Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Falevél

2015. december 02. - Alibanya1

Az a helyzet, hogy teljesen kigyógyultam - vagy minek lehet ezt nevezi - végül is, a szex nem betegség. A szex egy élvezetes tevékenység, erről győzögetem magam. Ilyesmiket is olvasok róla. Emlékeim is vannak ezzel kapcsolatban, hogy ez tényleg valaha, valami jó volt, vágytam rá, sőt, imádtam. Most azonban elképesztő ötletnek találom, hogy egy férfi kéz legyen például a mellemen. Mégis mi a fene történt? Nézegettem pucér pasikat, semmi. Gondolkodtam egyéb pikáns dolgokon, csak néztem erre arra, és nem jutott semmi az eszembe, ja de igen, hogy el kell mosogatni.

Pandának álcázom magam

panda-sex-0061_880.png

Lassan négy éve élek egyedül, mármint a gyerekeimmel. Egy darabig volt még egy macska is, de az kidőlt a sorból. Egy évig a romokat takarítottam, eszembe nem jutott volna a szex, de az valahogy más volt, lekötötte a figyelmem az élet újratervezése, a változás, hogy teljesen új alapokra helyezzem az életünket, gazdasági, érzelmi és gyakorlati szempontokból egyaránt, asszem gyökeres változásnak hívják ezt röviden. A feladat sokkal nehezebb volt, mint gondoltam. Nem számítottam arra, hogy így ebben az állapotomban, gyakoraltilag társadalmi hulladék vagyok. Ennyi évesen, két gyerekkel vagy végül is nem tudom pontosan mi az ok, de erre fogom, az ember nem kell már sehová, se párnak, se munkaerőnak, semminek. A munkaerőpiac az egyik legelőítéletesebb terület, amivel valaha is találkoztam, semmi nem érdekli őket, csak az, hogy hány éves vagy, ennyi. Lehetsz a legnagyobb gyökér, lényeg, hogy fiatal vagy. Vagy valami más van a háttérben? Én nem tudom! Megfigyeltem, hogy egy bizonyos cég például, három éve nem talál találkozószervezőt. Nagyon különleges lehet a feladat, néha eltépelődtem rajta, hogy vajon milyen találkozót kell megszervezni, hogy széles kis országunkban nincs ember aki, ezt megcsinálná, vagy megfelelne az elvárásnak Ezt a pályázatot kéthetente megkapom, néhányszor el is küldtem az életrajzom kínomban, mert hát ugye nem akartam tétlenkedni, de persze válaszra sem méltattak. Tényleg izgat a dolog, mi lehet ez vajon? Medúzagyűjtést kell megszervezni? Vagy jegesmedve fotózásra önkénteseket toborozni? Azóta sem nyugodtam meg a kérdést illetően, viszont az én efféle problémám valamilyen szinten megoldódott.

Ezen a képen én vagyok grafikusan ábrázolva, amikor még kicsit hosszabb volt a hajam:

15-things-every-single-girl-can-relate-to-11_880.jpg

Kanyarodjunk vissza a szex problémához, mert végül is arra gondolhatna az ember, hogy ha már az egyik probléma megoldódott, akkor ez a másik téma is felszínre kerülhetne és megoldódhatna. Mint, már ez elején vázoltam, egy évet pihentettem magam. "Megviselt a válás" azt mondták erre - na engem ugyan nem. Az viselt meg leginkább, hogy miért nem léptem jóval előbb, hogy lehettem ekkora marha, birka, juh és egyéb emlős állat? Ezt ragoztam egy éven keresztül, érdekes volt. Fel kellett dolgozni. Az ember olyan könnyen talál kifogásokat, mindenfélére, de azért amikor maga van, akkor nagyon jól tudja, hogy ki ül az álarc mögött. Féltem, béna voltam és nyuszi, meg hülye, meg... és itt hagyok helyet az egyéni kibontakozásra...

