (kellőképpen hosszan is), és - gondolom - a későbbiek igazoltak is a döntésed.

invalid username 2014.06.21. 15:39:01

@tájfun:

Ez szerencsés történet, a férfi szemszögéből talán működhet is. Tudom, hogy akkor, amikor átlag kéthetenként új fiúm volt, úgy viselkedtem, mintha ez semmit nem számítana, és természetesnek véltem ezt: bár lányok egy része nagyon szende volt, de jópáran ettük nagy kanállal ettük a szabad(os)ságot. De az az ÉRZÉS, amikor orgazmusom volt, nem csak a testi élvezet volt, hanem az is, hogy igen, ez a férfi kell nekem. És amikor ott feküdt mellettem és cirógattam a hasát, nagyon boldog voltam. Fájt, amikor (általában hamar) felkelt, felöltözött és visszament a szobájába, vagy hazaindult. Fájt, amikor másnap egy laza helóval köszönt. De a világ minden kincséért sem árultam volna el neki ezt. Szemtől szemben jópofiztunk, kedves voltam, amikor két hét múlva bemutatta az új barátnőjét, gratuláltam és megdícsértem, és ha még nem tudtam fájdalomcsillapítónak felszedett új fiút felmutatni, a mosoly mögött néha elég szarul voltam.

Ennek vetettem véget az első vizsgaidőszak végén.

Let it Bee 2014.06.21. 15:39:57

@Rongy Rázó: "Felcsípni, használni és eldobni egy lányt: nem kevésbé kegyetlen."

Igen, csak hogy ebbe gyakorta nem így vágnak bele. Most a magam példáját ki is hagyom, mert nem biztos, hogy jól meg tudom ítélni, hol is vagyok ebben.

Van egy barátom, aki annó minden szóba jöhető nővel lefeküdt. Persze, sokak vannak így, de vele rendszeresen beszéltünk is erről. Elmondta mindig, hogy mi az ábra. Egyre több nő utálta, vagy legalábbis valami elítélő vélemény kezdett formálódni róla, hogy ő hogyan is bánik a nőkkel. És biztos hasonlókat gondolhattam volna én is, ha nem tudom, mi játszódik le benne.

Kivétel nélkül (na jó, szinte kivétel nélkül :) - de tényleg) úgy ment ezekbe bele, hogy most megtalálta a társát. Aztán fokozatosan kiderült, hogy nem, vagy csak nem jött a várt érzelem, vagy az jött le, hogy a lány mégis üres, vagy hasonló. És akkor már nem erőltette. De határozottan társra vágyott, csak nagyon jó megjelenésű, jó stílusú fickókánt nagy volt a merítés.

invalid username 2014.06.21. 15:44:18

@Let it Bee:

A másik oldalát (a csapongást) is leírtam már, szerintem azok a keserű tapasztalatok SZÜKSÉGESEK voltak, hogy más módszert keressek.

Let it Bee 2014.06.21. 15:48:51

@Rongy Rázó: Az is szép volt, az is tetszett, azt is jól írtad le. :)

invalid username 2014.06.21. 15:51:27

@Let it Bee:

"vagy csak nem jött a várt érzelem"

Lehet így is kapcsolatot építeni, arra számítva, hogy majd jön az érzelem. Jöhet – de nem csak úgy, magától...

Amikor 2007-ben eljutottam oda, hogy valamit tenni kell, különben elkorhadok, nem emlékszem, hogy bármi pozitív érzelem lett volna bennem a férjem iránt. Egy DÖNTÉS született meg bennem, hogy ezt kell tennem, a nők, akiknek a társasága ezt megérlelte bennem, egy évet mondtak. Ennyit kell tenni érte, hogy kiderüljön, termőre fordul a munka, vagy meddő marad.

Termőre fordult. De azóta is dolgozni kell vele. Nincs ingyen boldogság, sőt: attól értékes, hogy megküzdöttem érte (az emberem sem kapta ingyen, az ő történetét megírhatná maga, csak ő nem ilyen grafomán, és csak a hús-vér ismeretségeket értékeli, az internetes haverkodást nem).

