Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Az utolsó férfi

2015. augusztus 25. - Alibanya1

last_man_standing_by_mrnepa-d5g5ix6.jpg

Verejtékben forgolódva ébredtem, pedig a kánikulának már vége. A szobában félhomály volt, a függöny idegesítően mozgott, többfelé sejtelmes árnyékok mutatkoztak, szerintem valami furcsa hangot is hallottam, bár ki tudja. Tapogatózva kerestem a szemüvegem, hogy legalább  jobban lássam a semmit. Lassan magamhoz tértem és megállapítottam, hogy olyasmi történhetett velem, amit mások álomnak hívnak, na de, ez milyen volt. Egy férfi állt előttem, egy egész helyes, rám kacsintott és ennyit mondott: catch me if you can, megfordult és futni kezdett, első pillanatra azt hittem valami túlélő showban vagyok, de aztán láttam, hogy a pólója hátulján a következő felirat állt:. Az utolsó férfi... Villámcsapásként ért a felismerés, ez fele sem tréfa alighanem a női létem határvonalára értem, itt a kerítés! Az élet az utolsó lehetőséget kínálta fel nekem, úgyhogy fuss, Forest fuss! Hogy ne mondjam ússz és evezz, ússz és evezz. Miközben  megpróbáltam erőteljesen felvenni a sebességet, az agyamon a következő szalagcímek futottak keresztül: Nem akarom az összes nő hibáját ismételgetni, nem akarok herceget, nem akarok lovat, sem Isteni szikrát, nem akarom, hogy gazdag legyen, csak kaparintsam meg. Már éppen elértem volna, már rajta voltam, már vetődtem, mint kapus a tizenegyesért, amikor felébredtem...

Még szerencse, mert elméleti síkon azzal a megállapítással értek egyet, hogy nő ne fusson pasi után - a valóságról inkább senki ne kérdezzen. Megpróbáltam magam észhez téríteni, nem volt könnyű, ebben a nehéz hajnali órában. Igen nagy segítség ehhez a hideg víz, amit megihat, illetve magára is önthet az ember, valamint a napi hírek elolvasása. Mindeközben azért csak nem hagyott nyugodni a gondolat, lehet, hogy tényleg bajban vagyok? Megy el az utolsó vonat? Vége mindennek? Szikkadok össze? Többé már férfinép nem lesz az ágyamban? Mindenki azzal zaklat, hogy túl magasak az elvárásaim, hogy engedjem lejjebb azt a bizonyos kritériumot. Megpróbáltam elképzelni a kritériumot, amint lejjebb megy, feltűnt a szemeim előtt, egy piros fehér csíkos vízszintes rúd - ez a kritérium - oldalt egy szerkezet tartja, amit kecses kis fém színű karral lehet tekerni, mint a régi mákdarálót. Odaléptem és elkezdtem lefelé tekerni, lassan csúszott rúd lefele és fokozatosan különböző férfi fejek bukkantak fel. Töprengeni kezdtem, hogy végül is meddig engedjem ezt a dolgot lefelé vajon?!... A vállukig, mellükig, vagy inkább a farkukig...  nehéz kérdés. Nézzük mit is nyerek ezzel, mi történik?

Gyorsan benéztem a társkeresőbe, hogy immáron a kritériumtól megszabadulva portyázzak szabadon, hamarosan jelentkezett Zsolt, nem volt fenn képe, gondoltam jobb is így, ezt az akadályt már vettük is, azt mondja egy építkezésen dolgozik, szuper, és van még valami amit meg kell osztania velem. Igen, ne kímélj, mondtam bátran, nekem már minden jó lesz - az egész testem ki van varrva. Az arcod is? kérdeztem, mert jobb híján, már egyéb kérdés nem jutott eszembe. Közben Péter is rám kattant, ő küldött egy videót arról, hogy mit tud, egy körtén demonstrálva, alig kaptam levegőt, ezt mind én kaphatnám? Hihetetlen, adjatok gyorsan egy pohár vizet. Levél Sándortól, aki tört magyarsággal elmagyarázta nekem, hogy most ő egy laza kapcsolatot  keresne, melyben az ágy lenne a legfontosabb, de saját vállalkozása van, csak így laza háttérinfóként. István: ő semmi jónak nem lenne az elrontója, mondta, felnevettem, ugyan mit lehetne itt elrontani Csodálatos minden. Dávid, 24 éves és a mesterét keresi, aki bevezeti őt a nők rejtelmeibe. Kétségbeesetten elkezdtem keresni a kritériumot  tudjátok arra a piros fehér csíkos botra gondolok, mert mégis szükség mutatkozik rá, de valahogy sehol sem találtam, úgy látszik időközben elhagytam valahol. Inkább alszom és holnap körülnézek milyen tanfolyamokra lehet most beiratkozni a helyi kultúrházban. Valami köcsögkészítésre gondoltam...

