Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Az intelligencia szexi?

2015. december 29. - Alibanya1

a.jpgSokszor gondoltam már, hogy nem foglalkozom tovább ezzel a kérdéssel, hogy melyik kérdésről van szó nem árulom el, mert megvagyok az életemmel ahogy vagyok. Jó  kedvem van, röppenek és így tovább, máskor meg kicsit szomorkás vagyok, mint a földi halandók nagy része.. Persze biztos valamivel jobb  lenne, ha lenne egy pasim is valahol, valamennyire, de már annyira  távoli ez az érzés, hogy nem is hiányzik, nem is emlékszem már rá. Akár a gyerekkor, persze jó volt, legalábbis azt mondják, de már nem lennék gyerek újra.

Történt akkor, hogy elmentem a fodrászhoz. Van egy kedves fodrász ismerősöm, montenegrói, nagyon jó fejet csinál nekem, ami ugye a hozott anyagból lehetséges. Kedveljük egymást. Persze ő is egyedülálló nő, ezt sem értem, ebből ennyi van a valóságban is, vagy én vonzom ezeket össze? Túrta a hajamat és mondta a monológját, hát persze a férfiakról, mert szeretne egyet. Ő is. Szerinte ő mindent megtett, elment a közeli szabadidő központba és mindenre beiratkozott, tánc est, angol óra, anyámtyúkja. Azt mondja: cseszd meg tele van nőkkel, már hányingerem van tőlük, mindenütt csupa nő, és mindnek van egy receptje, meg egy gyógynövénye. Ó, hogyne, ismerős! De nem adta fel, azt mondja ment ő tovább, elment hegymászó klubba, gyógyfüves tanfolyamra, makettépítőbe, már amikor belépett a terembe szédült, tiszta nők ott is. Az utazáson csupa női vihogás, a hegytetőn női fürtök, hát hol a búsba vannak a férfiak??? - kiáltotta. Mondom neki nyugodjál, otthon fekszenek. Legfeljebb a házrajáró klubban találnál pasit. Végül is hosszasan elmorfondíroztunk ezen a jelenségen, de az van, hogy az ember csak járja körbe a témát, de nem talál fogást rajta. Hol lehet férfit összeszedni? Nincs válasz. Most lehet azt mondani, hogy én megint ezen kesergek, de akkor jelezném, hogy egyáltalán nem kesergek, mert szegény férfiak veszítenek sokat, nagyon sokat, hogy kihagynak egy ilyen nőt, mint akár én is. Hiányukat meg már egyszerű életkörülményként kezelem, víz, áram van, tél is valamilyen, férfi nincs.

article-image-3.jpg

Nézegettem aztán a netet, merthogy most iszonyú szabadságban vagyok. Elmúlt a karácsony, a gyerekeket megetettem, megcirógattam, megjátszottam, megajándékoztam, boldoggá tettem és most akkor lepasszoltam őket egyéb rokonoknak, folytassák ők ezt a tevékenységet. Látom ám, hogy az intelligencia szexi! Végre, talán eljött az én időm is. Mert bevallom eddig én a fordítottját tapasztaltam, mintha a férfiak egy jelentős rétege inkább a cuki pofikára, a cicikre és a fenékre ugrana. Meg a felületes női zsibogásra, amint édesdeden összevissza mesél csillogó szemekkel, baromságokról. Olyan a benyomásom, hogy arra gondolnak egy ilyen nőt egyszerűbb lesz kezelni... hát én nem tudom. Van egy kolléganőm, a pasija is velünk dolgozik, amikor hozzáfordul és szeretne valamit, hát ezt valójában látni kellene, mert annyira de olyan, átminősül az arc, eltorzul, alighanem aranyos akar lenni?!. Elcsücsöríti a száját, és emberi fül számára iszonyat megpróbáltatásokat okozva, valami elnyújtott, nyafogós hangon mond badarságokat, amiből én csak annyit értek, hogy úúúgyiiiiiiiii megteszed éééédes maackóóóm. Én megvoltam győződve, hogy beköszöntött kapcsolatuk alkonya, hogy ezt nem lehet kettőnél többször végig hallgatni, mert ez maga az agyhalál. Döbbenetemre azonban a férfi elégedett mosollyal nézett körbe, hogy lám az övé a legédesebb hangon búgó bige és repül teljesíteni a feladványt. Egyszer volt második felvonás is, a pasinak nem volt kedve elmenni kockacukorért a boltba, mert hogy volt ottan sima cukor is, de a leányka kockában szerette volna, hát kérem erre lekonyult a szájacska, a pillák remegni kezdtek, majd ennyit suttogott a drága, leszünk mi még otthon ... mire a pasi elrobogott. Arra gondoltam, hogy ez a nő mégiscsak mestere a dolognak, és tanfolyamokat kellene, hogy tartson. Mondtam is neki, hogy lesz olyan kedves ezt újból előadni, szeretném felvenni a mobilommal, hogy otthon gyakoroljam. De, tud még ilyen cuki pózokat is, amikor ártalmatlan, üres tekintettel ráborul egy másik nagyon cuki dologra, egy plüss mackóra, vagy valami pingvin félére, ezek most menők, esetleg macskára és néz,. Ilyenkor a pasi vesz neki valami ruhafélét. Bámulatos.

