Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Az intelligencia szexi?

2015. december 29. - Alibanya1

a.jpgSokszor gondoltam már, hogy nem foglalkozom tovább ezzel a kérdéssel, hogy melyik kérdésről van szó nem árulom el, mert megvagyok az életemmel ahogy vagyok. Jó  kedvem van, röppenek és így tovább, máskor meg kicsit szomorkás vagyok, mint a földi halandók nagy része.. Persze biztos valamivel jobb  lenne, ha lenne egy pasim is valahol, valamennyire, de már annyira  távoli ez az érzés, hogy nem is hiányzik, nem is emlékszem már rá. Akár a gyerekkor, persze jó volt, legalábbis azt mondják, de már nem lennék gyerek újra.

Történt akkor, hogy elmentem a fodrászhoz. Van egy kedves fodrász ismerősöm, montenegrói, nagyon jó fejet csinál nekem, ami ugye a hozott anyagból lehetséges. Kedveljük egymást. Persze ő is egyedülálló nő, ezt sem értem, ebből ennyi van a valóságban is, vagy én vonzom ezeket össze? Túrta a hajamat és mondta a monológját, hát persze a férfiakról, mert szeretne egyet. Ő is. Szerinte ő mindent megtett, elment a közeli szabadidő központba és mindenre beiratkozott, tánc est, angol óra, anyámtyúkja. Azt mondja: cseszd meg tele van nőkkel, már hányingerem van tőlük, mindenütt csupa nő, és mindnek van egy receptje, meg egy gyógynövénye. Ó, hogyne, ismerős! De nem adta fel, azt mondja ment ő tovább, elment hegymászó klubba, gyógyfüves tanfolyamra, makettépítőbe, már amikor belépett a terembe szédült, tiszta nők ott is. Az utazáson csupa női vihogás, a hegytetőn női fürtök, hát hol a búsba vannak a férfiak??? - kiáltotta. Mondom neki nyugodjál, otthon fekszenek. Legfeljebb a házrajáró klubban találnál pasit. Végül is hosszasan elmorfondíroztunk ezen a jelenségen, de az van, hogy az ember csak járja körbe a témát, de nem talál fogást rajta. Hol lehet férfit összeszedni? Nincs válasz. Most lehet azt mondani, hogy én megint ezen kesergek, de akkor jelezném, hogy egyáltalán nem kesergek, mert szegény férfiak veszítenek sokat, nagyon sokat, hogy kihagynak egy ilyen nőt, mint akár én is. Hiányukat meg már egyszerű életkörülményként kezelem, víz, áram van, tél is valamilyen, férfi nincs.

article-image-3.jpg

Nézegettem aztán a netet, merthogy most iszonyú szabadságban vagyok. Elmúlt a karácsony, a gyerekeket megetettem, megcirógattam, megjátszottam, megajándékoztam, boldoggá tettem és most akkor lepasszoltam őket egyéb rokonoknak, folytassák ők ezt a tevékenységet. Látom ám, hogy az intelligencia szexi! Végre, talán eljött az én időm is. Mert bevallom eddig én a fordítottját tapasztaltam, mintha a férfiak egy jelentős rétege inkább a cuki pofikára, a cicikre és a fenékre ugrana. Meg a felületes női zsibogásra, amint édesdeden összevissza mesél csillogó szemekkel, baromságokról. Olyan a benyomásom, hogy arra gondolnak egy ilyen nőt egyszerűbb lesz kezelni... hát én nem tudom. Van egy kolléganőm, a pasija is velünk dolgozik, amikor hozzáfordul és szeretne valamit, hát ezt valójában látni kellene, mert annyira de olyan, átminősül az arc, eltorzul, alighanem aranyos akar lenni?!. Elcsücsöríti a száját, és emberi fül számára iszonyat megpróbáltatásokat okozva, valami elnyújtott, nyafogós hangon mond badarságokat, amiből én csak annyit értek, hogy úúúgyiiiiiiiii megteszed éééédes maackóóóm. Én megvoltam győződve, hogy beköszöntött kapcsolatuk alkonya, hogy ezt nem lehet kettőnél többször végig hallgatni, mert ez maga az agyhalál. Döbbenetemre azonban a férfi elégedett mosollyal nézett körbe, hogy lám az övé a legédesebb hangon búgó bige és repül teljesíteni a feladványt. Egyszer volt második felvonás is, a pasinak nem volt kedve elmenni kockacukorért a boltba, mert hogy volt ottan sima cukor is, de a leányka kockában szerette volna, hát kérem erre lekonyult a szájacska, a pillák remegni kezdtek, majd ennyit suttogott a drága, leszünk mi még otthon ... mire a pasi elrobogott. Arra gondoltam, hogy ez a nő mégiscsak mestere a dolognak, és tanfolyamokat kellene, hogy tartson. Mondtam is neki, hogy lesz olyan kedves ezt újból előadni, szeretném felvenni a mobilommal, hogy otthon gyakoroljam. De, tud még ilyen cuki pózokat is, amikor ártalmatlan, üres tekintettel ráborul egy másik nagyon cuki dologra, egy plüss mackóra, vagy valami pingvin félére, ezek most menők, esetleg macskára és néz,. Ilyenkor a pasi vesz neki valami ruhafélét. Bámulatos.

Itthon aztán próbálkoztam a tükör előtt a mutatvánnyal, hogy hogyan tudnék erotikusan nyarvogni, nyafogni, nyifegni és vergődni, hogy mindeközben egy édes cicukára hasonlítsak, vagy mi, de bevallom baromi szánalmasnak láttam magam. Ez van anyukám, még ostoba se tudsz lenni. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy igaz nem tudok ilyen cicababa szerű lenni, de nem is kellene olyan férfi, aki ezt elviseli. Azért ez elég jó következtetés, meg is vigasztalt, részben. Bevallom, hogy én is szeretem leplezni az eszemet, hiszen az élet már megtanított, szőke nőként előbbre jutok, mint okos nőként, ezért hát a szőkeségemet szoktam előre tolni és amíg lehet, leplezem, hogy a hajam alatt is szexí dolgokat tartok, mármint az agyamat. Meg hogy végül is én is a testemmel keresem a pénzt, még ha az, az agyam is. Mert hogy erről próbált az internet meggyőzni.

image_1.jpg

Bár kicsit bizonytalan maradtam továbbra is, azt olvastam, hogy a szép és okos nő a nehézfegyver, az már tényleg elviselhetetlen a férfiak számára és meghalnak érte. Nincs is izgatóbb, mintha egy nagymellű nő az atomfizikáról beszél... de vajon ebben hány százalékban vesz részt a mell méret és hány százalékban az atomfizika?! 

Mindegy, most próbára teszem, elég nagy-e a mellem ahhoz, hogy gótikus katedrálisról szóló művemmel és egyéb skilljeimmel meghódítsak egy pasit... Vajon tényleg szexi az intelligencia? Szóval cici vagy ész?

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr958208580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.12.29. 11:07:57

A halmozottan hatranyos csoportba tartozom en is, de nem erdekel, ilyen combfixben spargatangaban fogom a phd t vedeni, annak biztos tudataban, h a ketto egyutt valoban tul sok mar a ferfinepnek. Banya, sztem ne gorcsolj ezen, csak lobogtasd szoke hajad a szelben. Meseszep!

Alibanya1 2015.12.29. 11:13:29

@FemmeFatal: görcsöl a tyúk, töprengtem, hogy elég a katedrális, vagy azért mást is dobjak be

2015.12.29. 11:18:30

@Alibanya1: a szoke hajadat mindenkent ;)

2015.12.29. 11:19:27

@Alibanya1: egyszer fuss össze FF-el és meglesz a válasz :-P

2015.12.29. 11:20:10

jó volt a poszt, visszatért a régi szeretett Ali a maga ironikus humorával. velkámbekk

2015.12.29. 12:24:28

@Kulics: ja h nekem se szoke hajam se nagy mellem? Hat ja. En kenytelen voltam epp ezert megtanulni dumalni, nincs az a helyzet amibol ki- vagy be- ne dumalnam magam ;)

Pixynor 2015.12.29. 12:45:25

Hát vannak férfiak, otthon a párjukkal, feleségükkel, élettársukkal, házi sárkányukkal. Az meg, hogy ebben az országban, de az is lehet, hogy Európában a nők többen vannak, mint a férfiak, hát nem tudom milyen jelenségnek tudható be. Pedig már háború és elég régen volt.

Ellenben a harmadik világban meg több a férfi, mint a nő, szóval, hurrá, hogy megkezdődött a népek vándorlása, nyilván, hogy kiegyenlítődjék, ez a nemekbéli eltolódás. A moziban minap, helyes nő+néger pasi kombó. Hiába a férfias külső, szexi férfias ruhák, egyszerűen ezt a párosítást még mindig nem tudom elképzelni fizikálisan, csak agyban. Will Smith-szel például.

Toms Nutri · https://www.instagram.com/toms_nutri/ 2015.12.29. 15:09:45

Nekem is ez van a profil leírásomban, mármint hogy smart is sexy (nem smartass). Hosszútávon csak értelmes partnert lehet elviselni. Akiben megvan az a plusz, amiért tisztelni lehet.

csevely 2015.12.29. 15:40:53

@FemmeFatal:
"A halmozottan hatranyos csoportba tartozom en"
Mikor ezt olvastam, nem hittem a szememnek.
Aztán jött a megoldás:
"nekem se szoke hajam se nagy mellem? Hat ja"
És ha valakik a latin szépségeket szeretik a vadmacskás dinamizmussal, nem a hideg szőke szépségeket?
Azoknál a szőkék lesznek hátrányos helyzetűek........
De abban Alinak igaza van, kevesen szeretik az okos nőket, de akik igen, azok egyrészt nagyon, másrészt frászt kapnak a leírt üntyülüpüntyülü nőktől.

2015.12.29. 15:54:15

@csevely: na de legalabb latin szepseg lennek ... mondom, engem a dumam ment meg. Pont mint gour bacsit :)

2015.12.29. 15:57:02

@csevely: ja es a magyarazat a noi gugyogeshez: minden no magasabb hangfekvesre a ff alacsonyabba valtanak ha helyzetbe akarnak kerulni mindezzel az osztonokre hatva hisz a magas hang tobb osztrogen azaz a termekenyseg indikacioja a mely pedig a tesztoszterone. Ezert nem sexy a mely hangu no pl es a magas hangu ff.

csepke 2015.12.29. 15:57:28

@FemmeFatal: és ő se latin szépség ;)

2015.12.29. 16:02:26

@csepke: ha az lenne, fele ennyi duma is eleg lenne, nem? ;)))

2015.12.29. 16:03:29

@Toms Nutri: na ja de ki beszel itt hosszutavrol??

2015.12.29. 16:12:53

@Toms Nutri: semmi gond, majd belejossz te is ;)

2015.12.29. 16:43:14

Nem tudom.
Alinak kéne már pár mélyinterjút készíteni vagy 10 férfival, hogy kiderüljön az igazság.
Mire buknak a férfiak?
Bár én ezt enélkül is azt hiszem, hogy tudom.

2015.12.29. 16:46:20

Az írás amúgy végtelenül öntelt. Szerénységnek a csírája sincs benne. Csak a méla nagy rácsodálkozás a dolgokra, hogy másnak miért és nekem miért nem?
Na ezen lehet hogy el kéne gondolkodni egy kicsit.
Ezek az öntelt nagyképű kirohanások nekem nagyon ellenszenvesek. És hát az intelligenciától ez valahogy nagyon messze van.

Csakegyvalaki 2015.12.29. 16:47:15

Ez a hol vannak a férfiak dolog mindig előjön... :) Remélem az új évben előbújnak a rejtekhelyükről és lesz dőzsölés! :)

Csakegyvalaki 2015.12.29. 16:51:55

@Diorella Queen: Gratulálok! Te aztán belelátsz a férfifejekbe! Szerintem meg a vélemény nyilvánításod öntelt! Vagyunk mi, akik szeretjük A.B. szösszeneteit meg te, aki leszólod azt. Ez nagyon könnyű a dolog, sok intelligencia nem kell hozzá, ahogy azt a pszichológusok kimutatták, ellenben érdemi hozzászólásokat kreálni bizony intelligencia-próbáló folyamat.

csepke 2015.12.29. 16:56:43

@Diorella Queen: óhh az már megvan. az itt kommentelő kb. 10 férfiról már valamennyien tudjuk mire buknak. de igazad van kéne valami reprezentatív minta hogy valóban mire bukik az átlag

Alibanya1 2015.12.29. 17:09:04

@Csakegyvalaki: én már nem keresem őket :) csak valahogy beszélgetve ismerős nőkkel , barátnőkkel mindig ugyanez bukkan fel, aztán így került megint képbe a dolog. Amúgy a vonaton meg egy fiatalemberrel beszélgettem, aki arról győzött meg, hogy normális nők sincsenek, ergo az az érzés kezd bennem kialakulni, hogy valami kétszintes épületben sétálunk és a másik, mindig a másik szinten van.

Csakegyvalaki 2015.12.29. 17:12:24

@csepke: Nem csak az a fontos, hogy mire bukik! Szerintem nektek nőknek azt is ki kellene deríteni, hogy mit akarnak az adott konstellációban (férfi-nő). Mert ugye a férfiak sokszor csak egyéjszakásra vannak beállva, leginkább ez az igényük. (hogy mért, majd elmagyarázom a beígért hosszabb lélegzetű hozzászólásomban). Máskor partnerkapcsolatban is(!) gondolkodnak. stb.
Tehát ha a nőnek nemcsak a szex fontos, hanem párkapcsolatot is akar, akkor derítse ki, hogy a férfi szándékai találkoznak-e az övével. Persze ha a késztetés a szexre a férfinál elég erős, akkor felvállalja előtte azt is, amit később majd nem vállal be, de erre a másik oldalról is rengeteg példa akad!

Csakegyvalaki 2015.12.29. 17:16:22

@Alibanya1: Nekem nem jött le, hogy keresed őket, de hálistennek a téma nálad még nem merült ki, úgyhogy továbbra is várjuk a kis történeteidet. A különböző szinten sétálás közben meg hátha rátalálsz egy liftre, amivel eljuthatsz a másik szintre :)

csepke 2015.12.29. 17:19:41

@Csakegyvalaki: lift? basszus az űrhajó! egy másik bolygón élnek. ;)

2015.12.29. 17:30:02

@csepke: mire buknak az itteniek?

2015.12.29. 17:33:35

@Diorella Queen: ezt a posztrol irtad, nem magadrol?

2015.12.29. 17:35:59

@Csakegyvalaki: az emberek a ffak nok nem altalaban vagynak vmire hanem az adott talalkozasban fogalmazodnak meg konkret vagyaik mintegy dinamikus egymasrahatas eredenyekent ... nemhogy?

csepke 2015.12.29. 17:37:34

@FemmeFatal: ebből kb. 6 ff, aztán ezen a nem túl izgalmas masszán kívül ;) van még 1 ha értékelik a verseit, 1 a vallásosakra, 1 a mindig más puncira csak ne az otthoni legyen, 1 aki nagyon szimpatikusan mindig a blognők rendelkezésére állna...kihagytam valakit? ;)

2015.12.29. 18:06:53

@csepke: mi az h 6 ff es h nem tul izgalmas massza?