Egy év után váratlanul megérintett valami, vagyis valaki, egy kollégám és hirtelen észrevettem, hogy nem egy cserje ő, hanem egy férfi. Ebből aztán heves találkozások lettek, és ez visszarántott a kerékvágásba. Innen már csak egy lépés volt, hogy elkezdjek ismerkedni. Az egyik kolléganőmmel beszélgetve, a szó a társkeresgélésre terelődött és - én tudom ez nagyon bénán hangzik -, de meglepetten néztem körbe, ilyen létezik, szóval van olyan, hogy az ember ezt tervszerűen teszi és nem spontán rátalál az örök szerelem? Mint ebből a mondatból is látszik, totál naiv és felkészületlen voltam. Mondjuk megint kezdhetem a magyarázkodást, hogy ebben a témában teljesen szokványos fordulataim voltak, néhány ismerkedés nagyon felszínes, majd szerelem és házasság, szóval nem voltak oldalakat megtöltő tapasztalatok, meg fordulatos események. Nem akart senki a tenyerén hordozni, és nem bérelte ki a Lánchidat, hogy megkérje a kezem.

Ez is én vagyok ahogy írom a blogot teljesen élethű, még a hajam is  így összecsavarom, persze néhány tincs azért szabadon ficánkol, mint a filmekben az értelmiségi nőknek szokott

15-things-every-single-girl-can-relate-to-16_880.jpg

Bár, nekem nem is hiányzott az efféle szélsőséges érzelmi kibontakozás. Ott álltam, egyedül, férfiatlanul ezen a szép napsütötte szeptemberi napon, és ez a nő néhány fordulattal gyorsan lefotózott, az iroda előtti füvön. Pár perc múlva, már fel is regisztrált engem ebbe az örvénybe, amelyet internetes társkeresésnek titulálnak, mert hát gondolom a felszínes megfigyelőnek arra hasonlított a legjobban, meg hát valami egyszerű és publikus nevet kellett adni a tevékenységnek.

Ártatlanul ténferegtem tehát ebben a virtuális világban és komolyan azt hittem, én nem tudom van ember, aki ezt nekem elhiszi?, hogy ami fehér az fehér, ami fekete az fekete. Állat nem? Én tényleg az voltam, aki, annyi éves, annyi kiló és még magamról is azt beszéltem, amit tényleg gondoltam, és azt akartam, amit mondtam. Nagyon beteges. Döbbenten láttam, hogy leginkább a tőlem 10-15 évvel fiatalabbak érdeklődnek utánam, hogy mindenki azonnal találkozni akar, én meg féltem.

Ez is én vagyok, de itt még élt a macskám és nem sikerült eltalálnom a hajfestéket, valamint a sok sírástól megdagadt a hasam, de aztán az elmúlt.

15-things-every-single-girl-can-relate-to-3_880.jpg

Lényeg, hogy néhány hét vacakolgatás és egy-két félszeg randi után, találkoztam a vesztemmel, egy férfivel, akibe sajnos némi huzavona után rendesen beleestem. Persze megint előjöhetek a naivitásommal, igen. Most már tök mindegy. Ez egy egyoldalú, nyomorult kapcsolattá vált az életemben, mellette próbáltam persze keresgélni, sok sok emberrel beszélgetni, akár még találkozni is, de valahogy senki nem tudott úgy megérinteni mint ő. Hozzá képest mindenki rondább volt, butább, unalmasabb, meg mit tudom én. Asszem ez a szerelem, nem?

Nincs mit tenni, ha a szerelem egyszer létrejött, nem válhat már újból semmivé. Mivel nem tudom elviselni elmúlásának fájdalmát, így hát nem akarom, hogy elillanjon.