Itthon aztán próbálkoztam a tükör előtt a mutatvánnyal, hogy hogyan tudnék erotikusan nyarvogni, nyafogni, nyifegni és vergődni, hogy mindeközben egy édes cicukára hasonlítsak, vagy mi, de bevallom baromi szánalmasnak láttam magam. Ez van anyukám, még ostoba se tudsz lenni. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy igaz nem tudok ilyen cicababa szerű lenni, de nem is kellene olyan férfi, aki ezt elviseli. Azért ez elég jó következtetés, meg is vigasztalt, részben. Bevallom, hogy én is szeretem leplezni az eszemet, hiszen az élet már megtanított, szőke nőként előbbre jutok, mint okos nőként, ezért hát a szőkeségemet szoktam előre tolni és amíg lehet, leplezem, hogy a hajam alatt is szexí dolgokat tartok, mármint az agyamat. Meg hogy végül is én is a testemmel keresem a pénzt, még ha az, az agyam is. Mert hogy erről próbált az internet meggyőzni.

image_1.jpg

Bár kicsit bizonytalan maradtam továbbra is, azt olvastam, hogy a szép és okos nő a nehézfegyver, az már tényleg elviselhetetlen a férfiak számára és meghalnak érte. Nincs is izgatóbb, mintha egy nagymellű nő az atomfizikáról beszél... de vajon ebben hány százalékban vesz részt a mell méret és hány százalékban az atomfizika?! 

Mindegy, most próbára teszem, elég nagy-e a mellem ahhoz, hogy gótikus katedrálisról szóló művemmel és egyéb skilljeimmel meghódítsak egy pasit... Vajon tényleg szexi az intelligencia? Szóval cici vagy ész?

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr828208580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.01.03. 20:27:28

@Kulics: miert? A titkarnodnek is faj a nyaka?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:28:27

@FemmeFatal:
Szerintem is valami ilyesmi, de azt latom, hogy megis mast varnak el az emberek kedvesseg alatt egy notol. Szerintem a bargyu, gondolattalan szende "mosoly" nem az, az odafigyeles igen, megis az elso az elvart, a masodikat sokan kvazi zaklataskent elik meg :(. Es persze az odafigyelesnek is ezer arca van :D, nem konnyu eltalalni, mi esne a masiknak jol es en is jol tudom csinalni
@csepke: en is cserelnek ;), pedig nem csak aktatologatok manapsag :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:31:59

@Kulics: hat akkor megintcsak ott vagyunk, hogy ki kire es mi miatt is tud szerelmesen "felnezni" :). Ha van eleg sok ido megismerni mas embert, akkor szamos szeretheto pontot lehet talalni, nem?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:33:32

@csevely:
Csak a kaland kedveert egyszer? Igerem, nem pusztul el tobb agysejted tole, mint egy gorbe ejszakatol:)

2016.01.03. 20:39:13

@Zsit (nyau és rémizé): szerintem mindenfajta listázás, tulajdonságok sorolása meg nagyokoskodás HELYETT ott van az a bizonyos szikra, hogy érzed a bizsergést érzed a vonzalmat első látásra. Én legalábbis ha első pillanatban nem érzem ezt, akkor lehet bármilyen okos meg akármilyen listának megfelelhet az nem lesz jó és nyögvenyelés lesz.
A szerelmet, párkacsoaltot nem lehet szételemezni, hiába is akarnánk, hogy majd ha felboncoljuk, akkor megtudjuk a nagytitkot.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:46:01

@Kulics: hja, a hiros kemia. Nun ja, ha az nincs, akkor ba*hatjuk, vagyis azt epphogy nem :)
Pedig ugy biztam benne, hogy most megfejtjuk a TITKOT! Hogy kiderul, hogy nincs is titok (merthogy tobb emberrel is kepesek lennenk egyuttelni, mint gondolnank-ezt olvastam valahol; de varjunk csak, ezt szamos rossz hazassag is bizonyit)!
Akkor nem veszek tobbet Romana regenyfuzetet (vagy Juliat, vagy CourtsMahlert) :D

hello73 2016.01.03. 21:04:42

@Zsit (nyau és rémizé): ne, azt ne vegyél, anyum holmija között tuti van még néhány példány, majd eljuttatom hozzád.

@Kulics: de mi van akkor, ha működött a kémia, aztán az ember mégis rábaszott?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 21:13:29

@hello73: lyaly!
Egyszerregen dolgoztam ujsagaruskent, minden betut elolvastam, amit arultam, akkor lett csomorom toluk

2016.01.03. 21:14:08

@hello73: a mostani felfogásom az, hogy örülni kell minden pillanatnak amikor boldogok vagyunk. És nem hinni azt elbizakodottan, hogy ettől kezdve minden így is marad.
Ha működik a kémia az a belépő szint. Utána még jön a sok sérüléseink összecsiszolása, probléma és konfliktus megoldások MEGMINDEN :-)

@Zsit (nyau és rémizé): mi az hogy több emberrel tudunk együttélni ? Egyszerre? Vagy azt mondod, hogy nincs egyetlen nagy Ő, amire várni kell ?
Szerintem sem csak egyetlen létezik.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 21:18:54

@Kulics: utobbi, azaz tobb emberrel vagyunk kompatibilisek, mint hisszuk es tok folosleges a nagy Ot varni

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.01.03. 21:19:36

@csepke: teljesen, ezt csak zsíroskenyérrel bírom ki most.

hello73 2016.01.03. 21:29:41

@Zsit (nyau és rémizé): akkor most ne menjek le a pincébe a könyvekért.. pedig még házhoz is vinném:)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): irigykedem, szombaton a túrán, kiéhezve megtámadtuk a büfét, zsíroskenyérért, de pont előttünk fogyott el...