2015.12.29. 18:09:01

@Csakegyvalaki: legyen ... ezen nem veszunk ossze ;)

csepke 2015.12.29. 18:18:02

@FemmeFatal: ;))) a többi 4 az megvan?

2015.12.29. 18:20:55

@csepke: meg, de mi van a masszaval? Azt mondjad.

csepke 2015.12.29. 18:26:40

@FemmeFatal: mittomén, biztos nem nézték az egy csodálatos elme c. filmet ;)

2015.12.29. 18:53:32

@csepke: msééééééééééélj.. mire?
én már tényleg nem tudom.

2015.12.29. 18:55:54

@csepke: nevekeeeeeeeeeeet is LCCI :-)

2015.12.29. 19:16:34

@csepke: azt en lattam de nem ertem mit masszazol itt

Csakegyvalaki 2015.12.29. 21:07:15

@FemmeFatal: Biztos valami népi mátyáskirályos dolog lehet: Massza van-e még a massza! :)

csevely 2015.12.29. 22:33:20

@csepke:
Ez jÓ :
" óhh az már megvan. az itt kommentelő kb. 10 férfiról már valamennyien tudjuk mire buknak. "
enniyre egyszerűek vagyunk mi férfiak.:)))
megfejtés:
" ebből kb. 6 ff, aztán ezen a nem túl izgalmas masszán kívül ;) van még 1 ha értékelik a verseit, 1 a vallásosakra, 1 a mindig más puncira csak ne az otthoni legyen, 1 aki nagyon szimpatikusan mindig a blognők rendelkezésére állna..."

@FemmeFatal:
" @csevely: na de legalabb latin szepseg lennek ... mondom,"

Hiszen pont eről beszélek mióta......
Amit tudok rólad, hogy szavaiddal: "kicsi az ff de erős"
Megcsináltad a doktoridat, szeretsz táncolni, nem szőke vagy.
És BB-ként kezdted.....
Nem tudom hogy nézel ki, ami a mátrixban amúgysem lényeges:)
Viszont úgy tudunk szinnkron hülyéskedni....
Az intelligencia szerintem átsüt a kormalkodásainkon.
Mármint a tied.
Én meg követlek.
( ha tudlak ......)

És ja, én imádom az intelligens, okos nőket , igaza van Alinak, hogy az egyik legszexibb szervünk az agyunk.

Ali kérdése:
" Nincs is izgatóbb, mintha egy nagymellű nő az atomfizikáról beszél... de vajon ebben hány százalékban vesz részt a mell méret és hány százalékban az atomfizika?! "

Egy nagyon szép mellel szembenézve nem lehet atomfizikáról...sem okosan beszélgetni.
Mármintha a divatos nagykivágásos blúzban teszi:)))))))))))))))))))
Százalékot nem mondanék...:)
Viszont a szép és okos nő tényleg nehézfegyver, mondhatni pusztító hatású.
Mármint nekem:)))))

cardiobascularis 2015.12.30. 11:39:50

Attól nem kell félned, hogy az intelligenciád bárkit is riasztani fog, esélyed sincs rá.

2015.12.30. 11:52:14

@cardiobascularis: de a tied se nyuszifül. menjél aludjál még ez itt nem neked való hely, a subba blogon várják az ilyeneket.

Skatulya bácsi megmondta 2015.12.30. 12:22:17

Ez egy kamu.
Mindenhol nők? Hol, b+?
Jó, nem kamu, csak egy "irodalmi próbálkozás".

Az meg alap, hogy ha valaki intelligensnek gondolja magát, nem kérkedik vele, ha valóban az.

ervin2 2015.12.30. 12:28:17

Én pl. megőrülnék egy gügyögő barrbie babától. Hálistennek második nejemben (30 éve) megtaláltam, kreatív, vonzó, jóhumorú másik felemet, akivel sok mindentt megéltünk, jót, rosszat, tragédiát, de mindig EGYÜTT. (Még a veszekedéseinkben is egyenrangú társak vagyunk :-) ) Ha lehet, mindenen röhögünk, a külvilágon, és néha magunkon. Közben kétszer a gólya is meglátogatott minket, így amíg a fiókák ki nem repültek csukott ajtó mellett szerettük egymást, most már...Utálom a szexy, és a macsó szót. . A hormonokat, egy illat, egy nézés,, vagy bármi beindíthatja, nem kell hozzá csipkés tanga, gyertyafény. Ezen a téren a sponteanitás híve vagyok, a megtervezettség taszítana, Ja és ha nekem éppen eszembe se jutna, hagyom magam elcsábítani........ . A külvilágban tisztes polgári életet élünk, de otthon megmaradtunk, (maradunk) örök gyereknek, sok mindent nem veszünk komolyan, sokszor még magunkat sem. Normális Újévet kíván nektek egy Tökéletlen.

Alibanya1 2015.12.30. 12:37:05

@ervin2: örülök nektek, jó hallani jó kapcsolatról és sikeres házasságról, és persze klassz új évet :)
@Skatulya bácsi megmondta: mivel az írás ezt a kérdést feszegeti kénytelen voltam magamról állást foglalni, és azt tapasztaltam eddigi életem során, hogy van eszem hát ez van.

Zsolt Herrero Blacksmith 2015.12.30. 12:39:24

@Alibanya1:

Kedves Hölgyem...

Nagyon tetszenek a gondolatai, amikre teljesen véletlenül bukkantam böngészés közben...
Engedelmével követni fogom a blogját, és rendszeres olvasója leszek...
A megfogalmazott gondolataihoz bátorkodnék pár saját gondolatot csatolni, remélem nem bánja, és elnézi nekem az egyszerűségüket...

Azt szeretném előre bocsátani, hogy bár férfi nemi jelleggel, és egyes személyi számmal rendelkezem, tehát a bolygó valamennyi férfija a fajtámhoz tartozik, többször fordul elő, mint sem, hogy magam sem értem őket... :)
Tehát ha általánosítunk, hogy a férfiak az okos és vonzó nőkkel szemben a csinos, de kevésbé kvalifikált nőket választják, akkor megkockáztatom ez evolúciós eredetű probléma... :)
Az átlagos férfit genetikája szaporodásra ösztönzi...
Ehhez keres partnert, és ha ez lehetséges, olyant aki felnézz rá...
Ez kell az egójának, és hogy biztos lehessen benne, a partnerre, csak vele tart kapcsolatot... :)
Nos, egy okos nőt nehezebb lenyűgözni...
Az okos nőnek nem elég egy megpörgetett kocsikulcs, egy okos nővel beszélgetni kell, az okos nő belát a külsőségek mögé, és például tartalmas szórakozásra is vágyik / Míg az ösztön férfi számára ez inkább a haverok privilégiuma... :) /...
Egy intelligens nő általában magas fokú érzelmi intelligenciával is rendelkezik, viszont ez azért köztudott, nem a fajtám jellemző sajátossága... :)
Arra a kérdésre pedig hol vannak a férfiak, több válasz is lehetséges...
A férfi közösségi lény, többnyire falkában, csordában érzi jól magát, tehát ebből adódik ott fellelhető, ahol az egy négyzetméterre eső számuk minimum három...
Bárhol ahol sport van...
Jobb esetben művelik, rosszabb esetben sörrel a kezükben nézik... :)
A kevésbé ösztön férfiak hivatást választottak, és ezért velük leginkább az adott helyen, pl. kórház, mentőautó, rendőrség, és egyéb olyan pályák, amik magas fokú elhivatottságot követelnek meg lehetséges a kontaktus... :)
De hogy ne alkalmatlankodjam tovább, zárnám is soraim, és bizodalmam szerint mérsékelten voltam zavaró tényező... :)
Még egy utolsó gondolat, az okos nő ajándék...
Az okos nő kincs, nem szorul irányításra, bár vágyik partnerre, de önmaga életét egyedül is jól menedzseri...
Ahhoz hogy ezt valaki becsülni tudja, magának is így kell élnie...
Ez pedig kevés fajtám belli jellemző tulajdonsága... :)

További szép, és értékes gondolatokat kívánva, maradok tisztelettel híve, és olvasója... :)

csepke 2015.12.30. 12:40:04

megfigyeltétek már hogy a kommentelést mindenki sündisznóállásból indítja, ha először van itt? valahol sírnivaló hogy mennyi szeretethiányos vagy rosszul szeretett ember szaladgál köröttünk, és hordozza a kisebb nagyobb tüskéit amit a hétköznapi élet során szúrkálunk egymásba akarva akaratlanul a kenyérharc közben. szegény banya ilyenkor bármit írt, átlényegül pofozógéppé, vagy lábtörlővé...

csepke 2015.12.30. 12:42:26

@Zsolt Herrero Blacksmith: "hogy bár férfi nemi jelleggel, és egyes személyi számmal rendelkezem" jajj bocsánat eddig jutottam csak, mindjárt folytatom, csak le kell írnom hogy lelkiszemeimmel véletlenül "egyes szerszámmal"-nak olvastam ;) és már kezdtem eltűnődni hogy ez mit jelenthet 10es skálán fentről vagy lentről...boccs ;)

2015.12.30. 12:46:28

@Zsolt Herrero Blacksmith: annyit tennék hozzá, hogy az a férfi akinek CSAK egy megpörgetett mercedes kulcsa van, az az alacsony intelligenciájú csoporthoz tartozik és ezért találkozik sikeresen az ostoba nővel. Az okos férfiak okos nőket kedvelnek.
Összenő, mi összetartozik, rend van a világban.

@csepke: az index címlap most sajna a hordalékot is besodorja, de lám lám van itt egy két értékes új hozzászóló is.

Zsolt Herrero Blacksmith 2015.12.30. 12:55:21

@Kulics:

Ez sajnos nem általános...
Konkrét példákat is láttam, látok arra saját környezetembe, hogy az egyszerűbb, kevesebb energiát igénylő megoldást választják az ,,okos" férfiak...
Az okos nőnek kevés egy szimplán okos férfi...
Az ő tiszteletét kivívni kell...
Az ösztönös nőnek több mint elég, ők lángoló tekintettel hallgatják, és ez afrodiziákum minden férfinak...
Gondolom... :)
De tévedhetek is... :)

Alibanya1 2015.12.30. 12:56:37

@Zsolt Herrero Blacksmith: igazán köszönöm kedves soraidat, és, hogy leírtad a poszthoz kapcsolódó gondolataidat :) Jól esett

Zsolt Herrero Blacksmith 2015.12.30. 12:58:19

@Alibanya1:

Enyém volt a megtiszteltetés hölgyem... :)

Alibanya1 2015.12.30. 13:00:55

@Skatulya bácsi megmondta: áh...
@Zsolt Herrero Blacksmith: ösztön nő lángoló tekintete vajon meddig tart? de mindegy is végül is ezek örök kérdések, aztán mindenki valami formában megkapja rá a választ a saját életében.

csepke 2015.12.30. 13:04:45

@Alibanya1: semmi baj az ösztönnővel sem, meg a lángoló tekintetben fürdőző pasival sem. ők legalább kezdenek egymással valamit. a többiek meg esetleg hosszan egyedül siránkoznak,és addig válogatnak amíg elmegy mellettük az élet. hát akkor ki járt jobban?

Alibanya1 2015.12.30. 13:07:31

@csepke: végül is igazad van :)

dukeekud 2015.12.30. 13:18:32

A kedves, bajos, kifinomult arc szamit, ami persze eleve meghataroz nemi inteligenciat.
Egy buta, primitiv arcu no, nyilvan nem lehet inteligens.
Es persze hogy lenyeges az alkat, de vegso soron ugyis az inteligens arc, tekintet szamit, ami egyuttal a szemelyiseget is mutatja.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.12.30. 14:08:24

@dukeekud: "A kedves, bajos, kifinomult arc szamit, ami persze eleve meghataroz nemi inteligenciat."

Ez eleve hülyeség.. A bájos arcú nők között éppúgy vannak nem túl intelligensek, mint a "primitív arcúak " között. Sőt a szterotípiák szerint épphogy a jó nők nem annyira intelligensek, de ez sztem szintén baromság.

Nincs összefüggés a külső és a szellemi képességek között. Ezek csak ostoba sztereotípiák..

Alibanya1 2015.12.30. 14:21:01

@A megvalósult amerikai ólom..: hát jobbára inkább veled értek egyet, bár azért abban is van valami, hogy az értelem azért ott ül az arcon... de persze nem feltétlen

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2015.12.30. 14:26:13

@Alibanya1: az ocseimmel szoktunk viccelodni ugy, ha vki valamit nem ert, hogy "nezzel butan!, jovan, jol sikerult", pedig egyikunk se nagyon buta (szabad ezt mondani vajon? :D), es az arc-karakterisztikank sem valtozik tulsagosan :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2015.12.30. 14:28:56

Meg annyit szeretnek megjegyezni, hogy Mr Kovacs olyasmi benyomast kelt szavai alapjan, mint egy ittfelejtodott lovag (valoszinuleg sokan modorosnak velik), nekem elvezet volt olvasni!

Alibanya1 2015.12.30. 14:32:46

@Zsit (nyau és rémizé): kedves Zsi nagyon vigyázva emlegessed saját intelligenciádat, mert te is megkapod a szerénységről szóló oktató videót, úgyhogy nézzél magadba:) Kérdés persze, hogy egy részben az intelligenciáról szóló írásban. hogyan lehet ezt megoldani? :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.30. 14:33:33

"Nincs is izgatóbb, mintha egy nagymellű nő az atomfizikáról beszél... de vajon ebben hány százalékban vesz részt a mell méret és hány százalékban az atomfizika?! "

Próbáld ki: Eltöltenél egy éjszakát egy ágyban Stephen Hawkinggal? És egy fél életet?

Na jó, lehet Woody Allen is. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2015.12.30. 14:54:59

@Alibanya1:
Nezek, annyira magamba nezek folyvast mar, hogy szinte szedulok! :)
Telleg, a jogik hogy csinaljak hogy nem szedulnek a folyamatos on-koldokbamulastol?

Alibanya1 2015.12.30. 14:56:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: haha, jó válasz :) bár lehet ennyi szellemre mégse lenne szükségem, eltolódhatna egy kicsit, csak egy picit szépség irányába...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.30. 15:31:31

@Alibanya1:

OK, megkegyelmezek neked, legyen a legnagyobb kedvencem is tiszteletem tárgya, Richard Feynman Nobel-díjas fizikus:

upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/42/Richard_Feynman_Nobel.jpg

en.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman

Mondjuk ő sem volt rózsa tövis nélkül, fiatalabb korában nagy nőcsábász volt, orrba-szájba csalta a mindenkori feleségét. Viszont rendkívül jóképű és az atomfizikáról hónapokig tudna neked mesélni. Legnagyobb hibája, hogy sajnos már nem él.

