Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Egyéjszakás kaland

2014. április 21. - Alibanya1


10641255_10153396654351543_7284696020244285519_n.jpg"Egy amerikai kutatás szerint az egy éjszakás kalandok során a nők ritkábban élveznek el. A szexuális elégedettséget a körülmények ugyanis tovább bonyolítják. A hangulat és lelki állapot, így a depresszió, a szorongás, a bizalom vagy az intimitás, mind-mind jelentős szerepet játszanak az orgazmusban és az általános kielégülésben. Ez különösen a nőkre igaz, akiknek többnyire nyugodtabb, ellazultabb állapotra van szükségük az orgazmus eléréséhez, mint a férfiaknak."

Elérkezett a pillanat: magányos életemben megérett a helyzet, hogy ráébredjek, itt bizony hagyományos értelemben vett partnerkapcsolat nem lesz. A férfiakkal nem jutok dűlőre, meg sehová se. A fene tudja mi a baj? Gyerekem van? Túl komolynak hatok? Vagy egyszerűen csak nem jól választok? Mit tehet ekkor egy magányos nő, aki marha nehezen lépi át a határvonalat a free sex életmód felé? Határozott döntés hoz és beugrik a mélyvízbe, vagy megy apácának.  Próbáltam én szex nélkül elleni, de tényleg, van hogy megy is hetekig, aztán egyszer csak olyan módon tör rám a hiánya, hogy legszívesebben szétrágnám az ajtófélfát, feszült leszek, meg idegbeteg. Úgyhogy - egyéjszakás kaland, vagy párórás mittudom én. Nem látok más megoldást.

Előszedtem a női magazinokat, meg be gugliztam a témát a netre, hogy megfelelően feltudjak készülni a dologra. Nagyon nem mindegy ez nekem, pláne egy ilyen országban. Végig böngésztem, a sok roppant bölcs és hasznos tanácsot. "Mire ügyeljünk, ha egyalkalmas szexbe bocsátkozunk" "10 tanács egyéjszakás kalandhoz" "Hogyan éljük túl a kalandot" . Jobb kedvem nem lett tőle, bevallom, sőt egyre mélyebbre süllyedtem szegény kanapémba és egyre inkább romlott, feslett állatnak éreztem magam. A szövegekben minduntalan az volt az alaphelyzet, hogy holmiféle bulin, nyaraláson, partin, design bútorok között, kiszemelünk egy átkozottul szexi fickót és vele szemezgetünk, majd ágyba vonulunk. Mindeközben fancy koktélt iszogatunk, habfehéren villog a fogunk, rettent fasza, fekete, combtőig felhasított szoknya van rajtunk, ebből következően egy gramm felesleg sincs rajtunk, na és a hajunk az meg tökéletesen lebben a naplementében. Hol van az én életemben ilyesmi? Ébresztő! Aztán nyavalyogtam a kérdésen, hogy mennyire erkölcsös ez, most miféle nővé válok ezek után, mit fogok gondolni magamról? Átlépek egy határt? Végleg romlott leszek? Ezt a gondolatmenetet végül elvetettem hiszen mindenki meghal egyszer, legyen jó, vagy rossz. Végül is úgy döntöttem felpattanok a netre, jobb híján,  és megpróbálok belőni egy pasit magamnak, nézzük mi lesz belőle.

Mottómat, valami  bomlasztóan szexi szövegre cseréltem, hogy a kapás minél gyorsabb legyen, persze azért ezt is kétszer meg kell gondolni, mert jó lenne olyannal összefutni, akire azért rábírok nézni. Közben kiagyaltam magamnak néhány paramétert, milyen férfit is akarjak? Hát ha már, akkor válogassak. Legutóbbi szerelmi katasztrófám alapján egy szőke, kék szeműre gondoltam, aki 175 cm magas és 85 kg, na ilyet akartam magamnak és pont. Meg még arra is gondoltam titokban, hogy ez jó megerősítése lesz viharvert női önbizalmamnak, ha erősen leszűkítem a választékot és ennek ellenére mégis oda lesz értem valaki!!! Na, ravasz, mi! (Arra a forgatókönyvre, hogy érdektelenségbe fullad a kísérlet, nem gondoltam - hiába optimista az vagyok)

Nagy volt a nyüzsi az oldalamon, rengeteg levelet és chattmeghívást kaptam. A színvonalról most nem beszélnék, de hát mire számíthattam, olcsón próbáltam adni magam. Végül is találtam egy férfit, aki valamelyest megtetszett, és ami a legfontosabb teljesen megfelelt az előre elképzelt paramétereknek! Rövid beszélgetés és képcsere után, megállapodtunk abban, hogy pár nap múlva találkozunk. Hátradőltem és figyeltem magamat, hogyan romlok, miként indul ez a folyamat? De azonkívül, hogy erősen elzsibbadt a nyakam, mást nem vettem észre. Lehet romlottnak születtem?! Gondolkodtam, hogy tényleg képes leszek én erre az egészre? "Azért" odamenni és találkozni egy vadidegen férfival, hogy hátha nyomban le is fekszem vele? Ezen a ponton kicsit ideges is lettem: "Ne így tedd fel a kérdést kérlek" - mondtam magamnak.

A randiig pár nap volt hátra, tudom ez így már nem tipikus egyéjszakás kaland, de ez volt ami legkevésbé érdekelt. Közben gondolatban számtalanszor lemondtam az egészet. Mindenféle szövegeket találtam ki, hogy miért is lehetetlen a találkozás, persze nem azért, mert megfutamodnék, á dehogy éppenséggel cunami közeleg Budapest felé, meg leállt az egész villamosforgalom valami járvány miatt, szóval teljesen érthető és ésszerű magyarázatok jutottak az eszembe. Meg idegbajos voltam, meg szánalmas. De végül is a megbeszélt időpontban ott álltam a metró bejáratánál.

Az egyéjszakás kaland során a legfontosabb, hogy meglegyen a fizikai vonzalom. Emellett figyelj oda, hogy megbízható(nak tűnő) partnert válassz! Már az elején puhatold ki, hogy nincsenek-e furcsa szexuális szokásai, vágyai (a csókolózás jó próba lehet), hogy ne kerülj később kínos helyzetbe!

Ezt megpróbáltam életszerűen elképzelni, amint lazán ülök a bőrbevonatos nagyon grande bárszéken és fesztelenül beszélgetek a kiszemelttel, majd lazán közbevetek erre irányuló kérdéseket, te figyelj szoktál fán lefelé lógva? Netán ostort pattogtatva?  Marha jó. 

Ha tudod, hogy benne van a pakliban, hogy ágyban kötsz ki egy idegennel, gondolkodj előre (persze egy egyéjszakás kalandot nehéz előre megjósolni)! Nőknek például érdemes frissen szőrteleníteni és szexi fehérneműt húzni.

Pár másodperc múlva megláttam őt, ahogy az utcán közeledett, megfelelt egy nekifutásnak, megvan a fizikai vonzalom,  -  az előírásnak megfelelően. Egymásra mosolyogtunk, megyünk akkor kávézni kérdezte - ez volt a jel, ha elfogadom a kávét, akkor az azt jelenti, hogy bejön, ha nemet mondok, akkor máris búcsúzhatunk. Még egyszer ránéztem és igent mondtam a kávéra. Gyerünk Banyus, vesd oda magad

Merthogy a kávé már a lakásán volt. Kedves volt, még érdeklődött is irántam, meséljek magamról, mondta. Szerintem igazán rendes. Olyant is mondott, hogy szép az arcom! Kellemesen beszélgettünk mielőtt a hálószobába mentünk. Hát ez van, meglettem szexelve és nem egyszer. Egyszerűen nem is tértem magamhoz! Akartam! Igen, mindent és többször is. Őszintén szólva nem zavart semmi ez a két óra alatt, ezen én voltam a legjobban meglepődve, basszus tényleg ki vagyok éhezve, tényleg van ilyen.

maggie.jpg

Ne gondolj folytatásra! Lehet hallani olyan történeteket, amikor egy forró együttlét később kapcsolathoz vezetett, de ez a kivétel, ami erősíti a szabályt. Ne áltasd magad azzal, hogy több is lehet belőle, ezzel csak fájdalmat okozol magadnak!