@Kulics: hát valahogy kell a kémia és a csiszolódás is, illetve, hogy jókor legyünk jó helyen:)

2016.01.03. 22:47:40

@hello73: miét nem ? hadd legyen történés.

sirok0001 2016.01.04. 08:34:51

na lemaradtam az érdekes olvasmányról...

csevely 2016.01.04. 09:22:04

@Zsit (nyau és rémizé):
" Csak a kaland kedveert egyszer? Igerem, nem pusztul el tobb agysejted tole, mint egy gorbe ejszakatol:) "

Tudod, beleolvastam, de talán rosszkor.
Valami olyasmi volt hogy ki kivel és mikor , miben és miért az USA-ban.
Lehet megint rosszul írom, de miért hülyitik az embereket ezekkel?
Miért kell felvázolni azt, hogy mindezt soha, de soha nem élheted át!?
Persze azt sem értem, miért vannak a lányregények, amikben ( elolvastam 4-et ) pl. a milliomos fiú meghívja a jachtjára a milliomos lányt, összejönnek, azután szétmennek, azután az egyik megmenti a másikat és heppi mindenki. Talán Romána volt.......

És a velevet ismétlés vágya nem jött elő.
Kapok néha linket ami oda visz, de nem .
Az agysejtjeim pusztulásáért eddig mindent megtettem, de talán már féltenem kell őket;)

Mindent megnézek 1X, mindent megkóstolok 1X, mindent meghallgatok 1X, mindent elolvasok 1X. Márhogy véleményt mondhassak a dologról.
És ha megragadott valami, akkor visszatérek .

Tavaly(előtt) kaptam egy olvasnivalót: Graeme Simsion írótól a Rosie Projekt címűt
És annyira jónak ítéltem, hogy most +vettem a folytatását, a Rosie Update címűt.

Valami vidám és +ható regény, de magávalragadott az , amiről szól.
Azaz mint a poszt, a férfi-nő kapcsolatról, több pszihológus véleményezésével, esettanulmányokon keresztül. Mármint Rosie eseteinek.....

Viszont gyorsan visszatérek a félretett könyvemhez: Yuval Noah Harari : Sapiens
Fényévekre van a velvettől, ez elgondolkodtat, rengeteg új információt ad szintén humoros, nem +szokott stílusban.

De ha küldesz érdekes hírekről linket, beáldotok 1-2 millió agysejtet......már csak a kaland kedvéért is :)))

2016.01.04. 10:11:45

@csevely: te ajánlottad "Az ember akit Ovénak hívnak" c. könyvet régebben ?

csevely 2016.01.04. 10:41:05

@Kulics:
Igen, én voltam az az elvetemült:)

Az a könyv nekem!!!! az egyik alapmű lett :)
Nemtom írtam-e, de szinte minden baromságot elkövettem, amit Ove:)
Bár nem akartam még öngyilkos lenni, de ahogy leírja, hogy milliméter pontosan kiméri a kampó helyét, ahova felakasztja magát, hááááááááát én is úgy tennék.

Na ezek sem rosszak, csak a Rosie-ban könnyeden írnak a férfi-nő kapcsolatról:
Pl: A nők azokat a pasikat akarják megszerezni, akiket a többi nő is .....

A Sapiens, az egy teljesen más aspektusból mutatja be a világot, mondhatnám, ahogy én látom.
Pl a "búza háziasításáról" :
Ki lakik a házban ? a búza ?
Előtte leírja azt a sok "törődést", ami kell hogy teremjen, sőt azt is, hogy a mai változatok ember nélkül nem élnének meg:) ( GMO, permetezés, műtrágya...stb.)

De a legjobb könyvem, amit 2 éve olvasok, az a Hankiss Elemér könyve, " Az emberi kaland" című.
Olvasok 3 oldalt, emésztem 1 hétig, továbbolvasom, szintén gondolkodom rajta...ad infinitum.

2016.01.04. 10:51:14

@csevely: jól van örülök, hogy hagyatkozhatok az ízlésedre. Én kizárólag ajánlásokra olvasok könyvet, a boltban kb lehetetlenség kitalálni mi lehet a jó.
De amikor befúrja a kampót, akkor majdnem letettem mert épp egy durva életperiódusban voltam és akkor ez a könyv nem tűnt viccesnek.
A Hankiss igen az is alapmű, de ő eljutott addig a határig ahová a materialista világnézetével juthat az ember és ott nekikoccant a falnak. Onnan további válaszokat már csak a spiritualitás adhat szerintem.

csevely 2016.01.04. 10:52:14

@csevely:
A Hankiss könyv alapgondolata ugyanis, hogy az embert idetették, nem erről a sárgolyóról származik, mert végülis nincs evolció, de van / hú de jól kijön a poszthoz / intelligens tervezettség.Merthogy Isten sincs !
És persze utánanéztem ennek is, +sokmásnak is........
De hidd el, többetérnek ezek nekem , mint a celebvilág .
Pl ma /hogy@Zsit (nyau és rémizé): jólérezzemagát, belenéztem a velvetbe/ :
velvet.hu/muffin/2016/01/04/igen_ez_a_ferfi_elelvezett_bringazas_kozben/

Valahol ez nem jön össze nálam a Kant-i filozófiával, az ember eredet kutatásokkal....stb.

csevely 2016.01.04. 11:01:23

@Kulics:
Tudd, én soha nem túrok könyveket, kapom őket.
A barátaim ismernek, csak azt adják, ami biztosan megfelel nekem.
Bár volt egy Rejtő periódusom, egy Leslie Laurence periódusom is :)
A fiatalon volt Moldova periódusomról manapság már szégyellek beszélni.........