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.12.30. 15:57:01

@Alibanya1: Vagy csak oda ülteti :) Nem egy embert ismertem, aki mindenféle manír , és eszköz segítségével próbált jobb szellemi adottságúnak tűnni. Nálam a pálmát a dioptria nélküli geek szemüveg vitte el. (És tényleg intelligensebbnek nézett ki..)

Alibanya1 2015.12.30. 16:15:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hallod, micsoda hollywoody face nagyon ott van és asszondod, hogy ez atomfizikus, hát szép....
@A megvalósult amerikai ólom..: :D igen...ilyesmiről valóban hallottam már.... én meg már inkább lerakom a szemüveget inkább tapogatózok, mondják is a gyerekeim, hogy állati hülyén nézek ki, mondtam az kell!

cso zsi 2015.12.30. 16:32:25

@Kulics: Ezek szerint okos lennék.
Mellméretből volt/van mindenféle, (mindegy mekkora, csak nagy legyen!!) és hosszú távon nem meghatározó annak mérete.
Az idők hajnalán volt egy egyszerű, de odaadó nőm.
Azóta csupa okos nőszeméllyel volt dolgom, de azt hiszem, elegem van belőlük.
Vagy én vagyok kevés, vagy túlzottak az elvárásaim, vagy a diplomáik száma módosítja a tudatukat.

Irbisz 2015.12.30. 18:10:49

"Ő is. Szerinte ő mindent megtett, elment a közeli szabadidő központba és mindenre beiratkozott, tánc est, angol óra, anyámtyúkja. Azt mondja: cseszd meg tele van nőkkel, már hányingerem van tőlük, mindenütt csupa nő, és mindnek van egy receptje, meg egy gyógynövénye. De nem adta fel, azt mondja ment ő tovább, elment hegymászó klubba, gyógyfüves tanfolyamra, makettépítőbe, már amikor belépett a terembe szédült, tiszta nők ott is. Az utazáson csupa női vihogás, a hegytetőn női fürtök, hát hol a búsba vannak a férfiak??? - kiáltotta. Mondom neki nyugodjál, otthon fekszenek. Legfeljebb a házrajáró klubban találnál pasit. Végül is hosszasan elmorfondíroztunk ezen a jelenségen, de az van, hogy az ember csak járja körbe a témát, de nem talál fogást rajta. Hol lehet férfit összeszedni? Nincs válasz. "

igy nincs is válasz, a kérdés az, milyen férfit és ki akar összeszedni, általános recept s megoldás nincs. Már 10 éve is probléma volt ez kb. 30 után

Irbisz 2015.12.30. 18:13:43

@cso zsi:
"Az idők hajnalán volt egy egyszerű, de odaadó nőm.
Azóta csupa okos nőszeméllyel volt dolgom, de azt hiszem, elegem van belőlük.
Vagy én vagyok kevés, vagy túlzottak az elvárásaim, vagy a diplomáik száma módosítja a tudatukat."

neked mi az egyszerű? mert az sok embernél egyszerűen a buta pc szinonimája, na ahhoz képest az intelligencia önmagában hatalmas előny, persze önmagában kevés.

Irbisz 2015.12.30. 18:20:01

@A megvalósult amerikai ólom..:
"Nincs összefüggés a külső és a szellemi képességek között. Ezek csak ostoba sztereotípiák.."

Ez tényleg az, viszont a tekintettel, ahogy néz valaki, ott bizony masszív összefüggés van, sokakról süt az ősbutaság, a primitívség, látni a tekintetükön hogy buták mint a segg, és bizony azok is. Ez (a minősített ostobaság, intelligenciahiány) egyébként gyakran az arckifejezésre is kiül, nem véletlenül mondják hogy "micsoda buta pofája van", "ránézésre is max 70-es IQ", ez már nem sztereotipia, hanem valóság.

Irbisz 2015.12.30. 18:22:52

"Van egy kolléganőm, a pasija is velünk dolgozik, amikor hozzáfordul és szeretne valamit, akkor elcsücsöríti a száját, és emberi fül számára iszonyat megpróbáltatásokat okozva, valami elnyújtott, nyafogós hangon mond badarságokat, amiből én csak annyit értek, hogy úúúgyiiiiiiiii megteszed éééédes maackóóóm. Én azt hinném, hogy ez minden kapcsolat alkonya, hogy ezt nem lehet kettőnél többször végig hallgatni, mert maga az agyhalál, de döbbenetemre a férfi elégedett mosollyal néz körbe, hogy lám az övé a legédesebb hangon búgó bige és repül teljesíteni a feladványt. Egyszer volt második felvonás is, a pasinak nem volt kedve elmenni kockacukorért a boltba, mert hogy volt ottan sima cukor is, de a leányka kockában szerette volna, hát kérem erre lekonyult a szájacska, a pillák remegni kezdtek, majd ennyit suttogott a drága, leszünk mi még otthon ... mire a pasi elrobogott."

:), ez a fickó vagy nagyon fiatal és még nagyon szerelmes, vagy nem túl intelligens, hogy egy ilyen idegesítő buta libát ennyire elvisel, az elmondásod alapján még fiatal koromban is nagyívben kerültem az ilyen libákat.

Irbisz 2015.12.30. 18:29:11

"Vajon tényleg szexi az intelligencia?"
sokaknak igen, másoknál meg kifejezett hátrány ha a partner intelligens (főleg ha intelligensebb :))

"Szóval cici vagy ész?"
ilyen formában a kérdés rossz, hosszú távon önmagában bármelyik kevés, megfelelő mix kell. helyesebben a cicit helyettesíteni kell a külsővel, ami jóval több mint a puszta mellméret. no meg kimaradt a személyiség, hiába hiperintellgens Mensa-tag valaki, ha kiállhatatlan és/vagy teljesen steril személyiség valaki, főleg ha nő.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.30. 19:16:42

@Irbisz:

Azért én még nem merném kizárni, hogy létezik valamiféle összefüggés - na nem a szépség, hanem talán a harmonikus arc és az intelligencia között. És persze az összefüggés biztos nem halálosan pontos.

Nem tudjuk, miféle gének kódolják a szépséget (harmonikus arcot, ami nem azonos a szépséggel) és mifélék az intelligenciát, biztos igen sokan vannak, és lehetnek köztük egybeesések. Nem lennék túlságosan meglepve, ha valamiféle korreláció létezne. Vannak olyan egymástól látszólag távol álló tulajdonságok, amelyeket ugyanaz a gén kódol.

Az is belejátszhat a képbe, hogy az arc nem egy statikus valami, hanem a róla alkotott benyomásunkat alaposan befolyásolja az illető arcjátéka. Ez pedig már összefügghet az intelligenciával.

cso zsi 2015.12.30. 19:23:30

@Irbisz: Az a régi lány nem volt buta, de nem volt magasan iskolázott. Egyszerűen más érdekelte.
Egy butanézésű ostobától valószínűleg világgá mennék, hacsak...
Akik eddig voltak, mindig egyre többet akartak, a fejemre nőttek, és meg is romlott a dolog.
Van még vagy 10-15 évem, amit úgy szeretnék, hogy élvezzem is.

sirok0001 2015.12.30. 23:42:06

Először is boldog új évet kívánok! :) (előre :D)
Megvolt a nagy karácsonyi ünneplés most jön a szilveszteri. Megvolt az új Star Wars és jó volt. :)))

Tetszik Alibanya az írásod. :) A férfiak, mint a faterom dolgozik még akkor is, amikor szabin van........én meg pihenek és csak oda járok, ami érdekel tehát mozi és holnap sport. Gyógynövényes képzésre háááát férfi alig menne, csak kb. olyan elvetemültek esetleg, mint én, de kell ehhez egy elég lelkes botanikai érdeklődés, tehát a barátnőd keresése majdnem olyan, mintha kerülné a férfiakat....:) de arra a kérdésre, hogy hol keressen férfit nem tudom a választ. Ehhez kell egy jó adag szerencse is, de még akkor is szerintem kell valami plusz, mert nem hiszem el, hogy nem találkozott eggyel sem, csak épp nem tetszett neki, vagy nem érzett semmi átütőt. :)

A kérdésedre az intelligencia igenis szexi. Én pl. nem tartom magam annyira intelligensnek, van egy bizonyos érdeklődésem, de azon kívül nem nagy a látóköröm, próbálom szélesíteni, több kevesebb sikerrel, De tisztelem azokat, akik okosak, nőben meg szerintem kivételes dolog..., de sajnos ők szívnak a legtöbbet, vagy nincs férfi, aki merne közeledni vagy elválnak, ritka az, h egy okos nő otthon maradjon gyerekkel és háziasszonykodjon, de persze az is igaz, hogy abba is bele lehet pusztulni, de gondolom érted mire gondolok...az önmegvalósítás érdekes dolog. :) (de rengeteg példa van másra is és ellene is, bocs az általánosításért, de a tendecia ez szerintem)

Skatulya bácsi megmondta 2015.12.31. 01:39:14

@csepke:
És ebben mi a furcsa?
Milyen érdekes, senki sem tökéletes…
Nagy felfedezés!

Skatulya bácsi megmondta 2015.12.31. 01:43:40

@Alibanya1:

Most miért?
Ne mond már senkinek, hogy a szerénység nem egy végtelenül rokonszenves tulajdonság!

Alibanya1 2015.12.31. 07:03:31

@sirok0001: boldogot neked is örülök, hogy szexinek tartod az intelligenciát. Zenét meg írjál, ne keress ilyen kifogásokat, hogy most nincs lap top meg hasonlók...

@Skatulya bácsi megmondta: , a szerénység? Mint minden tulajdonság, ez is jó is meg nem is, miért kellene folyton szerénynek lenni? én azt mondom az ember legyen tisztában önmagával és vállalja fel a rossz, de a jó tulajdonságait is. Persze nem kell harsányan, csak szerényen....

Gour 2015.12.31. 08:56:58

@Alibanya1:

Tegnap hallottam egy nőtől:

"Az okos nő nem elhiszi amit ígér a férfi hanem megjegyzi"

Igaz. ;)

csepke 2015.12.31. 09:12:53

@Gour: naaa ez még így semmi! üres frázis. na és miért jegyzi meg? hogy bevasalja rajta, vagy hogy alkalomadtán az orra aládörgölje egy "te mindig...pedig sose.." típusú "beszélgetés" közben? ;)

csepke 2015.12.31. 09:21:44

@csepke: szerintem okos nőnek nincs annyi lekötetlen kapacitása, energiája, hogy a férfiak ígéreteit(=hazugságait) strigulázza, és megjegyezze, hanem a tetteikből ítél.

sirok0001 2015.12.31. 09:33:06

@csepke: Az okos férfi is ilyen, vagy nem? A nőnek a tetteit ítéli meg, vagy nem? Ha csak a játék a domináns, akkor csak a tettekből lehet konklúziót levonni...a mosoly és a szöveg semmit sem ér, vagy te ezt hogy gondolod?

csepke 2015.12.31. 09:49:04

@sirok0001: igen. okos ember nem a szavakat nézi hanem a tetteket

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2015.12.31. 10:10:19

A kérdés eldöntésére banyus küldje el a cicije képét és a tanulmányt, azután kikérdezhet melyikre emlékszem jobban :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2015.12.31. 10:11:50

@csepke: Nem mindegyikére, itt diszkriminál az illető :)

Skatulya bácsi megmondta 2015.12.31. 11:31:04

@Alibanya1:

Na igen.
Mihez képest, ugye.

Te olyan hejdenagyon intelligensnek tartod magad.
De kihez képest?

Skatulya bácsi megmondja:
Inkább a jók között legyél szar, mint a szarok között jó!

hello73 2015.12.31. 11:42:28

Szerintem rossz helyen kereste a pasikat a fodrászcsaj. Meg így direktben nem is lehet keresni, max. egyéjszakást találni. De az meg csak tűzoltásra jó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.31. 12:00:24

@sirok0001:

"De tisztelem azokat, akik okosak, nőben meg szerintem kivételes dolog"

Na, te aztán egy tőről metszett hímsoviniszta vagy. :D Nőben kivételes dolog az okosság? Emlékeztetnélek arra, hogy az intelligenciateszteken - bármit mérjenek is ezek - a nők nem szerepelnek rosszabbul a férfiaknál.

Amiért mégis a férfiak között van sokkal több tudós, kutató, művész stb., az szerintem azért van, mert bennük _általában_ nagyobb a kreativitás - na meg a társadalmi berendezkedés és a konvenciók miatt. A mi _általában_ kisebb a kreativitásunknak evolúciós okai vannak: a gyerekek ellátásához nem kreativitásra volt szükség - az a vadászathoz kellett.

Még a tudományos életben is megfigyelhető, hogy a nagy gondolkodók, újat alkotó kutatók inkább férfiak - persze kivétel mindig akad -, miközben a nők egyre nagyobb számban vannak jelen a tudományban, közelebbről a természettudományokban is.

sirok0001 2015.12.31. 14:19:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Na, te aztán egy tőről metszett hímsoviniszta vagy. :D"
Ilyet sem mondtak még rám, de úgy néz ki igaz lehet. :))))

cso zsi 2015.12.31. 21:29:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Az sem rossz ötlet. bár én először az arcot nézem, és aztán jön a többi.
Persze, számít a forma, de már rég nem az a lényeg.
Főleg, hogy bizonyos tuningok ugyan eladják a nőt, de az ágyba is mell, és fenék push-uppal vonul? Pasi vagyok, igazából azt szeretem kapni, amit látok. Vagy azt látni, amit kapok. Vagy valami.

cso zsi 2015.12.31. 22:10:55

@csepke: Vagyok, csak ritkán szólok bele.

csevely 2016.01.01. 21:25:44

@Zsit (nyau és rémizé):

Hatalmas elméletek egy helyen. Végigolvastam a kommenteket is, azokban több van:)

csevely 2016.01.01. 21:40:04

@csevely:
Valamikor egyetemistaként csinálni kellett IQ teszteket, és akkor professzorunk elmondta, hogy az első teszteket ugye fehér emberek csinálták az USA-ban. De úgy, hogy a négerek, indiánok a 100 értéket sem érték el.
Jó pár évmúlva lett egy indián (talán) aki szintén csinált tesztet, és úgy, hogy a fehérek lettek a buták.
És akkor a kérdés: miről beszélünk?
Mi az hogy intelligencia, mik az ismérvei ? ........stb

Viszont tényleg köszönöm a linket.

csepke 2016.01.02. 11:07:22

@csevely: legtágabb értelemben az élőlény gyors reagálása a változásokra és a jól problémamegoldóképessége hogy elérje a célját.(a patkány megtalálja a kajához vezető utat a járatban). a többi teszt pedig kultúra és nyelvfüggő, nem csoda ha nem érték el a 100at. ráadásul a 100 is mit jelent? azt, hogy adott populáció meghatározó hányada akörül teljesít.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.02. 13:29:24

@csevely:
Nekem tetszett az egesz blog, segit az egeszseges ketelkedesben, az urban legend szintu elmeletek megmutatasaban,es szelesiti a latokort. Bar nem egy konnyu, nyaresti mozi a szinvonala/nyelvezete.
Es nincs mit :)

csevely 2016.01.02. 23:00:58

@csepke:
"élőlény gyors reagálása a változásokra és a jól problémamegoldóképessége hogy elérje a célját"

Ezt a definíciót nem ismertem, de találóbb mint a többi általam ismert.
Ha emberre vonatkoztatják.
Mert egy papucsállatka is eléri a kaját(vagynem), mégsem mondanám intelligensnek.
Bár a mosópornál azért:::::)

Az én problémám a tesztekkel az volt, hogy akkor volt 5 komponens, ami részösszegéből jött elő a fő összeg, ami ugye a normáleloszlás szerinti átlagpopulációét jellemezte 100
+- 10. De az az adott érték sokféleképpen kitud jönni.
Pl a térlátásos rész maximális ( kocka és kiteritett lehetséges változatok ) , de a memória rész ( értelmetlen betűk visszaidézési képesség) minimális, a többi átlagos.
És szerintem nem mindegy, hogy valaki a számsorozat folytatást tudja nagyon jól, vagy a mindenfelé elforgatott képeket tudja helyesen értelmezni.
És közben azonos az IQ.-juk.

