Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Az érzelmi intelligencia tünetei

2015. november 10. - Alibanya1

Néha elvegyülök a munkatársaim között, mert hogy most már vannak ilyenek, munkatársaim, meg munkahelyem érdekes szavak ezek. Ellenben nem egyszerű velük találkozni, ilyen kis fadobozokban lakunk, open office, ez a tudományos neve, és minden mozdulatunkat méri egy számítógépes program. Az átlag 20 évvel fiatalabb nálam, meg van még néhány velem egykorú nő. Nem tudom, milyen következtetést lehet ebből levonni, én megalkottam a sajátomat: ez nem az a hely, ahol megtalálják magukat, vagy a boldogságukat az emberek. Elhúznak, mint az orosz gépek Szíria felett. Mindegy, én most az első teljes fizetés boldogságát szagolgatom és azon töprengtem, hogy vajon ki tudok-e végre jönni a pénzemből, egy hónapon keresztül - izgi lesz. (update - nem)

A kép azonban a fényt ábrázolja az alagút végén, mely talán megjelent életem fordulatában.

12063727_1071534329524858_8712622173047485597_n.jpg

Bezsuppoltam magam a fiatalok  közé, beszélgettem és figyeltem. Van egy párocska, akik folyton együtt lógnak, a fiú 26 éves a lány 22, ha jól értettem foglalt, bár ennek az égvilágon nincs már semmi jelentősége. Mindegy, a fiatalember teljes erővel nyomul rá, mely jelenség teljes mértékben az ő dolguk, én csak okulok és tanulok. A következő romantikus párbeszédet csíptem el tőlük, nem kell zsebkendő és egyéb felkészülés, rezzenéstelen arccal lehet olvasni. Pasi beszél, a lány félig más irányba néz, félig mosolyog, néha rá pislant, hallgatja, megvan a kémia közöttük, maghasadás. Figyelj - mondja a srác - volt egy barátnőm, nagyon jó volt a teste, jó össze voltunk melegedve, de aztán megcsalt a bátyámmal, úgyhogy szakítottunk. Erre összejött vele, és őt meg megcsalta velem - itt érdekes hangfekvésű nevetés következett. Én nem nagyon értettem a történet melyik részén lehet derülni, a lány mosolygott, - na ezzel aztán bekerültünk a B... showba, mint különös szerelmi háromszög - fejezte be a fiú és várakozóan nézett a lány felé, viszonylag elégedett volt. A lány nevetett, majd valami olyasmit mondott, hogy sosem látta azt a bizonyos műsort.  Én higgadtan a papír-zsebkendőre koncentráltam, közben arra gondoltam, hogy ez a történet így felértékelődött, hogy ezzel lehet csajozni? Mi van? Asszem tényleg megöregedtem, vagy ez lenne az úgynevezett generációs szakadék? Nem is csoda, hogy elhagyott mindenféle érzület, már eszembe se jut, hogy eredetileg férfit szerettem volna találni, hogy valaha azt hittem ismerkedni fogok, és egy-kettő találok egy kellemes férfiembert. Belegondoltam ebbe a történetbe, és  senkivel nem akartam cserélni, de tényleg, hiába jó testű a lány, meg fiatalok. Odajutottam, hogy a szex is már csak akkor jut eszembe, mikor is? Na ez van... szóval semmikor, kigyógyultam. Sikerült addig marcangolni magam, hogy már nem gondolok ilyesmire, úgy érzem a testem csak azért van, hogy legyen, hogy életbe tartsam, mozgassam, felöltöztessem, és gazdasági, valamint háztartási aktivitásra használjam. Én aki, emlékeim szerint, imádtam a szexet, legalábbis úgy rémlik, valamikor ez volt, asszem ...
11146231_822641897791261_362422590625406498_n.jpg

A megfigyelt beszélgetés arra indított, hogy az érzelmi intelligenciáról gondolkodjam, lehet teljesen tévesen közelítem meg a kérdést, vagy helyzeteket, elavult módon. Sőt ebben nagyon is biztos vagyok, mármint hogy, nem jól csinálom. (update - kurvára nem)

Miről ismerszik meg az érzelmileg okos ember? Merthogy ettől függ, hogyan kezeljük a személyiségünket, a kapcsolatainkat, a döntéseinket. Tartok tőle, hogy én személyesen lebutultam ebben, vagy nem is voltam toppon soha, mert ha a döntéseim során végig tekintek, hát az nem egy fényes hadoszlop, inkább valami romhalmaz, kukorica szárak novemberben. Na jön a lista, minél többet felismer magán az ember annál ügyesebb érzelmi téren.

Gazdag érzelmi szókincs

Az emberek 36 százaléka képes arra, hogy érzelmeit pontosan kifejezze szavakkal és ezt ilyen módon kommunikálja a világgal. Ehhez persze az is kell, hogy az ember értse, hogy mi is zajlik a lelkében. Szerintem a probléma pont ezzel kezdődik, mert sokszor talán magunk sem értjük mi történik velünk. Sokan inkább meg sem szólalnak, találják ki más, hogy mi játszódik le bennem éppen. Aztán van csodálkozás, ha ez nem megy, vagy egész más következtetéseket vonnak le emberek. Megint mások néhány kulcs szóval, megoldják ezt a helyzetet: Hogy vagy? Szarul. Mi a helyzet? Szar. Mit gondolsz? Leszarom! Ennyi. Van még, most hallottam a buszon: Mit tesz a párod? Nagy ívben szarik rá. Egy szarfasz. Ilyen esetekben nehéz a nyelvi gazdagságot felfedezni.