Ne várj csodát! Bármilyen kiábrándítóan hangzik, de a legtöbb esetben az egyéjszakás kalandra nem úgy fogsz visszaemlékezni, mint életed legjobb szexélményére. Előfordulhat ugyan az is, de általában nem ez a jellemző. Gondolj csak bele, hogy egy szerelmes pár is csak többszöri alkalom után szokik össze teljesen. Indulj úgy az éjszakának, hogy szerzel néhány kellemes percet, órát magadnak!

Ne menj el szó nélkül! Ha jól érezted magad a sráccal, ne menj el szó nélkül. Lelépni és eltűnni, míg ő mélyen alszik, nagyon könnyű lenne. Egy valamire való csaj azonban inkább puszit nyom az idegen arcára és a fülébe súgja, hogy köszöni a szép estét, majd becsukja maga mögött az ajtót. Ennél nem kell többet mondanod, ez éppen elég.

Jobban érzem magam? Talán. Lehet tényleg kell a szex a túléléshez? De ennyi munka és idegeskedés egyetlen alkalomért? Mennyi kockázat, meg idegbaj? Akkor x idő múlva megint ugyanezt végig küzdeni? Most szerencsém volt, mert egy viszonylag rendes pasival futottam össze, de... Jaj...Egydélutános kaland, mert végül is az enyém az volt, hát megvolt. Legyen lelkifurdalásom? Voltak pillanatok, amikor össze-vissza éreztem magam, de nem tudok mit tenni! Képtelen vagyok egyfolytában csak várni, várni holmiféle igazira. Egy évet szenvedtem egy fickóért, a lelkem kiraktam érte, küzdöttem érte, munkát tettem bele, aztán semmi, de a legnagyobb semmi! Nincsen ennyi évem, és nincsen ennyi érzelmi energiám sem. Vajon más, hogy oldja ezt meg???? Savanyodás? 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr836062632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2014.04.22. 13:47:33

@Roberto80: "szüksége lenne testi intimitásra és nem a legegyszerűbb olyan nőt találni, aki normális és hasonló igényekkel közelít a kérdéshez."

Erre vannak a kurvák.
Ha férfiként szexet akarsz valami normális, nem szinten aluli nővel, akkor zsebbe nyúlós a történet, vagy pedig az időd és az energiád fog elmenni rá.
A pina sajnos nincs ingyen.

faithless 2014.04.22. 14:01:27

@Alibanya1: jobban én sem tudtam volna megfogalmazni a "lelketlen" talán a legjobb kifejezés. Csak szerettem volna, ha nem csak olyan férfi vélemények vannak itt, hogy a nő csak dugásra jó, meg mindegy miről beszéltek úgy sem érdekel minket. Lehet nem mindenkit, de sokakat igenis érdekel, sőt igényt is tartunk rá! Aki így gondol a nőkre vegyen egy jóképű guminőt az legalább nem beszél és mindig tettre kész! :)

Máki 2014.04.22. 14:06:31

@Alibanya1: Ma reggel gondolkodtam ezen a bejegyzéseden és eszembe jutott ez a könyv. Ha egy kis kikapcsolódásra vágsz, olvasd el. A tartalom leírása eléggé ki van hegyezve a csajszi szexuális életére, de időnként ír az ez mögötti lelki vívódásairól is. Szerintem szórakoztató is.

www.libri.hu/konyv/abby_lee.hol-jar-az-eszem.html

faithless 2014.04.22. 14:08:25

@Sadist: a pina nincs ingyen, valóban meg kell érte dolgozni, de az már régen rossz ha ezért pénzzel kell fizetned. Ha egy nő zsebbenyúlós, az már bizonyos fokon "szinten aluli".
Persze, hogy időbe meg energiába kerül amíg meghódítod, de hát pont ez adja az értékét, hogy nem adja magát ingyen. Kell ez a macska-egér játék, hiszen enélkül dögunalom az egész.

Sadist 2014.04.22. 14:35:47

@faithless: "valóban meg kell érte dolgozni, de az már régen rossz ha ezért pénzzel kell fizetned."

Miért volna rossz? Van, akinek az ideje sokkal fontosabb annál, hogy fölösleges dolgokra csessze el, ezért inkább fizet egy kurvának.

"Persze, hogy időbe meg energiába kerül amíg meghódítod, de hát pont ez adja az értékét, hogy nem adja magát ingyen."

Ezzel semmilyen plusz értéket nem ad hozzá. Attól még semelyik nő nem lett jobb az ágyban, hogy kapott pár hétnyi udvarlást meg néhány romantikus vacsorát.

faithless 2014.04.22. 14:47:52

@Sadist: Nem, de attól, hogy már kivagy rá éhezve, neked sokkal nagyobb lehet a vágyad iránta, ez meg még azt is tudja ellensúlyozni, ha nem jó az ágyban... :))))
Szerintem más érzés elmenni egy nővel, úgy, hogy ő akar téged és fordítva, nem pedig csak te egyoldalúan. Biztos egy jó és drága kurva is tudja veled éreztetni, de nincs annál jobb, amikor csak azt akarják, hogy szedd szét őket úgy igazán szenvedélyesen...

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.04.22. 14:52:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Igen, ez is jogos... :)
De a legtöbb ilyen "pöcsötbelém.hu" jellegű ismerkedős oldalon nem nagyon nyújtanak lehetőséget az ismerkedésre, ugye tudjuk, milyen levelekkel bombázzák ott a szerencsétlen 'lukas' résztvevőket :D

D1255 2014.04.22. 15:01:06

@Gour: Kultura kerdese, hogy kapuzarashoz kotodik-e a testmozgas. 39 vagyok, valamit mindig sportoltam. Ugyanis nem mindegy milyen minosegben eli az ember az eletet. Ebbe beletartozik az is, hogy a feleseg is vonzobbnak tart egy sportos partnert (es viszont). Vicces volt, hogy otthon tobben kapuzarasinak titulaltak az edzest (pl anyos;), ebben a skandinav orszagban meg az a fura ha nem csinalod. Ja, es tobb mint 20 ev utan sincs fejfajas mimeles, igencsak vonzo a nej (sot...;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.22. 15:07:09

@holdkoros: Aki meg ismerkedne, azokkal a szerencsétlen lukas résztvevők nem hajlandóak ismerkedni :)

Gour (törölt) 2014.04.22. 16:53:14

@faithless:

Bocs, hogy belekotyog ebbe a magasröptű párbeszédbe, de Sadistnak abban igaza van, hogy a kurvához járásnak is megvannak az előnyei a szeretőkhöz képest. Amit írtál a beszélgetésről, felvezetésről és a egymásra hangolódásról, illetve a jobb szexről egyet kell értsek Veled, viszont egy idő után pont ezt kerüli a rutinosabb vadász, nem akarja a kötődést és sokkal kevesebb kockázatot hordoz magában a párkapcsolatra is ha nem a szeretődhöz mászkálsz hanem prostikhoz. A szerető egy idő után kötődik, néha túlzottan is, és oda vissza sérülnek az emberek amikor nem léphet a kapcsolat feljebb egy lépcsővel. Ritka amikor csak a szex szintjén megáll a történet, valaki mindig többet akar és ez életveszélyes helyzeteket teremthet a harmadik félre nézve is. ezért praktikusabb a kurvázás szerintem annak akinek csak a szex hiányzik.

A másik fele a beszélgetés és a lelketlenség amiben nem értettél egyet velem, elfogadom az álláspontodat de az enyémet onnan merítem, hogy össze nem lehet mérni egy férfi barátságot azzal amikor egy nő csacskaságait kell úgy hallgatnod mintha fontos dologról beszélne. Ezek merő udvariassági formulák szerintem, de ha te mégis élvezed a velük való kommunikációt akkor ezzel sincsen baj, de nekem erre vannak a barátaim.

Gour (törölt) 2014.04.22. 16:55:56

@D1255:

Normál esetben nincsen élet sport nélkül, én is csinálom rendszeresen, viszont nagyon sokan csak 4x környékén kezdik el, mert akkor veszik észre a hanyatlás jeleit. Ezért is hívtam kapuzárási sportnak. Itthon az a megszokott amikor széthízza magát a pár és az a furcsa aki sportol, ez van.