Na de ha elolvastad Ove-t, akkor azt a részt, amikor a mercedeses +akarja előzni, de +ggátolja, és a másik ordít+köpköd, míg végül elengedi, de a sorompónál rádudál hogy menjen, na azt többször +csináltam.......
A családom nem örült annyira nekem akkor:))))

De most olvasva :))

2016.01.04. 11:08:32

@csevely: ööö moldova periódust szégyelled? szuggesztív jó író és egy valódi korrajzot tud mutatni a hatvanas hetvenes évekről. Vagy a szociográfiái olvasmányosak, letehetetlenek voltak abban az időben. Leslie Lawrence.. na ő tényleg vállalhatatlan lektűr :-P

csevely 2016.01.04. 11:15:43

@Kulics:
Hidd el, nagyon jó volt a 8888-as italbolt + a vadonatúj 75Ft.os felváltása, plusz a ferencvárosi koktél , ami 1 rész rum+1rész rum, de jól összerázva.....stb.
De a legutóbbi könyve lenullázott mindent.
Tavaly(előtt) jelent + a " Zsidómentes övezet" című "alkotása " .
Azt olvasd el , ha oda akarsz jutni, ahol én vagyok most vele :)
Amiben igazad van, hogy a börtönről, egészségügyről, kamionosokról ő írt korrajzot.
De ezzel a zsidózással eliminálta az összes pluszt, nálam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016.01.04. 11:19:56

@csevely: nem nem én már nem olvasok moldovát.
de most komolyan egy 80 éves ember ma már zavaros gondolataitól nullázod le őt ?
ne már.
a szent imre induló, az elbocsátott légió, a beszélő disznó, a mozdonyfüstje meg a textiliparos könyvei kiemelkedőek az akkori kínálatból.

amúgy moldova köztudottan zsidó származású, ezt sosem tagadta.

2016.01.04. 11:23:22

@csevely: A Ferencvárosi koktél receptje:
1 rész rum + 2 rész rum jól összekeverve....
H. Kovács után szabadon...

Terézágyú 2016.01.04. 12:20:29

"Most lehet azt mondani, hogy én megint ezen kesergek, de akkor jelezném, hogy egyáltalán nem kesergek, mert szegény férfiak veszítenek sokat, nagyon sokat, hogy kihagynak egy ilyen nőt, mint akár én is."

Én viszont kesergek azon, hogy kihagytalak... :((((((

csevely 2016.01.04. 13:08:48

@Kulics:
amúgy moldova köztudottan zsidó származású, ezt sosem tagadta.

Na eztetet nem tudtam róla akkor.
Ugyanúgy járt amúgy mint a Hofi, aki Hoffmannként lett .....
De akkor a 80-as években "hatalmas" tettként adták elő a "bátorságukat", hogy jól beolvasnak a rendszernek.
Ezért van az, hiába 80 éves.
Mert a multkor volt egy INDEX cikk:

index.hu/kulfold/2015/09/21/91_eves_naci_not_itelhetnek_el_nemetorszagban/

hogy a nő 1944 áprilisa és júliusa között a táborparancsnok rádiósaként dolgozott, így bűnrészesként ő is vádolható a tömeges gyilkosságokban.

Cirka ezért..lett nulla.

2016.01.04. 13:29:44

@csevely: mi köze a tábori rádiósnak a tömeggyilkossághoz meg moldovához ???
nem adták el hatalmas tettként, egyszerűen nekik megengedték hogy mérsékelt kritikákat fogalmazzanak meg, hogy a gőzt ezzel levezessék.
Nem kell túlgondolni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.04. 13:46:16

@Kulics:

A tábori szakácsnak még több köze van a tömeggyilkosságokhoz, hiszen lehetősége lett volna megmenteni a tábor folglyait azáltal, hogy megmérgezi a nácikat. Ehelyett táplálta őket, amivel bűnrészes lett a tömeggyilkosságokban, elgázosításokban stb. Életfogytiglant neki!

Ahogy bűnrészes volt az a 10 éves kidfiú is, aki látta a zsidó foglyokat szállító vonatot, hiszen egy vasdarabbal kisiklathatta a vonatot, ám nem tette. Börtönbe vele!

Vízentál és bandája kínjában nem ártatlan aggastyánokat citálnak bíróság elé, mert nehogy már bűnrészes legyen egy rádiós.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.04. 13:47:38

"nem ártatlan"

Helyesen:

ÁRTATLAN

csevely 2016.01.04. 13:50:07

@Kulics:
Ha akarod tudni, miért és hogyan jutottam erre a platformra, akkor priviben +beszélhetjük.
Itt annyit mondanék, hogy olvasd el az Oplatka András által Németh Miklós-ról írt könyvét, melynek az alcíme: rendszerváltás a kormányfő szemével.
A 85-90 oldalon kell olvasni.
Azért gondolom a Németh Miklós nem egy Csurka István, senki szemében sem.
Pedig valszeg ő mondta az igazat....