Érdeklődés az emberek iránt

Teljesen mindegy, hogy egyébként, kifelé vagy befelé forduló típus vagy, lényeg, hogy empátiával kezeld a körülötted lévő embereket, ja és pozitív empátiával. Igen, tapasztaltam már negatív empátiát, azért hangolódsz rá emberre, hogy megtaláld a leggyengébb pontját, hogy aztán ott tudj ütni. Ez is bizonyos fajta érzelmi intelligencia, de nem sorolják az erősségek közé, fene tudja. Aztán, azt is mondják, hogy minél inkább törődsz a környezeteddel, a körülötted élőkkel, annál inkább várhatsz viszonzást, már ha érzelmileg intelligens a környezeted, ugye. Ha nem, akkor szívás.... Sokszor hallja az ember, hogy én megteszek mindent érted, aztán ez a hála, szóval valamelyik oldal itt nem szokott működni. Bár az idézet mondat, mármint a mindent megteszek érted, sem vall túlzott érzelmi intelligenciára. Általában bizonyos szavak és fordulatok bevett alkalmazása nem tartozik ide. 

Változtatásra képes

Az érzelmileg intelligens ember, folyamatosan változik, alkalmazkodik és nyitott. Pontosan tudja, hogy a változástól való félelem, a mindenáron való ragaszkodás a megszokott dolgokhoz, a sikeresség és a boldogság megkötője lehet. Ez olyan jól hangzik, hogy én magam ámulatba esek, persze nem olyan egyszerű ez. Éberen figyelni, hogy milyen a környezet, mit kell adaptálni és mit lehet megőrizni. Változtat, alkalmazkodik vagy éppen ellenáll, ahogy már azt kell. Én hajlamos vagyok ezt túlzásba vinni, és ezzel nyilván egyes bizonyítvánnyal zárom ezt a témakört. Én túl alkalmazkodom, meg akarok felelni állandóan, ez reménytelen. Állítólag ez abból fakad, hogy szegény szüleim nem voltak elégedettek velem, ők meg ezt azért tették, mert a nagyiék voltak elégedetlenek velük és így tovább, vissza a középkorig...

o-good-samaritan-570.jpg

Ismeri a gyengeségeit és az erősségeit

Régebben, dolgoztam olyat, hogy tréningeltem embereket állásinterjúra, helyesebben fel készítettem őket, arra a csapásra, amit állásinterjúnak hívnak. Helyi viszonylatokban azért ez egy külön tudomány, de erről majd máskor. Ez az egyik örökzöld kérdés állásinterjú esetében, hogy mondj néhány rossz és jó tulajdonságot magadról. A mi környékünkön az emberek ezt nem szeretik, még rosszat valahogy csak tudnak mondani magukról, hogy mondjuk lusta, vagy túl aprólékos, de hogy ő öndicséretbe kezdjen, hát ilyen nincs, majd ezt megállapítják mások. Ez az általános nézet ezzel kapcsolatban. Tévedés, amúgy igenis mernünk kell kimondani azt is, hogy mi jó bennünk. Mondjuk az egész felvetés állásinterjú esetében elég szánalmas, de önmagunk előtt viszont nagyon is szükséges. Igen ilyen és ilyen vagyok, ezek a rossz tulajdonságaim és ezek a jók, ezekkel kell együtt élni. Nekem például azzal, hogy néha túl sokat képzelek el, túl nagy terveket szövök és aztán fele megy a semmibe, néha meg mind, ez szörnyű, de már ezt el kell fogadnom, ja és amikor kitervelem képtelen vagyok bármi akadályt észrevenni, felhőtlen az ég...jó tulajdonságom, hogy meg tudom hallgatni az embereket.

Jó emberismerő

Ez az, ez az a pont, ahol én meg buktam, olvasni kell az embereket, tudni, hogy mit gondolnak, min mennek keresztül, mi mozgatja őket. Még arra talán képes vagyok, hogy érzékeljem ki min megy keresztül, de megítélni, hogy ki milyen ember?! Nem tudom, én követtem el ezzel kapcsolatban hibákat, úgyhogy nem tudom mit mondjak. Néha szeretnék olyan lenni, mint a mentalista, aha, maga egy kockát rajzolt a lapra, amíg beszélgettünk, tehát gondja van az anyukájával és még nem vásárolt be, reggelente lassan ébred és halogatja a futást, kedvence a tökfőzelék. Á nem, én erre nem vagyok képes. Sőt másra sem, főleg ha valakit megkedvelek, esetleg megszeretek, hát aztán már kész én egy jó darabig mindent megmagyarázok, magamnak és mindent elhiszek.

Nehéz megsérteni

Az érzelmileg intelligens ember, jól ismeri önmagát, magabiztos, és hát mint ilyent, nehéz kibillenteni ebből az állapotból. Egy két szurkálódás, poénkodás, édes kevés ahhoz, hogy a saját énképét megrongálja, vagy akár megingassa őt ebben az állapotában. Meg aztán nem is keresi mások viselkedésében ezeket a jeleket, mert humornak fogja fel, tanácsnak, kritikának, szóval elvan vele, lepereg róla, mint impregnált kabátról az eső. Mondjuk ebben ott vagyok, csak néha felmerül bennem a kérdés, hogy mégis ezt meddig kell eltűrni, és hol van azért e tekintetben a határ? Sajnos ezzel kapcsolatosan kevés információ áll rendelkezésre. (update - ezt a határt lejjebb kell eregetnem)

Most jönnek a rázósabbak

o-grumpy-cat-570.jpg

Tud nemet mondani

Ó istenem, ezt mennyire szeretném, de ebben még sok lehetőségem van a fejlődésre Nem akarom, nem kérem, nem szeretném, nem ezt akarom, nem erről volt szó, szóval mindezeket kimondani nagy nehézség, de vajon miért? Pedig remek fordulatokba lehet csomagolni, mint például, attól tartok én ezt nem érteném, vagy szerintem én nem tudnám ezt elég jól csinálni. Szerintem nem ebben állapodtunk meg... Más szempontból nézve sem jön ki jól, nem feltétlenül tisztelik azt az emberben, ha mindenben benne van, ha mindent elvállal és megtesz. 