D1255 2014.04.22. 18:52:15

@Gour: ok, akkor ertjuk egymast

Pixynor 2014.04.22. 19:25:31

@Gour: Háát elég érdekes nőkkel találkozhattál, ha ez a véleményed. És nem mintha a pasik sokkal érdekesebb szöveget tudnának nyomatni ebben a helyzetben sőt....

Pixynor 2014.04.22. 19:40:40

Teljesen hasonló a helyzetem, mint Alibanyának. Igenis olyan szinten nem lehet normális pasival ismerkedni a neten, hogy én is félretettem az úgymond "női jóneveltségemet" és bizony belementem nem egyszer, egyéjszakás kalandba, vagy!!! inkább, ami jobb ennél, nős férfival kalandba.

Voltak kevésbé jó élmények, amik nem adták meg azt amit szerettem volna, viszont voltak igazán, de igazán jó élmények, amire azt mondtam én is, hogy ez igen szuper volt, nagyon megérte. :)

Többször is bebizonyosodott, hogy nem igaz az, hogy az első alkalom nem lehet jó!! Több esetben volt igen szuper az első alkalom és azért, mert mivel csak sexről van szó és semmi másról, az ember teljesen oldottan tud hozzáállni a dologhoz, mert semmi nem számít.

Nem számítanak olyan dolgok, amikre gondolsz, ha kapcsolatba kerülsz valakivel. Csak az számít, hogy az adott férfi vonzó legyen, lehetőleg téged is annak találjon, legyen benne érzékiség, tudja, hogy egy nő van vele, tudja, hogy hogy kell egy nőt megérinteni, hogy kell vele bánni és igenis, mindettől függetlenül, hogy az ilyen alkalmaknak nincs lelki vonulata, egyáltalán nem baj, ha a két fél érezteti egymással, hogy "szereti és élvezi" a másikat. De itt nem a hagyományos értelemben vett szeretetről van szó, hanem az adott pillanat szeretetéről. Persze a női oldalról is fontos, hogy a nő tudja, hogy és mit kell egy férfival kezdenie, hogy annak felejthetetlen, vagy nehezen felejthető élményt okozzon.

A nős férfival lévő kapcsolat annyiban jobb, hogy nem kell mindig újat keresni, és tényleg nem kell attól félni, hogy véletlenül nem megy haza aludni :) És persze az ilyen kapcsolattól elvárás szerintem, hogy itt nem az élet "szar" oldaláról beszélgetünk. Azt meghagyjuk a feleségnek. Ezeknek az együttléteknek kimondottan a szórakozásról, a jókedvről egymás élvezetéről kell szólnia.

Persze lehet hátulütője, mikor a férj tényleg elkezd azon gondolkodni, hogy milyen jó is velem lennie és talán el kéne hagyni a feleségét :) Na ilyenkor gyorsan véget kell vetni a kapcsolatnak.

És ami nagyon fontos, ha egy nő ilyen kapcsolatba megy bele a lelkét zárja be jó mélyen egy fiókba és a pillanatnyi érzéseken kívül soha de soha ne remélje, hogy bármi is lesz a dologból, mert akkor nagyon pórul fog járni. Kellő intelligenciával egy ilyen kapcsolat igazán jól tud működni. :) /saját tapasztalat nem internetes utánaolvasgatás/

Alibanya1 2014.04.22. 21:51:01

@Máki: Köszi jó tipp bele nézek :)
@Pixynor: egy jó tapasztalatcsere :) ?

Pixynor 2014.04.22. 22:25:57

@Alibanya1: egy jó tapasztalatcsere :) ?
bármikor :) szívesen :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.04.22. 22:38:58

@Alibanya1: Ha nem egyértelmű, akkor mégis ki lehet tán hozni ebből többet is.

Let it Bee 2014.04.22. 23:24:55

Szexes társkeresőn még nem jártam - talán pusztán azért, mert szeretem azt, hogyha nem egyértelmű előre, hogy mi is lesz a dologból. Az a fajta izgalom, hogy megszerzem-e, vagy sem, mivel, hogyan, az kiveszik belőle.

De úgy hallottam, hogy valahogy ezekből a próbálkozásokból ma már több kapcsolat születik, mint az átlagos társkeresőkből. (Hozzátéve, hogy erre még mindig a legesélyesebb a nem netes ismerkedés.) Nem tudom, mi lehet ennek az oka, talán az, hogy itt nincsenek tiszteletkörök, kevesebb a "sikertelen" (bocs, nem jössz be jellegű) randi, és így nagyobb eséllyel jöhet az, hogy "húha, hát én ezzel a nővel/pasival szeretnék többet is, olyan extra klassz volt az összhang, és még milyen jó fej is". És ha ez kölcsönös, úgyis keresik egymást. Szóval a lehetőség valami többre, komolyra itt is megvan, csak nem szabad ebbe beleélni magát az embernek. Egy próbát megér. Mondjuk annyit írni a másiknak, hogy "hmm?", ha benne is megmozdult valami, akkor visszajelez. Csak nem folyton skubizni, hogy válaszolt-e már. ;)

invalid username 2014.04.23. 00:31:42

@Gour:

Férfiak egymás között a nőkről?

Ha arra gondolsz, amit néha van alkalmam hallani, olyankor a férfiak valójában nem a nőkről beszéltek, hanem saját magukról, a "nő" csak apropó, hogy fényezzék magukat, de helyettesíthető autóval, horgászkalanddal, bármivel.

Amikor valóban a NŐKRŐL beszélnek, az egész más :-)

invalid username 2014.04.23. 00:39:36

@Sadist:

"Milyen kockázat, mennyi munka volt benne?"

Talán én vagyok túlságosan hipochonder, de úgy érzem, hogy nekem sokkal több kockázatot jelent egy alkalmi kapcsolat, mint egy férfinak. Nem tudom pontosan megmagyarázni... talán a mindenféle betegségek, talán a férfi erőfölénye (amit csak tetézhet a harciassága és rámenőssége), talán csak a gének figyelmeztetése (a nő számára a szex a gyermekvállalás lehetősége). De sokkal óvatosabbnak érzem magam.

Biztos nem véletlen, hogy a 99%-ban a pasik kurváznak, nem a nők, pedig 40 fölött néha a nők is rászorulnának a dzsigolókra. De mégsem.

Alibanya1 2014.04.23. 05:55:06

@Rongy Rázó: Igen nagyon egyet értek veled, és ez bizony kockázat, valamint legyőzni ezeket az ellenérzéseket - munka

Gour (törölt) 2014.04.23. 08:10:42

@Rongy Rázó:

Azt gondolom, hogy az ilyen beszélgetéseket nem szoktad hallani. :) Amikor nő van a közelben azonnal és autimatikusan átváltunk a public version-re, teljesen más szóhasználat és megközeltése a témáknak. Tudom, hogy mire gondolsz egyébként, valóban létezik egy ilyen változat is amikor külső szemlélőként meséljük el a saját élményünket, kicsit talán eltúlozva a karaktereket, de ez nem az a bizalmi beszélgetés mint ami a beavatottak között zajlik, hidd el.

Sadist 2014.04.23. 08:15:16

@Rongy Rázó: "Talán én vagyok túlságosan hipochonder, de úgy érzem, hogy nekem sokkal több kockázatot jelent egy alkalmi kapcsolat, mint egy férfinak."

A fogamzásgátlók és az óvszer feltalálása óta pontosan ugyanakkora kockázat az alkalmi szex mind a nőnek, mind a férfinek.

Sadist 2014.04.23. 08:21:39

@Alibanya1: Mondom, nem nagyobb munka ez, mint pizzát rendelni. Tudod, hogy nem a legegészségesebb kaja, de attól még simán meg lehet enni, sőt, finom is.
Fölösleges hatalmas teljesítményként beállítani, mert nem az. Mintha egy férfi azzal büszkélkedne, hogy tud állva pisálni.

invalid username 2014.04.23. 08:28:42

@Gour:

Férfiöltözőbe akkor sem merészkednék be hallgatózni, ha a Fermat sejtés frappáns megoldásáról beszélgetnének, de van alkalom férfiak egymás közötti beszélgetését meghallgatni. Egy nő, ha akar, képes láthatatlanná is válni :-) vagy reálisabban: már nem vagyok elég feltűnő ahhoz, hogy észrevegyenek.

invalid username 2014.04.23. 08:35:23

@Sadist:

Ez a te realitásod. Az enyém pedig az evolúció által belém programozott érzelmek és aggodalmak.