Na, de a viccet és iróniát félretéve, ideje lesz tényleg komolyan foglalkozni ezzel a kérdéssel. Még a végén becsavarodom, megsavanyodom és elkezdek zsörtölődni. Igen, csak még azt nem tudom hogy fogjak hozzá, de gondolom majd adódik valami, végül is általában kitalálok valamit. Az élet már csak ilyen, és én mindennek kiteszem magam ígérem. (A klipben látható férfiember is elég alkalmas...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr227732252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2015.08.26. 06:50:13

@Diorella Queen: "én sok olyan kapcsiról tudok ahol jóval idősebb nő és fiatalabb férfi"

Én egyről tudok, ami igazán fontos volt, a szüleim, (nevelő)apu 8 évvel volt fiatalabb anyunál és boldogan éltek, míg anyu meg nem halt. És apu elváltan két kisgyerekkel, egy csecsemővel és egy három éves kislánnyal ismerte meg anyut.

"A velem egykorúak " Mi még nem beszélgettünk sokat, így nem igazán tudom ez mit jelent. Én is régóta egy érett velem egykorú férfira vágynék. Vagyis inkább az én korosztályomból (42),nem fiatalra, de ők jönnek.

@zéesté: "Igaz hogy nem vagyok Veled beszélő viszonyban" igen, erre emlékszem, de én nem gondolnám, hogy ez ennyire számít. Max. nem kedvelsz, de felnőttek vagyunk, így gondolom, azért szót még válthatunk, ha úgy alakul. Szerintem van ekkora intelligencija mindkettőnknek.

2015.08.26. 12:05:00

@Diorella Queen:

Az altalam kozoltek objektiv valosagtartalmanak/teves voltanak megitelesenel teljesseggel kozombos, hogy a velemeny tolem szarmazik, igy az en velt vagy valos szemelyisegjegyeimre valo hivatkozas is irrelevans, es nem fogja az eszmecseret elobbre vinni (ld. Szemelyeskedes mint ervelesi hiba). De gondolom, nem is az volt a celod, hanem csak beszolni valamit, irhattad volna azt is, hogy hulyebuzizsidociganyarab tff, csak a te megoldasod kulturaltabbnak tunt (holott lenyegeben ugyanaz).

Mint ahogy egy adott ferfi huspiaci arfolyamamak megallapitasanal a te egyedi ertekiteleted sajnos onmagaban teljesseggel sulytalan (leginkabb aggregalt adatok alapjan lehetne errol kepet alkotni).

2015.08.26. 12:19:27

@tff: mar megint? Nem unjatok meg? De most komolyan. Nem lehetne atterni vmi privi csatornara inkabb? Vagy titeket dob, h mindezt kozonseg elott csinaljatok? Vagy h van ez, most mar szeretnem erteni.

Irbisz 2015.08.26. 12:21:53

@Diorella Queen:
hany eves vagy? 55+ vagy meg több?
Ha meg fiatalabb, milyen körben mozogsz?

zéesté 2015.08.26. 13:02:30

@Pixynor: "így gondolom, azért szót még válthatunk, ha úgy alakul"
Rendben.

zéesté 2015.08.26. 13:18:01

@hello73:
Igen, én meg az álmodozásra.

Irbisz 2015.08.26. 14:12:24

@FemmeFatal:
Mivel mar erzelmi oldalrol kezelik a vitat, a racionalitasnak a nyoma sem latszik, tul nagy megertest szerintem teljesen felesleges varnod.
A „csak“ is teljesen jol kifejezi a „miert“-et :)

2015.08.26. 14:18:02

@Irbisz: pedig az érzelmeknek ugyanúgy van logikájuk, kazualitásuk, mint az értelmi dolgoknak, bármily furcsán is hangzik, max nehezebben azonosíthatóak

Irbisz 2015.08.26. 14:24:16

@FemmeFatal:
"A logika csak addig van segitsegedre, mig magadnal okosabb emberrel nem talalkozol"

2015.08.26. 14:26:34

@Irbisz: hát ezt remélem, nem te mondod, hanem a "szóvivőd", mert elég nagy sületlenségnek tűnik

Irbisz 2015.08.26. 14:34:02

@FemmeFatal:
valamelyik detektivregeny höse mondta, viszont szerintem nem csak ott fiktiv környezetben, sok esetben irl is ervenyes.