Okul a hibáiból

Ez annyira emberi tulajdonság, az emberek szeretnek okulni mások hibájából, vagy nem? Saját hibákból? Még ez sem biztos, gyakran még nevetve is meséljük, hogy milyen ismétlésekbe esünk például a párkapcsolatainkban, meg hasonlók. Ugyanazokat a téves kommunikációs fordulatokat használjuk, ezerszer megmondtam, hogy tehettél ilyent, soha nem hallgatsz rám, és így tovább. 

Úgy tud adni, hogy nem vár érte semmit

Nem is értik ezt sokszor, hogy van ilyen jelenség, az ember segít magért az örömért, hogy segíthet, hogy hasznosnak érezheti magát. Ezen a területen vannak érdekességek, vannak, akik nem is tudják fogadni a segítséget.  Mások meg nem tudják kérni, mert ezt a személyes gyengeség jelének veszik. Egyesek nem tűrik azt a feszültséget, amit a hála érzése okoz náluk, úgy érzik valahogy viszonozni kell, de erre képtelenek és inkább morognak, megharagszanak. A segítést is jól kell ezenfelül időzíteni, ahogy mondják a pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve, ez nem szép idézet, meg közhely de nem jutott jobb eszembe. 

 Nem haragtartó

Egyesek évekre visszamenőleg pontosan tudják, hogy ki, mikor, és mivel bántotta meg őket, én gyakran egy óra múlva sem emlékszem rá. Ebben ilyen vagyok, a nagyanyám még azt is tudta, milyen színű ingben volt nagyapám, amikor megsértette, az udvaron 1952-ben. Ezek jó esetben felesleges energiaforrás terhelő tevékenységek. Sokkal egyszerűbbnek tűnik, elsiklani, legalábbis egy idő után a dolog felett, vagy megbocsájtani, vagy valami ilyesmi. 

Nem törekszik tökéletességre és tud elégedett lenni

Perfekcionista, igényes, maximalista, sokan ezt akár pozitív tulajdonságnak vélik, azzal, hogy az ilyen ember alapos, és mindent megtesz, hogy valamit sikerre vigyen. Lehet, biztos, hogy ez kell ahhoz, hogy eredményeket érjünk el. ugyanakkor érdemes ezt is rugalmasan kezelni, mert ezekben a dolgokban könnyű túlzásokba esni, és azt hajtogatni én megteszek mindent, útközben pedig elveszik az öröm az érzés, hogy valamit elértünk, hogy vannak részeredmények, biztató jelek. Illetve a teljesen jó, szinte tökéletes eredménnyel sem vagyunk elégedettek, mert lehetett volna még jobb, mert minden lehetne még jobb. 

Senki nem befolyásolja a jókedvét

Hm, ez elég nehéz, mert hát könnyen elrontható az ember jó kedve, esetleg, viszont aki ezt tudja szabályozni és azt mondani, hogy saját kedvemért csak én vagyok felelős, az szerencséd ember. 

Ezen az útvonalon fogom fejleszeni magam, persze a tökéletesség igénye nélkül.Vannak még jó kérdések ezzel kapcsolatban: ha feszült vagy megtudod-e fogalmazni magadnak, hogy miért? Mennyire vagy jó vezető? Mennyire szeretsz emberekkel ismerkedni?

Szép napot.

update: Nem valami írás, de annyit vesződtem vele, hogy itt hagyom hátha valakinek mégis tetszik... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr858067500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2015.11.16. 15:18:32

@Terézágyú: meglepödnél mennyi minden múlhat egy ilyen apróságon mint egy jól eltalált response. Simán lehet a mérleg nyelve. És gyanítom, hogy nem csak azt a lehetöséget hagytad ki, hanem még ezer másikat is.

Terézágyú 2015.11.16. 15:20:10

@TBal:
"És gyanítom, hogy nem csak azt a lehetöséget hagytad ki, hanem még ezer másikat is. "

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
GYANÍTOD??????

Bakker, hát egyedül vagyok évek óta :))))))
És te meg "gyanítod"? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

TBal 2015.11.16. 15:22:33

@Terézágyú: mittudomén hány lehetöséged volt ez alatt az idö alatt, randizhattál ötévente egyszer is.

Terézágyú 2015.11.16. 15:26:00

@TBal:
Ja, hogy azt gyanítod, hogy EZER másikat :)))

Ezt sajnos nem tudom, de holnapra megszámolom az egészet a te kedvedért, hogy pontosan hány lehetőséget szalasztottam el :)

csepke 2015.11.16. 15:30:33

@Terézágyú: és hát ne felejtsük ki azokat sem akik téged akartak teljes gőzzzel, de neked nem kellettek

TBal 2015.11.16. 15:31:40

@Terézágyú: Megöl a vágy, hogy megtudjam, mennyi volt. És hogy vajon randinként hány lehetöséget szalasztottál el ;)

Terézágyú 2015.11.16. 15:35:39

@TBal:
"És hogy vajon randinként hány lehetöséget szalasztottál el ;) "

Háát.... nehezet kérsz... inkább kérj egy kis narkót, azt egyszerűbb lesz szereznem, mint megszámolni, hogy minden egyes randinál hány százat szalasztottam... de lehet, hogy ezret?