Xue Yanping

Nos, ez az irodalmi beugró pontosan körülírja a helyzetet, amibe kerültem, mintha csak én magam írtam volna, ami sajnos nem igaz, mert akkor már lenne egy sikeres regényem. Közben elszaladt három év, és én meg belefásultam és belerögösödtem ebbe a feladatba, már képtelen vagyok annyi energiát összeszedni, hogy valakivel épkézláb beszélgetést folytassak a neten, mert annyira közhelyesnek és unalmasnak találom, előre tudom mindennek a végét, és csak menekülök. Nem az ő hibájuk, én ürültem ki, feladtam a reményt is, hogy egyáltalán valakire rátalálhatok, ezen a módon, vagy akárhogy. Erre meg mondhatja mindenki, hogy de végül is hogy is van ez? Van egy férfi a lelkedben, de mégis keresgélsz, akkor mire is számítottál? Mondhatja, és igaza van. Nem tudom mire számítottam, reménykedtem, hogy az a kérdés megoldódik valahogy magától. Reménykedtem, hogy közben megtetszik valaki más, és kihajlok ebből az emberből, de semmi hasonló nem történt. Én meg szállingóztam egyre lefele, mint a sárguló falevél a szakadék alja felé. Na, most már akkor itt vagyok lent a fenébe. Dugni kéne, asszem. Gyógypedagógiából.

Pandának öltöztem, hogy ne kívánjanak meg: 

panda-sex-0081_880.png

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr458134188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2015.12.08. 13:00:24

@sirok0001:
azt te csak szeretnéd!....

tetrahidrokannabinol 2015.12.08. 13:40:37

@Kulics:

"így van, ez a blog a párkapcsolati kudarcokkal küzdő emberek gyűjtőhelye. Egymást melengetjük és nyalogatjuk egymás sebeit. Hajtogatjuk negatív mantraként, hogy semmit nem tehetünk, hülyék a nők, hülyék a férfiak, szar az egész. "

Ez most egy fordulópont nekem.
Mert vagy azonnal eltűnök, nem érdekel a picsogás, vagy belemerülök és vájkálok abban .

De a terézágyú szerint ez az őszinte nők blogja is egyben, így akár tanulhatok is......

2015.12.08. 13:42:26

@tetrahidrokannabinol: Te nő vagy ? Új vagy itt, vagy másodnick ?

Terézágyú 2015.12.08. 13:48:29

@tetrahidrokannabinol:
"De a terézágyú szerint ez az őszinte nők blogja is egyben, így akár tanulhatok is..."

lehet hogy hazudtam..?
lehet hogy a nők hazudtak, amikor őszintének tűntek? :)

és én nő vagyok???

tetrahidrokannabinol 2015.12.08. 14:01:13

@Kulics: @Terézágyú:

1. igen, másodnick, a fő az a Trinitrotoluol:) TNT
2. Döntsétek el, nő vagy férfi ad magának marihuána alkaloid nevet. HTC

3 hónapja kaptam barátomtól az ide vezető linket, azóta olvasgatok itt.

A kérdések kérdése úgy tűnik, hogy én vagy teréz a nő......
És hazudnak e néha a nők?

Nagy arcok vagytok:)

Terézágyú 2015.12.08. 14:10:45

@tetrahidrokannabinol:
"1. igen, másodnick, a fő az a Trinitrotoluol:) TNT
2. Döntsétek el, nő vagy férfi ad magának marihuána alkaloid nevet. HTC"

Mondanám, hogy férfi, dehát egyenjogúság van...

"3 hónapja kaptam barátomtól az ide vezető linket, azóta olvasgatok itt."

három hónapja olvasod a blogot, és eddig nem szóltál bele???????

sirok0001 2015.12.08. 14:14:43

@Terézágyú: robbantott meg szívott közben, nem láttad?

tetrahidrokannabinol 2015.12.08. 14:19:28

@Terézágyú:
amíg nem tudom, ki kivel van, addig nem célravezető beleszólni.
Az első beleszólásom is tök kudarc lett.
de igérem fejlődni fogok.
legalábbis igyekszem..

Terézágyú 2015.12.08. 14:22:50

@tetrahidrokannabinol:
"amíg nem tudom, ki kivel van"

természetesen mindenki mindenki ellen!!!!! üsd vágd nem apád!