Plusz az erőfölény. Amikor komolyan fontolgattam a félrekufircolást (kb tíz éve), dekoratív harmincasként voltam kb 55 kiló, a lehetséges partnerek átlaga 70 kiló, és mind izom. És ha szólok, hogy ez nekem nem finom (ha idáig jutunk, már értelmét is veszítette a kufirc), vajon meghallja? Vagy csak olaj a tűzre és még durvábban csinálja? Vagy dühbe gurul? Nincs módom elmenekülni.

Nem kell egyetértened: ezek az én személyes aggodalmaim, és biztos, hogy minden nő legalább egy kicsit másként éli át ezeket a helyzeteket.

Gour (törölt) 2014.04.23. 08:48:42

@Rongy Rázó:

:) Nocsak, egy nő akinek van humorérzéke... Igazad lehet, valóban van egy két olyan kivételes nő aki előtt nyíltan lehet beszélni, igaz ezt nagyon ki kell érdemelni. Mivel eddig nagyon jól reagáltad le a provokatív kijelentéseimet azt kell sejtenem, hogy Te is ilyen nő lehetsz.

Gour (törölt) 2014.04.23. 08:52:22

@Rongy Rázó:

A magam részéről megértem a női aggodalmat, engem sem dobna fel a szitu, hogy megdughat egy ismeretlen férfi akinek nem ismerem a reakciót és annyi bolondról hallani a világban. Kétségkívül a nő az aki kockáztat minden téren egy ilyen randi alkalmával. Már az is problémás, hogy sok pasi nem tudja a nem az nemet jelent és még sorolhatnám. Illetve amit írtál, az erőfölény is nyomasztó egy ilyen szituációban, talán ezért is jobb ha a nő szervezi meg a randi helyét és van egy B terv is ha rosszul alakulnak a dolgok valamiért.

faithless 2014.04.23. 09:01:02

@Gour: Sok mindenben igazad van, tényleg vannak nagyon buta nők, akikkel semmit sem lehet kezdeni a dugáson kívül, de azért ne általánosítsunk.
Nyilván mi férfiak mások vagyunk, más az értékrendünk, de igenis vannak okos nők, akikkel marha jó együtt bármit csinálni, ami nem csak éppen a szexről szól.
Egyébként meg gondold el, ők mennyi dolgot feltudnának sorolni bennünk, ami őket idegesíti. amiben mi vagyunk tök hülyék. Ez mindig kétirányú. így kell egymást elfogadni, ha meg nem, akkor jobbat kell találni. A döntés lehetősége fennáll.

invalid username 2014.04.23. 09:01:15

@Gour:

A humorérzéket tanultam. Eleinte majdnem szarkazmus táblára is szüksége volt az embernek :-) de ha nem akarom a sértődés érzelmi nyereségén tengetni a napjaimat, nincs más választásom.

Alibanya1 2014.04.23. 09:01:22

@Sadist:
Hogy számomra ez mit jelent, az az én dolgom, és te véleményt mondhatsz róla, amúgy meg hol állítottam hogy ez egy hatalmas teljesítmény?! Részemről egy döntés volt, annak menetét próbáltam valamilyen szinten elmondani Neked egy nővel való aktus pizza rendelés, nekem egy férfivel együtt lenni mást jelent, mindenki a maga útja szerint!

Alibanya1 2014.04.23. 09:05:44

@Gour: és mint látod a véleményekből egyes férfiak még azt sem hajlandóak elismerni, hogy azért a nő valamivel többet kockáztat...
@faithless:
és milyen jó, hogy mások vagyunk a férfiak férfiak, a nők nők :) ezért lenézni egymást elég vicces, vagy általánosítgatni...

faithless 2014.04.23. 09:15:57

@Pixynor: Ha nős emberrel kezdessz, legalább annyi az előnye is mint a hátránya. Nyilván egy nős ember sokkal óvatosabb, mint egy magányos kalandor, lehet vele többször találkozni és ezerszer izgalmasabb mint egy sima egyéjszakás kaland. Mert míg az egyéjszakás kalandnál lehet vitatkozni, hogy helyes, vagy nem, egy megcsalásnál egyértelműen tilosban jársz. Már maga a tudat izgalmas, hogy olyat teszel amit nem lenne szabad, óvatosnak kell lenned és ébernek amitől már eleve beidul benned az adrenalin. Izgalom járja át beszürkült mindennapjaid és ez kellő boldogsággal tud eltölteni.
De! Egy házas embernek mindig a család kell, hogy az első legyen 8persze ha még jó a házassága), és ha nagyon okosan és ügyesen akarod a megcsalást csinálni, hogy ne kelts gyanút otthon, akkor tapaszatalatból mondom, hogy nagyon kevés lesz az időd, amit kilengésre tudsz fordítani.
Kevés idő és azt is jó előre le kell fixálni, hogy otthon ne legyen gyanús semmi sem. Itt pedig már megint visszajutottunk oda, hogy hol van az izgalom meg a spontanitás. Ha nagy nehezen összejön egy randi, azt tudjuk jó előre miről fog szólni.
Viszont cserébe a házas emberek sokkal odaadóbbak, mert kompenzálni akarják az előbb felsorolt hátrányokat.
Kinek mi jön be, meg mire van lehetősége.

Gour (törölt) 2014.04.23. 09:25:17

@faithless:

Tudom, hogy így van, ezt szimplán női-férfi szakadéknak hívom és nem is várom el, hogy egy síkon működjünk mert pont ettől a különbségtől szép a történet. Amitől viszont a falnak megyek az a nők énképe ami sokszor teljesen hibás, köszönhetően a férfiak kettős beszédének és annak, hogy célt akarunk érni náluk. Hazudozunk a punci kedvéért és cserébe ők elhiszik, hogy különleges, értékes emberek, pedig nagyon ritka a tartalmas nő. Igen, a férfiak között is rengeteg a selejt, de nincsen az álomvilág feeling ami azért erősen jellemző a hölgyek körében.

Gour (törölt) 2014.04.23. 09:28:09

@Rongy Rázó:

Ugyan, ezt nem lehet tanulni, legfeljebb csiszolni a képességet. Valamint nem kevés irónia és intelligencia kell az alkalmazásához, komolyan mondom, hogy ritka madár a nők között aki tud ezzel élni. Nagyban olajozza a párkapcsolatot ha működik ez a szál a felek között mert néha csak nevetni lehet egyes helyzeteken.

faithless 2014.04.23. 09:33:39

@Gour: Sajnos ez így van, ezzel tényleg nem tudok vitába szállni, de hát akkor megint oda jutottunk, hogy végülis magunknak köszönhetjük, hogy sokszor hamis énképet ültetünk beléjük, ergó mi rontjuk el őket, hát viseljük a következményeket panasz nélkül... :)

Gour (törölt) 2014.04.23. 09:34:26

@Alibanya1:

Talán mert még nem gondolták végig női szemmel nézve, hogy mit jelent egy ilyen randi. Pedig érdemes, mert ha tudod, hogy hol vannak a buktatók akkor lehet ellene tenni is, megnyugtatni a nőt, olyan helyzetbe hozni ami fokozza a komfort érzetét és nem görcsöl be tőle. Ki kell alakítani azt a bizalmi zónát ami feloldja a kezdeti feszültséget és még sorolhatnám. Ezekkel tisztában kell lenni mert csak így lesz mindenkinek pozitív élmény a randi.

Nézd, tényleg sokszor általánosítok, de csak azért mert az 5-10% kivétel kedvéért nem beszélünk őszintén valós jelenségekről. Illetve a nők szeretik ha kicsit jobb szinben tünnek fel a dolgok, pedig van amikor drasztikusan egyszerűek a férfi válaszok egy adott helyzetben. Igenis, néha mondjuk ki a történéseket és akinek nem inge úgysem veszi magára, vagy beszélgessünk róla mindenki épülésére, csak ne legyen mismásolás mert az a halálom.