A randi első öt percében ezret???

csepke 2015.11.16. 15:37:48

@TBal: profi, na. ;) én mostmár ebből erényt kovácsolnék a helyében. például ilyen célokkal, hogy legrövidebb idő alatt elküldve levés, vagy legdurvább beszólás kicsikarása...stb. vannak távlatok ;)

Terézágyú 2015.11.16. 16:03:53

@csepke:
Mondtam már, hogy szeretlek? :)

csepke 2015.11.16. 16:10:53

@Terézágyú: :D nem! de mondd csak még! ;) ez mindig rám fér!

Terézágyú 2015.11.16. 16:12:34

@csepke:
Csepke.... én... én téged... én.... cerettlek....

2015.11.16. 16:14:49

Kedves nézőink, újabb szappanoperás románcot láthatunk :-)

csepke 2015.11.16. 16:17:00

@Terézágyú: ;) mi lenne ha randiznánk? és ha az én türelmem is elfogy 5 percen belül, és sikerül valami megsemmisítő beszólást kivívnod, akkor azt mondom verhetetlen vagy a kategóriában. de előre szólok sima kilógó orrszőrzet kevés lesz! ;)

Terézágyú 2015.11.16. 16:19:32

@csepke:
"és sikerül valami megsemmisítő beszólást kivívnod"

az a helyzet, hogy nekem még megvan az a kabátom...
és ha frissen is leszólták, akkor mit mondanának róla most, húsz évvel később???

Terézágyú 2015.11.16. 16:20:12

@csepke:
Kérdés, hogy van-e neked sáros farmered (kéthetes aszály után)...?

csepke 2015.11.16. 16:24:01

@Terézágyú: húúú ez igen, nem vagy kispályás! mondjuk gyűrve rádobva a melóhelyről kukázott íróasztalodra azért azt gondolom az már ott van a szeren. esetleg ráfolyatva valami kéthete az iróasztalon punnyadó gyümölcslé, esetleg emelheti a tétet.... ;)

Terézágyú 2015.11.16. 16:26:50

@csepke:
Nono. Miért tartanám a télikabátomat az íróasztalon???

És természetesen nem szoktam ott gyümölcslevet sem tartani, kifolyatni sem.

Terézágyú 2015.11.16. 16:27:53

@csepke:
nem önmagában a sáros farmer a lényeg, ilyenje sok embernek van :)
szárazságban!

csepke 2015.11.16. 16:29:00

@Terézágyú: ehhh akkor még gyakorolni kell! ;) hát hogy lesz így 5 percen belül beszólás? hm? ;)

Terézágyú 2015.11.16. 16:30:32

@csepke:
de már fel is jönnél a lakásomra?

Terézágyú 2015.11.16. 16:34:56

@Terézágyú:
... hogy már az íróasztalomról beszélsz :)

Terézágyú 2015.11.16. 16:46:54

@csepke:
attól függ mi a cél...

de feljönni akkor se tudsz...

csepke 2015.11.16. 16:50:27

@Terézágyú: ha nem hát nem ;) mert? most hozzák az ikeás kanapét?

Terézágyú 2015.11.16. 16:50:56

@csepke:
nem. hanem mert a földszinten lakom....

(muhahaaahhahahahahahahah)

Terézágyú 2015.11.16. 16:51:36

Egyébként az ágyat természetesen újonnan vettem annak idején. igaz nem az ikejábul.

csepke 2015.11.16. 17:06:12

@Terézágyú: ez volt ezerkilencszázvalamikor...? ;) jó lesz! ;)

hello73 2015.11.16. 20:17:14

@Terézágyú: Nem volt a melóhelyen ágy? :P

Csakegyvalaki 2015.11.16. 22:18:11

Most olvastam egy társkeresős sztorit! :) A mulatságos oldaláról fogtam fel, megpróbálom úgy elmesélni nektek is.
Szóval barátunk férfiként próbál társkeresőn ismerkedni, de nem akar összejönni sehogyan sem. Elpanaszolja ezt egy nőnek, akiben a becsvágy erre felébred és megcsinálják a nagy dealt: nevezetesen majd a nő próbál ismerkedni a férfi nevében, hogy demonstrálja a nagy igazságot, hogy a férfiak többsége nem tudja, mi kell a nőnek!
Nos, elindult a kísérlet és ... ez lett belőle:
Az eredmény: több mint 140 levélből 2(!) db válasz üzenet. Az egyiktől sikerült egy email címet elkérni, de gyakorlatilag tőmondatokat ír és érdektelenül reagál rám. (Konkrétan 3 levelet váltottunk eddig, az első két levélben gyakorlatilag 8 szót írt, amibe a köszönés és az email címe is beleértendő :) )
A tesztet végző nő többek között az alábbiakat írta le: "Nekem az az összbenyomásom maradt meg utána, hogy egy átlagos pasinak nagyon nehéz a helyzete, ha ilyen helyen ismerkedni akar, majdhogynem lehetetlen... ...érdekes maga a keresés is, olyan lehúzó, keserű érzés maradt meg bennem is, pedig nem is magamnak kerestem."
A történethez még hozzátartozik, hogy a nő lecserélte a férfi képét egy jobban kinézőre, megváltozott a nők reakciója. Ennyit a belső értékekről... :)

Terézágyú 2015.11.17. 07:25:25

@hello73:
Persze, hogy nem volt :)

@csepke:
20002-ben volt :)
Azóta már le kellett volna cserélnem? :))))

Ja, amúgy szeretlek!

Terézágyú 2015.11.17. 07:42:45

@Csakegyvalaki:
"Az eredmény: több mint 140 levélből 2(!) db válasz üzenet"

Én a nyáron visszatértem egy kis időre az egyik társkeresőre, ahol fent vagyok vagy 15 éve :)

Valami 2-3 hétig voltam aktív, azalatt 31 lányt szólítottam meg, ebből 12-en válaszoltak vissza, s 4 lánnyal folytattam hosszabb-rövidebb beszélgetést.

hello73 2015.11.17. 07:49:11

@Terézágyú: És ezen beszélgetések tovább fejlődtek randiig?