"Az első beleszólásom is tök kudarc lett."

ajj, te szegény :((( elképzelem az empatikus női lelkemmel, hogy napokig filóztál azon a beleszóláson, fogalmaztad a frappáns szöveget.... és a kutya se válaszolt rá?.... :(((((( szomorú...

sirok0001 2015.12.08. 14:25:39

@tetrahidrokannabinol: veled vagyok, szurkolok neked is, mint Terézágyúnak

2015.12.08. 14:27:51

@tetrahidrokannabinol: amikor beszóltál hellónak, hogy ilyet leír egy nő, hogy "kurva" :-)

hát ja, innen lehet fejlődni, de fog az menni. Helló amúgy strapabíró :-)

Terézágyú 2015.12.08. 14:28:13

@sirok0001:
a te szurkolásod öl, butít és nyomorba dönt...

Terézágyú 2015.12.08. 14:29:38

@Kulics:
ja, télleg, ez most vót a minap...

Gour 2015.12.08. 14:44:40

@tetrahidrokannabinol:

Én ha szívnék egy kis thc-t akkor teljesen szenzitív és megértő kommentelő lennék ( újra), tudom, mert anno volt, hogy így fórumoztam és nem is volt rossz. :D

tetrahidrokannabinol 2015.12.08. 14:45:38

@sirok0001: @Kulics: @Terézágyú:
nahát én úgy tudtam ez egy női blog, ahol a nők panaszkodnak, sírják el bánatukat a ronda férfi önzésről.
és persze szerettem volna némi muníciót saját társammal kapcsolatban
erre csak hímnemű egyedek szórakoznak itt mostmár velem együtt.
elkezdtem visszafele olvasni az alibanya írásait, de ekkora mennyiségről álmodni sem mertem.

kutya se válaszolt rá?.... :(((((( szomorú... .......lenne, de helló visszairt, bocs, kérdezett.

Gour 2015.12.08. 14:46:20

@Terézágyú:

Ok, de ha minden rendben van Nálad akkor hol a hiba? Ha nincsen eredménye a párkeresésednek akkor azért valamit csak kellene tekerni a potméteren, ha nem a kabáttal van a baj akkor a pulcsival. ;)

sirok0001 2015.12.08. 14:51:44

@Terézágyú: sorsod romba döntése a célom :))))

Terézágyú 2015.12.08. 14:51:49

@Gour:
A hiba nálam van.
Bennem.

Nyilván az a legnagyobb, hogy az ember nem fogja feladni az elveit, az eddigi életét. Még akkor sem ha egyedül marad.

Terézágyú 2015.12.08. 14:52:31

@sirok0001:
köszi, de ezt el tudom intézni magam is.

különben is ne gonoszkodj, neked nem illik.

Gour 2015.12.08. 14:54:48

@Terézágyú:

A jó elveket nem is szabad feladni, ebben egyetértünk de talán van olyan is ami korrekcióra szorulhat, ezt viszont érdemes átgondolni..

sirok0001 2015.12.08. 14:55:02

@Terézágyú: kíváncsi vagyok mostmár az elvidre, mesélj!!!

Terézágyú 2015.12.08. 15:00:17

@sirok0001:
"kíváncsi vagyok mostmár az elvidre, mesélj!!! "

bakker hónapok óta az elveimről (=magamról) beszélek ezen a blogon ....

hát oda se figyelsz arra amit olvasol?

Terézágyú 2015.12.08. 15:02:03

@Gour:
Ebben igazság van...
Azonban a helyzet az, hogy az elvek eléggé összefüggnek egymással. Meglehetősen nehéz kiszakítani közülük azt, ami "rossz" és módosításra, vagy akár kidobásra szorul...

sirok0001 2015.12.08. 15:17:25

@Terézágyú: nekem a depresszív, önsajnálkozós dolog, nem tudok udvarolni csepkének dolog vagymi maradt meg...

Azt hiszem idézek is tőled: "A hiba nálam van.Bennem."

sirok0001 2015.12.08. 15:18:22

@tetrahidrokannabinol: ja egyébként honnan tudod, hogy mink nem vagyunk nők, he?

