Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Meddig?

2016. január 10. - Alibanya1

12507114_10153746432076011_7076667277907470545_n.jpg

Legyél olyan, mint egy postabélyeg! Addig tapadj rá valamire, míg célba nem érsz!

Josh Billings

És ez biztos?

Alibanya

Porszívóztam. Egy nő mindig csináljon valamit - ez az én mottóm - így lesz hasznos... Az agyam persze dolgozott ezerrel, mert nagy meglepetésre ez a tevékenység nem kötötte le minden erőforrásomat. Azt meg már tudjuk, hogy a legjobb gondolatok, házimunka közben születnek. Szegény Agatha Christie is kénytelen volt mosogatni, hogy néhány krimi eszébe jusson, hiába, így vagyunk programozva. Egy ideje azon gondolkodtam, hogy meddig? Meddig kell egy cél érdekében az embernek megfeszülnie? Lehet akár feladni is? Vagy, az már a gyengeség jele, és akkor máris lúzer az ember, vagy mi? Lekvár vagy, rinyabéka, nem teszel semmi erőfeszítést, várod az ölbehullás, az ablakon bedobálást és így tovább. De, másfelől mégis meddig kell erőt feszíteni? A vasemberség is lehet unalmas, már egy darab gránitnak érzem magam időnként, gyakran.

Nézzük csak, elhatározol lassan, vagy gyorsan valamit, most nem ilyesmire gondolok, hogy szeretnék egy könyvet, vagy ruhát megvenni, vagy moziba menni, ezek banális dolgok, ezeket akarja az ember, aztán vagy megvalósul, vagy nem. A nagy tervekkel kapcsolatos a tipródás, elhatározod, hogy változtatsz az életeden, hogy másként éled, de valahogy nem sikerül, meddig kell erőltetni, kitartani? Kitűzöl egy célt, amit szeretnél megvalósítani, de sehogy sem akar összeállni a dolog. Akkor hányszor kell nekifutni? Tényleg mindaddig, míg nem sikerül? És ha soha? Meddig kell akarni? Míg tényleg bele nem pusztul az ember? Lehet, hogy túlzó volt a cél, megvalósíthatatlan? Nem jól lettek felmérve a lehetőségek, a körülmények, akkor ér feladni, vagy újratervezni? De lehet éppen akkor téved az ember, és csak a könnyebb utat keresi? Na? Egyáltalán milyen célokat kell kitűzni? Könnyen megvalósítható, vagy szárnyaló? És mondjuk a szárnyalókat lehet inkább feladni, hiszen úgyis szárnyaló volt, a magamfajtának elérhetetlen? Gondolom mindenki tudott követni. 

12049268_10153555180471011_7160676832910268588_n.jpg

Megkapni valakit, ez is lehet egy cél, vagy új munkahely, vagy lefogyás, most csak úgy random gondolkodom, inkább az úgynevezett kitartás a tépelődés tárgya. Meddig, meddig kell ezért minden erőt bevetve harcolni, és mikor kell, lehet feladni. Lehet, hogy éppen akkor adom fel, amikor már a majdnem célt értem? Karnyújtásnyira vagyok, csak a fáradságtól már nem is látom a dolgokat? Vagy már tök mindegy, ha ebbe az állapotba kerültem már az elért célnak se tudnék örülni? Milyen támpont van, mire lehet támaszkodni? Miből lehet, tudni, hogy ezt most már nyugodtan feladhatom, felesleges a kitartás, ez egy halott terv, egy elérhetetlen? Illetve, ez az amiért a végtelenségig harcolnom kell, mert a végén elérem a célom. Van nehezebb döntés a feladásnál? Kiöntsem vagy se, az eddigi töméntelen energiát, amit a feladatba ömlesztettem? Illetve feleslegesen rakjak még bele, nem eleget pazaroltam már eddig is? Lehet a küszöbön állok? Lehet mégsem volt felesleges? Miért ilyen rohadt bonyolult minden? Néha már annyira fáj ez a folytonos döntési helyzet, hogy reggelente a bugyit is nehezemre esik kiválasztani. Kezdtem érteni a Zuckerberget, az összes szürke pólójával. Viszont sikerült megdöntenem az egy posztban elhelyezhető kérdések számát, ez a cél mindenképpen megvalósult.