A srácról meg az a rendőr jut eszembe, aki a fejére mutat "ha itt megnyomom, fáj", aztán a hasára "ha itt megnyomom, akkor is fáj", aztán a lábára "és ha itt megnyomom, akkor is fáj", tucatnyi orvost jár végig, mire az egyik rájön, hogy a rendőrnek el van törve az ujja.

Let it Bee 2014.06.21. 16:14:28

@Rongy Rázó: Ja, ezek nem panaszkodások voltak részéről (inkább rá panaszkodtak :) ), csak ismertem a helyzeteket az ő szemszögéből is.

Vele kifejezetten jól lehetett "csajozni". Azért teszem idézőjelbe, mert két férfiember nem úgy megy el szórakozni, hogy csajozni mennek, csak jó eséllyel lesz benne ismerkedés is. Kiegészítettük egymást. Ő feltűnően jó megjelenésű, én meg épphogy nem. Neki elég volt megjelennie valahol, és már keresték vele a nők a kontaktust. Nekem meg folyton produkálnom kellett magamat, leszólítgatni, stb., különben minden este úgy végződött volna, hogy ő becsajozik, én meg hoppon maradok. :) Szóval ez a két teljesen eltérő viselkedési forma nagyon szórakoztató tudott lenni. Igen jó esték voltak ezek, ha volt benne csajozás, ha nem.

És ha belegondolok, mennyivel sivárabb ennél a társkeresőzés...

tájfun 2014.06.21. 16:35:11

@Rongy Rázó:
Mennyire másként éli ezeket meg egy férfi...
Nekem ezek a mai napig szép és kellemes emlékek..
Ha a lányok nevere nem is, de a mosolyukra, játékaira, egyes mondataira emlékszem... És mosolygok, ha eszembe jut valamelyik.,,:-)

Pixynor 2014.06.21. 16:43:52

@tájfun: "Ennek azonban egy eltúlzott verziója terjedt el manapság. A nők már nem egy kávét vagy éppen egy mozijegyet és vacsorameghívást várnak el.
Hanem reprezentatív partnert keresnek. "

Így van és megtehetik, mert fiatalok, ropogós testűek, termékenyek, így a már egzisztenciát elért 40-45 éves pasik boldogan reprezentálják őket :) és még feleségül is veszik őket.

Szóval miért is alakult ki ez az európai színvonalú elvárás a nők részéről??? Mert a fiatalságukkal és szépségükkel megkaphatják :) Vannak pasik, akik megadják nekik. Miért is adnák akkor alább, bármelyik is, ha már látja, hogy egy megkapta és anélkül, hogy bármit kellett volna érte tennie??

De az okosok és az igazán gazdagok nem biztos, hogy így gondolják :) ez egy nagyon érdekes szösszenet erről:

ameriport.hu/index.php/hirek/119-usa/bulvar/53-egy-tarskereso-oldal-legoszintebb-vallomasa-egy-bankar-tollabol

tájfun 2014.06.21. 17:09:17

@Pixynor:
Nagyon röviden: teljesen egyetértünk. És én sem tartom ezt jó jelenségnek.

Pixynor 2014.06.21. 17:15:53

@tájfun: Neked ez ügyben már nincs félni valód :) majd maximum a fiadnak, meg az én fiamnak, ha házasodni akarnak :) és az igazán jó nők ilyen igényekkel fognak fellépni :) És esetleg azért nem tud majd jót nőt elvenni, mert nem lesz a gyerek milliomos :) Hááát ez van :) de szerencse a szerencsétlenségben, sokkal több nő van, mint pasi, így van esély azért, hogy pár nő lejjebb adja majd az igényét, ha nem sikerül neki, gazdag öreg fószert találnia :)

tájfun 2014.06.21. 17:30:37

@Pixynor: reméljük már nem (bár ez örök versenyfutás: a Gaz gazdagabb volt mint én). :-)
A fiamnak fel kell kötniük a gatyajuk, az biztos, igyekszünk jó helyzetből indítani őket. A lányunk meg szép és okos is, kelendő portéka lesz. :-)

invalid username 2014.06.21. 17:46:26

@Let it Bee:

"És emberek újra és újra belemennek ebbe" - és megkérgesedik a lelkük, finoman cinikussá válnak...