2015.08.26. 14:38:47

@Irbisz: akkor magyarazd már el pls, mert nem értem

csepke 2015.08.26. 15:14:28

@FemmeFatal: kb. olyan lehet, mint hogy az ész van a Földön a legigazságosabban elosztva, mert még senki nem reklamált hogy neki kevés jutott volna. ;)

2015.08.26. 15:29:15

@csepke: amúgy onnan indultunk, hogy szerinte ne próbáljam megérteni a tff-dq nyilvános csörtéjét itt, mert hogy az érzelmi alapú, így nem megérthető, miközben szerintem meg de, vagy legalábbis ne kelljen kötelező jelleggel itt élvezni (ha még egy "lankad pöcsű" bejegyzést látok tölük, énnem tudom, mit csinálok ;)

csepke 2015.08.26. 15:37:59

@FemmeFatal: pedig ez a legjobb része! és legalább olyan katartikus mint bölcsbagoly hírese..tudod;)

2015.08.26. 15:42:54

@csepke: igen, úgy emlékszem a pasiknak is pigmentálódik a kor előrehaladtával, na de akkor lankad is, ok, de az ilyesmi se látványnak, de még olvasmánynak se valami üdítő, persze ez is csak ízlés kérdése ;)

2015.08.26. 15:52:57

@Irbisz: 47 vagyok, a második kérdést nem tudom értelmezni .
tff-t nem ismerem, sosem láttam, fogalmam sincs kicsoda.

2015.08.26. 16:04:02

@Diorella Queen: ezt most miért kaptam? Legközelebb, ha nézni kell valamit, csak jó pasikat küldjél, ok?

2015.08.26. 16:12:04

@tff: Ezt most mire írtad amúgy ?
Visszaolvasva sem passzol a társalgás menetéhez . Nem illik a fenti szövegkörnyezethez a válasz.
Vagy az idősebb szivart vetted magadra ?
Szóval idősebb korosztály vagy ?Mert akkor logikus csak a reakciód.

2015.08.26. 16:12:58

@FemmeFatal: Kinek mi a jó pasi .
Akár be is jöhetett volna, neked.

csepke 2015.08.26. 16:30:04

@FemmeFatal: azon gondolkodtam lehet kéne egy ilyen ugróköteles video gyűjtő ide a blogrésztvevőkről....belépés csak alsógatyás ugrókötélgyakorlattal..;)

csepke 2015.08.26. 16:32:16

@csepke: nőknek bikinis. lehet harmonikusabb lenne a társalgás...;)

2015.08.26. 16:50:03

@FemmeFatal:

Ne legyel cinikus, a multkor mar megbeszeltuk, hogy en meg nem akarok engem provokalo\sertegeto kommentet latni itt (megha a te szelektiv igazsagerzetedet az engem ert kopkodesek nem is bantjak.)
Ezert is hivtam fel most megint a figyelmet erre. Es emiatt nem hiszem, hogy nekem kene kellemetlenul ereznem magam, ha lenne normalis moderacio, a problema fel sem merulne. (Egyebkent nem "kell" kotelezo jelleggel senkinek semmit olvasnia itt.)

@Diorella Queen:
Nem erted, nem baj.
"tff-t nem ismerem, sosem láttam, fogalmam sincs kicsoda."
Egyezzunk akkor ki ennyiben, a rolam irt feltetezeseidet (amivel mar kb. korbelovoldozted az orszag osszes ferfijat, voltam en mar tizeneves pinakra hajto, fiatal, penzes ugyvedecske, meg lankadt pecsu, milfek utan sovargo oregur is) tudjuk be szimpla ures sertegetesnek. Ezert is irtam, hogy egyszerubb lenne buzizsidociganyaraboznod, ne faradj intellektualisnak szant riposztokkal.

2015.08.26. 17:11:57

@tff: Jó!
De most már koccolj le rólam!
Köcce!