Mentem hazafelé a buszon, két nő beszélgetett a Juliról, aki egy magányos picsa, nincs senkije, és néha ideges, mert hogy baszatlan, mi mástól is lehet ideges egy nő, Juli egyben a főnökük is úgyhogy a téma különösen élvezetes. Azt mondta erre az egyik, bizony, még gyereke sincs, mert egy parazita is a szemétje.. Hát itt tartunk, ki vert a verejték, egyetlen bizonyítéka van már a hasznosságnak - a gyermek.. Úgy tűnik, vannak kérdések, amelyeket mások szeretnének megválaszolni helyettünk Én ezt se szeretném, akkor már inkább tipródnék. De meddig? és itt akkor lehet újraolvasni az egészet...

A világon csupán két tragédia van. Az egyik az, ha valaki nem tudja megszerezni azt, amit akar, a másik az, ha megszerzi.

Oscar Wilde

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr778258264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.01.18. 14:55:41

@Kulics: hozzánk ma jött állás felvételizni egy nagyon csinos szőke csaj. Már megindult a nők között a pletyka, hogy biztos NEM fogják felvenni, mert csinosabb, mint az őt felvételiztető főnöknő. Szerintem a nők egymás elleni féltékenysége olyan energia, hogy ha árammá lehetne alakítani, akkor bezárhatnák az atomerőműveket szerte a világon :-)

csevely 2016.01.18. 15:12:08

@FemmeFatal:
A Santana régi kedvenc.
Vettem régen egy bakelitot tőlük, amin a Black Magic Women is rajta van.
Egyetlenegyszer sem hallgattam meg, merthogy kvadrofón és valami shibata v.hasonló nevü tűvel felszerelt lemezjátszóval kellene lejátszani, a sima Lenco az ledarálja a két hátsó csatorna jeleit.
És folyamatosan keresem a lemezjátszót+ a hozzávaló valódi 4 erősítőt, hangszórót.
Akkormég nem ezt a pótlékot nyomták. A dolbi akárhányat.
Nemtudom megfogom-e hallgatni valaha is, vagy mint a skót viccben, ezt hagyom az örökösökre:))))
Tényleg, megint feltámad a bakelit, a kazetta, az elektroncsöves erősítő....
A kvadrofón bakelitet amúgy 1974-ben adták ki.
Zene+gyógyulás és FF cukorka, és valamikor +int írogatok...

2016.01.18. 15:14:26

@Kulics: volt egy nehéz vizsgam egyszer, szigorlat, bizottság, mifene, az egyik tanár így zárta a feleletemet, "hát nem sok jóval kecsegtetem FF", és kiküldtek míg megszavazták a jegyemet, majdnem megbuktam, hetekkel később megtudtam, mert elárulta egy másik tanár, aki a bizottságban volt szintén, hogy azért kaptam kettest, annak ellenére, hogy majd mindent tudtam, mert "a tanárnő nem szereti az ilyenfajta kedves mosolygós csinos lányokat", mint amilyen én is voltam ...
A másik, mikor esküvői ruhákat próbálgattam, több szalonban is mondták, hogy dejó, h egyedül jöttem, s mikor megkérdeztem, hogy mégis miért, rendre azt a választ kaptam, hogy azért, mert a barátnők a rondább, előnytelenebb ruhákra beszélik rá a csajokat ... irigység, asszony a neved?

csevely 2016.01.18. 15:16:23

@FemmeFatal:
Ez még neked és csak neked :
www.youtube.com/watch?v=HDLLXUaqZxg
Tudszol-e így táncolni ?
Erre a zenére ?
És ez már súrolja a kleine témát...:)