És egy bölcsész által összeállított intelligencia teszten mi pl elbuktunk. . . .

@Zsit (nyau és rémizé):

"Bar nem egy konnyu, nyaresti mozi a szinvonala/nyelvezete."
Az olyat már régen nem olvasom.
/ van is baj nem kicsi, mikor társaságban rámkérdeznek valami újabb buggyant celebre , filmre, sóóóóóra:)))))))) /

2016.01.02. 23:56:38

olvasom:

"A kreativitásbeli tagadhatatlan különbség férfiak és nők között azért van, mert a nőknek van egy biológiai kreativitásuk, biológiai alkotókészségük, ami a férfiaknak nincs. Biológiai kreativitásnak nevezem, hogy gyereket tudnak kihordani, tehát a testükben formálnak egy másik embert. Megszülik, táplálják, fölnevelik, és ebben látni kell, hogy ez valami egészen furcsa csoda, a terhesség, a gyerekszülés. Ezt nem lehet teljesen magától értetődőnek tekinteni, mert ennél nagyobb alkotás, mint egy másik embernek a világra hozása, talán nincsen. És ez a képesség értelmet ad a női életnek anélkül, hogy külön nagy produkciókat kelljen bemutatnia a világnak, mert az ő biológiai kreativitása elég.

(…) Egy férfi valamilyen formában mindig bizonyítani akarja a saját értékeit – és ezt a kreativitással bizonyítja. Egy férfi akkor van az értékeinek a csúcsán, ha alkotni tud valamit. Mint művész, mint tudós, bármilyen formában, de valami újat hoz létre. Egy nő még inkább újat hoz létre ebbe a világba – egy új embert.

(...) Én sok helyen megfordultam, a tudományos karrierem során akadémiai bizottságokban, ott mindig voltak tudós nők is. Nagyon imponálóak voltak, okosak, intelligensek, de hát ki számára voltak nők? Hát ezek elmaszkulinizálódtak, ez nyilvánvaló volt. Nyilvánvaló volt, hogy a legtudósabb nőtől adott alkalommal elviszi a férjét egy csodálkozó szemű pipi.

Rábámul a nagy emberre, elé borul. Ki tud ezzel megbirkózni női részről? A csodálkozó szemű pipi mindig győz rivalizációs helyzetekben. Ez az egyik dolog, amit érdemes megjegyezni, ettől csúszik el a feminizmus."...

(Popper Péter, Ranschburg Jenő, Baktay Miklós-Baktay Zelka: Szegény nők, szegény férfiak)

Gour 2016.01.03. 09:06:04

@Kulics:

Remek idézet, magam is a Nőt keresem nem pedig azt aki az én síkomon is tud érvényesülni mivel ennek nincsen jeletőssége igazán, illetve erre már ott vannak a kiválasztott embereim. Így lehet egy nő figyelemfelkeltően okos és rendkívüli de nem tudja kiváltani ezzel a ragadozó ösztönt. Azt szoktam mondani, hogy a mosolygós barna lányok mindig elkelnek és ez működik is a gyakorlatban, rendkívül egyszerű a receptje.

2016.01.03. 09:55:47

@Kulics: @Gour: azt mondjatok h a noknel az iq meg a ferfira tekinto rajongo csillogo szem kizarjak egymast?! Sztem mindenkit le lehet nyugozni raadasul egy magara igenyes ferfi sem elegszik meg azzal h alapveto dolgokert rajongjanak erte umint terkepen valo eligazodas vagy mirtomen. Egy ertelmes not lenyugozni nagyobb tromf mint egy "pipit".

csepke 2016.01.03. 10:24:54

@FemmeFatal: nem zárja ki, csak nagyobb meló. nyilván mérlegelnek hogy megéri-e a fáradság. ;) vagyis minél okosabb annál jobb nőnek is kell lennie paradox módon, hogy egyáltalán nekifussanak a mutatványnak. tudod a hímek nem szeretnek felsülni ha nem muszáj.;) na de kíváncsi vagyok mit mondanak. ;)

csepke 2016.01.03. 10:27:42

@csepke: vagyiss ha nagy a kockázat, a nyereségnek is nagynak kell lennie

2016.01.03. 10:30:44

@csepke: sztem a bologato buta pipik csak kispalyasoknak valok

2016.01.03. 10:35:31

@FemmeFatal: jaja nem zárja ki egymást az iq meg a rajongás. Ám! ehhez nagyon tüchtig csajszi kell, aki felismeri, hogy neki a rajongó szerepet is el kell játszania. Ritka az ilyen találkozás, amikor aaaaaaaaaaaaaaaannyira okos a pasi, hogy lenyűgözi az okos nőt.
A cikkek is meg ez a blog is a nagyátlagokról beszél "a férfi" meg "a nő" sztereotípiákról.
Ebben az univerzumban meg az van amit a cikk ír. Nem az egyedi kivételek a meghatározóak a világegyetem móduszának és médiánjának ontogenetikai konstellációja mibenlétét tekintve.

2016.01.03. 10:39:02

@Kulics: ontogenetikai? ahhhh ... hat az en szemem mar most csillog h a tobbirol mar ne is beszeljunk

csepke 2016.01.03. 10:42:10

@FemmeFatal: látod te is milyen sablonosan gondolkodsz. miért lenne a bólogató butapipi? épp most mondod, hogy bármilyen okos nőt is le lehet nyűgözni, vagyis van egy pont ahol az okos nő is bólogató buta pipi lesz. a kérdés az, hogy elég jó nő-e ahhoz különben, hogy a pasi befektesse azt a mondjuk háromszoros energiát ebbe. Egyébként itt van a világ nagy igazságtalansága, mert a pasi ha nem elég jóképű bőven kompenzálhat okossággal, vagy pénzzel, de egy nőnél ilyen nincs, hogy hát istenem, olyan kis csúnyácska, de legalább okos.

2016.01.03. 10:48:13

@csepke: na jo de ha nem fekteti bele a 3xos energiat akkor meg van egy buta no a nyakan allandora (na jo esetleg cserelgetheti oket de azt is gyorsan meg lehet unni sztem)

csepke 2016.01.03. 10:50:22

@FemmeFatal: nem biztos. lehet hogy van a nyakán egy átlagosan okos, kiemelkedően kedves, fotómodell szépségű, elsőosztályú háziasszony és anya.;)

2016.01.03. 10:52:21

@csepke: na ne sajnáltassuk a nőket kéremszépen. Ha egy pasinak nincs pénze akkor megy a kukába a nők szemében. Szóval lehet azt mondani hogy a pasiknak szép nő kell, de a nőknek meg pénzes pasas. Ójeeeeeee !

csepke 2016.01.03. 10:53:01

@FemmeFatal: de két dekára egyforma jó nő közül sem vagyok benne biztos, hogy az okosabb jönne ki győztesen. max. akkor ha ő a kedvesebb is.

2016.01.03. 10:54:26

@csepke: hacsakugynem ... en ha pasi lennek az okosakra vadasznek sokkal nagyobb kihivas mi tobb egy okos novel minosegibb is az egyutt toltott ido s ugy altalaban az elet is .. jo en extran nem birom a butasagot vszinu emiatt ervelek igy, nezzetek el, en sem vok tokeletes ;)

csepke 2016.01.03. 10:54:38

@Kulics: kivéve nekem. nekem okos pasi kell :P. jóképű okos. aztán lehet pénze is

2016.01.03. 10:55:21

@FemmeFatal: miért mid csillog még? a fürdőszoba csapod? vagy a rézmozsár a szekrénytetőn? azt szidolozni kell ám gyakran :-)P

2016.01.03. 11:03:05

@csepke: persze, de ha CSAK jóképű és okos, de emellett akaratgyenge, lecsúszott narkós vagy válás után kisemmizett egzisztenciális nulla, aki hozzád akarna költözni mert nincs pénze és aki nem tud elhívni téged sehova, hanem te fizetsz minden éttermet meg kocsmát akkor rohadtul NEM hiszem hogy te ezért öt percnél tovább tudnál rajongani.
Igen igen, a pasi legyen jóképű, okos, legyen biztos egzisztenciája, meg figyeljen rád, meg az ágyban is jó legyen MEGMINDEN. iiiiiiiiismerjük már a nők végtelenigényeit kéremszépen.

csepke 2016.01.03. 11:05:26

@Kulics: és akkor a kerékcserélési képességeit még hozzá sem vetted! ;)

2016.01.03. 11:08:34

@csepke: NAUGYE ! hogy telhetetlenek a nők ? :-)))

csepke 2016.01.03. 11:09:34

@Kulics: de miért, ha ti CSAK szép ÉS kedves ÉS okos nőt akartok akkor beleértitek a büdösszájút, a nyávogós hangút, a fahumorú, konyhai analfabétát is? a lecsúszott narkósról nem is beszélve? ;)

Gour 2016.01.03. 11:19:06

@FemmeFatal: @csepke:

Azért nem értékelném túl az intelligenciát mert ez még közel sem jelenti azt, hogy több lesz a kapcsolódási pont. Ismerek, barátaim olyan hiper művelt csajok akik a maguk területén kimagasló képességűek de attól jobbra vagy balra már ők sem adnak pluszt, a női-férfi szakadékot képtelenség áthidalni. Persze igazatok van, szükség van a józan észre de a többlete nem jelent arányos előnyt egy kapcsolatban mivel más elvárásoknak is pont ennyire kell megfelelni. Ahogyan egy barátom találóan mondta: nem az a lényeg, hogy milyen a csaj hanem az, hogy én milyen férfinak érzem magam mellette.

sirok0001 2016.01.03. 11:20:35

@csepke: Nekem mindegy csak ne legyen olyan, mint az anyám. :))) (persze nem, de most tekintsünk el a defektjeimtől...)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.01.03. 11:24:41

@csepke: A kedvesség sokat számít, amellett lehet csúnyácska,meg okos is ;)

2016.01.03. 11:24:56

@Gour: jaj ez olyan szep vegszo volt gour h beleparasodott a ... szemuvegem ;)

2016.01.03. 11:26:20

@sirok0001: hehhe ez tetszett engem meg lehet ilyen dumaval hoditani ... na es miert milyen az anyad? Hazsartos?

2016.01.03. 11:26:21

@Gour: "hogy én milyen férfinak érzem magam mellette"
igen, igen, ezt jól mondod, itt kezdjük közelíteni a lényeget. A többi csak bullshit.

sirok0001 2016.01.03. 11:27:12

@Gour: :)))) és milyen férfinak érzi magát a nője mellett?

csepke 2016.01.03. 11:27:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): akkor még az okosságot is elnézed neki? ;)

csepke 2016.01.03. 11:29:10

@sirok0001: mindenekelőtt okosnak, mert csillogó szemmel néz rá a butácska nője! ;) emellett gazdagnak és akkor ebből következően jóképű jó szeretőnek is ;)

sirok0001 2016.01.03. 11:29:40

@FemmeFatal: Inkább nem beszélném ki, de van köze hozzá. :)

csepke 2016.01.03. 11:29:58

@csepke: és nagyfarkúnak is!

2016.01.03. 11:29:59

@FemmeFatal: bepárásodott a szemüveged??? nem azt mondtad, hogy túlszáraz otthon a levegőtök? Felfogadod Gour-t párásítónak ? vagy nedvesítőnek ? :-PPPP

2016.01.03. 11:33:00

@Kulics: feldogadnam parasitonak kerdes milyen kapacitassal tud lihegni

2016.01.03. 11:35:25

@FemmeFatal: na akkor ma atomjaira szedtük Gour-t, mindent tudunk már róla.
Csajok, lehet sorakozni nála ! :-))))

sirok0001 2016.01.03. 11:36:41

@csepke: Ez eléggé nagy osztás. :))) Ez a "férfinak meg nőnek érezni" nekem olyan megfoghatatlan...

2016.01.03. 11:42:12

@sirok0001: idovel megfoghatobb lesz ez is csak tapasztalat kell

sirok0001 2016.01.03. 11:51:15

@FemmeFatal: :)))) szerintem nem érted. Egy idő után mindig az a probléma egy kapcsolatban (ezt ti is írtátok), hogy a férfi, ill. nő már nem érzi azt magáról, hogy nő vagy férfi, szerintem erre a témára már volt példa is itt. Akkor a mai világban, ahol ez kb. hatványozottan probléma, egy férfi mire fel jelenti ki azt, hogy mindegy milyen a nő csak ő legyen férfi mellette, holott az idővel ugyanezen logika és világfelfogás alapján ez biztosan el fog tűnni vagy probléma lesz. Szóval ez a kijelentés magában hordozza azt, hogy ha már nem érzi úgy valaki a másik mellett, akkor dobni fogja, vagy válik, mert ez könnyebb..., de ha ez megtörténik, akkor hol volt férfi a korábbi időszakban....igen, lehet idegesítő ez a logikám, de szerintem ez paradoxon, vagy kérlek magyarázzátok el. Én akkor is férfinak érzem magam mikor ezt írom...:))))) Nem vagyok nő sem semmilyen más életforma ( :)))) ).

2016.01.03. 12:01:39

@csepke: a kedvesseg a legnoiesebb dolog minden jel szerint

2016.01.03. 12:05:01

@sirok0001: a noiesseg ferfiassag megelese az egyik legfontosabb dolog (es meg annyit: valni nem a legkonnyebb aki csinalta tudja mi tobb sokan neki se mernek vagni maradnak rossz hazassagban kapcsolatban)

csepke 2016.01.03. 12:06:43

@FemmeFatal: igen, hisz ezt mondják itt mióta. egy férfi okos, erős, ügyes, gazdag, sikeres karrierrel rendelkező, extra hobbival élő...stb. tud lenni maga is, ez nem nagy ügy neki egy nőben. ellenben a kedvesség! az nem tud lenni, vagy nem mer, vagy csak nagyn bizalmas kapcsolatban...stb. mindenesetre ezért szeretnek minket nőket mert bennük ez nincs.

csepke 2016.01.03. 12:11:03

@sirok0001: szerintem nagyon leegyszerűsítve a férfinak érezni, meg nőnek érezni annyit tesz, hogy a férfira felnéznek, a nőt meg dicsérik, és biztonságot nyújtanak neki. amikor egy házasságbban a férfi arról panaszkodik hogy nem érzi magátfirfinak, azt a férfit folyamatosan lebasszák mindenért, lekicsinylik, semmibe veszik. ha egy nő nem érzi magát nőnek, azt a nőt nem kívánják, személyében kritizálják, és bizonytalanságban tartják(csalják).