Gour (törölt) 2014.04.23. 09:39:11

@faithless:

Ahogyan egy Öreg csajozós barátom mondani szokta: 20 évesen elkapatjuk őket és utána arról szól az életünk, hogy lehozzuk a csajokat a csillagos égből. :)

Én is így gondolom, a fiatal és kívánatos nők számára olyan illuzió világot építünk, hogy megkapjuk őket amit utána nehéz lerombolni és még nehezebb elmondani a valóságot. Sokszor töprengtem ezen, hogy én milyen ember lennék ha a másik nem tagjai folyamatosan csak dícsérnének és egekbe emelnének, kiszolgálnák a szeszélyeimet, elnéznék a botlásaimat, jutalmaznának, udvariasak lennének, kizárólag azárt mert nálam van a szex hatalma. Nos, nem hiszem, hogy bárki egyéniségének jót tesz egy ilyen közeg, márpedig a nők ebben szocializálódnak és néznek ki nagyon a fejükből amikor valaki életükben eslő alkalommal elmondja nekik a valóságot.

faithless 2014.04.23. 10:09:52

@Gour: Valahol jó ez így szerintem. Most gondold el, mi könnyen dumálunk, lehetünk rosszarcúak, elhízottak, kicsik, vagy nagyok mindegy, csak férfiasak legyünk. Legyen a kisugárzásunk magabiztos és erőt sugárzó és viselkedjünk is férfi módjára, azt ennyi. Ezzel már el lehet érni bármit.
De egy nőnek (persze vannak kivételek) igenis szüksége van arra, hogy szépnek lássák, még ha nem is fltétlenül az, nekik nem elég a puszta kisugárzás, kell nekik a visszajelzésünk.
Egyébként ezt már ott el kell kezdenünk mikor apák leszünk és lányunk születik. Én a kislányomnak minden nap elmondom, hogy ő világ legszebb kislánya. Nem érdekel, ha ez nyilvánvaló apai elfogultság, de a lányom már kiskorában megtanulja, hogy ő szép, mitöbb gyönyörű és nem lesznek önértékelési gondjai. Persze az is egy apa felelőssége, hogy visszarántsa a földre ha átesne a ló túloldalára, de itt én még nem tartok. :)

Sadist 2014.04.23. 11:07:14

@Rongy Rázó: "Ez a te realitásod. Az enyém pedig az evolúció által belém programozott érzelmek és aggodalmak."

Baszki, az ilyentől mindig falnak tudok menni, amikor valaki ilyen baromságokat mond. Egyetlen realitás van, nem lehet mindenkinek saját. Azt álomvilágnak hívják.

"Plusz az erőfölény.
...
Nincs módom elmenekülni."

Próbálkozz nyüzüge bölcsész srácokkal, akiket még te is le tudsz gyűrni :D
Egyébként melyik férfi kockáztatná az erőszakosságot? Számára sokkal nagyobb kockázat, hogy bármikor feljelentheted szexuális erőszak miatt és jó pár évet rács mögött tölthet.

Sadist 2014.04.23. 11:11:07

@faithless: Na, megint oda lyukadunk ki, hogy minden a férfiak hibája.

Let it Bee 2014.04.23. 11:22:43

@Sadist: Miért, ki másé? :) Az egy fals megközelítés, hogy a nők olyanok, amilyenek, és ez határoz meg minket férfiakat olyannak, amilyenné idővel válunk.

Nekünk azért sokkal egyszerűbb szinte minden szitu. Leszólíthatunk bárhol bárkit, míg egy nő max annyit tehet, hogy bátorítóan pislog. Ha elegünk van egy kapcsolatból, kiléphetünk belőle, míg egy nőnek ez is jóval nehézkesebb. Stb., stb., stb. A nő bizony sokkal hendikepesebben van jelen ezen a terepen.

Provokat Úr 2014.04.23. 11:58:07

@Sadist: "Egyetlen realitás van, nem lehet mindenkinek saját"

Szerintem egész pontosan fordítva van, mindenkinek saját realitása van, abszolút igazság nem létezik. Neked például az a realitás, hogy egyetlen realitás van, másoknak nem.

Provokat Úr 2014.04.23. 12:02:29

@faithless: "Most gondold el, mi könnyen dumálunk, lehetünk rosszarcúak, elhízottak, kicsik, vagy nagyok mindegy, csak férfiasak legyünk. Legyen a kisugárzásunk magabiztos és erőt sugárzó és viselkedjünk is férfi módjára, azt ennyi. Ezzel már el lehet érni bármit."

Juj, nagyon-nagyon nincs igazad. A fiúk egyre inkább beleesnek ugyanabba a csapdába mint a lányok. Ha valakinek nincs kockahasa vagy a lányok szerint cuki arca az bizony ugyanannyira eláshatja magát mint egy túlsúlyos lány.

Abban persze igazad van, hogy ha magabiztos vagy és van kisugárzásod, akkor sikeres leszel. De ez a nőkkel pontosan ugyanígy van. Nem egy olyan nő van, aki nem kifejezett modell alkat, de a kisugárzása és a fellépése miatt vonzó.

Provokat Úr 2014.04.23. 12:06:14

@faithless: "de igenis vannak okos nők, akikkel marha jó együtt bármit csinálni,"

Nagyon fiatal lehetsz még, ez a (egyébként jóleső) kényszerképzeted el fog múlni idővel. Fiatal koromban nekem is sok intelligens barátnőm volt (némelyik még csinos is), akikkel sokat, sok mindenről lehetett beszélgetni. Nos ezek kivétel nélkül mind kikoptak az életemből. Az igazán jó barátaim meg mind megmaradtak, velük tényleg lehet beszélgetni.

Let it Bee 2014.04.23. 12:26:24

@Provokat Úr: "Fiatal koromban nekem is sok intelligens barátnőm volt (némelyik még csinos is), akikkel sokat, sok mindenről lehetett beszélgetni. Nos ezek kivétel nélkül mind kikoptak az életemből."

Ez oké, de ennek más a gyökere. A nőknek a (családon kívüli) kapcsolattartás nem annyira frekventált. A férfiaknak általában vannak évtizedek óta meglevő barátaik, míg a nőknél ez igen ritka. És igen, ez a jó szó, kikopnak az ember életéből. Az emberi kapcsolatok kevésbé fontosak számukra (bár ők ezt nagyon nehezen ismerik el - pedig ezt könnyű eldönteni, hogy így van-e: akikkel intenzívebb kapcsolatot ápolnak, mennyi ideje ismerik).

A kikopáshoz hozzátartozik, ha új kapcsolat van, többnyire a nő csapódik a férfi társaságához, és nem fordítva. És ha annak a kapcsolatnak vége van, akkor mit csináljon szegény lány? - kikopik, ha akarja, ha nem. (Persze, vannak kivételek.)

Mondjuk ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne nagyon jókat dumálni velük. Pl. a baráti társaságban levő feleségekkel, barátnőkkel igen csípjük egymást, és még csak semmi nő-férfi vibrálás nincs e kommunikációkban.

faithless 2014.04.23. 12:29:04

@Sadist: Valakinek el kell vinni a balhét!! :)

Gour (törölt) 2014.04.23. 12:29:44

@faithless:

Nekem kamasz a lányom és bizony elmondom neki azt is, hogy mi jár egy férfi (fiú) fejében amikor leül Vele szemben a randin . Szokott is nevetni rajta, hogy amit elmesélek az milyen módon működik a gyakorlatban. Feketeöves randizót faragok belőle aki átlát a szitán és nem veszi be a pasik bűvészkedését. :) Persze a pofáraesésektől nem tudom megkímélni de legalább van akivel ezt bizalmasan megbeszélheti és elmondhatom neki a miérteket, ebből pedig tanul ha akar. Bizony, apuci pici lánya egy külön kategória minden férfi fejében. :)

Provokat Úr 2014.04.23. 12:31:44

@Let it Bee: Tök igazad van, a nőknek valahogy nem annyira fontos megtartani a kapcsolatokat. Meg abban is, hogy a férfi társaságához csapódnak inkább. Meg abban is, hogy a baráti társaságban jókat lehet beszélgetni mások feleségével/párjával.

De minőségileg más a régi, igazi barátaimmal dumálni, mint bármelyik nővel. Ez nem baj, de tény.

Provokat Úr 2014.04.23. 12:33:12

@Gour: Na azt nem tudom mennyire teszel jót ezzel a lányoddal. Nekem kettő is van ilyen korban és nem vagyok benne biztos, hogy akkor jobb, ha ilyen "profin" állnak neki a randiknak.

invalid username 2014.04.23. 12:39:09

@Sadist:

Mondanám, hogy ez a különbség a férfi és nő gondolkodása között, de nem akarok rasszista lenni.