2016.01.18. 15:22:20

@FemmeFatal: talán ezért kért meg a barátnőm, hogy én menjek az esküvői ruha próbájára közönségnek ? :-)

2016.01.18. 15:28:11

@csevely: így nem, sajna a hastánc sosem tartozott a kedvenceim közé, bár ez a teremtés kétségtelenül csodásan műveli.
Viszont így tudok, ti. nálam mostanság a kizomba az új szerelem, no és az alkatom is inkább erre a csontosabb formára hajaz:
www.youtube.com/watch?v=dm_TzKprOls

Terézágyú 2016.01.18. 15:28:53

@FemmeFatal:
"a tanárnő nem szereti az ilyenfajta kedves mosolygós csinos lányokat"

és tényleg ilyen vaaaaaagy :)

csevely 2016.01.18. 15:42:36

@FemmeFatal:
És van férfi, ak ezt végigtáncolja veled ???????????????Csak úgy blazírtan ?
Húúúúúúúúúúúúúú a hastáncosnak nem ring úgy a csípője mint ennek a nőnek.
Kizomba, nem kizomba ....... egyrészt irigyellek a hajlékonyságért, másrészt a irígylem a férfit, aki kínomot jár veled, harmadrészt lehet-e fokozni a FemmeFatalt ?
Femme FatalFatalFatal,,,,,vagy valami hasonló?

És FF, "hódolatom" + "kézcsók" + minden ....Holnap, ha addig élek..
Vagy mint az hivatkozott mondta miníg :
.........mindmeghalunk:)))

2016.01.18. 15:57:20

@csevely: hát pedig de, így megy ez kérem, na, ha pesten jársz, szóljál, elviszlek egy ilyen buliba, csak úgy, nézelődni, de nehogy szívinfarktust kapjál ott nekem, mert mindmeghalsz s akkor micsinálok veled?

csevely 2016.01.18. 17:16:30

@FemmeFatal:
Na ha addig élek is , elmegyek és elviszel és nem halunkmeg, és megnézem hogyan táncolsz. Sajnos nem velem, én ehez (is) béna vagyok :)
Mondhattam volna, szavadon foglak, de egyszerűen.
Ezt már tényleg nem itt.
Csepke, kulics...terézágyú......és még sokan mások:)

"térdenállva kezedre csókot lihelve..vadromatika ...kizomba+ minden... szép éjjelt"

Jaja , szívinfarktust azt nem tudok kapni.....arra immúnis lettem.

csepke 2016.01.18. 22:09:09

@Kulics: nnna látom ebből már nem jövök ki jól. nem, egyszerűen nem jó olvasni. nyálas. vagy szerinted jó? de tudom, hogy ff olyan szerepet játszik hogy pillanatnyilag nézőkre meg rajongókra van csak szüksége.

2016.01.18. 22:17:25

@csepke: na de hat ez a fenykorom, te mondtad, aztan majd persze johet "a napernyos no a molonal" ... ;)

csepke 2016.01.18. 22:23:21

@FemmeFatal: persze, de akkor szedd össze magadhoz ezeket az árva kutyákat ;)

csepke 2016.01.18. 22:24:08

@csepke: ne csóválják nyilvánosan a farkukat ;)

2016.01.18. 22:50:12

@csepke: kutya menhely; folyosó végén jobbra a második ajtó :-)
amúgy a farok csóválás barátságot jelent... asszem :-))))

csevely 2016.01.18. 23:18:07

@FemmeFatal:

Relax mi ?
Olala....vagymi?
FF cukorka?

Nade van itten pár néznivaló:
www.youtube.com/watch?v=1gZGyOab_kY
Ez marhajó, bár nem farokcsóválás:)

Nade ezt pedig kívánom, hogy éld meg :
www.youtube.com/watch?v=QDb8cCMfrAg

Eltűntem az internet rengetegéban...ja.
És ezt is találtam, nekem ugyanis a salsa .
www.youtube.com/watch?v=F5zCGgZMaWQ
És ilyentet tudsz-e?