Terézágyú 2015.11.17. 07:56:09

@hello73:
igen, kettővel találkoztam.

Terézágyú 2015.11.17. 08:39:36

@hello73:
?? Milyen értelemben jó?

Csak azért írtam be, hogy lássuk: bár alapvetően igaza lehet annak, aki azt írja hogy 140-ből ketten válaszolnak - de azért nem ilyen sötét a helyzet.
A végeredmény nekem is ugyanaz, de azért nálam (még nálam is! :) az arány sokkal jobb...
És általában kellemes beszélgetések voltak.

2015.11.17. 08:49:53

@Terézágyú: az a 140 levél az ordas nagy kamu. Az ilyen leveleken látszik, hogy lélek nélkül indigóval írták, sablon szarok és erre senki nem szokott válaszolni.
Már pedig 140 db személyes levelet nem hiszem hogy írt volna bárki is.

Szóval ez ilyen rémtörténetnek jól néz ki, de a valósághoz semmi köze.

Én amikor személyes levelet írtam szinte mindegyikre válaszoltak.. még ha lepattintósat is de akkor is válaszoltak.
Meg persze azt a kört is be kell lőni, amelyik esélyes.. Húsz éves plázacicákat nem érdemes 40+os kétgyerekes elvált-nős pasiknak ostromolni, mert az eleve baromság.

hello73 2015.11.17. 08:50:57

@Terézágyú: ilyen értelemben. Hogy kellemes élmėnyű beszélgetéseid voltak.
Mondjuk nekem volt olyan, hogy elmentem randira, de még le sem ültem a fickóval, s közöltem, hogy nem fog menni. Abszolut nem volt jo a közelében lenni, s annyira negédes volt, hogy már taszított. Noha ezt megelőzően érdekes levelezést folytattunk.

Terézágyú 2015.11.17. 09:03:31

@Kulics:
"az a 140 levél az ordas nagy kamu."
Nem tudom, hogy mit írt bennük, és hogy milyen hosszúak voltak ezek a levelek.

Az tény, hogy nekem az ismerkedés EGYSOROS szövegekkel indult. Ebből küldtem 31-et, és ezek közül reagált vissza 12.

Tehát ez a személyesség is általában duma. Lehetetlenség egy ismeretlennek személyes levelet írni, és pláne lehetetlen 140 vagy akár 14 ismeretlen embernek személyes levelet írni.
Én sem tettem ezt.

Terézágyú 2015.11.17. 09:04:09

@hello73:
"Mondjuk nekem volt olyan, hogy elmentem randira, de még le sem ültem a fickóval, s közöltem, hogy nem fog menni. Abszolut nem volt jo a közelében lenni, "

el is szomorodtam, amikor csak úgy ott hagytál.... :(((((((((((((((((((((((((((

2015.11.17. 09:05:27

@Terézágyú: egyetértek. Ezért nem is kell a számokkal zsonglőrködni, hogy ennyi meg ennyi levél. Ez semmit nem bizonyít csak azt hogy fogalma sincs az ismerkedésről annak aki 140 levelet széthány a világban.

Terézágyú 2015.11.17. 09:06:01

@hello73:
nekem egyszer volt olyan, hogy x levél után egész egyszerűen egy szót sem tudtunk beszélgetni egymás társaságában... tehát még udvariasságokat sem...
nem tudom, hogy ennek mi lehetett az oka...

2015.11.17. 09:08:41

@hello73: ez teljesen korrekt. A személyesség simán lehet taszító.
Sajnos a pasiknak nem áll rendelkezésére ez a rögtön sarkonfordulok megoldás.. Vagy legalábbis én ennél lúzerebb vagyok.

Terézágyú 2015.11.17. 09:11:24

@Kulics:
"Ezért nem is kell a számokkal zsonglőrködni, hogy ennyi meg ennyi levél. Ez semmit nem bizonyít csak azt hogy fogalma sincs az ismerkedésről annak aki 140 levelet széthány a világban. "

A sztori szerint egy lány volt az illető :)

Na jó, hát persze, hogy fogalma sincs. Nekem sincs fogalmam, mert végülis egyedül vagyok. Hiába sokkal jobb nálam az arány.

De én simán elhiszem, hogy van 140/2 - csak közöltem, hogy nekem ez 31/12 volt.

Nyilván egyébként az a gond, hogy az emberek nem árulnak el semmi fontos dolgot magukról az ilyen társkeresős adatlapokon. Erről már sokszor beszéltünk, én magam is megnéztem egyszer véletlenszerűen x darab női adatlapot, ebből kb. a felénél szó szerint semmilyen plusz szöveg nem volt, a többinél is csak általánosságok, s talán egy-kettő volt, ahol valóban elárult magáról valami dolgot az illető.

Ez a 31 statinál is szinte mindnél simán csak a kép alapján írtam valamit - mert más alapján nem is lehetséges...

Terézágyú 2015.11.17. 09:27:09

@Kulics:
"Sajnos a pasiknak nem áll rendelkezésére ez a rögtön sarkonfordulok megoldás.. Vagy legalábbis én ennél lúzerebb vagyok. "

:)
Ez most megint olyan, mint a korábbi példám: egy nő simán mondhatja, hogy "de gáz a kabátod", de egy pasi nem mondhat ilyet, vagy olyat, hogy "de gáz, hogy sáros a nacid, miközben nem esett eső az országban két hete" - mert tahó lesz... :)

Csakegyvalaki 2015.11.17. 09:45:51

De hová tűnt (a démoni) Alibanya? :)

2015.11.17. 10:03:16

@Terézágyú: így van, a pasik sokkal tapintatosabbak és udvariasabbak, mint a nők (a túlemancipált nők)

Terézágyú 2015.11.17. 11:13:26

@Kulics:
"a pasik sokkal tapintatosabbak és udvariasabbak"

mert egy nő sosem lehet tahó, ő azt mond amit akar.