Ja és nem túlgondolom, a családom végigélte.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.04. 19:27:07

@hello73: pince nelkul is johetsz :)
@csevely: oooo, nem tudtam, hogy mar egyszer belemerultel a fertobe, bocsanat:( Konyvajanlo johet nekem is, mert a boltban mar nem tudok valasztani

hello73 2016.01.04. 21:01:55

@Zsit (nyau és rémizé): én a Moly-on szoktam nézelődni:)

2016.01.05. 08:57:36

@Terézágyú: akkor próbálkozz az írással, először használt újságpapíron, aztán ha ott megy, akkor vehetsz tiszta fehér papírt és ha már ott is megy - évek múlva - akkor próbálkozz a blogra írással :-)))))

Terézágyú 2016.01.05. 09:03:16

@Kulics:
a használt újságpapír se rossz, de én egy időben szétvágott (számlás) borítékokra írtam...
hiszen tudjátok, hogy én semmit nem dobok ki...

csevely 2016.01.05. 09:20:40

@Zsit (nyau és rémizé):
Nem csak egyszer ;)) alámerültem többször is:)))

A könyvajánlás egy különös dolog, mert ismerni kellene azt, akinek bármit is, jó szívvel.
Persze vannak abszolut dolgok, azokat bármikor, bárkinek.
De a számomra legjobb könyvet, ( Az Ove) na azt pl csak kevesen bírták eddig:)
Az annyira a férfiról szól.
Ugyinilyen volt a Jose Rodrigues Dos Santos könyve, " A végső titok" is, amit csak a nemigazán hívő keresztény vallásosaknak tudnék ajánlani a benne leírt "tények" miatt.
Jézusról szól.
Amúgy a Dos Santos összes műve nagy élmény.
Most a David Wolfe " superfood " könyvét javasolnám.
Szerintem nőknek írták. és nem szakácskönyv.
Érdekességként :
Leírja, hogy 1930-ig, a kender volt a világ legjobban hasznosított termesztett növénye.
De akkor jött egy USA törvény, és vége. Pedig szintén szuperkaja is!
Amúgy a kötél, a ruha, az olaja.......
A magját lehet enni, és lehet is venni a bioboltokban:)
Pirítva a legjobb:)))

Miközben írom, ez megy:
www.youtube.com/watch?v=PCRd34zpkDI
Nézd+ : 印象西湖 Impression of West Lake ...
Annyira a női princípiumról szól..ráadásul HD.

És olvasd el a könyvet ha tudod, az összes szuperkaja itt is beszerezhető.
Amiket fentebb könyveket írtam, azt szintén bárkinek javasolhatom.
De ha laírod, milyen téma érdekel igazán, :)

Terézágyú 2016.01.05. 11:45:30

@hello73:
igen, én is be akartam ide írni, hogy ráadásul "fogason függ, rozsda marja"...

LLi (törölt) 2016.01.05. 12:38:35

@Alibanya1: Ösztön nő??? :))) Az milyen??? :))))

2016.01.05. 13:40:40

@Liza Liza: Ő a Sharon Stone az elemi ösztönből. Nézd meg ! Sokat tanulhatsz tőle :-P

2017.06.24 2016.01.05. 14:54:37

Lányok!

Itt a megoldás Japánból
www.youtube.com/watch?v=z2hF194W9r8

a fiúknak biztosan bejön:)

sirok0001 2016.01.05. 15:58:02

@Vastagmargó: :))) Komolyan mondom arra keleten elég jól tolják...... :)))))

csevely 2016.01.05. 21:07:13

@sirok0001:
Megkérdezném a Japán lányokat, ott hova lettek a fiúk? :)
Vagy a fiúkat, hogy miért kell a lányoknak imitált szex?
Ott van baj, nem kicsi.......

2016.01.05. 22:19:16

@csevely: a japán társadalom tökéletesen aszexuális lett, a ffiak és nők nem keresik egymás társaságát...
a gyerekvállalás egy anyagi csőd és ez visszariasztja a nagy többséget.
negyven évesen szüzen mászkálnak az emberek.
ott kezd nemviccessé válni a szitu.
sztem nyugateurópa is már ezen az úton halad.

Terézágyú 2016.01.06. 07:14:30

@Kulics:
csak nyugateurópa?

én már nálunk is annyiszor hallom, hogy nincs elég pénzünk a gyerekvállaláshoz...

hát, én nem tudom menni pénz kell a gyerekvállaláshoz, de azt tudom, hogy ha ezen múlt volna a dolog, akkor az emberiség már kihalt volna. Mit az emberiség: én se lennék a világon, ha a pénzen múlna ez.