2016.01.03. 12:18:47

@csepke: jovicc, sokat segitettel, hisz ez megforditva is igaz

2016.01.03. 12:24:45

@csepke: es amelyikben megvan a kedvesseg is? Az elkedveskedik magaban imigyen monologizalva?: "kersz egy kavet dragam? Kerek. Tessek. Megfujom neked. Jaj de kedves vagy. Szeretlek. En is szeretlek." Ide minek a no???

csepke 2016.01.03. 12:29:21

@FemmeFatal: ez lenne a kedvesség? ;)

csepke 2016.01.03. 12:31:44

@FemmeFatal: igen, csak visszafele nem tipikus. mondtam hogy nagyon leegyszerűsítve. másrészt pedig egy nő hogy tart egzisztenciális bizonytalanságban egy férfit? biztos van ilyen páros is, ahol erre van lehetőség, de ritka lehet mint a fehér holló, minden nő még a nagyon gazdagok is, ha lehet min. egy fokkal erősebb egzisztenciájú pasit keresnek mint ő maguk.

2016.01.03. 12:35:21

@csepke: mi a kedvesseg tenyleg?

csepke 2016.01.03. 12:41:14

@FemmeFatal: szerintem ha ráhangolódik a férfi lelkiállapotára. meghallgatja ha az kell, bíztatja ha az kell, inspirálja ha az kell, nyugalmat áraszt ha arra van szükség..stb. szerintem az a kedves akinek fontos a másik jólléte is.

Gour 2016.01.03. 12:48:20

@sirok0001:

Látod ezt nem fogjuk megtudni mert notorikus agglegény, egy jó ideje már csak kurvázik. ;)

2016.01.03. 12:53:19

@csepke: ez nekem ez tul biorobotikus szemlelet

2016.01.03. 12:54:33

@Gour: ezek szerint a farkaban van minden ferfiassaga?

Gour 2016.01.03. 12:59:23

@sirok0001: @Kulics:

Ahogyan én látom a nők sikeres harcot vívnak mindegyik kapcsolatban azért, hogy a végén egy valóban unalmas fószer heverjen este 8 kor a kanapén aki mellett persze már nem érzik nőnek magukat. Itt van akár a saját példám is, régen reggel felültem a motoromra, végig csavarogtam a napot barátnőktől a kurvákig, este tekertem egy jointot és hajnalig pókereztem valahol. Most, némi átnevelés után, megcsináltam ma már a szagelszívót és lassan a konnektorok következnek. Hát hol van az a díszkakas aki voltam, bedarált a párkapcsolatosdi, de ha egyedül lennék akkor ott folytatnám ahol befejeztem és éppen ezért nem bánt annyira a változás. A nők életprogramját túl lehet élni, az enyémet nem. Tehát kellenek a nők csak sokszor túltolják a sztorit és egy unalmas balféket faragnak belőlünk ami már senkinek sem élhető.

sirok0001 2016.01.03. 13:03:57

@FemmeFatal: Ó, én nem azokra az emberekre értettem, akik azért váltak el, mert nem volt már más lehetőség. Azokra értettem, akik ha már nem érzik, hogy "férfiak" vagy "nők", jó viszonylag a házasságuk, de mellette kurváznak, csalnak, mert megtehetik...ott hol van a férfiasság megélése...

Gour 2016.01.03. 13:04:51

@FemmeFatal:

Akár ezt is mondhatnánk de szerintem pusztán üzleti alapon szemléli a párkapcsolatot.

1, Élhetek egy korombéli csajjal aki nem változik át dugás előtt másik csajjá minden alkalommal és supportálhatom az életét de még bele is dumál az enyémbe.

2, Minden héten másik 20 éves csajjal szexelek és utána becsukom az ajtót.

Nem is tudom, a kettes pont elég vonzó. Mit gondolsz miért van ennyi szingli nő? A férfiak megtanulták a matekot.

sirok0001 2016.01.03. 13:07:46

@csepke: Az ál-dolgok sem egészségesek.

sirok0001 2016.01.03. 13:08:42

@Gour: :)))))) na mellélőttem.

Gour 2016.01.03. 13:08:58

@csepke:

Bizony, a kedves nőktől ezt fárnánk amit írtál. Sajnos a gyakorlatban egy ilyet sem látok, mindenhol megy a fúrás faragás.

2016.01.03. 13:10:30

@Gour: ez alapjan at kell varialni mit ertunk parkapcsolaton s azokat altalanosan nyitotta kell tenni s nem a szexualis husegre epiteni azokat igy pl mindket fel arra van osztokelve h fenntartsa izgalmassagat hisz nagy a konkurencia (raadasul mindez amugyis lezajlik majd mindenhol de azzal h a szinfalak mogott hazugsagban csinaljak pont a kapcsolatot epito erejetol fosztjak meg a szitut)

2016.01.03. 13:12:26

@Gour: en meg a kedves pasiktol varnam uezt ... bocccss

sirok0001 2016.01.03. 13:28:46

@Gour: Kicsit gondolkodtam...nem biztos, hogy a kettő, tehát a tv előtt való fekvés unalmas fószerként és a nőt nőnek való éreztetése kizárja egymást. :)

2016.01.03. 13:33:38

@sirok0001: vegulis ... ha bofoges helyett a labamat dicsergeti kozben ... :))

2016.01.03. 13:35:32

@sirok0001: " jó viszonylag a házasságuk, de mellette kurváznak"
Ugyanmár, ne légy felszínes. Akinek olyan a házassága, hogy kielégíti a vágyait az nem kurvázik. A "viszonylag jó" azt meg te látod felszínesen ránézve. Ahol kurváznak az NEM jó házasság.

2016.01.03. 13:42:49

@sirok0001: ja, szerencses esetben mindketto ;))

sirok0001 2016.01.03. 13:47:54

@Kulics: néha komolyan nem értelek

sirok0001 2016.01.03. 13:53:49

@FemmeFatal: :))))) nemár, nem hiszem el...és mi van akkor ha elböfögi neked az ÁBC-t, aztán meg dicséri mindkét lábad, majd azt mondja, hogy egyik hosszabb, mint a másik? és zöldebb, mint a krokodil?

2016.01.03. 13:57:51

@sirok0001: ez esetben elveszem a soret es megiszom mikozben kitakarom a tv t a formas kis seggemmel :P

sirok0001 2016.01.03. 13:59:58

@FemmeFatal: hallod, te tiszta lökött vagy :))))

sirok0001 2016.01.03. 14:11:11

@FemmeFatal: Ha lehetek őszinte, akkor nem értem miért nem vagy házas vagy nincs? pasid, jó feleség lenne belőled. :)))

2016.01.03. 14:14:04

@sirok0001: mitol lennek en jo feleseg?

sirok0001 2016.01.03. 14:16:58

@FemmeFatal: nem tennéd unalmassá a férjedet :))

2016.01.03. 14:22:00

@sirok0001: hat ennel jobb reklamot most itt nem is kaphattam volna ... ozonleni fognak a kerok ... mit fogok en ennyi pasival csinalni?!

sirok0001 2016.01.03. 14:27:48

@FemmeFatal: nem tudom, mit akarsz csinálni?

2016.01.03. 14:29:22

@sirok0001: mik kozul lehet valasztani?

sirok0001 2016.01.03. 14:38:32

@FemmeFatal: megfogtál, kérdésre kérdéssel válaszolni

sirok0001 2016.01.03. 14:39:34

@sirok0001: talán a sok kérő közül kellene választani vagy jobban örülni

2016.01.03. 14:41:20

@sirok0001: jobban orulni? Ez mit jelent? Amugy a kerdesre kerdest te kezdted :P

sirok0001 2016.01.03. 14:45:19

@FemmeFatal: Azt hittem az egy költői sóhaj. ;) Jobban örülni annak, hogy sok kérőd van. Mert mire gondoltál?

2016.01.03. 14:48:13

@sirok0001: hat spec az orulessel nincs gond ... vagy olyan buvalbeleltnek tunok? ;)

2016.01.03. 14:51:07

@sirok0001: szerinted FF-nek nincs pasija? Biztos, hogy Jól működik a radarod ?

sirok0001 2016.01.03. 14:51:11

@FemmeFatal: Nanana, igen, azt vettem ki az irónikus szavaidból, hogy nem örülsz a sok kérőnek. és az okát nem értem.

sirok0001 2016.01.03. 14:52:32

@Kulics: nem tudom, a kérdőjel ott van...nekem nincs radarom, érdeklődök, de azt tudom, hogy vmibe beletrafáltam...

2016.01.03. 14:55:26

@sirok0001: pedig inkabb csak logisztikai gondjaim vannak :))

2016.01.03. 14:57:19

@Kulics: ne izeld mar szegenyt en is alig tudom kovetni a dolgokat radar ide vagy oda

sirok0001 2016.01.03. 15:00:44

@FemmeFatal: háááát szerintem van más is, de nem tudok rájönni mi....

2016.01.03. 15:02:05

@sirok0001: akkor kerdezz ra ... megengedem ;)

2016.01.03. 15:03:26

@FemmeFatal: tényleg, követni már senki nem tudja a szélvészkisasszonyt :-)

sirok0001 2016.01.03. 15:11:06

@FemmeFatal: Köszi, hogy megengeded. Hízelgő. De ha akartad volna már elmondtad volna és ha megkérdezném sem mondanád el. Kitértél a szerepedből valamiért...egyébként nagyon okos vagy. Ezt most komolyan mondom.

2016.01.03. 15:15:02

@sirok0001: okos? Hat ezt mibol vezetted le? Erdekelne.
Amugy meg jobb szeretem ha a szepsegemet dicserik ... ;)

csevely 2016.01.03. 15:16:46

@sirok0001:
Most én mondom, hogy hatalmas volt:))))))))))

sirok0001 2016.01.03. 15:25:28

@FemmeFatal: Nehéz kiugrasztani a bokorból és állandóan többértelműen fogalmazol, jól kerülöd a kérdéseket. Nagyon agyafúrt nőszemély vagy. Nem értelek akkor inkább azt dicsérjem, amit nem ismerek, mint amivel találkoztam és úgy gondolom?

2016.01.03. 15:30:32

@sirok0001: jo, tegyuk fel, h okos vagyok. Na de akkor az most szexi? (Amugy ovatosan itt az FFnek direktbe nyalassal csepkeanyus nem birja az ilyesmit es teged is szetultet, vigyazzal, bar ha szerencsed van csevely melle kerulsz, o meg jo fej;)

sirok0001 2016.01.03. 15:34:35

@FemmeFatal: nem direktbe nyalok..., ne sértegess, ez az lenne? hagyjuk már...megspórolok neked valamit...már leírtam valamit az okosságról, de megint nem válaszoltál a kérdésre....:(

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 15:38:55

@Kulics: utolso mondatod valami gyonyoruseg:) Kerdes: nem taktikazik az, aki eljatssza a rajongast? Szerintem ez tul szamito es kicsit nagyon undorit engem :(
@csevely: az index vonatkozo rovata nagyon erdekes olvasmany pedig :D, sajnalom, aki ott "ujsagiro"

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 15:43:26

Es meg az is erdekelne, hogy mi az hogy kedvesseg? Mindig uden mosolyog? Vagy tudja, mikor oszt buksisimit?
Ki tud kedves lenni manapsag, mikor mindenki hagyja szetstresszelni magat es x ora penzkereso munka utan kedvesnek lenni nagyon nagy energia-befektetes! Talan epp ezert lett olyan hirhedt a noi principium? :)

csevely 2016.01.03. 15:48:33

@Zsit (nyau és rémizé):
elvem, hogy véleményt csak ismert dolgokról mondok.
Így elolvastam több lányregényt, néztem a divatos horror, scifi, pornó, vígjáték kombókat.
De a zindex velevet oldalát látni sem bírom:)))

2016.01.03. 16:18:58

@Zsit (nyau és rémizé): sztem a kedvesseg minden, ami nem goromba agressziv flegmatikus fatalizmus, avagy minden olyan gesztus tett erzes v gondolat ami a masikra figyel meleg szeretettel torodessel egyuttlevessel burkolja be ... egyik legszebb megnyilvanulasi formaja pl a mosoly ;) es nem nehez semmilyen korulmenyek kozott sem ha az ember mar rakapott az izere ;)

csepke 2016.01.03. 16:21:10

@Zsit (nyau és rémizé): jó helyen kapisgálsz. ez a proliknál van csak így. olyan helyeken, ahol apa keresi az egész és megfelelően nagy szelet kenyeret, anya meg legfeljebb csak annyit és olyat dolgzik amennyi önmegvalósításra igénye van üres óráiban amíg a gyerekek iskolában vannak, de a nem a pénzkereset a tevékenység funkciója, ott nincs stressz, de van erő is, idő is, késztetés is(na meg elegendő pénz is) szépnek és kedvesnek és pihentnek lenni mire apa hazajön. de ehhez olyan pasi is kell, aki mellett ezt az életet lehet élni. szerintem sok csirkegyári szalagmunkásnő (ebbe beleértve az értelmetlen adminisztratív irodai rabszolgamunkát végzőket is) boldogan cserélne ilyen életre.

csepke 2016.01.03. 16:22:04

@FemmeFatal: ezzel nem mondtál ellent az én biorobotosomnak. te csak a vita kedvéért vitatkozol?

2016.01.03. 16:26:03

@csepke: egy fontos dolog van ami nalam kimarad: a haszonelvusegi funkcionalista adok-kapok. En ruhellem azt a mericsmelest ki hasznos mire jo en adok ha te is. En kedves vok mert ez van bennem igy vok osszerakva es mert nekem orom ezt megelni. Az h ez a masiknak is jo, na puff. Jobb mintha orrbanyomnanak erte ;)

2016.01.03. 16:28:43

@Zsit (nyau és rémizé): ha valaki BÁRMILYEN valódi érzés helyett eljátsza azt, az már eleve öngól. A rajongást eljátszani is hülyeség meg az orgazmust is.
A rajongást ne egy elvtelen számító nyalásnak éld meg.. a szerelemes rajongása például valódi érzés. Vagy ismerek öregembereket, akik hosszú évtizedes házasság után is megjegyzik, hogy a feleségének van a legjobb dereka a világon és ő rajong azért. Simán valódi érzés lehet ez.

csepke 2016.01.03. 16:29:17

@FemmeFatal: jól látom, te még kedvességedben is önző vagy? ez igen! ;)

2016.01.03. 16:34:10

@csepke: azzal h most onzonek nevezel bizonyitod allitasomat ... a kedvesseg szeretet onmagaert van es kiarad azokra akik kozel jonnek hozzam

2016.01.03. 16:34:42

@csepke: proliknál !!!??? kolléganőm is ezt csinálja, imádja a férjét, ő négy órában bohóckodik naponta a recepción, az neki pont elég a társadalami kapcsolatokra, arra, hogy felhúzza naponta a csinosruhát és fogadja a pasik bókjait. Délbe megy haza, főz a gyerekeinek, iskolázgat velük, este meg az urát várja, dugnak jókat és szép az élet.
Nekem nagyon szimpatikus ez az életmód, nincs kizsákmányolva a nő, de mégse otthon rohad szakadt mackónadrágban.
Ez nem proli életmód, hanem az egyetlen normálisan élhető.
Amikor du ötkor a többi nő hazatámolyog, akkor már full kifacsartak és frusztráltak.