Irbisz 2015.08.26. 17:15:36

@Diorella Queen:
a kerdes masodik fele azt jelentette, mifele embereket ismersz, hogy az altalad irt jelzök jutottak roluk eszedbe.
illetve meg az is lehet, hogy a korosztaly 90%-a olyan mint irtad :DD

2015.08.26. 17:31:27

@tff: engem nem erdekel kinek van igaza, mar irtam, h lankadt-e a pocsod, pesze remelem nem az, engem a stilus zavar, mert nem vok ehhez hozza szokva mint itt sokan masok se es oszinten szolva nem is tervezem h hozza szokok. A te gondod s az enyem is egycsapasra megszunne ha nem szolnal dq hoz hozza itt tobbet. Nem kell magadat vele szemben vedened, mert mindenki latja, h nem rolad szolnak dq hszei, hanem rola.

2015.08.26. 17:37:30

@csepke: szuper otlet egyuttal csapatepito treningkent is mukodne a forgatas nagyon jol mulatnank mar csak azert is mert ugrokotelezni nem is olyan egyszeru mint emlekszik itt vszinu mindenki hianyos oltozetben meg plane necces nemcsak a gravitalva pattogo testreszek miatt hanem mert ha megbuksz a kotel komoly csikokat nyom az ember hatsojara mintegy bunteteskent (parkapcsolatban elok meg se probaljak mert a kulserelmi nyomokat otthon soha ki nem magyarazzak;)

csepke 2015.08.26. 17:44:44

@FemmeFatal: szerintem dőlnénk a röhögéstől..;)

csepke 2015.08.26. 17:54:07

@FemmeFatal: tffnek plusz fakultatív lehetőség eloszlatni a homályt a kardinális kérdés körül. ;) egyben dq bebizonyíthatná, hogy élőben egy bűbájos alak, akit mindenki szeret

Alibanya1 2015.08.26. 19:22:52

@FemmeFatal: kinek kell hiányos öltözetben ugrókötelezni? lemaradtam itt pár dologról

Irbisz 2015.08.26. 19:58:00

@Alibanya1: mindenkinek aki irt a blogodba, de nem kell, csak ajanlott, mert jot tesz a sziv-, es keringesrendszernek, es csökkenti a stresszhormonok szintjet :)

zéesté 2015.08.26. 22:04:15

@Diorella Queen: "47 vagyok"
Atyám!!! És pont Te vén szivarozol, öreg faszizol, morcos f@szozol és lankadt pöcsözölsz????
Azért valljuk be őszintén, már Te is éppen kategóriát váltasz, átkerülsz a M+3betű kategóriából a M+5betű kategóriába.

"ennek is megvan az előnye . Az elején persze fájt , hogy elszerette tőlem az anyja és a pénz utáni erős vágyakozás, ma már másképp látom a helyzetet . Végül is nem zsörtölődik állandóan a sarkamban, szabad vagyok és azt csinálok amit akarok, nem kll folyton minden áldott nap kétszer főzni ."
Hmmm.... Érdekes pasival érdekes kapcsolat és még meg is magyarázod magadnak, hogy ez így van jól, sőt jobban.
Nézd, nem személyeskedni vagy megbántani akarlak, de szinte minden kommentedben szerepel meglepő /és nem mulatságos/ dolog. Igaz, minden írásodat idő hiányában még nem olvastam el.

Csakegyvalaki 2015.08.26. 23:15:06

@Pixynor: Tudok én futni, de olyankor már ki tudja, hogy melyik a jó irány? :)

2015.08.27. 10:56:38

@csepke: beindított ez a dq videó, látom :) és mindkét fakultációt üdvözlöm :)

zéesté 2015.08.28. 00:19:56

@FemmeFatal: "beindított ez a dq videó, látom :) és mindkét fakultációt üdvözlöm :)"
Namost akkor elmondok neked valamit....lemaradt a videó első része.
Az, hogy nem költünk fodrászra egy vagyont két féltenyérnyi haj lenyisszantásáért az ugye alap. Ugrókötelezés előtt a pasiknak le kell gurítaniuk néhány korsó sört jó kis házi tömésű bagó kiséretében. A sok sör miatt viszont büfizni kell, amit ugye nem egészséges elfojtva elvégezni, azaz a maga természetes módján kell szabadjára engedni /min 115 dB/. Az ugri-bugri viszont azon kívül hogy rendkívüli módon megterheli a sörpocakot, beindítja az egészséges bélmozgást azaz jajj, szellenteni kell perceken keresztül.......stb. :):)
Na, továbbra is érdekes lehet egy koedukált fakt???

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2015.08.28. 05:46:17

Pedig én nem is futok banya elől, mégsem ér utol.

zéesté 2015.08.28. 10:05:43

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
"Pedig én nem is futok banya elől, mégsem ér utol."
Ja, mert ellenkező irányba futtok, úgy qrva nehéz lesz találkozni.