Pixynor 2014.06.21. 17:52:47

@tájfun: Én meg arra nevelem a fiam, hogy ne foglalkozzon olyan nővel, aki így gondolkodik :)

tájfun 2014.06.21. 17:59:15

@Pixynor mi is!:-)
Ettől még igyekszünk helyzetbe hozni őket. Az nem árt!:-)

invalid username 2014.06.21. 17:59:16

@tájfun:

"Ennek azonban egy eltúlzott verziója terjedt el manapság. A nők már nem egy kávét vagy éppen egy mozijegyet és vacsorameghívást várnak el.
Hanem reprezentatív partnert keresnek."

Abban a kellemes helyzetben vagyok, hogy ezt csak kívülről ismerem. Amikor az emberem nem bír magával és meglepetés-kirándulásokra visz, amikor túlteszem magam az első (néhány) sokkon és pánikrohamon (tényleg úgy érzem, elvesztem a lábam alól a talajt), nagyon jól szoktam magam érezni. És az ember ilyenkor kitesz magáért.

Menő étterem a nápolyi öböl felett, és amikor már azt hittem, hogy ez az ebéd volt a szülinapi meglepi, a Monte Faito-ról lefelé vezető eszméletlenül szép kábelvasúton, az alsó végállomáshoz közeledve egyszer csak (papír)trombita tülköl a hátam mögött, egy turistának látszó idegen elővesz egy pezsgőt, egy másik egy tálcán pezsgőspoharakat és az ember OTT köszönt fel. Elsírtam magam, és erre büszke vagyok.

Szóval azt hiszem, amikor azt gondolod, hogy a nő "reprezentatív" férfit keres, talán csak erre vágyik. Egy nő nagyon sokat tesz bele egy (tartós) kapcsolatba, el sem hiszed mennyivel többet, mint a férfi. Terhesség, szülés, babázás, három jókora szünet a karrierben, ami helyett pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, krónikus alvásmegvonás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás, pelenkázás, szoptatás, büfiztetés, öltöztetés, séta, mosás van cserébe. Ja, és amikor szülés után visszamegyek dolgozni, két évig küzdök, hogy megszűnjön a nőknek, pláne csinos (viszont a férfi kollégáknál 6-8-10 évvel idősebb) nőnek járó lenézés, de marad az alacsonyabb fizetés stb stb.

A nő szeretné lemérni, hogy az a férfi, akinek a génjeinek továbbadásáért ő ezt vállalja, kitart-e majd mellette. Hajlandó-e nem ezzel összemérhető, de legalább észrevehető erőfeszítéseket tenni. Vagy csak ejakulálni akar, ingyen.

Let it Bee 2014.06.21. 18:02:04

@Rongy Rázó: Hát ezt nem tudom. Hogy megkérgesednének, cinikusok lennének X idő netes társkeresés után? Gondolod? Aki sikeres az offline ismerkedésben, annak a társkeresés is össze fog jönni, aki élőben se jó, annak az se fog összejönni. Szerintem. Tehát akkor cinikussá azáltal válhat, hogy eleve sikertelen az ismerkedésben. :) Ha elfogadjuk ezt a tézist.

Bár ahogy most belegondolok, akkor nem is így lehet ezt megközelíteni. Cinikussá inkább a virtualitás tesz, függetlenül attól, ki mire használja. A nem személyes, hanem inkább pötyögős kapcsolattartás. Most le is jövök gyorsan a netről. :)

invalid username 2014.06.21. 18:04:41

@tájfun:

...azért szeretném hozzátenni, hogy csak a saját nevemben beszélhetek. ÉN így éltem meg ezeket a gyors fiú-váltogatásokat, vagyis némelyiket (és a jobbakat megpróbáltam visszacsábítani, volt amelyiket sikerült, de újra csak egy alkalmi dugás erejéig). Lehet, hogy más lányok ezt könnyebben veszik. Akkoriban nem lelkiztem a többi aktív csajjal erről, ők lazán csinálták, én is igyekeztem annak látszani.

invalid username 2014.06.21. 18:07:26

@Let it Bee:

Azt gondolom, hogy a visszautasítás megkérgesíti a lelküket, vastag pajzsot növesztenek, ami megvéd a fájdalomtól – de megnehezíti, hogy olyan társat találjanak, akivel a lelkük mélyén is megértik egymást.