Terézágyú 2015.12.08. 15:20:42

@sirok0001:
"nekem a depresszív, önsajnálkozós dolog, nem tudok udvarolni csepkének dolog vagymi maradt meg..."

elég baj, hogy csak ez. de mindegy. végülis nem velem kell foglalkoznod, hanem a csajokkal :)

"Azt hiszem idézek is tőled: "A hiba nálam van.Bennem." "

Milyen ügyes vagy, hogy megtaláltad ezt a soromat :)

Igen, abban, hogy ez a helyzetem, én vagyok a hibás. Ilyen egyszerű.
Bár mindenki bevallaná, hogy ő a hibás, és nem csupán másban keresné a hibát.

sirok0001 2015.12.08. 15:35:47

@Terézágyú: figyejj, én csak segíteni szeretnék :)))

"Igen, abban, hogy ez a helyzetem, én vagyok a hibás. Ilyen egyszerű.
Bár mindenki bevallaná, hogy ő a hibás, és nem csupán másban keresné a hibát." - neked az a bajod (most megmondom a tutit), hogy ez már nem normális dolog. Igen tudni kell bevallani azt, hogy te is tehetsz róla, rendben van, oké, de akkor meg csinálj valamit mellé, fejlődj és próbáld ne ezt hajtogatni, mert ez aztán önszuggesszió...vagy mi, de inkább FF-t kellene erről megkérdezni. na izé, szval, igen Nem lesz ez így jó....

tetrahidrokannabinol 2015.12.08. 15:36:49

@sirok0001:
"egyébként honnan tudod, hogy mink nem vagyunk nők, he? "

akkor eldönthetem, hogy az életben nem fogok itt olvasni többet, ha feltételeznem kell, hogy mindenki perverzül átoson a másik térfélre.
eddig csak a teréz kérdezte, most te, utána......bárki
és mi van, ha a helló fiú, alibanya inkább alitata, a csepke pedig?
azért a gourról nehezen hiszem hogy nő lenne.

válasz kérdésedre, sehonnan nem tudhatom

sőt, ha teréz férfi, a csevely férfi , a sírok férfi, ugyanakkor a helló az nő, ali nő, ?
és ne hagyjam ki magam sem, ugye a THC az férfi:))))) ?????????????????

maradjak a realitásnál, a gumicsizma képet választó sem lehet nő.......talán

de majd kiderül..................talán

a kérdésem viszont tényleg: hol vannak a 40 feletti nők, akiktől kérdezni, tanulni akartam?

vagy tényleg kérdezzelek és válaszolsz? mert nő vagy?

látod a régebben itt lébecoló FF nick biztos nő volt.
őt szivesen kérdezném.

Terézágyú 2015.12.08. 15:42:40

@sirok0001:
"igen tudni kell bevallani azt, hogy te is tehetsz róla, rendben van, oké, de akkor meg csinálj valamit mellé, fejlődj és próbáld ne ezt hajtogatni"

Hajtogatja a halál.
te lovagolsz rajta. te idézted be.

Terézágyú 2015.12.08. 15:46:25

ja igen, kikényszerítetted belőlem:

@sirok0001:
"neked az a bajod (most megmondom a tutit), hogy ez már nem normális dolog. ... oké, de akkor meg csinálj valamit mellé, fejlődj ... mert ez aztán önszuggesszió"

Nos, majd ha te is lemondasz a hülyeségedről, erről a vallásos hülyeségről, meg hogy neked vallásos csaj kell, akkor majd én is megváltozom.

Basszus már. :(

Terézágyú 2015.12.08. 15:47:36

@tetrahidrokannabinol:
"a kérdésem viszont tényleg: hol vannak a 40 feletti nők, akiktől kérdezni, tanulni akartam?"

Hát tedd fel a kérdésed, és várd meg amíg bejönnek és válaszolnak.
Én is őket várom.

sirok0001 2015.12.08. 16:01:53

@tetrahidrokannabinol: csepkéről nem lehet tudni, mert ő olyan fiús

sirok0001 2015.12.08. 16:04:04

@Terézágyú: :))))) "hülyeségedről" - kiugrott a hal a vízből :)))) akkor neked is hülyeséged van, pedig nem emlékszem, hogy ilyet mondtam volna, pedig annyira segíteni akartam, most nagyon szomorú vagyok

Terézágyú 2015.12.08. 16:10:03

@sirok0001:
"pedig annyira segíteni akartam, most nagyon szomorú vagyok "

lehetsz is, mert nagyon szarul csináltad ezt a "segítést".