De így éjjel, már lehet igazi farokcsóválás is, és persze rózsaszín álomban :)))))
Küldöm szeretettel:
www.youtube.com/watch?v=52g5E4gaRyI
És persze ezt is.
www.youtube.com/watch?v=OqdRpoobGC4

És relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nyugi van .

Terézágyú 2016.01.19. 07:22:32

@csepke:
"ne csóválják nyilvánosan a farkukat ;) "

Akár hozzátehetted volna: farokcsóváló és nyálcsorgató kutyák :)

Terézágyú 2016.01.19. 07:42:03

@FemmeFatal:
azt igen, de ez csak a szöveg jelzője volt. konkrétan a kutyás hasonlatot nem bővítette ki a nyálcsorgatással....

Megjegyzem én éppen nem a kutyás, hanem a macskás metódust nyomtam, lásd: "doromb"...

De olyan jóóóóóó, hogy te mindenre figyelsz, drága fifiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii szörcs.... :))))))))))))))))))))))

2016.01.19. 07:53:52

@Terézágyú: akarhogyan is de mostantol kevesebb nyal tobb poen ha lehet szal kapjatok ossze magatokat sracok es ne ide csopogjetek mert nem gyozzuk torolgetni a monitort ;)

Terézágyú 2016.01.19. 07:59:06

@FemmeFatal:
drága Fifi, én eddig is poénból nyálaztam... :) szerintem te sejtetted is, csak szegény csepke, aki mostanában nem szeret engem, az veszi ennyire a szívére...

Persze, hogy más nyálazók komolyan vagy viccből nyálaznak-e azt nem tudhatom... (de sejtem, hogy az előbbi)

sirok0001 2016.01.19. 09:42:35

@FemmeFatal: ugye nem rám célzol, nem állt szándékomban semmilyen formában sem nyálazni, sőt utálok nyálazni, csak az illetékbélyeget szoktam rányálazni a kérelemre..., amiket írtam komolyan írtam minden udvarlási szándék nélkül, az hogy nem tetszett valaki(k)nek, ez van...viszont ha ez neked probléma és másnak is, akkor visszaszívom és azt mondanám, hogy ezeket a dolgokat bizony nagyon könnyen el lehet kerülni.

Terézágyú 2016.01.19. 09:44:07

@sirok0001:
nem rád célzott, de ha magadra vetted.... :))))

sirok0001 2016.01.19. 09:48:04

@Terézágyú: csak biztosra akartam menni. tudod sosem lehet biztos az ember semmiben, de az utolsó mondatom második felét továbbra is tartom. te vicceskedő :)

Terézágyú 2016.01.19. 10:36:27

@sirok0001:
Én is Biztosra akartam menni, de lekéstem a vonatot...

csevely 2016.01.19. 11:26:01

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): @Terézágyú:@FemmeFatal:
"@sirok0001: ugye nem rám célzol, "
Kedves férfi blogtársak.
Bárki bármit mond, ez az egész zavar az erőben miattam van.

És most én nyilvánosam megtépem köntösöm, hamut szórok a fejemre és megkövetlek titeket, ártatlanul meggyanúsítottakat.
Bár azért egy kis hamuhintés, köntöstépkedés ugye nektek is kijárna.
Mert ez azért a ti hozzájárulásotok a két blogtárs felháborodásához :
@csepke: ne csóválják nyilvánosan a farkukat ;)

Nekem egyedül nincs , nem lehet ekkora hatásom az erőre:)

Már megint túltoltuk az életérzést FF kolleginával....ami tény.
És visszaesőként tettük.
De a világ zajától távol, egy régebbi posztban tettük. És azt hittük, hogy : RELAX
Hát nem volt az.