Nincs közvetlen tapasztalatom, csak empátia van bennem feléjük.

Pixynor 2014.06.21. 19:41:47

@Rongy Rázó: Háát én már attól összepisiltem volna magam a gyönyörtől ha az ex egyszer magától elvitt volna moziba spontán módon.

Nemhogy ilyen szülinapi köszöntőben részesített volna, mint Téged az urad.

Ha moziba akartam menni, három héttel korábban el kellett kezdenem adagolni neki, hogy három hét múlva szombat este készüljön, mert kimozdulunk a szokásos kerékvágásból. Mindezt olyan morgás kísérte mindig, hogy mire odaértem, már az én kedvem is elment a mozitól.

Szóval akkor sejted én miért nem akartam tenni a házasságom megmentéséért.

16 év alatt az én férjemnek, egyetlen egy spontán megmozdulása sem volt, ami meglepetés lett volna nekem. Az első karácsonyunkra kaptam tőle ajándékot amiről nem tudtam (azt is az anyja vette meg igaz ő adta rá a pénzt) utána már mindig magam intéztem magamnak a karácsonyi ajándék vásárlást. És mikor egyszer kaptam tőle egy ezüst kartkötőt és gyűrűt persze olyan stílusú lett, ami nem én voltam. És a gyűrű jó sem lett. Háát ennyit arról, röviden, hogy én mit kaptam tőle mint nő a 16 év alatt. Ettől függetlenül rendes ember volt. Amolyan igazi papucs, önálló gondolatok nélkül.

És durvának tűnik, amit írtam, de nem akarom bántani őt. Rendes ember volt, becsületes, tisztességes, és nagyon jó apa. De, mint NŐ egy pillanatig sem vágyom vissza a házas éveimbe.

invalid username 2014.06.21. 20:02:27

@Pixynor:

Kedvesem, sok mindenhez nincs érzéke a pasiknak. Tényleg. Egyszerűen nincsen. Az enyém sem volt ilyen, ezt vagy tanulta, vagy a kiránduláshoz tanácsot kért valakitől. De ez mindegy.

Ez elején, a főiskolán meg az első két évben dühöngött a lamúr, eleinte heti tíz szex (emlékszem, Masculan gumit vettünk mert abban pont tíz darab volt egy csomagban), aztán kezdődött a taposómalom, vállalt plusz tervezési munkákat, hogy legyen pénz, éjjel is dolgozott, aztán amikor jött az első gyerek, ez elkezdett esni, a második után nagyon lement, én meg csak néztem ki a fejemből, hogy hova lett a trónusom, ahol eddig éreztem magam? hova lett a koronám, amitől eddig királylány voltam? megvan a szaporulat, kész, ennyi volt? durcás lettem, játszmák, "ha te úgy én is úgy" és ez ment tíz évig (pedig közben megszületett a harmadik is, attól reméltem javulást, hahaha).

Nagyon gyökeresen meg kellett változnom, NEKEM, hogy az embert felébresszem. És sokáig tartott.

tájfun 2014.06.21. 20:04:25

@Rongy Rázó: kedves a szülinapi történet...
Nálunk tényleg nagy az egyenlőség... Nálam kevés apa vehet több részt ki a gyereknevelés, házimunkak terén, talán inkább
nekem jut egy picivel több...
De nem ez a lényeg...Bár fontos.
Nagy becsben tartom őt, akkor is kitartottam mellette, amikor sokan már nem tették volna...
Elég jó dolga van bármilyen szempontból nézve is...:-)

invalid username 2014.06.21. 20:05:51

@Pixynor:

"16 év alatt az én férjemnek, egyetlen egy spontán megmozdulása sem volt, ami meglepetés lett volna nekem."