2015.12.08. 16:58:27

@sirok0001: akkor olvass vissza és megtudod. tessék jobban figyelni máskor :-)

Gour 2015.12.08. 19:54:52

@Terézágyú:

A sört szereted? Igyunk meg egyet és beszélgessünk az elveinkről! ;)

Gour 2015.12.08. 20:02:30

@sirok0001:

Veled pedig a vallásról beszélgetnék egyszer! :)

hello73 2015.12.08. 20:52:56

@tetrahidrokannabinol: A minap kérdeztem, de nem válaszoltál:) Most meg reklamálsz.
Mit szeretné tudni?

csepke 2015.12.08. 21:11:01

@Gour: nahát milyen filantróp vagy! ;) szerintem majd reggel tudja csak elolvasni. remélem megy sörözni veled!

Gour 2015.12.08. 22:52:49

@csepke:

Kedves vagy de mi van ha csak szimplán szeretem a sört és csak indok kell hozzá? Persze ez nem igaz de zavarba hozol ha dícsérsz és inkább árnyalom a történetet, ahogyan mindig. ;)

sirok0001 2015.12.09. 07:33:42

@Terézágyú: hááát pdig ennél jobban nem megy....mit rontottam el?

sirok0001 2015.12.09. 07:34:24

@Gour: Az a gond, hogy van olyan érzésem, hogy te jobban ismered a vallásomat, mint én magam :)))

Terézágyú 2015.12.09. 07:35:58

@Gour:

Most nagyon negatív leszek, mert azt kellene mondanom, hogy hurrá, fussunk össze munka után!!!!!
De ehelyett azt mondom, hogy ismerjük már annyira a másik "elveit", hogy sok újat nem tudnánk mondani - másrészt igen, én nem szeretem a sört. Életemben talán egyszer ittam...

Úgy általában véve nem vagyok ivós: nem pusztán az alkohol tekintetében, hanem abban sem, hogy az "együtt valamit megivás" nekem sosem volt "társadalmi esemény" :)

Terézágyú 2015.12.09. 07:41:04

@sirok0001:
"hááát pdig ennél jobban nem megy....mit rontottam el? "

alapvetően ott, hogy aki maga is egyedül van, éspedig elsősorban a saját kőbe vésett elvei (= "hülyeségei") miatt, az ne kezdjen el nyomulni a másikra, hogy "változzá mán meg!... dobjad mán elfele a zelveidet!..." stb.

Terézágyú 2015.12.09. 07:42:19

@Gour:
"@sirok0001:
Veled pedig a vallásról beszélgetnék egyszer! :) "

Te ma már ne igyál többet :)

sirok0001 2015.12.09. 07:45:54

@Terézágyú: húúúú te nagyon be lehetsz falazva....csak azt mondtam, hogy udvarolj csepkének, az elved az, hogy csepkének nem udvarolsz?

Terézágyú 2015.12.09. 07:54:49

@sirok0001:
nem erről volt szó.

egyébként pedig, ha figyelnél, észrevehetted volna, hogy csepke és köztem nem lehet semmi, amíg ki nem cserélem a használt bútoraimat Svejnholm garnitúrára...

sirok0001 2015.12.09. 08:04:47

@Terézágyú: bocsika

akkor ideje kicserélni

Terézágyú 2015.12.09. 08:06:02

@sirok0001:

...............................................................................................................................

sirok0001 2015.12.09. 08:23:29

@Terézágyú: ne legyél már ennyire lesokkolva, léci

Terézágyú 2015.12.09. 08:32:25

@sirok0001:
nem értelek, de sebaj, nem kell elmagyaráznod.