2015.08.28. 11:12:03

@zéesté: továbbra is, persze, azzal a kikötéssel, hogy a sört én iszom, nem ti

zéesté 2015.08.28. 11:22:25

@FemmeFatal: "továbbra is, persze, azzal a kikötéssel, hogy a sört én iszom, nem ti"
Girhes, sörpocakkal....pfe.

2015.08.28. 11:24:42

@zéesté: már nem gírhes és a pocak is kockás ... pfe

zéesté 2015.08.28. 12:54:03

@FemmeFatal: "már nem gírhes és a pocak is kockás ... "
Aaaaa!!
Nem hiszem, mutasd csak! :)

csepke 2015.08.28. 20:32:23

@zéesté: az a helyzet, hogy ffnél ehhez már sorszámot kell tépni

csevely 2015.08.29. 07:25:00

@Alibanya1:

Húúúúúúúúúúúúúúúú!
Banya !
Én nem futnék semerre, ha tudnám, hogy én vagyok az utolsó!
Inkább állnám a nők rohamait:)
És istenkirálynak érezném magam!
A világ összes nője? És az enyém ??????
Háááááááááááááááááát!!!!!

Álmodni jó amúgy:))))))))))))))))

zéesté 2015.08.29. 10:14:21

@csepke: "az a helyzet, hogy ffnél ehhez már sorszámot kell tépni"
Ja, már téptem és látatlanban. Én voltam a 27-ik, most 84-nél áll a számlálója.

2015.08.29. 11:07:50

@zéesté: mindenki latatlanban tep, hogy lassa.

zéesté 2015.08.29. 20:38:12

@csepke: "az a helyzet, hogy ffnél ehhez már sorszámot kell tépni"
Nálad hogyan áll a sorszámozó?
Tudom elkapkodták, elfogyott a szelvény, betelt.
Persze.

csepke 2015.08.29. 21:03:49

@zéesté: Nálam egy számból áll a sorszámos tömb. ;)

2015.08.29. 21:15:07

@csepke: es az melyik szam? A soha napjan kiskedden?

csepke 2015.08.29. 21:19:03

@FemmeFatal: ;)) a selyempapír sarkára csiptetve várja hogy kiosszam.

2015.08.29. 21:21:58

@csepke: hat azt varhatja/juk

csepke 2015.08.29. 21:25:04

@FemmeFatal: ;) biztos ami biztos, nem halványuló tintával van ráírva az egyes

2015.08.29. 21:52:41

@csepke: tok mindegy halvanyul-e vagy mit csinal. Azt az egyest soha senki nem fogja latni.

csepke 2015.08.29. 21:56:40

@FemmeFatal: azért még ne vonjunk le ilyen messzemenő következtetéseket! ;)

2015.08.29. 21:59:00

@csepke: jo igaz tul messziremeno volt tehat pontositok: ebben az eletben

csepke 2015.08.29. 22:00:52

@FemmeFatal: ;) na és mi van ha ki van már osztva? és már nincs mit osztanom

2015.08.29. 22:04:28

@csepke: egyszeru: apisz > uj sorszamtomb. Es ezuttal ne az akcios egylaposat vegyed ha nem muszaj ;)

2015.08.29. 22:18:51

@csepke: na, zst meg a tobbi maris remenykedhet ;)

csepke 2015.08.29. 22:34:52

@FemmeFatal: zst ezt nem reménykedésből kérdezte ;)

csepke 2015.08.29. 22:47:20

@FemmeFatal: nem tudom, lehet hogy ápiszos és a számlatömb-részleg vezetője;)

csepke 2015.08.29. 22:48:00

@csepke: sorszámtömb;P hol jár az agyam...

csepke 2015.08.29. 22:52:20

@FemmeFatal: arról azért nem asszociálnék számlatmbre...

csepke 2015.08.29. 22:52:55

@csepke: basszus beragad az ö-m mindig

2015.08.29. 22:54:54

@csepke: ala folyt a kako biztos vagy a dinnyele. Na de ne csuggedj anelkul is erteni plane h az ember nem is a betuket olvassa ha olvas hanem a szavakat

zéesté 2015.08.30. 16:50:09

@FemmeFatal: @csepke:
PIERT-es tömböt kellett volna venni. Az nem selejtes, meg van benne az összes szám. De lehet bogy csepke úgy eldugta a no.1-t, hogy maga sem találja.......