sirok0001 2016.01.06. 07:46:41

@Terézágyú: most adnak a 3. után elég sok pézt..., valahogy tényleg érdekes ez a gondolkodás

csevely 2016.01.06. 08:29:10

@Kulics:
Van valami perverz abban, hogy a gazdag országokban, a jólétben élő emberek nem akarnak gyereket nevelni.
A szegények országok pedig sokat.
Valamikor a 2010 körül volt, hogy olvastam egy német írót, Oswald Spenglert, aki megjósolta a nyugati civilizáció végét. Amit akkoriban tagadott az egész nyugati világ.
Utána szinte pariban megjelent Pokol Béla könyve:
bookline.hu/product/home.action?_v=Pokol_Bela_Europa_vegnapjai_A_demografiai_oszeroppanas_kovetkezmenyei&id=102572&type=22
Csodás képet fest a hazai helyzetről......
És akkor még a migrantik sem voltak jósolhatók:)

csevely 2016.01.06. 08:50:27

@Terézágyú:
Nekem van kettő fiam, és elmondhatom, ha a ma megkívánt szinten akarsz élni, a megkívánt szinten akarod a gyerekedet nevelni, iskoláztatni, akkor rohadtsok pénzbe kerül, ami már a luxus kategória.
Mert mit is kell adni a gyerekednek, hogy sikeres legyen? Mert azt azért elvárjuk.
Valami használható diploma, legalább egy felsőfokú nyelvvizsga , jogositvány, használható, azaz nem alapszintü számítógépes ismeret, ami akár kétévente új loptopot igényel, kétévente új "okostelefon" , sportolás, ami mindegymi, (úszás, síelés, lovaglás) de nemolcsó,és a ténylegesen egészséges étel. Az autó ? bicigli? moped ? Élni albérletben egy másik városban?
És ha jó apa akarsz lenni, akkor velük töltöd az estéket és nem a 3. állásodban.
És ha mindezt összeadod, akkor a mai magyar népesség felelősen gondolkodó része, ugye nem vállalja be , mert nem tudja mindezt biztosítani .
Persze ha lejjebb adnánk az igényeket:) De soha nem adjuk lejjebb!
És ha mindezzel kész leszel, akkor jön a befektetett tőke haszna, ami ma itt pl. egy orvosin végzettnél 150.000 Ft bruttó kezdő. Akkor minek legyen gyerek ?
De tényleg ?

2016.01.06. 09:10:57

@Terézágyú: a gazdag országokban az emberek nem a nyomort akarják újratermelni a gyerekeikben, hanem ugyanolyan vagy jobb szinten szeretnék hogy éljenek..
Ahol úgyis nyomor van ott leszarják még eggyel több vagy kevesebb éhezik, meg úgyis meghal egy csomó mire felnő és ezért kell sokat csinálni. Plusz ázsiában, afrikában nincs nyugdíj rendszer, ott a saját életben maradt gyerekeidnek kell eltartania az öreg szülőket. Millió oka van az ottani nagy népszaporulatnak.
A bolygónak meg csak jót tenne ha kihalna az emberiség.

2016.01.06. 09:12:48

@csevely: ha lejjebb adod az igényeidet, akkor a gyerekeid kiszorulnak a társadalom peremére és minimálbéres csirkebelezők lesznek a szalag mellett vagy közmunkások. Ki szeretné ezt látni ?

Terézágyú 2016.01.06. 09:43:55

@Kulics:
"a gazdag országokban az emberek nem a nyomort akarják újratermelni a gyerekeikben, hanem ugyanolyan vagy jobb szinten szeretnék hogy éljenek.. "

És csak a nyomor van mint lehetőség?
Akkor amikor anyám megszült, akkor a nyomorra szült? vagy ugyanolyan szintre szült? És ez sikerült neki?

Eh.

Én tisztességesebbnek tartom azt a szöveget, hogy "nekem nem kell gyerek, mert rühellem a hangjukat, meg a szaros pelenkát", mint azt, hogy "jaj de akarok gyereket, jaj de akarok - de majd csak akkor legyen, amikor elég pénzem lesz"... Bakker, mikor lesz "elég pénzed"??????

Na, ennyit erről.

Alibanya1 2016.01.06. 11:10:31

@csevely: @Terézágyú: @Kulics: szerintem a manapság a gyerekkérdés csak részben pénz kérdése, de mivel a többi annyira komples és bonyolult, hogy az emberek egyszerűen ezzel takaróznak. gyereket vállalni hatalmas munka és felelősség, nem feltétlenül akarja ezt mindenki bevállalni, mert úgy érzi nem kész rá, mert úgy érzi nem akar lemondani bizonyos dolgokról,mert úgy érzi, hogy ezt nem becsüli meg kellőképpen a környezete, mert szorongós, és nem tudja mi lesz öt év múlva, és így tovább, ha csak női szemszögből vizsgáljuk azt kell mondani, hogy jelenleg ennek vagy túl magas a presztízse, vagy túl alacsony, egy felelől az anyaság akkora szentség lett, hogy az már hihetetlen az maga a szent boldogság, ez szerintem szinte már ijesztő, mert mi van ha mégsem, ugye az élőben látott anyák nem feltétlen úszkálnak a boldogságban, szóval ki tudja, viszont az elvárások, melyet egyrészt az anyák maguk gerjesztettek abnormálisak, hogy csak egyet mondjak, ha nem hordod magadra kötözve egész nap kézi szövésű lenkendőbe népdalokat énekelve gyermekedet és közben nem eteted saját termesztésű krumplibogyóval, akkor nem is lehetsz normális anya, másfelől meg semmi vagy, otthon mereszted a feneked és nem keresel semmi pénzt és csak plüss macikkal játszadozol, olyan fene jó neked. szóval nem egyszerű ez, a pénz csak egy elem, de legkönnyebb kimondani

2016.01.06. 11:39:19

@Terézágyú: szélsőséget írsz. az "utálom a pelenkát" az kb 2 évig tart csak.. a maradék huszon harminc évben ennél súlyosabb problémákat kell megoldani a gyerekkel kapcsolatban. mondjuk lakást venni nekik, meg milliókat fizetni a taníttatásukra.