Terézágyú 2015.12.09. 08:41:17

@sirok0001:
olyan vagy, mint egy gyerek.

sirok0001 2015.12.09. 08:53:31

@Terézágyú: amíg élnek a szüleim addig gyerek vagyok

Gour 2015.12.09. 10:28:30

@sirok0001:

Ááá ne gondold, én egy teljesen alap vallást nyomok. Tudom, hogy rosszat tenni nem jó dolog és ha nem teszek jót akkor szar ember vagyok, így zanzásítva ennyi. :) Bővebben egy kicsit a buddhista, kozmikus, józan paraszti eszes vallás, ezt az egészet nyakon öntöttem egy jó adag hedonizmussal és már meg is érkeztünk. ;)

Gour 2015.12.09. 10:30:19

@Terézágyú:

Látod tettem egy gesztust, mert hiszek benne, hogy a gesztusok mozgatják azokat az energiákat amik építik az életünket. :) Rendben, nem szereted a sört, ilyenkor lehet ám azt is mondani, hogy igyunk meg egy teát, de persze elfogadom ha nem akarod azt sem. :)

sirok0001 2015.12.09. 10:36:22

@Gour: eléggé komplex vallást alakítottál ki és vannak követőid? szedsz tagdíjat?

sirok0001 2015.12.09. 10:37:42

@Gour: teázni sem szeret, az elveiben benne van...nemrég adott ki egy könyvet, melyben leírja mit nem szeret

Gour 2015.12.09. 10:45:49

@sirok0001:

Egy szekta tagja vagyok, a többiek is pont ezt vallják csak mindenki más más intenzitással gyakorolja a női papnők felszentelését. ;)

sirok0001 2015.12.09. 11:02:30

@Gour: Terézágyú jövőbeni sikeres életére vonatkozóan nem akarod bevenni a szektádba? ill. már csak egy kérdésem hány tagú ez a szekta? :)

Terézágyú 2015.12.09. 11:05:06

@sirok0001:

Gour szektájába aligha fogok belépni valaha is... de az viszont BIZTOS, hogy a te SZEKTÁDba nem fogok belépni soha.

Gour 2015.12.09. 11:09:11

@sirok0001:

Kevesen vagyunk de nagyon erős a kötelék. ;)

Gour 2015.12.09. 11:09:44

@Terézágyú:

Jajj már de negatív vagy ma.

Terézágyú 2015.12.09. 11:21:53

@Gour:

Valójában ez már egy finomított verzió volt...

Csakegyvalaki 2015.12.09. 11:26:34

@Terézágyú: Éreztük rajta a cukormázt! :)

sirok0001 2015.12.09. 11:28:44

@Terézágyú: :)))) hááát abba biztos nem, mert én nem alapítottam szektát....

Terézágyú 2015.12.09. 11:31:46

@sirok0001:
Úgy látom mindenképpen tovább akarod vinni ezt a szekta-dolgot, és mindenképpen ki akarod húzni belőlem a finomítatlan verziót...

sirok0001 2015.12.09. 11:53:21

@Terézágyú:
1. te alapból ilyen vagy
2. Gour-ral beszéltem a szektáról és Téged megemlítettelek, a te problémad az, hogy a vicceskedés zavar, ha tényleg ennyire zavarna, mint állítod, akkor egyszerűen nem kapcsolódtál volna be a beszélgetésbe...
3. visszasértegettél, nem tudom mit is vársz tulajdonképpen
4. milyen finomítatlan verziót, elkezdesz csúnyán beszélni?ű
5. ha nem lennék vallásos, hanem csak szimpla értékeim lennének, vagy elveim, akkor is tudnék jelenleg legalább 1 csajnak udvarolni...
6. amit te művelsz az az önsanyargatás netovábbja, nem ismerlek milyen vagy, nem tudom a miérteket, nem értem azt, ha felismered magadban a hibát miért nem teszel ellene vagy miért folytatod tovább ezt az izét...Csernust hallgattál már? magadra ismertél?
7. folytathatnám

Terézágyú 2015.12.09. 11:54:44

@sirok0001:
"akkor egyszerűen nem kapcsolódtál volna be a beszélgetésbe..."

akkor most kilépek.

csepke 2015.12.09. 12:40:24

Mi van itt már megint??;)

Terézágyú 2015.12.09. 12:40:59

@csepke:
ez van, ha nem vagy itt :)

csepke 2015.12.09. 12:51:33

@Terézágyú: azon tűnődöm, hogy Gour lekötetlen sörözős kapacitására lecsapok helyetted ;)

sirok0001 2015.12.09. 12:52:20

@csepke: semmi csak Terézágyú nem hallgat a szépszóra :)))) hiányoztál neki

Terézágyú 2015.12.09. 12:53:39

@csepke:
jól teszed.
aztán majd egyperces csenddel emlékezettek meg rólam az első korsó előtt...