Szerintem ez ilyen. Én utálom a hirtelen ötleteket. Pánikba esek, millió váratlan helyzet száguld az agyamban, reszketek... minden bajom van. Ezt az ember eleinte észre sem vette. Most már próbálja kezelni (átölel, puszilgat), de nem szokik le róla... De szerintem ezért lett ő a férjem. Mert sok dologban egyformán látjuk a világot, de van benne valami NAGYON MÁS, ami nekem új és izgalmas volt.

tájfun 2014.06.21. 20:12:57

@Rongy Rázó: " ...azért szeretném hozzátenni, hogy csak a saját nevemben beszélhetek. ÉN így éltem meg ezeket a gyors fiú-váltogatásokat, vagyis némelyiket (és a jobbakat megpróbáltam visszacsábítani, volt amelyiket sikerült, de újra csak egy alkalmi dugás erejéig). Lehet, hogy más lányok ezt könnyebben veszik. Akkoriban nem lelkiztem a többi aktív csajjal erről, ők lazán csinálták, én is igyekeztem annak látszani."
Én ezt becsülendőnek tartom:-)

Pixynor 2014.06.21. 20:21:43

@Rongy Rázó: A mienk is szerelem kapcsolat volt, ezért nem is bántam azokat, amiket az előbb írtam. Az első három évet a lépten-nyomon jellemezte nálunk is. Aztán jött a gyerek. De nálunk ő nem kezdett el jobban hajtani. Sajnos ő nem ez a típus. Volt egy egyszerű fizetése és biztonságban érezte magát (alkalmazottként) Én voltam az, aki gyerek mellett elkezdtem tanulni és tíz évig tanultam folyamatosan, diplomát szerezve, szakmámban minél több tanfolyamot végezve, és én lettem az, aki emiatt elkezdett egyre többet és többet keresni.

A gyereket 1 évesen bölcsibe adtam, hogy tudjak visszamenni dolgozni, annyira nem volt pénzünk. 1000 Ft jutott egy napra. Ha egyik nap 1200 Ftot költöttem másnapra 800 Ft maradt. És arról ne is beszéljünk, hogy mikor elromlott a hűtőnk, nem volt pénzünk szerelőre.

A mi házasságunk a talpon maradásról szólt, majd elkezdtünk évről évre csinálni valamit a házon, és mire eljutottam oda, ahol most vagyok a munkámban, rá egy évre el is váltunk. Pedig most lett volna az az időszak mikor már élvezhettük volna a dolgot, elmehettünk volna nyaralni, ugyanis 16 év alatt egyszer sem voltunk. Másra kellett a pénz.

Így én azóta élvezem az életem amióta elváltam. Azóta voltam nyaralni többször is, láttam a tengert és gyakorlatilag most aratom le a termést amiért húsz éven keresztül güriztem. Csoda, hogy a házasságomra nem a jó élmények miatt emlékszem vissza?? A jó dolgok azóta történtek velem, amióta elváltam. Hiába próbáltam éveken át rávenni őt is arra, hogy próbáljon kimozdulni a biztonságból és egy kicsit többre törekedni, az egyetlen kísérlete is csúfos kudarcot vallott. Sajnos ő az nem az a típus volt, aki törekedett volna előre, hanem az, aki beérte azzal a szinttel, ami volt.

invalid username 2014.06.21. 21:36:16

@tájfun:

Hát én most már nem annyira örülök ennek. A fiúk kétségtelenül élvezték. Nyilván te is. De azért ejtsünk pár csepp könnyet azokért a lányokért, akik belereccsentek ebbe, csak a fiúk ezt már nem látták.

@Pixynor:

Nem szeretném azt állítani, hogy minden házasság megmenthető és minden férfi felébreszthető. Senkitől nem lehet elvárni, hogy áldozza fel magát és adja oda az egész életét egy olyan embernek, aki ezt észre sem veszi. Amikor én nekiláttam, egy évet adtam magamnak. Tizenkét hónapot. Arra készültem, hogy ha nem jön össze, elválok.

Van olyan volt kolléganőm (az előző munkahelyről), aki hat vagy hét éven át bírta. "Elestem a kertben", "megszédültem a lépcsőn", "megcsúsztam a kádban", de mindenki tudta, hogy nem erről van szó.