Egy realitás van, ám az az egy realitás ismeretlen. Nekem van egy képem az egy realitásról, neked egy másik képed van. A világot a saját tapasztalatainkon át láthatjuk.

Gour (törölt) 2014.04.23. 12:40:30

@Let it Bee:

Nagyon jól megfogalmaztad, a nőknek nem olyan fontos a kapcsolatépítés mint a férfiaknak és nem is tudnak ápolni egy barátságot rendesen. Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy az én megfigyeléseim szerint a nőknél a gesztus, mint olyan nem létezik, vagy legalábbis nem tudják alkalmazni, működtetni. Márpedig a barátság egyik építőköve a gesztusok, amikor úgy teszünk valakiért valamit, hogy nincsen az azonnali viszonzás mögötte. Erre képtelenek a csajok.

Elfogadom, hogy jókat beszélgetsz velük de mégis miről? Ezt most komolyan kérdezem. A világ dolgai nem érdekli őket, a politika szintén, a sport nulla, a műszaki dolgok zéró, a lexikális tudásuk rendszerint csekély és a filizófia is csak egy szük mezsgyén mozog. Akkor miről is lehet beszélgetni velük? :) Magukról és a körülményeikről, ennyi.

Gour (törölt) 2014.04.23. 12:41:41

@Provokat Úr:

Majd kiderül, midenesetre eddig jobban csinálja mint az osztálytársai akik 16 évesen már túlvannak a sokadik numerán.

faithless 2014.04.23. 12:47:33

@Gour: Remélem ezzel én is így leszek ha odajutunk korban! :)
Előtte azért még kicsit verekedni is megtanítom, hogy üsse vágja a fiúkat. Az sosem árt! :)

Provokat Úr 2014.04.23. 12:47:34

@Gour: Azt én sem szeretném. Annál már csak egy rosszabb lenne, ha 30 évesen még mindig nem lennének túl egyen sem...

Provokat Úr 2014.04.23. 12:51:52

@Gour: "Akkor miről is lehet beszélgetni velük? :) Magukról és a körülményeikről, ennyi."

Én is ezt vettem észre. Azok a tényleg intelligens, értelmes csajok, akikkel X évvel ezelőtt órákig dumáltunk mindenféléről, most szinte csak a gyerekeikről/válásukról/diétájukról beszélgetnek. Mintha a világ bezáródott volna számukra.

Még szerencse, hogy ott vannak a lányaim, akik meg pont most kerülnek abba a korba, amikor nagyon érdeklődnek sok minden iránt. Velük lehet dumálni sokáig.

Sadist 2014.04.23. 12:56:53

@Let it Bee: "Nekünk azért sokkal egyszerűbb szinte minden szitu. Leszólíthatunk bárhol bárkit, míg egy nő max annyit tehet, hogy bátorítóan pislog."

Mitől egyszerűbb? Egy nő is bárhol, bármikor leszólíthat egy férfit. Mi akadályozza meg benne?

"Ha elegünk van egy kapcsolatból, kiléphetünk belőle, míg egy nőnek ez is jóval nehézkesebb. Stb., stb., stb. A nő bizony sokkal hendikepesebben van jelen ezen a terepen."

Hahó, a 21. században élünk, nyugatinak tekinthető társadalomban, nem egy közel-keleti államban valamikor a középkorban. Már nem jár társadalmi kirekesztéssel, megvetéssel, vagy bármilyen negatív következménnyel, ha egy nő kezdeményez, vagy ő lép ki egy kapcsolatból. Még támogatva is vannak ilyen téren.

Sadist 2014.04.23. 12:58:43

@Provokat Úr: A realitás érzékelése között vannak eltérések, nem a realitásban.

Gour (törölt) 2014.04.23. 12:59:58

@faithless:

Nekem van még egy lányos apuka technikám az udvarlók fogadására, megosztom Veled: amikor jön egy új srác bemutatkozni felveszek egy feszülős pólót, keményen megfogom a kezét, kicsit megropogtatom és meredten a szemébe nézek. :) Nagyon hatásos, nem kell, hogy tudja rólam milyen filantróp vagyok amúgy és mosolygok magamban. Volt amelyik megkérdezte a Lányomat, basszus nagyon durva a faterod, ez most komoly? :) Tudja csak a kis szaros mi vár rá ha rosszban sántikál!

A másik fele, hogy engem pont így terrorizáltak amikor anno randizni vittem a lányokat, nem volt még facebook, mobiltelefon, egy nagy fenéket. Oda kellett menni, becsöngetni, kijött a százkilós fater és el kellett kérni a kislányt, hogy elvigyem moziba. Tanulják csak meg ők is milyen érzés ez. :) :)

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:05:21

@Provokat Úr:

Szerintem ebben az is benne van, hogy mi is változtunk, csak más irányba. Amíg fiatalon csak rohantak az évek most az ember próbál valami értelmet tenni a sorok közé és nyitni a világra. Minden elolvasok, mindenhová elutaznék, minden új gondolat érdekel, mert fogy az idő és próbálom megtölteni tartalommal a poharamat. A nők elenyésző százaléka halad pont ezen az úton és így nincsen közös témánk sem. Azt látom, hogy a nagyon mély gondolkodású (és nálam türelmesebb) és a nagyon felszines pasik tudnak jól elbeszélgetni a nőkkel. Nekem már nem megy, az elvárásaim a barátaimból indul ki akik szórakoztató és értelmes emberek, na ezt viszont soha nem fogom egy nőtől visszakapni, vagy legalábbis már nem hiszek benne.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:07:27

@Sadist: Na ez egy nagyon messzire vezető filozófiai kérdés, amit nálam sokkal okosabb emberek sem tudtak megválaszolni, mármint azt, van-e realitás az érzékelésen kívül.

Maradjunk annyiban, hogy igazad van, egy realitást látunk másképp mindannyian. Ez viszont azt jelenti, hogy mindenki másképp látja ugyanazt, ergo mindenki másképp is fog rá reagálni, és neki AZ lesz az igaz. Nem az amit Te gondolsz.

Sadist 2014.04.23. 13:08:58

@faithless: "Én a kislányomnak minden nap elmondom, hogy ő világ legszebb kislánya. Nem érdekel, ha ez nyilvánvaló apai elfogultság, de a lányom már kiskorában megtanulja, hogy ő szép, mitöbb gyönyörű és nem lesznek önértékelési gondjai."

Így lehet igazán királylánykát nevelni egy lányból. Aztán majd huszonévesen, mikor kikerül az életbe, akkor fog rútul pofára esni, amikor kiderül, hogy valójában nem egy különleges kis hópihe, hanem csak egy a millió másik csitri közül.
Egy apának pont az volna a feladata, hogy szembesítse az élet viszontagságaival, gyerekkortól belenevelni, hogy nem ő a világ közepe. Lehet ezt is szeretettel csinálni. Buksi simit meg majd úgyis kap az anyjától eleget.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:09:36

@Gour: Ja biztos mi sem vagyunk ugyanazok mint jónéhány évvel ezelőtt. De amikor a régi haverjaimmal vagyok ezt egyáltalán nem veszem észre. Az interakciók pontosan olyanok, mint fiatalon, még akkor is ha közben sokat változtunk.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:10:09

@Gour: Vazze, rohanok gyúrni, hátha még nem késtem el vele... :-))))

Let it Bee 2014.04.23. 13:10:38

@Gour: "Elfogadom, hogy jókat beszélgetsz velük de mégis miről? Ezt most komolyan kérdezem. A világ dolgai nem érdekli őket, a politika szintén, a sport nulla, a műszaki dolgok zéró, a lexikális tudásuk rendszerint csekély és a filizófia is csak egy szük mezsgyén mozog. Akkor miről is lehet beszélgetni velük? :) Magukról és a körülményeikről, ennyi."