Gour 2015.12.09. 12:59:00

@csepke:

Senki többet harmadszor? Akkor Csepke a nyertes! :D

Terézágyú 2015.12.09. 13:02:06

@Gour:
jobban jársz vele, mint velem :)

csepke sokkal csinosabb nálam :)

csepke 2015.12.09. 15:00:24

@Terézágyú: viszont több sört iszik...;)

Terézágyú 2015.12.09. 15:02:34

@csepke:
Nálam tuti, hogy többet :)

De ez legyen Gour baja :) Még így is jobban fogja élvezni a dolgot :)

sirok0001 2015.12.09. 15:54:19

@Gour: te egy ekkora piás vagy? :O

Gour 2015.12.10. 05:37:36

@sirok0001:

Igen, óriási piás vagyok. Majdnem minden héten megiszom egy korsó sört vagy egy pohár száraz vöröset, nagyritkán kettőt is. ;)

Terézágyú 2015.12.10. 07:26:31

@Gour:

te aztán tudsz élni :)

Én inkább édes vöröset innék :)

sirok0001 2015.12.10. 07:39:07

@Gour: Egy csajjal mi? Bedoptad a horgot, tudtad Terézágyú válasza mi lesz, és kifogtál egy nőt, mostmárcsak le kell itatni, értem én. :))))

Gour 2015.12.10. 09:00:49

@Terézágyú:

Haverokkal sörözni, barátokkal borozni szoktam. :) A kedvencem a Bock Ermitage és a Gróf Buttler vörösei.

Gour 2015.12.10. 09:03:05

@sirok0001:

Óhhh dehogy! Nekem nagy perverzióm a csajozásban, hogy a nő jobban akarja mint amennyire én, ha ezt elérem akkor sikeres a művelet. Leitatni? Ugyan már, a kémiai befolyásolás nem sportszerű. ;)

Terézágyú 2015.12.10. 09:26:58

@Gour:
"Haverokkal sörözni, barátokkal borozni szoktam. :)"
és a nőkkel?

csepke 2015.12.10. 09:42:04

@Terézágyú: édes vöröset nem inni kell, hanem szorongatni! ;) azt próbáltad már?

Terézágyú 2015.12.10. 09:44:28

@csepke:

szorongatni? persze. már szorongattam...

sirok0001 2015.12.10. 12:47:14

@Terézágyú: és mi történt nem jöttél be neki?

Csakegyvalaki 2015.12.10. 21:06:04

@Gour: Érdekes, nálam is a Bock Ermitage az egyik dobogós! A Bojki borok se rosszak Egerből.

Gour 2015.12.11. 10:32:41

@Csakegyvalaki:

Nem érdekes hanem jó az ízlésed! :)

A Bolyki-t is szeretem, az Indián nyár volt az idei sláger amit rendszeresen ittunk a teraszos partikon. :) :) Rozéban pedig a Juhász testvérek bora a nagy kedvencem, lágy, gyümölcsös, illatos, nem olyan savas mint mondjuk a Bock rozék. Szívesen veszek tippeket!

Csakegyvalaki 2015.12.13. 18:45:41

@Gour: Ha Eger környékén jársz, tudok 1-2 pincét, amit érdemes felkeresni! :) (Neeeem, nem a Szépasszonyok völgyében! Oda a turisták járnak) :)

Gour 2015.12.13. 21:23:51

@Csakegyvalaki:

Szoktam arra járni, egri a családom nekem pedig van egy telkem Bogácson. Halljam azt a tippet, megnézem! ;)

Csakegyvalaki 2015.12.13. 21:58:14

@Gour: Én Szalókon a Helli pincészetbe szoktam járni, meg van egy újabb keletű: petrenywinery.hu/.
süti beállítások módosítása