Pixynor 2014.06.21. 21:43:08

@Rongy Rázó: Oh, nem nálam semmi ilyenről nem volt szó. Tényleg amíg tartott a szerelem kb négy öt évig, addig semmi sem számított. Addig nagyon jó volt. Aztán elmúlt maradtak a hétköznapok és az a dolog, hogy mint Nő nem kaptam semmit. Valószínűleg az első négy évben sem kaptam, csak az nem tűnt fel a rózsaszín köd miatt.

De, mindegy is. Szép volt, jó volt, megtanultam a dologból én is azt, amit meg kellett. Aztán, hogy ennek valamikor is hasznát veszem, azaz fogok-e mégegyszer egy férfival is együtt élni, ennek jelenleg akkora esélyét látom, mint az ötös lottónak :)

invalid username 2014.06.21. 21:56:02

@Pixynor:

...ez sokmindenen múlhat.
Olyan szerelem, amit húszévesen éltem át, nincs bennem, és nem is hiszem, hogy lesz még; az akkor volt, húszévesen. De ez nem baj.

Vannak férfiak is (bár kevesebben), akik úgy járnak, mint te: életre ébrednek, a feleségük pedig ezt nem fogadja el. És több-kevesebb szenvedés után elválnak. Ezek a férfiak azok, akiket kereshetsz. Nem tudom, honnan lehet megismerni őket. Talán... az értékrendjükről.

D1255 2014.06.22. 04:58:28

Pixynor, Rongy Razo: nagyszeruen felfuszereztetek a blogot. Tobb nap kieses utan kisse megriadtam a kommentszam lattad, de igazan elvezetes volt bepotolni az elmaradast.;)

Let it Bee 2014.06.22. 13:04:41

@D1255: Ugye? Csodálatos ez a két nő. Élmény olvasni őket. :)

D1255 2014.06.22. 15:21:02

@Let it Bee: Bizom benne, hogy Pixynor es Alibanya is szamos megkereses kozott valogathat e blognak koszonhetoen. Nagyszeru ajanlonak tunik mindkettejuk irasa. Rongy Razo kolleginankat pedig remeljuk hosszasan imadja kedvese az odaadasaert es tenni akarasaert.

Let it Bee 2014.06.22. 16:04:25

@D1255: Igen ám, de mi van, ha ugyanaz a felhozatal, mint a társkeresőkön? :P Übergáz pasik (értem ezalatt, aki offline se tud nőt fogni magának), illetve foglaltak.

invalid username 2014.06.22. 16:09:28

@D1255:

Szerintem ez nálunk kölcsönös :)

D1255 2014.06.22. 16:12:54

@Let it Bee: Indexre kilinkelve sok 'civilt' bevonzhatott a tarsalgas.
Bar valoban az utobbi idoben nem igazan volt Alibanya humoranal. Szoval lehet, hogy megsem erkezett meg meg az igazi lovag.

D1255 2014.06.22. 16:14:58

@Rongy Rázó: Nagyszeru, annal jobb. Amugy ez nala miben nyilvanul meg?

invalid username 2014.06.22. 18:25:42

@D1255:

Például abban, hogy türelmes. Ha nyűgös vagyok, megszeretget, és nem kell azt eljátszanom, hogy ettől rögtön minden rendben lesz. Nagyon jólesik, de lassan hat és ezt elfogadja.

Meg olyanok, mint a két évvel ezelőtti szülinap Nápoly mellett, itt írtam

@Rongy Rázó:

D1255 2014.06.22. 22:58:06

@Rongy Rázó: Nagyon jol hangzik. Csak igy tovabb!

üvöltő dervis 2014.08.12. 22:45:34

Számos dologban magamra ismertem, üzenem a posztírónak, hogy vannak pontok, ahol jól gondolkodik. :)
Az első pontok jól indultak, az legyen a kiindulási pont

Alibanya1 2014.08.13. 07:27:25

@üvöltő dervis: Mármint, hogy hol találok ilyen férfit? :)
Amúgy örülök, hogy bizonyos vonatkozásban megdicsértél :)
süti beállítások módosítása