2016.01.03. 16:37:31

@csepke: kedvességben is önző? Ezt miból szűrted le ??? pont az ellenkezőjét írta FF.

csepke 2016.01.03. 16:38:50

@Kulics: hát nem éppen ezt mondom? annyit és azt dolgozik amennyire neki igénye van. nyilván nem a pénzért csinálja mert 4óra recepcióskodás legfeljebb a fitneszbérletére elég.

2016.01.03. 16:41:24

@csepke: nem. te lebecsmérlően azt írtad, hogy ez a proliknál van így. PONT a proliknál nincs így, mert ők a társadalmi ranglétra és fizetési kategóriák alján vannak. Nekik kell mindkét fizetés a túléléshez.
A gazdag értelmiségiek tudják ezt megtenni, akiknél a férfi elég sokat tud keresni hogy a csaj már csak a szórakozás miatt dolgozzon. Ezek nem prolik.

csepke 2016.01.03. 16:43:48

@Kulics: a másikra odafigyelésben azért azt gondolom elég fontos rész a másik. mondok hasonló példát. a segítség akkor ér valamit, ha a másik szükségleteire reagál, nem pedig a segítőről szól. vannak olyanok is persze, az egy elég komoly pszichokórkép, de ne keverjük a kettőt.

csepke 2016.01.03. 16:45:59

@Kulics: igen, azok a prolik. nem becsmérlően írtam. ahol mindkét félnek muszáj dolgozni, hogy hívják másként, mit nem értesz?

csepke 2016.01.03. 16:48:27

@csepke: ja látom mit nem értesz. igen a stressz meg a túlhajszoltság a napi sokórás muszájdolgozók (a prolik) sajátja. nem tudom hol olvastad félre. ugyanazt mondjuk. szórakozásból dolgozni, meg hogy ne mackónadrágban unatkozzon otthon, az más kategória.

2016.01.03. 16:58:33

@csepke: aki segit az azert mert szeret segiteni a masik orome az o orome is es az h a masik szuksegleteire reagal-e tok mas teszta ha okosan segitesz eszreveszed melyik vak neni akar atmenni az ut tulfelere es melyiket nem kell atsegiteni.

csepke 2016.01.03. 17:02:40

@FemmeFatal: szerintem meg segíteni az segít jól, aki empatikus, és valódi szükséglet motiválja, nem a saját öröme, hogy fürdőzhessen az én egy jó ember vagyok-érzésben.

2016.01.03. 17:03:22

@csepke: igen az en kedvessegem ilyen: "vigyazz ne kozelits mert a neni puszilgat!" - es ezt mindenki nyugodtan veheti fenyegetesnek is ;)

2016.01.03. 17:08:11

@csepke: veletlenul empatikus is vok nemcsak okos de latom ebbol en mar itt nem jovok ki jol szal kiszallok ... mindenesetre megnyugtato h eddig meg senki nem panaszkodott kedvessegem modjara es hogyanjara ;))

csepke 2016.01.03. 17:10:10

@FemmeFatal: puszilgat, ha éppen olyanja van. máskor meg másik lábával kelt fel, és tök függetlenül a másiktól (aki pedig nem változott egyik napról a másikra), hogy épp puszilgatást kap, vagy seggberúgást. ez pöttyet azért zavart okozhat. ;) párkapcsolatban például kifejezetten.

2016.01.03. 17:13:30

@csepke: juuj ... szeszelyes is lennek?? Naa. Kezd izgi lenni :)

2016.01.03. 17:13:37

@csepke: @FemmeFatal: Lányok ! Szét lesztek ültetve !! :-)

2016.01.03. 17:16:04

@Kulics: es hova? Engem az oledbe, ha kerhetem!

csepke 2016.01.03. 17:17:16

@FemmeFatal: ne aggódj, nem rossz az! de hogy nem ez a kedvesség definiciója az biztos. ;)

2016.01.03. 17:19:46

@csepke: ez nekem uj de akkor majd combfixben szeszelyeskedek, ugy nem faj nekik annyira ;)

csepke 2016.01.03. 17:25:56

@FemmeFatal: persze! bár mondjuk a szeszélyeskedés nem volt fent a listájukon emlékeim szerint(bár most nem tekerek vissza) az élhető nő tulajdonságai között...de valamire azért elég lehet. ;)

2016.01.03. 17:29:12

@csepke: nemá ! A szeszélyeskedés a legjobb benne.
főleg neccharisnyában !

2016.01.03. 17:31:30

@FemmeFatal: hát jó, megadom magam, ülhetsz oda is akár.
Monacoban a teraszomon van mellettem egy üres szék is, tengerre kilátással, asztalon koktéllal. Jössz?

2016.01.03. 17:32:36

@csepke: epp ez az izgi h ami szexi az nem feltetlen elheto is egyben

2016.01.03. 17:34:09

@Kulics: csak ha nem huzatos az a terasz mert azt nem szenvedhetem ;p

2016.01.03. 17:36:50

@FemmeFatal: Naná! ledumálom a Viharistennel, hogy addig máshol fújdogáljon.

csepke 2016.01.03. 17:48:15

@Kulics: elhiszem! mondom, valamire jó lehet! és hát te sem soroltad fel kívánatos tulajdonságként fentebb. ;)

2016.01.03. 17:55:07

@csepke: nálam is van ilyen MEG MINDEN kategória :-)
abban van a szeszélyesség a csinos kislábujjal együtt.

csepke 2016.01.03. 18:01:08

@Kulics: ahhha! ;) akkor azt is mondhatjuk, hogy a férfiaknak is végtelen igénye...stb.? ;)

2016.01.03. 18:20:05

@csepke: azaz kell a szexi is meg az elheto is ... csaj legyen a talpan ... ;)

2016.01.03. 18:30:27

@FemmeFatal: talpán !? milyen talpán és kinek ? te az ölembe igérted magad, talpalásról nem volt szó.

2016.01.03. 18:34:25

@Kulics: jo ertem en jobb ha mar rogton vizszintesben van az a no :)

csevely 2016.01.03. 19:01:27

@Kulics: @FemmeFatal:
Nagyon régen adták ezt a tanácsot nekem:
A hosszú, békés nővel való wgyüttélés titka:
1. ha tévedsz, azonnal ismerd el,
2. és ha igazad van, akkor azonnal fogd be a szád:))

csevely 2016.01.03. 19:11:19

@FemmeFatal:@csepke:@Kulics: @sirok0001:

Mivel holnaptól robot, kell egy vicc és búcsú:

Férj: Miért nézel főzőműsort?!! Úgysem fogsz jobban főzni. . . .
Feleség: Akkor te minek nézel pornót. . . . ?

Szép új évet. . . . .

2016.01.03. 19:11:28

@csevely: sosem tévedek.
FF néha szokott, de mindig beismeri és ezt becsülöm benne.

Amit te írsz az az önkasztráció. Ha ezt teszed akkor rövid úton kiszeret belőled a párod. Ha egy nő veszekedésekben akarja legyőzni a férfit ott már súlyos baj van eleve. Ha a férfi ennek aláfekszik az meg a halálos ítélete.

csepke 2016.01.03. 19:23:16

@Kulics: akkor te okosabb vagy mint ff? ;)

2016.01.03. 19:37:29

@csepke: nem igazat írtam, dezinformálok.
Senki sem szokott tévedni. Mindenki járja a maga igaz útját. amit ő lát és érez igaznak.
Nem láthatunk egymás életébe és emiatt minden veszekedés, féltékenység, haragvás az fájdalmat szül és a végső sötét kétségbeesésbe taszajtja a lelkeket. Növeli a bolygón a szenvedés mértékét és kietlen sivataggá változtatja a legüdébb ligeteket is. ELhal a madárdal és eljő a Sötétség Világa.

csepke 2016.01.03. 19:40:31

@Kulics: az jó! már azt hittem tévedtél! ;)
egyébként minél több igazad van, annál kevesebb barátod - vagy valami ilyesmi. olvastam ;) de lehet, hogy tévedett a szerző

2016.01.03. 19:49:01

@Kulics: most akkor mi van? en nem cifrazom igy, nekem mindig igazam van es kesz, slusszpassz, ehhez legalabb lehet igazodni ;)

csepke 2016.01.03. 19:52:09

@FemmeFatal: így van! és ha most kulics ennek aláfekszik, önkasztrálva, a békesség kedvéért... ;)

2016.01.03. 20:01:06

@csepke: hat sztem szivesen alamfekudne ... ;)

csepke 2016.01.03. 20:08:14

@FemmeFatal: na de önkasztrálva? már minek :)

2016.01.03. 20:10:28

@FemmeFatal: dzsízösz, már hol is tartunk !!! önkasztrációs aláfekvés, redisztributív ösztönszint, nyakszirtmasszázzsal egybekötött félelemmegőrzés.
Hívd fel a titkárnőmet és egyeztess vele időpontot.

2016.01.03. 20:27:28

@Kulics: miert? A titkarnodnek is faj a nyaka?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:28:27

@FemmeFatal:
Szerintem is valami ilyesmi, de azt latom, hogy megis mast varnak el az emberek kedvesseg alatt egy notol. Szerintem a bargyu, gondolattalan szende "mosoly" nem az, az odafigyeles igen, megis az elso az elvart, a masodikat sokan kvazi zaklataskent elik meg :(. Es persze az odafigyelesnek is ezer arca van :D, nem konnyu eltalalni, mi esne a masiknak jol es en is jol tudom csinalni
@csepke: en is cserelnek ;), pedig nem csak aktatologatok manapsag :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:31:59

@Kulics: hat akkor megintcsak ott vagyunk, hogy ki kire es mi miatt is tud szerelmesen "felnezni" :). Ha van eleg sok ido megismerni mas embert, akkor szamos szeretheto pontot lehet talalni, nem?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:33:32

@csevely:
Csak a kaland kedveert egyszer? Igerem, nem pusztul el tobb agysejted tole, mint egy gorbe ejszakatol:)

2016.01.03. 20:39:13

@Zsit (nyau és rémizé): szerintem mindenfajta listázás, tulajdonságok sorolása meg nagyokoskodás HELYETT ott van az a bizonyos szikra, hogy érzed a bizsergést érzed a vonzalmat első látásra. Én legalábbis ha első pillanatban nem érzem ezt, akkor lehet bármilyen okos meg akármilyen listának megfelelhet az nem lesz jó és nyögvenyelés lesz.
A szerelmet, párkacsoaltot nem lehet szételemezni, hiába is akarnánk, hogy majd ha felboncoljuk, akkor megtudjuk a nagytitkot.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 20:46:01

@Kulics: hja, a hiros kemia. Nun ja, ha az nincs, akkor ba*hatjuk, vagyis azt epphogy nem :)
Pedig ugy biztam benne, hogy most megfejtjuk a TITKOT! Hogy kiderul, hogy nincs is titok (merthogy tobb emberrel is kepesek lennenk egyuttelni, mint gondolnank-ezt olvastam valahol; de varjunk csak, ezt szamos rossz hazassag is bizonyit)!
Akkor nem veszek tobbet Romana regenyfuzetet (vagy Juliat, vagy CourtsMahlert) :D

hello73 2016.01.03. 21:04:42

@Zsit (nyau és rémizé): ne, azt ne vegyél, anyum holmija között tuti van még néhány példány, majd eljuttatom hozzád.

@Kulics: de mi van akkor, ha működött a kémia, aztán az ember mégis rábaszott?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 21:13:29

@hello73: lyaly!
Egyszerregen dolgoztam ujsagaruskent, minden betut elolvastam, amit arultam, akkor lett csomorom toluk

2016.01.03. 21:14:08

@hello73: a mostani felfogásom az, hogy örülni kell minden pillanatnak amikor boldogok vagyunk. És nem hinni azt elbizakodottan, hogy ettől kezdve minden így is marad.
Ha működik a kémia az a belépő szint. Utána még jön a sok sérüléseink összecsiszolása, probléma és konfliktus megoldások MEGMINDEN :-)

@Zsit (nyau és rémizé): mi az hogy több emberrel tudunk együttélni ? Egyszerre? Vagy azt mondod, hogy nincs egyetlen nagy Ő, amire várni kell ?
Szerintem sem csak egyetlen létezik.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.03. 21:18:54

@Kulics: utobbi, azaz tobb emberrel vagyunk kompatibilisek, mint hisszuk es tok folosleges a nagy Ot varni

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.01.03. 21:19:36

@csepke: teljesen, ezt csak zsíroskenyérrel bírom ki most.

hello73 2016.01.03. 21:29:41

@Zsit (nyau és rémizé): akkor most ne menjek le a pincébe a könyvekért.. pedig még házhoz is vinném:)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): irigykedem, szombaton a túrán, kiéhezve megtámadtuk a büfét, zsíroskenyérért, de pont előttünk fogyott el...

@Kulics: hát valahogy kell a kémia és a csiszolódás is, illetve, hogy jókor legyünk jó helyen:)

2016.01.03. 22:47:40

@hello73: miét nem ? hadd legyen történés.

sirok0001 2016.01.04. 08:34:51

na lemaradtam az érdekes olvasmányról...

csevely 2016.01.04. 09:22:04

@Zsit (nyau és rémizé):
" Csak a kaland kedveert egyszer? Igerem, nem pusztul el tobb agysejted tole, mint egy gorbe ejszakatol:) "

Tudod, beleolvastam, de talán rosszkor.
Valami olyasmi volt hogy ki kivel és mikor , miben és miért az USA-ban.
Lehet megint rosszul írom, de miért hülyitik az embereket ezekkel?
Miért kell felvázolni azt, hogy mindezt soha, de soha nem élheted át!?
Persze azt sem értem, miért vannak a lányregények, amikben ( elolvastam 4-et ) pl. a milliomos fiú meghívja a jachtjára a milliomos lányt, összejönnek, azután szétmennek, azután az egyik megmenti a másikat és heppi mindenki. Talán Romána volt.......

És a velevet ismétlés vágya nem jött elő.
Kapok néha linket ami oda visz, de nem .
Az agysejtjeim pusztulásáért eddig mindent megtettem, de talán már féltenem kell őket;)

Mindent megnézek 1X, mindent megkóstolok 1X, mindent meghallgatok 1X, mindent elolvasok 1X. Márhogy véleményt mondhassak a dologról.
És ha megragadott valami, akkor visszatérek .