Jó, hát lehet szarkasztikusan lecsupaszítani. :) Nem elemeztem még ki ilyen beszélgetéseket, de szinte bármiről. Nem tudom, mit értesz világ dolgai alatt, de szerintem arról is. Politikáról mostanában én sem szeretek beszélni, kiiktatom, mint nem létezőt. Sport, műszaki dolgok nem érdekelnek, szóval ilyen hiányérzetem sincs velük. :) Lexikális tudásról meg annyit, hogy azért itt olyan nőkről van szó, akit a baráti körből valaki felvállalt, mint kapcsolatot, nem kereskedelmi csatornákat bambuló nőcikről. A filozófia meg a fiatalok kedvelt témaköre, legalábbis én már barátokkal se beszélek régóta mondjuk Descartes-ról vagy a szolipszizmus buktatóiról. És kövezz meg, de az se zavar, ha magukról és a körülményeikről beszélnek. Hát basszus, mégiscsak az foglalkoztatja legjobban az embereket, és ha engem érdekel valakinek a személyisége, akkor nem hogy meghallgatod, de rá is kérdezel erre, nem? Az kétségtelen, hogy nem mindegy, mi ez konkrétan, és főleg, hogyan beszél róla.

Sadist 2014.04.23. 13:12:32

@Provokat Úr: Pedig sokkal egészségesebb dolog egy két lábbal a földön járó lányt nevelni, aki tisztában van a saját értékeivel és a világ működésével, mint vetíteni neki a kamu világot, amiben ő apuci egyetlen drága pici hercegnője.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:12:57

@Sadist: "Egy apának pont az volna a feladata, hogy szembesítse az élet viszontagságaival, gyerekkortól belenevelni, hogy nem ő a világ közepe"

Hú de nagyon-nagyon nem lennék a lányod. SZVSZ egyáltalán nem ez a feladata egy apának, ha így neveled csak egy önbizalomhiányos, mindig másokra utalt nő lesz, aki egész életében Téged fog keresni a kapcsolataiban, hogy biztonságban legyen, de nem fogja megtalálni senkiben. Viszont nagy eséllyel jó sokan és sokáig ki fogják használni.

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:13:06

@Provokat Úr:

Persze mert megvan a kötödés a bizalom és a közös emlékek, nekem is olyan mintha onnan folytatnánk ahol befejeztük. Igaz nálam ez elég intenzív, a legközelebbi barátaimmal naponta beszélünk és gyakran találkozunk pedig már 40+ vagyok, mégis nagyon fontosnak tartom ill ez kapcsol ki a legjobban.

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:14:22

@Provokat Úr:

Szerintem jó befektetés a sport, azt szoktam mondani a fiatalabb barátaimnak, hogy nem a mostani pasinak csinálod hanem annak aki 10 év múlva leszel. :)

Sadist 2014.04.23. 13:15:02

@Rongy Rázó: "Mondanám, hogy ez a különbség a férfi és nő gondolkodása között, de nem akarok rasszista lenni."

Szerintem nem vagy tisztában a rassziszta szó jelentésével.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:15:37

@Sadist: "edig sokkal egészségesebb dolog egy két lábbal a földön járó lányt nevelni, aki tisztában van a saját értékeivel és a világ működésével, mint vetíteni neki a kamu világot, amiben ő apuci egyetlen drága pici hercegnője."

Én egyáltalán nem vetítek kamu világot a lányaimnak, de abban nem vagyok biztos, hogy jót tesz a jövendőbeli párkapcsolatuknak, ha pontosan tudják mi jár a fiúk fejében mikor rájuk néznek.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:17:28

@Gour: Nálam meg sajnos nagyon ritka, mert öten négy különböző országban vagyunk, több ezer kilométer távolságban. De ha évente egyszer-kétszer találkozunk, minden olyan mint régen.

Sadist 2014.04.23. 13:17:58

@Gour: "Great people talk about ideas.
Average people talk about things.
Small people talk about other people."

Let it Bee 2014.04.23. 13:19:04

@Sadist: Ugyan már. Európában én is ezt tapasztaltam, de itthon?! Itt nagyon messze vagyunk még az öntudatára ébredt, és azt ápoló, kezelni is képes nőktől. A társadalmi berögződések, a becsontosodott klisék se segítenek ebben. Egy pasi lelép, ha biztosítani tudja ugyanúgy a családja fenntartását. De egy nő? Egyrészt ő nem csak úgy mozog, hanem a gyerekekkel együtt (akiknél érzékenyebb a környezetváltozás, meg olyan helyet szerezni, ahol megfelelő gyerekszoba van, stb., stb.). És mivel otthon maradt a gyerekekkel, kiesett a munkaerőpiacról, míg a férfi pályája nem tört meg, könnyebben érvényesül.

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:20:16

@Let it Bee:

Igazából nehéz meghatározni a tartalmas beszélgetést, mert sok minden tartozik bele és mindenkinek más, de már az évtizedre sem emlékszem amikor egy nő olyan dolgot mondott ami érdkes volt vagy szórakoztató. Pedig széles mintával és nagy számokkal dolgozom, de a kedvenc témájuk saját maguk és ez bizony nem egy felfelé vezető spirál a beszélgetésben. :) Illetve ami nagyon bosszantó számomra amikor mindent pozitívan akarnak látni, még azt is amit nem lehet, csak a realítással ne kelljen szembenézni és még saját maguknak is képesek hazudni ezért. Nők...jajjj...

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:22:18

@Provokat Úr:

A nők jönnek mennek, a barátok maradnak...Örök igazság.

Provokat Úr 2014.04.23. 13:25:42

@Sadist: "Great people talk about ideas.
Average people talk about things.
Small people talk about other people."

Ez jó.

invalid username 2014.04.23. 13:28:54

@Sadist:

Látod, sokfélék vagyunk :)

Sadist 2014.04.23. 13:33:06

@Provokat Úr: Önbizalomhiányos akkor lesz, ha folyton lehurrogod és nem bátorítod semmire. Ilyet sehol nem írtam.

Elképzelt szitu, leányzó szipogva jön haza, mert az összes barátnőjét felkérték a srácok szalagavatós táncra, őt meg nem.
Lehurrogós apuka erre azt válaszolja, hogy mert dagi/kétballábas, és rohadtul nem jön be a fiúknak.
Apuci pici lánya típusú apuka vigasztalgatja órákon keresztül és megerősíti abban, hogy a srácok hülyék. Valójában nagyon is aranyos, csinos, kedves lány, aki így tökéletes, ahogy van.
Egy normális apa pedig azt mondja, hogy gyere, elmegyünk teniszezni, úszni, vagy beiratkozunk egy táncórára.

Let it Bee 2014.04.23. 13:37:40

@Gour: Nem is a téma érdekes, hanem hogy hogyan beszélnek róla. Egy ismerkedési szakaszban is, ha szóba jön mondjuk egy film, ami tetszett a nőnek, és megkérdem, miért, vagy mi tetszett benne, és ha erre olyan jellegű válasz érkezik, hogy "hát mert olyan jóó", akkor bennem nem is tudatosan, de ösztönösen leáll egy folyamat. (Fejben is, meg lejjebb is.)

Sadist 2014.04.23. 13:47:33

@Provokat Úr: "abban nem vagyok biztos, hogy jót tesz a jövendőbeli párkapcsolatuknak, ha pontosan tudják mi jár a fiúk fejében mikor rájuk néznek."

Én viszont biztos vagyok benne. Tudatlanul belevágni akármibe a játékszabályok ismerete nélkül hatalmas hiba és nem vezet semmi jóra.
Gondolj bele mi történne, ha a lányod nem kapna részletes szexuális felvilágosítást. Vagy nem tudná, hogy mivel jár a dohányzás, alkohol-, drogfogyasztás.
Az sose baj, ha valaki túl sokat tud, a baj mindig akkor szokott lenni, ha valaki nincs felvértezve tudással.
Ha egy gyerek pisztolyt kap a kezébe, akkor nem elvenni kell tőle, hanem megtanítani a biztonságos használatára. Ugyanígy az élet és a párkapcsolat/szex is egy ilyen veszélyes üzem, ahol egész életére sérülhet, ezért jobb megtanítani neki, hogy mire számítson és mi járhat a másik fél fejében.

Gour (törölt) 2014.04.23. 13:50:52

@Let it Bee:

Szerintem lehet köztünk vagy 10 év életkorban, hidd el elmúlik ez a fajta érdeklődésed feléjük és ami marad az nagyon nagyon kevés egy jó emberi kapcsolathoz. :)

Sadist 2014.04.23. 14:01:38

@Let it Bee: "Egy pasi lelép, ha biztosítani tudja ugyanúgy a családja fenntartását. De egy nő? Egyrészt ő nem csak úgy mozog, hanem a gyerekekkel együtt (akiknél érzékenyebb a környezetváltozás, meg olyan helyet szerezni, ahol megfelelő gyerekszoba van, stb., stb.). És mivel otthon maradt a gyerekekkel, kiesett a munkaerőpiacról, míg a férfi pályája nem tört meg, könnyebben érvényesül."