és igenis, felelősségteljes magatartás ha nézed az anyagi helyzetedet is amikor gyereket vállalsz.. mert ugye nagyobb ingatlan - plusz szobák - plusz kocsi kell a hurcolásukhoz... stb stb. Ha normál a mai világ lehetőségeit kihasználó értelmiségi életmódot akarsz, hogy télen síelés, nyáron nyaralás, gyerek sportoljon szinház mozi programok, akkor egy gyerek évente cca 1 millió plusz költség. Ezt aki nem tudja megtermelni az kínlódik.

2016.01.06. 11:41:37

@Alibanya1: jól mondod, sok rétege van a dolognak.. plusz nem említetted, hogy a nők nincsenek biztonságban a párkapcsolat tekintetében, bármikor szétesik egy házasság és a gazdasági közösség is...

Terézágyú 2016.01.06. 11:50:00

@Kulics:
jó, de akkor miért a japánokat és a nyugateurópaiakat emlegetted, ha egyszer a magyarok is így gondolják - sőt konkrétan te is??

csevely 2016.01.06. 12:19:22

@Alibanya1:
"ha nem hordod magadra kötözve egész nap kézi szövésű lenkendőbe népdalokat énekelve gyermekedet és közben nem eteted saját termesztésű krumplibogyóval, akkor nem is lehetsz normális anya, "
Ájulok........Ali .......agyameldobom.....qrvajó:)))

A problémát lehetne ragozni sokáig, de amit mondtak nekem annó:
Kis gyerek, kis probléma, nagy gyerek nagy probléma!

És amit én sem hittem, hogy a "hivatalban" , " Bankban" , orvosi rendelőben rászoltak az anyukára, hogy vagy nevelje meg a síró gyereket, vagy vigye el innen.....
Akkor tényleg segít-e a "társadalom" a gyerekvállalásban?

És az mind igaz, mit írtál, de az alapvető kérdés mégiscsak az, hogy van-e rá keret?

A felfogásbeli különbség pl:
Egy rádióriportban mondták,. arra a kérdésre, hogy tényleg jobb volt-e régen:
Igen, mert a 80-as években mindenkinek valódi bőr cipője, bőr táskája, pénztárcája volt és nem ilyen kínai gagyi műanyag, amit cirka annyiért adnak, mint akkor . Mármint fizetés %-ban. Megnézve a csecsemő zokni annyiba kerül mint a felnőtt, cipő, ruha dettó. Pedig sokkal kevesebb anyag....és villámgyorsan kinövi.
Erre az indokomra megkapom, hogy egy madzagtanga is annyiba kerül, sőt, mint egy franciabugyi:))))

A másik, amiről nem írtál, hogy a nagyszülői segítséget eliminálták, mert ugye a nőknek mármeg 65 éves korig kell dolgozni, így nem lesz unokázás, segíteni anyukát...

De tényleg nagyon összetett kérdés.

Ja kérdés: Te magadra kötözve hordod ?:)))

2016.01.06. 12:27:42

@csevely: én magara kötve hordtam (és táncoltam is vele úgy), számos okból kifolylag kedőben és nem baakocsiban (hozzáteszem, számos előnye és hátránya van ennek is, pl baromi nehéz ...) és népdalokat is énekelek neki, mi több. a mai napig így altatom, de a bio cuccokat pl szkippeltem ... ja és a csík tanga azé annyi, amennyi, mert ugyan maga a textil nem drága, de nem mindegy, hol megy az a csík kérem, ugye? Naugye :)

Alibanya1 2016.01.06. 12:35:27

@csevely: én már néha a hátam közepén hordom szegény kamaszságában megfáradt lányomat, amúgy meg hordtam néha magamon is meg nem is, szóval igyekeztem ám.

csevely 2016.01.06. 12:36:02

@FemmeFatal:
"hol megy az a csík kérem, ugye? Naugye :) "
Már túl vagyok bugyiügyi képzésen:)
Aztat is figyelni kell, hol lehet csipke, hol varrás, ha egyáltalán lehet........

csevely 2016.01.06. 12:40:39

@Alibanya1:
" hordtam néha magamon is"
Az volt a vidám világ, mikor 2-6 éves kor között mindkét fiam cipeltette magát.
De úgy hegymenetben is.
"ölébe", " nyakába " volt az utasítás.
És persze feleség csak vigyorgott, mondván, "kinézik belőled hogy bírod" , uhogy csináld:)

2016.01.06. 12:52:19

@csevely: mondom en h nagy szagertelem meg hozzaertes tapasztalat es kreativitas kell egy csiktangahoz ... ez sokba kerul am;)

csevely 2016.01.06. 13:27:23

@FemmeFatal:

Igazad van , a tudást megkell fizetni.
És az én szakértelmem csak bugyi szinten volt féléves képzés.
Tavaly a melltartók világát próbáltam memorizálni.
Már az, hogy van 5 típus, mint alap, de utána a méretezés.......
Ott tartok, hogy felismerem a sima, a push up, a balconette, a super push up, a push up balconette stílust.
De hogy utána sport? vagy merevitős? vagy szivacsos? naja a bugyi egyszerűbb volt:)))

És hogy a 80C az azonos a 95C-vel, illetve a 4C-vel országfüggően./ német, francia, olasz/

Na ezért mondom én, a férfiak egyszerűek...mert tehetik.

csevely 2016.01.06. 13:46:59

@FemmeFatal:

Ezt hallgasd :
www.youtube.com/watch?v=hRc9rNDZOCE

Dolog van, majd jövök ahogy tudok;)

2016.01.06. 18:43:11

@csevely: hat most megleptel h ennyire kepzett vagy melltarto ugyben en csak a pushup es sport tipust ismerem (es hordom) sztem ezzel nem vok egyedul ... esetleg kerjunk egy nagy cicifix postot is majd alitol amit te szagerthetnel. Hm?

csevely 2016.01.07. 07:28:43

@FemmeFatal:
Kérdésedre a válasz, természetesen, de csak a NPP után.
Amúgymeg a tudás ténye kevésbé érdekes mint a hozzávezető út:)
Mit szenvedtem fiatalon a cicifix különféle rögzítésmódjával szembesülve:)))
illetve nem találva:)

Terézágyú 2016.01.07. 07:37:32

@FemmeFatal:
"en csak a pushup es sport tipust ismerem (es hordom)"

Te is? :)

2016.01.07. 09:05:33

@csevely: hehe ... cselesek azok a kapcsok ja ... sose felejtem egyszer a tancparketten az elol csattos szetnyilt - soha tobbet olyan - a pasi epp fordult s mire visszafordult h megfogja a kezemet, en mar sehol nem voltam ... :))

Terézágyú 2016.01.07. 09:10:02

@FemmeFatal:
aha :)

nincs videód a dologról? :)

2016.01.07. 09:20:29

@Terézágyú: de van, csak fizetős csatornán :-P küldd a bankkártyaszámodat.

Terézágyú 2016.01.07. 09:35:31

@Kulics:
neked? és Fifi tud erről, hogy nálad pénzért lehet megnézni az öltözködési bakiról szóló videóját? :)))

2016.01.07. 09:41:00

@Terézágyú: nem tud róla, úgyhogy pssssssssszztttttttttttt !!!

Terézágyú 2016.01.07. 09:42:00

@Kulics:
Akkor most lehet megzsarolni téged :) Ha nem nézhetem meg ingyen, akkor elárulom neki... és akkor neked véged :)

2016.01.07. 09:43:52

@Terézágyú: nekem már amúgy is végem, hogy kereszteztem a Végzet útját :-)

Terézágyú 2016.01.07. 09:46:21

@Kulics:
télleg? ezt tetted?.... sajnálom...
ez a végzetúttya olyan mint a fekete macska???

csevely 2016.01.07. 10:03:43

@FemmeFatal:
"cselesek azok a kapcsok ja"
A legnagyobb égésem akkor volt, mikor már elöl-hátul végigmatattam,sehol semmi, és kiderült hogy nincs is, ......gumis volt:)

2016.01.07. 10:09:27

@csevely: ez miért égés ?
szerintem nőt úgy kell levetkőztetni, mint a LostHighway-ban Patricia Arquette-et, hogy pisztolyt nyomnak a fejéhez és ő maga levetkőzik. Tiszta munka.

csevely 2016.01.07. 10:11:02

@Kulics:
De hol marad a romantika ?

2016.01.07. 10:15:54

@Terézágyú: nem, olyan mint a macskaköves út ... rázós ;)

2016.01.07. 10:16:51

@csevely: pedig nekem tetszik ez a pisztolyos megoldás ;)

2016.01.07. 10:17:52

@Terézágyú: öltözködési baki?? max vetkőzési ;)

Terézágyú 2016.01.07. 10:18:22

@FemmeFatal:
"nem, olyan mint a macskaköves út ... rázós ;) "

Csak ha járművel mész rajta :)
Ha gyalog, andalogva, akkor kellemes is lehet... "járom az utam..."

2016.01.07. 10:18:44

@csevely: a romantika nem szexi, hogy kapcsolódjak a poszthoz.
Szted az ? Te romantikus lányregényes szerenádos csajszika vagy ?

Terézágyú 2016.01.07. 10:19:28

@FemmeFatal:

Hát, te éppen akkor nem akartál vetkőzni, ugyebár... :)

Láttad a ricsárdgíres táncolósfilmet? :)

2016.01.07. 10:19:50

@csevely: jajj bocs összekevertem.. azt hittem FF-nek válaszolok.

2016.01.07. 10:23:33

@Kulics: nem, nem vok lányregényes, épp azt mondom, h sztem a pisztolyos megoldás a nyerő

Terézágyú 2016.01.07. 10:26:09

@FemmeFatal:
Táncolnak :)

www.imdb.com/title/tt0358135/

Egy japán film remake-je egyébként.

Csak onnan jutott eszembe, hogy abban is bemutatnak bakikat, amik a verseny közben adódnak... :)

csevely 2016.01.07. 10:34:24

@FemmeFatal:
soha sem vinnék fegyvert az ágyba.
de az olyan home made megoldások, hogy bugyit foggal letép...:)

2016.01.07. 10:46:20

@Terézágyú: a filmet nem láttam, de élőben egyik barátom (férfi) belelépett és beleragadt a lálba tánc közben a parkett szélére tett egyik virágágyásba verseny közben, és ott sziszegte a partnernőnek, hogy nyugi, helyben figurázunk, mert beleragadt a lábam a virágföldbeeee ... eltartott míg kidenszelte onnan magukat :)

2016.01.07. 10:46:25

@FemmeFatal: egyhúron pendülünk :-)
süti beállítások módosítása