csepke 2015.08.30. 21:32:48

@zéesté: nem lenne csoda amilyn ritkán látok olyat, akinek kiosztanám

zéesté 2015.08.30. 23:29:07

@csepke: "esetleg előkereshetem."
Attól mi még megsértődtünk.
Egyébként meg tök felesleges keresned, hiszen:
"ehh, én évente lomtalanítom ezt a ládát! ;)"
Ennyi.

zéesté 2015.08.30. 23:34:53

@csepke: "nem lenne csoda amilyn ritkán látok olyat, akinek kiosztanám"
Ez viszont már olyan öreganyámos szöveg.
Mit mondott Neked egyszer ezzel kapcsolatosan gour, ugye emlékszel??
Naugye.

zéesté 2015.08.30. 23:42:10

@FemmeFatal: "már nem gírhes és a pocak is kockás ..."
Pont tegnap láttam ilyet: kigyúrt és kockás volt totálisan, egy kis szilikonnal kiegészítve. Na az viszont pfejj. A pasik erre szokták mondani: "még bottal sem"!

zéesté 2015.08.31. 00:26:53

@FemmeFatal: " ala folyt a kako biztos vagy a dinnyele. Na de ne csuggedj anelkul is erteni plane h az ember nem is a betuket olvassa ha olvas hanem a szavakat"
Ez rád fokozottan érvényes. Meg kell fejteni hogy mit is írtál.
Más.
Ma /hú már tegnap/ voltam a velencei-tavi szupermaratonon! Naaa, ott volt kockahas, meg feszes fenék az biztos. Egyikőtök sem volt ott , megnéztem a nevezési listát....
Egyébként végignézve a nőkön a strandokon: Hááát nem kellene bántani a férfiakat fittségileg, nem jobbak a nők sem, cseppet sem, sőt.

2015.08.31. 07:09:34

@zéesté: zst vmi gond van? Zavart erzek az eroben.

zéesté 2015.08.31. 20:23:29

@FemmeFatal: "zst vmi gond van? Zavart erzek az eroben."
Konkrétan miből gondolod?
Egyébként volt zavar az erőben bőven, de lassan felülkerekedek rajta.

zéesté 2015.08.31. 20:28:10

@csepke: "amilyn"
Ezt most fejtsük meg???
Tudod mit: a tkm. Hoppá!! /beragadt egy billentyű.../

csepke 2015.08.31. 20:52:54

@zéesté: tegnap este óta ezen gondolkodtál? ;) ó dehogy fejtsd meg, neked az elolvasás alól is felmentést adok

zéesté 2015.08.31. 21:02:31

@csepke: "tegnap este óta ezen gondolkodtál?"
Nem, más dolgokon is kattogott az agyam/???/ ezerrel.

2015.09.01. 01:09:38

@csepke: mondom en h nem birja ... tiszta udvar rendes betuk avagy rend a lelke mindennek ;)

2015.09.01. 01:11:22

@zéesté: konkretan abbol h egy kisse feszultnek tunsz. Na es milyen zavar volt amit sarkanyolo jedi lajos modra kuzdottel le?

zéesté 2015.09.01. 13:17:20

@FemmeFatal: "Na es milyen zavar volt"
Hát az úgy kezdődött.........

2015.09.01. 13:19:02

@zéesté: értem ... és hogy folytatódott?

zéesté 2015.09.01. 20:23:09

@FemmeFatal: "értem ... és hogy folytatódott?"
Ó, ha eddig értetted akkor felesleges ragoznom, gondolhatod....;-)

2015.09.03. 14:33:30

@Diorella Queen: 35 évnél idősebb pasik már nem tudnak szexelni ?
Te szegény, neked nagyon furcsa tapasztalataid lehetnek a világról.

szerintem meg nem életképes egy 35 éves pasi + 50 éves nő kapcsolata. Az iylen pasi gyereket akar, sajátot... aztán majd azt is nevelheti a nő egyedül amikor dobbant a pasi öt év múlva egy húszéves kedvéért.

Szerintem irreális a világfelfogásod.

csepke 2015.09.04. 11:04:36

@Kulics: na és? ;) ha megteheti, hogy ilyen pasikkal kezdjen miért is ne? így legalább addig is egy fiatalabb tettrekész bika dugta, nem egy noszogatandó gedeon bácsi ;)

csepke 2015.09.04. 13:54:32

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ha megmondod mire irigykedjek, irigykedek, ígérem! ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2015.09.06. 06:02:48

@csepke: és nem mersz szólni dq-nak,hogy mutasson be neked ilyeneket? ;)
süti beállítások módosítása