Hohohó, álljon meg a menet, nem családos anyákról, hanem csak simán nőkről és férfiakról volt szó, a gyerek témát ne kavarjuk ide.

Arra volnék kíváncsi, hogy szerinted egy nőnek miért nehezebb párkapcsolatot kezdeményezni, vagy akár csak leszólítani egy férfit ismerkedés céljából? Mi akadályozza, hogy ők is proaktívak legyenek?
Mert tapasztalatom szerint semmi, csak a legtöbben gyávák hozzá, mert úgy ott van az elutasítás lehetősége.
Láttam én már nőt egész estét végigbőgni, mert a kiszemelt pasit felkérte táncolni, de lepattintotta.

invalid username 2014.04.23. 14:44:13

@Provokat Úr:

Hoppá.
Elámultam.
Ez szép volt.

Provokat Úr 2014.04.23. 15:10:11

@Sadist: Let's agree to disagree.

A többi dologban egyetértek (szexuális felvilágosítás, drogok, ital stb.) ott jó ha minél többet tudnak. A párkapcsolatban nem vagyok róla meggyőződve. Több nagyon megkeseredett nőismerősöm is van, miután kiismerték a férfiakat. Legyen a lányoknak esélye maguknak felfedezni ezt.

Egyébként egyéni szinten nem mindig jó a minél több tudás. Néha valóban boldogabbak a lelki szegények.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.04.23. 15:55:07

Én is pont hasonlót keresek... Illetve ideális esetben olyan nőt, akivel rendszeresen egyéjszakázhatnék :-) .

Pixynor 2014.04.23. 19:36:12

@faithless: "De! Egy házas embernek mindig a család kell, hogy az első legyen 8persze ha még jó a házassága), és ha nagyon okosan és ügyesen akarod a megcsalást csinálni, hogy ne kelts gyanút otthon, akkor tapaszatalatból mondom, hogy nagyon kevés lesz az időd, amit kilengésre tudsz fordítani."

...a nős kapcsolat számomra azt jelentette, hogy én voltam a szerető :) Én soha nem léptem félre míg házas voltam, mert alapból hűséges típus vagyok. Az az izgalom a tiltott percekről a félrelépő félnél van. A szeretőnél :) nincs.

Alibanya1 2014.04.23. 20:04:44

@Rongy Rázó: nem figyeltem sajna, mert egész délután dolgoznom kellett, de látom szépen alakul a beszélgetés :)

faithless 2014.04.24. 08:13:24

@Pixynor: Ilyenkor az az ideális, ha mindkét fél házas, akkor mindenkinek izgalmas a story! :) Csak kicsit nehéz összegyeztetni. Viccet félretéve nyilván csak a saját szemszögemből ismerem ezt a helyzetet.

Let it Bee 2014.04.24. 10:38:14

@Sadist: "Arra volnék kíváncsi, hogy szerinted egy nőnek miért nehezebb párkapcsolatot kezdeményezni, vagy akár csak leszólítani egy férfit ismerkedés céljából? Mi akadályozza, hogy ők is proaktívak legyenek?
Mert tapasztalatom szerint semmi, csak a legtöbben gyávák hozzá, mert úgy ott van az elutasítás lehetősége."

Egy nő elég ritka esetben szólít le. Sok férfi se szereti, ha átveszik tőle a kezdeményező szerepet, de a nő is inkább azt kedveli, ha őt is észreveszi, akit kiszemelt. Eltekintve attól, hogy ismerkedni végül is bárhol lehet (utcán, villamoson, postán sorban állás közben, stb.), igen ritka, hogy - ismerkedés céljából - nő szólítana le férfit.

Persze a nőknek is megvan a mozgásterük. Adhatnak finom, vagy akár egyértelműbb jeleket, hogy őt most bátran le lehet szólítani. Nem fog a nő és férfi a társadalmi érintkezés szintjein egyformán viselkedni, és ezzel nincs is baj.

Let it Bee 2014.04.24. 10:46:10

@gingerbread: Ha tényleg keresed, meg is találod. Vagy visszatart valaki ettől?

Sadist 2014.04.24. 13:37:12

@Let it Bee: Ez továbbra is csak fingfűrészelés, nem válaszoltál a kérdésre.
Pontosan látom, hogy mi a jelenlegi helyzet, engem a miért érdekel.
Mert én nem látom semmilyen racionális akadályát, hogy ha egy nőnek tetszik a férfi és akar valamit tőle, akkor odamenjen hozzá, beszélgessen vele, meghívja egy italra, vagy akár elhívja randizni.

Alibanya1 2014.04.24. 13:42:15

@Sadist: közbe vethetek?
Az előítéletek, hogy egyet mondjak, egy nő aki kikezd egy férfival számíthat rá, hogy a másik fél esetleg nem úgy kezeli a dolgot ahogy szeretné, kurvának, könnyű nőnek tekinti, és a szerint kezeli. Nem minden férfi gondolkodik erről ilyen liberálisan, mint te, és az nem látszik előre, úgyhogy óvatosság, hm?

Gour (törölt) 2014.04.24. 15:22:35

@Sadist:

"Mert én nem látom semmilyen racionális akadályát, hogy ha egy nőnek tetszik a férfi és akar valamit tőle, akkor odamenjen hozzá, beszélgessen vele, meghívja egy italra, vagy akár elhívja randizni."

Tradició, szocializálódás, illemtan, elvárások, megszokás, attitűd. Minden a női kezdeményezés ellen szól, valamiért ez így alakult ki és mindenki ehhez tartja magát (többnyire). A nők elvárják, hogy megfussuk a köröket és a magam részéről ezt cseppet sem bánom mivel az udvarlás néha szórakoztatóbb és inspirálóbb mint a végredmény, ami csak egy sima punci amiből már volt haccázhuszonnyóc.

Gour (törölt) 2014.04.24. 15:37:04

@Alibanya1:

Igazad van, a könnyen jött nőt kevés férfi tudja értékelni. Elveszi a vadászat izgalmát és az első gondolat, hogy másnak is pont így meglett volna. A magam részéről inkább csalódott vagyok amikor egy nő rögtön az elején letolja a bugyit. Nincsen semmi közünk egymáshoz, nincsen kötődés, várakozás, izgalom, akkor meg minek? Akkor már inkább egy prosti és az tiszta játszma.

Let it Bee 2014.04.25. 00:29:36

@Sadist: Tételezzük föl, hogy egy nőnek megtetszik egy fickó. Ad jelet, hogy ez így van. Vegyünk alapul egy legegyszerűbbet: rámosolyog. Ezernyi más jeladási praktika is van persze. (Vigyázat! Tőlünk nyugatra, Európában a mosolygás nem feltétlenül jelent biztatást, simán mosolyognak csak úgy is egymásra az emberek. De maradjunk a morc, alapból nem mosolygós magyar mentalitásnál. Ez esetben egyszerűsíti is a helyzetet, tehát hurrá és nosza. :) )

Szóval a hölgy rámosolyog az úrra, aki erre lép. Ha nem lép, két dolog lehet, vagy nem jön be neki a nő, vagy bejönne, de valamiért nem érdekli, ami ebből kijöhet (pl. egy kiegyensúlyozott kapcsolati szakaszban van, amikor ismerkedés nem játszik). Lehetne még, hogy annyira mulya a pali, hogy nem dekódolja, esetleg észre se veszi a mosolyt, de ezt kiejthetjük, mert az ilyen mukira nem is mosolyognak ilyen célzattal. :P

Egyébként a mosoly a férfi részéről is mehet leszólítás előtt, ha visszamosolyog, akkor már vevő a helyzetre. (Valamiért a nők jobban kedvelik a mosolygós férfiakat, tehát érdemes egy megnyerő mosolyt az ismerkedési arzenálba építeni.)

Ezt csak azért írom, mert nem is kell a leszólításra fókuszálni, hanem inkább az azt megelőző metakommunikációra.
süti beállítások módosítása