Amúgy már kedves FF, úton van a monitortörlő, ne legyen zavaros a kép, ne legyen gond a sokak által elkövetett nyálcsorgatással:)

csevely 2016.01.19. 11:52:38

@FemmeFatal:
Kérted a több poént.
Én kűttem egyet még éjjel:
www.youtube.com/watch?v=QDb8cCMfrAg
és kívántam valami olyasmit, hogy ilyen legyél 80 évesen.

De hogy valami mindenkit érdeklő dolgot is nyomassak, voltam kormányablakban.
Nagy élmény.
Előbb utóbb mindenkinek lejár valamije, így odakerül:)
Én a sorszámhúzós verziót választottam, imádom a kihívásokat:)
Nekem a személyim jár le 20 nap múlva, így azt akartam egy újat.
És amit a kormány nyomat, hogy csak 2 perc!!!!!!!
A sorszámhúzás után a hölgy közölte, hogy cirka 1 óra , mert vannak előttem 2-en !!!!
És ugye ....megértés, tolerancia..stb.
Erre jött az inger, hogy addig én olvasgatnám a "mindenki, aki számít" által aláírt alaptörvényt.
Mármint az eredetit, amit mindenhol , asztalon. Erre még nem kell kavinton nekem.
Azt az arcot, amit a hölgy vágott erre ;)
Pedig szelfit akartam, ahogy olvasom....

sirok0001 2016.01.19. 12:28:35

@csevely: speciel nem gondoltam senkire csak magamat próbáltam védeni a jövőbeni vélhető dolgoktól :) de igen mostmár eszembe jutott , te vagy az, az a bocsánatkérés nem elég... vedd már fel és küldd el léccci a videót :))) kiteszem youizére

sirok0001 2016.01.19. 12:31:13

@csevely: jaja, igen az életérzés...egy nem nevezem melyik közműnél voltam ügyemet intézni 4en voltak előttem 1 h-t vártam...szóval megértem....el is határoztam, ha megyek legközelebb, akkor viszek valami újságot, mert sajnos nem élek az okostelefon adta lehetőségekkel...közben meg ki sem mer menni az ember

csevely 2016.01.19. 12:38:30

@FemmeFatal:
"tobb poen ha lehet szal kapjatok ossze magatokat sracok"

Kicsit sokat ittam egy baráti összejövetelen, ezért hazaindulva a kocsiba is alig bírtam beszállni. Valószínűleg elbóbiskolhattam, mert a következő pillanatban arra eszméltem, hogy egy mentős hajol fölém az autóm romjai közt.
- Kicsit sokat ivott, nemde? - kérdezte tőlem.
- Hát, ezt nehezen tagadhatnám! - hebegtem.
- Szerencsére nem halt meg senki a balesetben! - mondta szemrehányóan. - De ez egy örök életre szóló lecke arról, hogy legközelebb ilyen esetben inkább hívjon taxit, minthogy a feleségét engedje a volán mögé!;)))))

Kapkodok anyu, kapkodok:)))

csevely 2016.01.19. 12:46:04

@sirok0001:
Tudod, nem az a gond, hogy az ember bármit hall, nem hiszi.
Az sem, hogy 34 kormányablak mellett is két emberrel előttem 1 órát vártam.

Nem, nem .

A vérciki az, hogy nem tudták elémadni a zorbán által kitalalált, alkotmányt helyettesítő könyvet, amire pedig törvény kötelezi őket. Azóta szoktam hangosan röhögni, mikor valaki,-zömében közreműködő fideszesek- arra hivatkoznak , hogy alkotmánysértő.
Pedig az már nincsen, csak alaptörvény.......lenne, ha lenne.
Így kénytelen voltam nézelődéssel elütni azidőt;)

csevely 2016.01.19. 12:59:28

@sirok0001:
"sirok0001 2016.01.19. 12:28:35

@csevely: speciel nem gondoltam senkire csak magamat próbáltam védeni a jövőbeni vélhető dolgoktól :) "