Tavaly(előtt) kaptam egy olvasnivalót: Graeme Simsion írótól a Rosie Projekt címűt
És annyira jónak ítéltem, hogy most +vettem a folytatását, a Rosie Update címűt.

Valami vidám és +ható regény, de magávalragadott az , amiről szól.
Azaz mint a poszt, a férfi-nő kapcsolatról, több pszihológus véleményezésével, esettanulmányokon keresztül. Mármint Rosie eseteinek.....

Viszont gyorsan visszatérek a félretett könyvemhez: Yuval Noah Harari : Sapiens
Fényévekre van a velvettől, ez elgondolkodtat, rengeteg új információt ad szintén humoros, nem +szokott stílusban.

De ha küldesz érdekes hírekről linket, beáldotok 1-2 millió agysejtet......már csak a kaland kedvéért is :)))

2016.01.04. 10:11:45

@csevely: te ajánlottad "Az ember akit Ovénak hívnak" c. könyvet régebben ?

csevely 2016.01.04. 10:41:05

@Kulics:
Igen, én voltam az az elvetemült:)

Az a könyv nekem!!!! az egyik alapmű lett :)
Nemtom írtam-e, de szinte minden baromságot elkövettem, amit Ove:)
Bár nem akartam még öngyilkos lenni, de ahogy leírja, hogy milliméter pontosan kiméri a kampó helyét, ahova felakasztja magát, hááááááááát én is úgy tennék.

Na ezek sem rosszak, csak a Rosie-ban könnyeden írnak a férfi-nő kapcsolatról:
Pl: A nők azokat a pasikat akarják megszerezni, akiket a többi nő is .....

A Sapiens, az egy teljesen más aspektusból mutatja be a világot, mondhatnám, ahogy én látom.
Pl a "búza háziasításáról" :
Ki lakik a házban ? a búza ?
Előtte leírja azt a sok "törődést", ami kell hogy teremjen, sőt azt is, hogy a mai változatok ember nélkül nem élnének meg:) ( GMO, permetezés, műtrágya...stb.)

De a legjobb könyvem, amit 2 éve olvasok, az a Hankiss Elemér könyve, " Az emberi kaland" című.
Olvasok 3 oldalt, emésztem 1 hétig, továbbolvasom, szintén gondolkodom rajta...ad infinitum.

2016.01.04. 10:51:14

@csevely: jól van örülök, hogy hagyatkozhatok az ízlésedre. Én kizárólag ajánlásokra olvasok könyvet, a boltban kb lehetetlenség kitalálni mi lehet a jó.
De amikor befúrja a kampót, akkor majdnem letettem mert épp egy durva életperiódusban voltam és akkor ez a könyv nem tűnt viccesnek.
A Hankiss igen az is alapmű, de ő eljutott addig a határig ahová a materialista világnézetével juthat az ember és ott nekikoccant a falnak. Onnan további válaszokat már csak a spiritualitás adhat szerintem.

csevely 2016.01.04. 10:52:14

@csevely:
A Hankiss könyv alapgondolata ugyanis, hogy az embert idetették, nem erről a sárgolyóról származik, mert végülis nincs evolció, de van / hú de jól kijön a poszthoz / intelligens tervezettség.Merthogy Isten sincs !
És persze utánanéztem ennek is, +sokmásnak is........
De hidd el, többetérnek ezek nekem , mint a celebvilág .
Pl ma /hogy@Zsit (nyau és rémizé): jólérezzemagát, belenéztem a velvetbe/ :
velvet.hu/muffin/2016/01/04/igen_ez_a_ferfi_elelvezett_bringazas_kozben/

Valahol ez nem jön össze nálam a Kant-i filozófiával, az ember eredet kutatásokkal....stb.

csevely 2016.01.04. 11:01:23

@Kulics:
Tudd, én soha nem túrok könyveket, kapom őket.
A barátaim ismernek, csak azt adják, ami biztosan megfelel nekem.
Bár volt egy Rejtő periódusom, egy Leslie Laurence periódusom is :)
A fiatalon volt Moldova periódusomról manapság már szégyellek beszélni.........

Na de ha elolvastad Ove-t, akkor azt a részt, amikor a mercedeses +akarja előzni, de +ggátolja, és a másik ordít+köpköd, míg végül elengedi, de a sorompónál rádudál hogy menjen, na azt többször +csináltam.......
A családom nem örült annyira nekem akkor:))))

De most olvasva :))

2016.01.04. 11:08:32

@csevely: ööö moldova periódust szégyelled? szuggesztív jó író és egy valódi korrajzot tud mutatni a hatvanas hetvenes évekről. Vagy a szociográfiái olvasmányosak, letehetetlenek voltak abban az időben. Leslie Lawrence.. na ő tényleg vállalhatatlan lektűr :-P

csevely 2016.01.04. 11:15:43

@Kulics:
Hidd el, nagyon jó volt a 8888-as italbolt + a vadonatúj 75Ft.os felváltása, plusz a ferencvárosi koktél , ami 1 rész rum+1rész rum, de jól összerázva.....stb.
De a legutóbbi könyve lenullázott mindent.
Tavaly(előtt) jelent + a " Zsidómentes övezet" című "alkotása " .
Azt olvasd el , ha oda akarsz jutni, ahol én vagyok most vele :)
Amiben igazad van, hogy a börtönről, egészségügyről, kamionosokról ő írt korrajzot.
De ezzel a zsidózással eliminálta az összes pluszt, nálam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016.01.04. 11:19:56

@csevely: nem nem én már nem olvasok moldovát.
de most komolyan egy 80 éves ember ma már zavaros gondolataitól nullázod le őt ?
ne már.
a szent imre induló, az elbocsátott légió, a beszélő disznó, a mozdonyfüstje meg a textiliparos könyvei kiemelkedőek az akkori kínálatból.

amúgy moldova köztudottan zsidó származású, ezt sosem tagadta.

2016.01.04. 11:23:22

@csevely: A Ferencvárosi koktél receptje:
1 rész rum + 2 rész rum jól összekeverve....
H. Kovács után szabadon...

Terézágyú 2016.01.04. 12:20:29

"Most lehet azt mondani, hogy én megint ezen kesergek, de akkor jelezném, hogy egyáltalán nem kesergek, mert szegény férfiak veszítenek sokat, nagyon sokat, hogy kihagynak egy ilyen nőt, mint akár én is."

Én viszont kesergek azon, hogy kihagytalak... :((((((

csevely 2016.01.04. 13:08:48

@Kulics:
amúgy moldova köztudottan zsidó származású, ezt sosem tagadta.

Na eztetet nem tudtam róla akkor.
Ugyanúgy járt amúgy mint a Hofi, aki Hoffmannként lett .....
De akkor a 80-as években "hatalmas" tettként adták elő a "bátorságukat", hogy jól beolvasnak a rendszernek.
Ezért van az, hiába 80 éves.
Mert a multkor volt egy INDEX cikk:

index.hu/kulfold/2015/09/21/91_eves_naci_not_itelhetnek_el_nemetorszagban/

hogy a nő 1944 áprilisa és júliusa között a táborparancsnok rádiósaként dolgozott, így bűnrészesként ő is vádolható a tömeges gyilkosságokban.

Cirka ezért..lett nulla.

2016.01.04. 13:29:44

@csevely: mi köze a tábori rádiósnak a tömeggyilkossághoz meg moldovához ???
nem adták el hatalmas tettként, egyszerűen nekik megengedték hogy mérsékelt kritikákat fogalmazzanak meg, hogy a gőzt ezzel levezessék.
Nem kell túlgondolni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.04. 13:46:16

@Kulics:

A tábori szakácsnak még több köze van a tömeggyilkosságokhoz, hiszen lehetősége lett volna megmenteni a tábor folglyait azáltal, hogy megmérgezi a nácikat. Ehelyett táplálta őket, amivel bűnrészes lett a tömeggyilkosságokban, elgázosításokban stb. Életfogytiglant neki!

Ahogy bűnrészes volt az a 10 éves kidfiú is, aki látta a zsidó foglyokat szállító vonatot, hiszen egy vasdarabbal kisiklathatta a vonatot, ám nem tette. Börtönbe vele!

Vízentál és bandája kínjában nem ártatlan aggastyánokat citálnak bíróság elé, mert nehogy már bűnrészes legyen egy rádiós.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.04. 13:47:38

"nem ártatlan"

Helyesen:

ÁRTATLAN

csevely 2016.01.04. 13:50:07

@Kulics:
Ha akarod tudni, miért és hogyan jutottam erre a platformra, akkor priviben +beszélhetjük.
Itt annyit mondanék, hogy olvasd el az Oplatka András által Németh Miklós-ról írt könyvét, melynek az alcíme: rendszerváltás a kormányfő szemével.
A 85-90 oldalon kell olvasni.
Azért gondolom a Németh Miklós nem egy Csurka István, senki szemében sem.
Pedig valszeg ő mondta az igazat....

Ja és nem túlgondolom, a családom végigélte.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2016.01.04. 19:27:07

@hello73: pince nelkul is johetsz :)
@csevely: oooo, nem tudtam, hogy mar egyszer belemerultel a fertobe, bocsanat:( Konyvajanlo johet nekem is, mert a boltban mar nem tudok valasztani

hello73 2016.01.04. 21:01:55

@Zsit (nyau és rémizé): én a Moly-on szoktam nézelődni:)

2016.01.05. 08:57:36

@Terézágyú: akkor próbálkozz az írással, először használt újságpapíron, aztán ha ott megy, akkor vehetsz tiszta fehér papírt és ha már ott is megy - évek múlva - akkor próbálkozz a blogra írással :-)))))

Terézágyú 2016.01.05. 09:03:16

@Kulics:
a használt újságpapír se rossz, de én egy időben szétvágott (számlás) borítékokra írtam...
hiszen tudjátok, hogy én semmit nem dobok ki...

csevely 2016.01.05. 09:20:40

@Zsit (nyau és rémizé):
Nem csak egyszer ;)) alámerültem többször is:)))

A könyvajánlás egy különös dolog, mert ismerni kellene azt, akinek bármit is, jó szívvel.
Persze vannak abszolut dolgok, azokat bármikor, bárkinek.
De a számomra legjobb könyvet, ( Az Ove) na azt pl csak kevesen bírták eddig:)
Az annyira a férfiról szól.
Ugyinilyen volt a Jose Rodrigues Dos Santos könyve, " A végső titok" is, amit csak a nemigazán hívő keresztény vallásosaknak tudnék ajánlani a benne leírt "tények" miatt.
Jézusról szól.
Amúgy a Dos Santos összes műve nagy élmény.
Most a David Wolfe " superfood " könyvét javasolnám.
Szerintem nőknek írták. és nem szakácskönyv.
Érdekességként :
Leírja, hogy 1930-ig, a kender volt a világ legjobban hasznosított termesztett növénye.
De akkor jött egy USA törvény, és vége. Pedig szintén szuperkaja is!
Amúgy a kötél, a ruha, az olaja.......
A magját lehet enni, és lehet is venni a bioboltokban:)
Pirítva a legjobb:)))

Miközben írom, ez megy:
www.youtube.com/watch?v=PCRd34zpkDI
Nézd+ : 印象西湖 Impression of West Lake ...
Annyira a női princípiumról szól..ráadásul HD.

És olvasd el a könyvet ha tudod, az összes szuperkaja itt is beszerezhető.
Amiket fentebb könyveket írtam, azt szintén bárkinek javasolhatom.
De ha laírod, milyen téma érdekel igazán, :)

Terézágyú 2016.01.05. 11:45:30

@hello73:
igen, én is be akartam ide írni, hogy ráadásul "fogason függ, rozsda marja"...

LLi (törölt) 2016.01.05. 12:38:35

@Alibanya1: Ösztön nő??? :))) Az milyen??? :))))

2016.01.05. 13:40:40

@Liza Liza: Ő a Sharon Stone az elemi ösztönből. Nézd meg ! Sokat tanulhatsz tőle :-P

2017.06.24 2016.01.05. 14:54:37

Lányok!

Itt a megoldás Japánból
www.youtube.com/watch?v=z2hF194W9r8

a fiúknak biztosan bejön:)

sirok0001 2016.01.05. 15:58:02

@Vastagmargó: :))) Komolyan mondom arra keleten elég jól tolják...... :)))))

csevely 2016.01.05. 21:07:13

@sirok0001:
Megkérdezném a Japán lányokat, ott hova lettek a fiúk? :)
Vagy a fiúkat, hogy miért kell a lányoknak imitált szex?
Ott van baj, nem kicsi.......

2016.01.05. 22:19:16

@csevely: a japán társadalom tökéletesen aszexuális lett, a ffiak és nők nem keresik egymás társaságát...
a gyerekvállalás egy anyagi csőd és ez visszariasztja a nagy többséget.
negyven évesen szüzen mászkálnak az emberek.
ott kezd nemviccessé válni a szitu.
sztem nyugateurópa is már ezen az úton halad.

Terézágyú 2016.01.06. 07:14:30

@Kulics:
csak nyugateurópa?

én már nálunk is annyiszor hallom, hogy nincs elég pénzünk a gyerekvállaláshoz...

hát, én nem tudom menni pénz kell a gyerekvállaláshoz, de azt tudom, hogy ha ezen múlt volna a dolog, akkor az emberiség már kihalt volna. Mit az emberiség: én se lennék a világon, ha a pénzen múlna ez.

sirok0001 2016.01.06. 07:46:41

@Terézágyú: most adnak a 3. után elég sok pézt..., valahogy tényleg érdekes ez a gondolkodás

csevely 2016.01.06. 08:29:10

@Kulics:
Van valami perverz abban, hogy a gazdag országokban, a jólétben élő emberek nem akarnak gyereket nevelni.
A szegények országok pedig sokat.
Valamikor a 2010 körül volt, hogy olvastam egy német írót, Oswald Spenglert, aki megjósolta a nyugati civilizáció végét. Amit akkoriban tagadott az egész nyugati világ.
Utána szinte pariban megjelent Pokol Béla könyve:
bookline.hu/product/home.action?_v=Pokol_Bela_Europa_vegnapjai_A_demografiai_oszeroppanas_kovetkezmenyei&id=102572&type=22
Csodás képet fest a hazai helyzetről......
És akkor még a migrantik sem voltak jósolhatók:)

csevely 2016.01.06. 08:50:27

@Terézágyú:
Nekem van kettő fiam, és elmondhatom, ha a ma megkívánt szinten akarsz élni, a megkívánt szinten akarod a gyerekedet nevelni, iskoláztatni, akkor rohadtsok pénzbe kerül, ami már a luxus kategória.
Mert mit is kell adni a gyerekednek, hogy sikeres legyen? Mert azt azért elvárjuk.
Valami használható diploma, legalább egy felsőfokú nyelvvizsga , jogositvány, használható, azaz nem alapszintü számítógépes ismeret, ami akár kétévente új loptopot igényel, kétévente új "okostelefon" , sportolás, ami mindegymi, (úszás, síelés, lovaglás) de nemolcsó,és a ténylegesen egészséges étel. Az autó ? bicigli? moped ? Élni albérletben egy másik városban?
És ha jó apa akarsz lenni, akkor velük töltöd az estéket és nem a 3. állásodban.
És ha mindezt összeadod, akkor a mai magyar népesség felelősen gondolkodó része, ugye nem vállalja be , mert nem tudja mindezt biztosítani .
Persze ha lejjebb adnánk az igényeket:) De soha nem adjuk lejjebb!
És ha mindezzel kész leszel, akkor jön a befektetett tőke haszna, ami ma itt pl. egy orvosin végzettnél 150.000 Ft bruttó kezdő. Akkor minek legyen gyerek ?
De tényleg ?