Alibanya1 2015.11.17. 12:18:33

@Csakegyvalaki: itt vagyok, némileg túl programoztam magam, elfelejtettem, hogy van munkahelyem is, és kevesebb időm van más dolgokra, meg egy kicsit rápihentem a blogra :)

Csakegyvalaki 2015.11.17. 21:25:59

@Alibanya1: Gondoltam, hogy egyszerre szabadidő elvonódásával járó életviteled lett. De itt még mindig örülünk neked! :)

Gour 2015.11.18. 07:54:36

@Terézágyú:

De azért reméltem tanultál Te is belőle és vettél egy másik kabátot Magadnak. :)

Gour 2015.11.18. 07:59:52

@Kulics:

"Sajnos a pasiknak nem áll rendelkezésére ez a rögtön sarkonfordulok megoldás.. Vagy legalábbis én ennél lúzerebb vagyok."

Nyugodj meg 99%-ban lúzerek vagyunk ilyen téren, én is képes vagyok udvariasan végig hallgatni a randin azt a nőt aki ontja a baromságokat mert valahogy a belém nevelt illem nem teszi lehetővé, hogy felálljak és köszönöm de nem felkiáltással elrobogjak az ajtó irányába. Próbálom fejleszteni ezt a képességemet de egyszerűen túlságosan empatikus vagyok a nőkhöz mert tudom mindent a lelkükre vesznek, már ha az ő lelkükről van szó természetesen.

2015.11.18. 08:39:46

@Gour: nemrég öt órát hallgattam valakit de a búcsúzásnál már nem bírtam és elfutottam a buszomhoz. Na persze ebből is sértődés lett és elég nehezen sikerült a tudomására juttatni, hogy NEM! Pedig teljesen egyértelmű jeleket adtam.
Méghogy a pasik nem értik a "nem"-et.. a nők egyáltalán nem értik, csak agyalnak és pörögnek a saját álomvilágukban.

csepke 2015.11.18. 08:42:47

@Kulics: öt órát? ez igen! nincs kedved egy kávéhoz velem? ;)

csepke 2015.11.18. 08:43:51

@csepke: vicces lehetett amint futsz a buszodhoz, a nő meg utánad, hogy még befejezze a mondandó végét! ;)

2015.11.18. 09:11:34

@csepke: öt órát szeretnél beszélni ? micsoda energiák halmozódtak fel benned :-)
Az orális szexben is az az öt perc csönd a legjobb :-)))P

csepke 2015.11.18. 09:14:17

@Kulics: áhh én tapintatosabb leszek, megelégszem 4,5-lel ;) naa? jól hangzik?

Gour 2015.11.18. 09:22:28

@Kulics:

De legalább már Te is megtanultad értékelni azokat a nőket akikből nem dől a baromság folyamatosan egy randin. :)

Nálam külön pontokat kaphat aki nem panaszkodik a munkahelyéről, volt pasijáról, anyagi helyzetéről, az élete viszontagságairól. Extra bónusz ha nem akar rám licitálni, hogy ő milyen kurvára elfoglalt és fontos ember akivel csoda, hogy találkozhattam, és totál befutó akinek képe van a világról úgy egyáltalán, hogy miben is élünk valójában.

Kb ez egy 10%-os merítés, a többinél pedig én is " futok a busz után".

Sokkal racionálisabb döntés kurvázni, annyi de annyi felesleges baromságból kimarad az ember, hogy szinte nem is érti saját magát amikor ül egy randi közepén és már megint pereg ugyanaz a rémálom.

csepke 2015.11.18. 09:29:00

@Gour: igen, gour. és ha ilyen vagy és azt mondod, hogy tulajdonképp kerek az életed és jól érzed magad benne, akkor a szemközt ülő pasi felteszi a kérdést hogy akkor tulajdonképp ő felesleges is itt. A neutrális kedvesség meg 5 perc múlva érdektelen.

Gour 2015.11.18. 09:46:59

@csepke:

Tegyünk egy próbát a neutrális kedvességre, mit csinálsz holnap délután? ;)

Jó persze, kicsit kisarkítottuk a randis élet borzalmait de mindenképpen figyelemreméltó, hogy milyen "rosszul" randiznak a csajok. ( persze itt jön a riposzt, hogy a pasik is) De alapvetően azt gondolom, hogy egy sima beszélgetés is nagy elvárás olyan nők esetében ahol azért vélelmezni lehetne némi társalgási intelligenciát. Nem is tudom ki mesélte a minap, hogy a csaj hadart megállás nélkül vagy 2 órát és utána megkérdezte: ...és veled mi van, olyan keveset beszélsz magadról..:) Na pont száz ilyen randin ültem már, de talán még keveset is mondtam. :)

2015.11.18. 09:48:17

@Gour: éeletem legjobb randija egy 30+os pszichológus nővel volt. Ragyogóan egymásra hangolódtunk, csillogott a szeme, lelkes volt, nagoyn jó metakommunikációs jelzéseket adott és szóban is mondta mit érez, hogy érzi magát, érdeklődött felőlem és saját magáról is normális vonzó dolgokat tudott mondani. Elkerültük az összes közhelyes csapdát, amit te is felsoroltál. A csaj limitálta, hogy egy órát tudunk beszélgetni most. És nagoyn csinos kis szerelem lett belőle.

Szóval nekem van sok jó példám is a horror sztorikon kivül.

Terézágyú 2015.11.18. 09:54:23

@Gour:
"De azért reméltem tanultál Te is belőle és vettél egy másik kabátot Magadnak. :) "

Nem vettem.
Azóta is hordom.

Gour 2015.11.18. 09:59:19

@Terézágyú:

Pedig fontosak a visszajelzések, ha megalapozottnak érzek egy kritikát akkor nyitott vagyok a változásra. Ezért kellenek olyan emberek akik hitelesek és tükröt tartanak elénk, különben csak járunk körbe mint a taposóló és nem tudjuk miért nem működnek a dolgaink. A kabát csak egy apróság de ha egy másik kabát több csajt hoz akkor bizony el kell gondolkodni rajta. ;)

Gour 2015.11.18. 10:01:52

@Kulics:

Persze, hogy van jó példa is, különben már megállt volna a Föld forgása, inkább csak az arányokkal van a baj. ;)

Illetve velem is mert képes felbosszantani amikor valami teljesen ésszerűtlen és megmagyarázhatatlan oktalanságba futok bele, el kellene engednem simán oszt ennyi, nem pedig azon agyalni ezt most ugyan miért csinálták így és mi a céljuk vele. :D

Terézágyú 2015.11.18. 10:04:58

@Gour:
én nem dobok semmit. ruhát sem. pláne egy viszonylag új kabátot.
főleg nem azért, mert valakinek nem tetszett.

2015.11.18. 10:13:16

@csepke: mi ez a technokrata utilitartista funkcionlaista célracioális haszonelvű (kinek melyik tetsző aláhúzandó) megközelítés?? hogy egy pasi feleslegesnek érzi magát akkor, ha a nőnek nincsenek gondjai?? mivaan?!!

2015.11.18. 10:15:17

@FemmeFatal: jogos a kérdés, várjuk a választ...

Gour 2015.11.18. 10:21:35

@Terézágyú:

Pedig pont az ilyen apróságok miatt működnek máshogyan a dolgok az emberek között.

Terézágyú 2015.11.18. 10:32:32

@Gour:
"Pedig pont az ilyen apróságok miatt működnek máshogyan a dolgok az emberek között. "

Sejtettem, hogy ezt fogod mondani.
De hát az illetővel többet nem találkoztam - akkor sem, ha egy rokksztár dzsekijét vettem volna fel.

Gour 2015.11.18. 10:40:50

@Terézágyú:

Ennek nincsen jelentősége a történet szempontjából. Mindenki máshol van azon a skálán ami a csajoknak való megfelelni akarásról szól de én inkább a helyzetekhez való alkalmazkodásról beszélek most. Egy férfi igenis adjon magára és ha attól lehet becsajozni, hogy normálisan felöltözünk akkor nem pufajkában megyek a randira csak azért mert szerintem jó meleg kis kabátka. ;)
Sok ilyen apróság tesz ki egy egészet a végén ami eldönti majd, hogy Te futsz a nők után vagy fordítva.

2015.11.18. 10:43:15

@Terézágyú: még mindig nem érted a történetet. pedig a te dolgod hogy rájöjj és ne csak mentegetőzésekbe burkolózz.

ui: nem kell újra belemásolni a kommentedbe a forrás szöveget... az első sorban a @-os link megmutatja mire válaszolsz.

Terézágyú 2015.11.18. 10:46:50

@Gour:
"Egy férfi igenis adjon magára és ha attól lehet becsajozni, hogy normálisan felöltözünk akkor nem pufajkában megyek a randira"

na látod, fogalmad sincs, hogy milyen kabát volt, de látatlanul, és azonnal a lánynak adsz igazat te is. ő a lány, tehát azt mond amit akar, lehet tahó, ha akar, ha neki nem tetszik az a kabát, akkor slussz passz, neki van igaza.

és persze nyilván neki van igaza, hiszen gondolom azóta ő megtalálta a párját, én meg nem.

tehát akkor nem is a kabát a lényeg, még csak nem is a beszólás, hanem pusztán a tény: sikeres vagy azóta? Igen? akkor mindent jól csináltál. Nem vagy sikeres? akkor mindent rosszul csináltál.

Terézágyú 2015.11.18. 10:48:53

@Kulics:
"ui: nem kell újra belemásolni a kommentedbe a forrás szöveget... az első sorban a @-os link megmutatja mire válaszolsz. "

ha nem tetszik akkor ne olvasd el.

de ha megfigyeled, akkor én nem az egészre válaszolok, csak bizonyos mondatokra. ezért idézem be.

Gour 2015.11.18. 10:53:38

@Terézágyú:

Ühümm, zanzásítva így is lehet mondani. Ha megy a szekér akkor azt nem kell megmagyarázni ha pedig nem megy akkor felesleges.

Gondolom azért érzed, hogy nem megbántani akarlak csak egy másik nézőpont a kabátos történetedhez. Ha a csajok csak a piros kabátos pasikkal dugnak akkor már holnap abban járok- már persze ha akarok velük dugni. Igazad van, lehet olyan vélemény ami nem mérvadó, miért is ne lehetne, viszont a kérdésnek mindig ott kell lennie, jól csinálom amit csinálok? Eredményes vagyok benne vagy valami probléma mégis csak lehet amiért nem megy? Ezeket folyamatosan fel kell tenni, legyen akár munka, nők, élet, mindegy, csak ne legyünk biztosak abban, hogy az a tuti ahogyan mi gondoljuk.

2015.11.18. 10:53:51

@Terézágyú: nem a nemtetszés, hanem olyan kisiskolásság. Az itteni emberek értelmesek, kiderül a szövegből mire válaszolsz.
De felőlem azt csinálsz amit akarsz.

csepke 2015.11.18. 12:15:59

@FemmeFatal: ez egész konkrétan így hangzott el egy szép szeptemberi napon a duna parti padon ücsörögve. pedig gour szellemében társalogtam, kerültem a panaszkodást, előző pasis témát...stb.