2016.01.06. 09:10:57

@Terézágyú: a gazdag országokban az emberek nem a nyomort akarják újratermelni a gyerekeikben, hanem ugyanolyan vagy jobb szinten szeretnék hogy éljenek..
Ahol úgyis nyomor van ott leszarják még eggyel több vagy kevesebb éhezik, meg úgyis meghal egy csomó mire felnő és ezért kell sokat csinálni. Plusz ázsiában, afrikában nincs nyugdíj rendszer, ott a saját életben maradt gyerekeidnek kell eltartania az öreg szülőket. Millió oka van az ottani nagy népszaporulatnak.
A bolygónak meg csak jót tenne ha kihalna az emberiség.

2016.01.06. 09:12:48

@csevely: ha lejjebb adod az igényeidet, akkor a gyerekeid kiszorulnak a társadalom peremére és minimálbéres csirkebelezők lesznek a szalag mellett vagy közmunkások. Ki szeretné ezt látni ?

Terézágyú 2016.01.06. 09:43:55

@Kulics:
"a gazdag országokban az emberek nem a nyomort akarják újratermelni a gyerekeikben, hanem ugyanolyan vagy jobb szinten szeretnék hogy éljenek.. "

És csak a nyomor van mint lehetőség?
Akkor amikor anyám megszült, akkor a nyomorra szült? vagy ugyanolyan szintre szült? És ez sikerült neki?

Eh.

Én tisztességesebbnek tartom azt a szöveget, hogy "nekem nem kell gyerek, mert rühellem a hangjukat, meg a szaros pelenkát", mint azt, hogy "jaj de akarok gyereket, jaj de akarok - de majd csak akkor legyen, amikor elég pénzem lesz"... Bakker, mikor lesz "elég pénzed"??????

Na, ennyit erről.

Alibanya1 2016.01.06. 11:10:31

@csevely: @Terézágyú: @Kulics: szerintem a manapság a gyerekkérdés csak részben pénz kérdése, de mivel a többi annyira komples és bonyolult, hogy az emberek egyszerűen ezzel takaróznak. gyereket vállalni hatalmas munka és felelősség, nem feltétlenül akarja ezt mindenki bevállalni, mert úgy érzi nem kész rá, mert úgy érzi nem akar lemondani bizonyos dolgokról,mert úgy érzi, hogy ezt nem becsüli meg kellőképpen a környezete, mert szorongós, és nem tudja mi lesz öt év múlva, és így tovább, ha csak női szemszögből vizsgáljuk azt kell mondani, hogy jelenleg ennek vagy túl magas a presztízse, vagy túl alacsony, egy felelől az anyaság akkora szentség lett, hogy az már hihetetlen az maga a szent boldogság, ez szerintem szinte már ijesztő, mert mi van ha mégsem, ugye az élőben látott anyák nem feltétlen úszkálnak a boldogságban, szóval ki tudja, viszont az elvárások, melyet egyrészt az anyák maguk gerjesztettek abnormálisak, hogy csak egyet mondjak, ha nem hordod magadra kötözve egész nap kézi szövésű lenkendőbe népdalokat énekelve gyermekedet és közben nem eteted saját termesztésű krumplibogyóval, akkor nem is lehetsz normális anya, másfelől meg semmi vagy, otthon mereszted a feneked és nem keresel semmi pénzt és csak plüss macikkal játszadozol, olyan fene jó neked. szóval nem egyszerű ez, a pénz csak egy elem, de legkönnyebb kimondani

2016.01.06. 11:39:19

@Terézágyú: szélsőséget írsz. az "utálom a pelenkát" az kb 2 évig tart csak.. a maradék huszon harminc évben ennél súlyosabb problémákat kell megoldani a gyerekkel kapcsolatban. mondjuk lakást venni nekik, meg milliókat fizetni a taníttatásukra.

és igenis, felelősségteljes magatartás ha nézed az anyagi helyzetedet is amikor gyereket vállalsz.. mert ugye nagyobb ingatlan - plusz szobák - plusz kocsi kell a hurcolásukhoz... stb stb. Ha normál a mai világ lehetőségeit kihasználó értelmiségi életmódot akarsz, hogy télen síelés, nyáron nyaralás, gyerek sportoljon szinház mozi programok, akkor egy gyerek évente cca 1 millió plusz költség. Ezt aki nem tudja megtermelni az kínlódik.

2016.01.06. 11:41:37

@Alibanya1: jól mondod, sok rétege van a dolognak.. plusz nem említetted, hogy a nők nincsenek biztonságban a párkapcsolat tekintetében, bármikor szétesik egy házasság és a gazdasági közösség is...

Terézágyú 2016.01.06. 11:50:00

@Kulics:
jó, de akkor miért a japánokat és a nyugateurópaiakat emlegetted, ha egyszer a magyarok is így gondolják - sőt konkrétan te is??

csevely 2016.01.06. 12:19:22

@Alibanya1:
"ha nem hordod magadra kötözve egész nap kézi szövésű lenkendőbe népdalokat énekelve gyermekedet és közben nem eteted saját termesztésű krumplibogyóval, akkor nem is lehetsz normális anya, "
Ájulok........Ali .......agyameldobom.....qrvajó:)))

A problémát lehetne ragozni sokáig, de amit mondtak nekem annó:
Kis gyerek, kis probléma, nagy gyerek nagy probléma!

És amit én sem hittem, hogy a "hivatalban" , " Bankban" , orvosi rendelőben rászoltak az anyukára, hogy vagy nevelje meg a síró gyereket, vagy vigye el innen.....
Akkor tényleg segít-e a "társadalom" a gyerekvállalásban?

És az mind igaz, mit írtál, de az alapvető kérdés mégiscsak az, hogy van-e rá keret?

A felfogásbeli különbség pl:
Egy rádióriportban mondták,. arra a kérdésre, hogy tényleg jobb volt-e régen:
Igen, mert a 80-as években mindenkinek valódi bőr cipője, bőr táskája, pénztárcája volt és nem ilyen kínai gagyi műanyag, amit cirka annyiért adnak, mint akkor . Mármint fizetés %-ban. Megnézve a csecsemő zokni annyiba kerül mint a felnőtt, cipő, ruha dettó. Pedig sokkal kevesebb anyag....és villámgyorsan kinövi.
Erre az indokomra megkapom, hogy egy madzagtanga is annyiba kerül, sőt, mint egy franciabugyi:))))

A másik, amiről nem írtál, hogy a nagyszülői segítséget eliminálták, mert ugye a nőknek mármeg 65 éves korig kell dolgozni, így nem lesz unokázás, segíteni anyukát...

De tényleg nagyon összetett kérdés.

Ja kérdés: Te magadra kötözve hordod ?:)))

2016.01.06. 12:27:42

@csevely: én magara kötve hordtam (és táncoltam is vele úgy), számos okból kifolylag kedőben és nem baakocsiban (hozzáteszem, számos előnye és hátránya van ennek is, pl baromi nehéz ...) és népdalokat is énekelek neki, mi több. a mai napig így altatom, de a bio cuccokat pl szkippeltem ... ja és a csík tanga azé annyi, amennyi, mert ugyan maga a textil nem drága, de nem mindegy, hol megy az a csík kérem, ugye? Naugye :)

Alibanya1 2016.01.06. 12:35:27

@csevely: én már néha a hátam közepén hordom szegény kamaszságában megfáradt lányomat, amúgy meg hordtam néha magamon is meg nem is, szóval igyekeztem ám.

csevely 2016.01.06. 12:36:02

@FemmeFatal:
"hol megy az a csík kérem, ugye? Naugye :) "
Már túl vagyok bugyiügyi képzésen:)
Aztat is figyelni kell, hol lehet csipke, hol varrás, ha egyáltalán lehet........

csevely 2016.01.06. 12:40:39

@Alibanya1:
" hordtam néha magamon is"
Az volt a vidám világ, mikor 2-6 éves kor között mindkét fiam cipeltette magát.
De úgy hegymenetben is.
"ölébe", " nyakába " volt az utasítás.
És persze feleség csak vigyorgott, mondván, "kinézik belőled hogy bírod" , uhogy csináld:)

2016.01.06. 12:52:19

@csevely: mondom en h nagy szagertelem meg hozzaertes tapasztalat es kreativitas kell egy csiktangahoz ... ez sokba kerul am;)

csevely 2016.01.06. 13:27:23

@FemmeFatal:

Igazad van , a tudást megkell fizetni.
És az én szakértelmem csak bugyi szinten volt féléves képzés.
Tavaly a melltartók világát próbáltam memorizálni.
Már az, hogy van 5 típus, mint alap, de utána a méretezés.......
Ott tartok, hogy felismerem a sima, a push up, a balconette, a super push up, a push up balconette stílust.
De hogy utána sport? vagy merevitős? vagy szivacsos? naja a bugyi egyszerűbb volt:)))

És hogy a 80C az azonos a 95C-vel, illetve a 4C-vel országfüggően./ német, francia, olasz/

Na ezért mondom én, a férfiak egyszerűek...mert tehetik.

csevely 2016.01.06. 13:46:59

@FemmeFatal:

Ezt hallgasd :
www.youtube.com/watch?v=hRc9rNDZOCE

Dolog van, majd jövök ahogy tudok;)

2016.01.06. 18:43:11

@csevely: hat most megleptel h ennyire kepzett vagy melltarto ugyben en csak a pushup es sport tipust ismerem (es hordom) sztem ezzel nem vok egyedul ... esetleg kerjunk egy nagy cicifix postot is majd alitol amit te szagerthetnel. Hm?

csevely 2016.01.07. 07:28:43

@FemmeFatal:
Kérdésedre a válasz, természetesen, de csak a NPP után.
Amúgymeg a tudás ténye kevésbé érdekes mint a hozzávezető út:)
Mit szenvedtem fiatalon a cicifix különféle rögzítésmódjával szembesülve:)))
illetve nem találva:)

Terézágyú 2016.01.07. 07:37:32

@FemmeFatal:
"en csak a pushup es sport tipust ismerem (es hordom)"

Te is? :)

2016.01.07. 09:05:33

@csevely: hehe ... cselesek azok a kapcsok ja ... sose felejtem egyszer a tancparketten az elol csattos szetnyilt - soha tobbet olyan - a pasi epp fordult s mire visszafordult h megfogja a kezemet, en mar sehol nem voltam ... :))

Terézágyú 2016.01.07. 09:10:02

@FemmeFatal:
aha :)

nincs videód a dologról? :)

2016.01.07. 09:20:29

@Terézágyú: de van, csak fizetős csatornán :-P küldd a bankkártyaszámodat.

Terézágyú 2016.01.07. 09:35:31

@Kulics:
neked? és Fifi tud erről, hogy nálad pénzért lehet megnézni az öltözködési bakiról szóló videóját? :)))

2016.01.07. 09:41:00

@Terézágyú: nem tud róla, úgyhogy pssssssssszztttttttttttt !!!

Terézágyú 2016.01.07. 09:42:00

@Kulics:
Akkor most lehet megzsarolni téged :) Ha nem nézhetem meg ingyen, akkor elárulom neki... és akkor neked véged :)

2016.01.07. 09:43:52

@Terézágyú: nekem már amúgy is végem, hogy kereszteztem a Végzet útját :-)

Terézágyú 2016.01.07. 09:46:21

@Kulics:
télleg? ezt tetted?.... sajnálom...
ez a végzetúttya olyan mint a fekete macska???

csevely 2016.01.07. 10:03:43

@FemmeFatal:
"cselesek azok a kapcsok ja"
A legnagyobb égésem akkor volt, mikor már elöl-hátul végigmatattam,sehol semmi, és kiderült hogy nincs is, ......gumis volt:)

2016.01.07. 10:09:27

@csevely: ez miért égés ?
szerintem nőt úgy kell levetkőztetni, mint a LostHighway-ban Patricia Arquette-et, hogy pisztolyt nyomnak a fejéhez és ő maga levetkőzik. Tiszta munka.

csevely 2016.01.07. 10:11:02

@Kulics:
De hol marad a romantika ?

2016.01.07. 10:15:54

@Terézágyú: nem, olyan mint a macskaköves út ... rázós ;)

2016.01.07. 10:16:51

@csevely: pedig nekem tetszik ez a pisztolyos megoldás ;)

2016.01.07. 10:17:52

@Terézágyú: öltözködési baki?? max vetkőzési ;)

Terézágyú 2016.01.07. 10:18:22

@FemmeFatal:
"nem, olyan mint a macskaköves út ... rázós ;) "

Csak ha járművel mész rajta :)
Ha gyalog, andalogva, akkor kellemes is lehet... "járom az utam..."

2016.01.07. 10:18:44

@csevely: a romantika nem szexi, hogy kapcsolódjak a poszthoz.
Szted az ? Te romantikus lányregényes szerenádos csajszika vagy ?

Terézágyú 2016.01.07. 10:19:28

@FemmeFatal:

Hát, te éppen akkor nem akartál vetkőzni, ugyebár... :)

Láttad a ricsárdgíres táncolósfilmet? :)

2016.01.07. 10:19:50

@csevely: jajj bocs összekevertem.. azt hittem FF-nek válaszolok.

2016.01.07. 10:23:33

@Kulics: nem, nem vok lányregényes, épp azt mondom, h sztem a pisztolyos megoldás a nyerő

Terézágyú 2016.01.07. 10:26:09

@FemmeFatal:
Táncolnak :)

www.imdb.com/title/tt0358135/

Egy japán film remake-je egyébként.

Csak onnan jutott eszembe, hogy abban is bemutatnak bakikat, amik a verseny közben adódnak... :)

csevely 2016.01.07. 10:34:24

@FemmeFatal:
soha sem vinnék fegyvert az ágyba.
de az olyan home made megoldások, hogy bugyit foggal letép...:)

2016.01.07. 10:46:20

@Terézágyú: a filmet nem láttam, de élőben egyik barátom (férfi) belelépett és beleragadt a lálba tánc közben a parkett szélére tett egyik virágágyásba verseny közben, és ott sziszegte a partnernőnek, hogy nyugi, helyben figurázunk, mert beleragadt a lábam a virágföldbeeee ... eltartott míg kidenszelte onnan magukat :)

2016.01.07. 10:46:25

@FemmeFatal: egyhúron pendülünk :-)
süti beállítások módosítása