Terézágyú 2015.11.18. 12:24:47

@csepke:
dunaparti pad... bizony bizony...

2015.11.18. 13:24:40

@csepke: és ezt a pasi mondta? hogy ő nem hasznos, ha a nőnek nincs baja? Hát minek randizni az ilyenekkel?? Menjen a vöröskereszthez hasznoskodni az ilyen. De neemm, foglalja a dunaparti padokat helyette, mások elől ... de minek?!

2015.11.18. 13:31:58

@Terézágyú: igen igen, kérjük nevezd meg név szerint ki az a hülye itt a blogon, aki nem tud egy párbeszédet összerakni a fejében :-)

csepke 2015.11.18. 13:35:06

@FemmeFatal: igen a pasi. alig bírtam kicsit szépíteni. ;) egyébként nem egyedi vélemény volt. a hétvégén is hallottam mástól. abban nem voltam érintett, csak mesélt egy ismerős házaspárról ahol a nőnek nagyon bejöttek a dolgai, minden ment, munka karrier...stb. és el is vált tőle a férje. az összegzés az ismerős(férfi) részéről az volt, hogy hát érthető hiszen egy ilyen nőnek nincs is szüksége férfire, mert minek?

csepke 2015.11.18. 13:37:18

@Kulics: egyébként én szeretem hogy pontosan kimásolja pontosan mire válaszol. és nem azért mert ne működne a visszaugrásos @. egyébként úgy tudom, pont az okostelefonokon nem működik ez. azoknak pl. hasznos lehet, ha fél nap múlva reagál valamire, hogy kimásolja.

2015.11.18. 13:38:50

@Terézágyú: jajj márr, itt kb én voltam az egyedüli, aki régebben okos telóról nyomta, és nem tudtam minden hozzászólást hetekre visszamenőleg fejben tartani is bénáskodtam, h ki mire válaszolt nekem, na de ez már a múlthé, így-így, téhával ... szóval relax baby take it easy és trsai ... itt a tavasz, vagy az ősz, mindegy is, a lényeg, hogy beszökött, nesztelen suhant s találkozott is velem és súgott valamit... Vajh mi lehetett az?

2015.11.18. 13:40:57

@csepke: de-de, már az okostelón is fejlesztettek és ott is ugrál, szóval nincs kifogás többé

Terézágyú 2015.11.18. 13:41:27

@csepke:
édes vagy.
egyébként ez alapvetően egy szokás. 1994 óta így kommunikálok a neten.

2015.11.18. 13:49:03

@csepke: túúúdom te nagyszerű összebékítő tényező vagy, előző életedben ensz békenagykövet voltál :-)

egy sikeres nőnek is KELL a férfi, ugyanis az összes pénisz a pasiknál van.. bebebeeee

2015.11.18. 13:49:51

@Terézágyú: 94 óta? akkor ideje fejlődni :-)P /vicc volt megnesértődj/

csepke 2015.11.18. 13:53:20

@Kulics: ....igen, és amikor kiokoskodta, hogy akkor tehát a vonzalmam főleg a feromonok játéka (semmi célracionális felerezsi, életsupport ráakaszkodás....stb) , szükséges péniszügyi stb. akkor majdnem megsértődött. sőt! ki érti a férfiakat? ;)

2015.11.18. 13:59:17

@csepke: a férfiak egyszerűek: nem jöttél be neki.
slussz.
ennyire egyszerű. semmi hátsó gondolat ilyesmi. A nők szeretik a maguk gondolkodási bonyolultságát rávetíteni a pasikra. De nem.

2015.11.18. 14:00:21

@csepke: Hát nekem sincs szükségem ilyen terézanyuskodó férfira, akinek minden férfiassága csak abban áll, hogy a nőket tutujgatja, az is biztos. No és mire jut vele? Max vakok közt lesz a félszemű. Na puff. Nem nagy szám az ilyen. Nyugodtan leléphet. Egyszer próbálna meg felnőni a "feladadthoz", egy erős és sikeres nőhöz.

2015.11.18. 14:03:59

@Terézágyú: te terézÁGYÚ vagy, az meg a terézANYU ... az ágyú meg mint tudjuk nem egyenlő anyu. vagy de? most elbizonytalanodtam, látod?

Terézágyú 2015.11.18. 14:06:04

@FemmeFatal:
én meg megvakultam ezek szerint... vagy liszdexiás lettem... hiába no, a kisebbrendűségi érzés nagy úr.

csepke 2015.11.18. 14:09:24

@Kulics: igen, biztosan. de ezek így hangzottak el. csak elmesélem. lehetett volna egyszerűbben is, ha már a férfiak faék egyszerűek, nem kellett volna így körbefogalmazni, meg körbekommunikálni. mert ugyanis van olyan nő, aki pont úgy a szóból ért. ha ezt mondja, ezt fogom érteni alatta. nem én bonyolultkodom túl, meg hátsó gondolat. ó dehogy

2015.11.18. 14:14:29

@Terézágyú: már magamon is észrevettem, az ember mindig azt olvas (lát hall) amit akar, ami én- és világképének, előzetes feltételezéseinek megfelel, és nem azt, ami ténylegesen van. ez egy régóta ismert pszicho mechanizmus. nem kell szabadkoznod tehát :)

Terézágyú 2015.11.18. 14:17:03

@FemmeFatal:
igen, Freud is leírta, hogy egy német klasszikafilológus az angenommen szót Agamemnonnak olvasta...
egy másik művészember meg a bejárat szót (Maurice) Béjart-nak...
süti beállítások módosítása