Látod, pedig inkább beállnál a köntöstépő, hamuszóró csapatba.....jó csapat, hidd el.
Egy igazi férfi sose mentegetőzik:) ráadásul..
Te írtad : tedd, vagy ne tedd . Mondanám , tedd !!!!!!!!
Mit ér az élet tettek nélkül????????
Amit kérsz, amúgy, azt már valaki +tette:

www.youtube.com/watch?v=RmZiOJWVISk

Ez egy sima verzió:
www.youtube.com/watch?v=pFTgvMPt10Q

Amúgy , bár nem linkeltem, de ezt javasoltam a tetrahidrónak is .
Az egyik legigazabb vers amúgy.

2016.01.19. 14:27:31

@csevely: nem kell nyilvánosan köntöst tépni csak légy olyan vicces, mint csepke volt. A legviccesebb az önirónia. 100 díjbeszedőből 95 ezt ajánlja.

2016.01.19. 14:28:26

@csevely: én bírom a nyálas dolgokat, úgy mint monitor és társai, miattam ne aggódjatok, s sztem azok tépkedjenek itt köntöst, akik ennyire komolyan veszik magukat, ezt a blogot, az életet, hogy rajtunk kiakadnak ... há mé nem szállnak be ők is?! Én a humort szeretem, mindent, ami kerek, és semmit, ami szögletes.
A nyolcvanas salsás videót már régen is láttam, köszi, és igen, sztem én is ilyen nyanyóka leszek :)

2016.01.19. 14:29:22

@Kulics: de hát épp csevely a legfejlettebb öniróniában itt, tee

csevely 2016.01.19. 14:39:59

@Kulics:
A viccességről :

csepke 2016.01.18. 22:23:21
@FemmeFatal: persze, de akkor szedd össze magadhoz ezeket az árva kutyákat ;)
csepke 2016.01.18. 22:24:08
@csepke: ne csóválják nyilvánosan a farkukat ;)
csepke 2016.01.18. 22:09:09
@Kulics: nnna látom ebből már nem jövök ki jól. nem, egyszerűen nem jó olvasni. nyálas. vagy szerinted jó? de tudom, hogy ff olyan szerepet játszik hogy pillanatnyilag nézőkre meg rajongókra van csak szüksége.

Én úgy gondolom, hogy voltam annyira vicces, mint ezek a megnyilatkozások.
Ja és a bemásoltban hol van önirónia?
Vagy úgy egyáltalán hol és kinél van, volt, lesz ?

És ha nem tudtad volna, én mindíg az utolsó díjbeszedő szoktam lenni.

csevely 2016.01.19. 14:42:25

@Terézágyú:
És ezt komolyan így délután benyomod ?
Ejnye-bejnye....
Meg írgum-burgum.

Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)

2016.01.19. 14:51:17

@Terézágyú: húú ez tökjó, festek ilyen mintákat FF-re és akkor ő is csinálhat ilyen bemutatót.. baromi jó mozgása van ám neki is !

@csevely: jól van, csak semmi komolyanvétel meg berágódás, csak lazán mint a jól olajozott axiálcsapágy.

2016.01.19. 14:55:12

@csevely: elsőre fura valóban de ha jobban megnézed, zseniálisan csinálja.
@Kulics: bárcsak a festésen múlna ... mindenesetre egy próbát azért megér :)

Terézágyú 2016.01.19. 15:02:13

@FemmeFatal:
ööö... mármint, hogy neked is csak a festés legyen a felsőtesteden? :)

csevely 2016.01.19. 15:02:27

@FemmeFatal:
" @csevely: elsőre fura valóban de ha jobban megnézed, zseniálisan csinálja."
Annyira, ha élőben, kettesben, csakis ő lehetne felül:))))

csevely 2016.01.19. 15:04:21

@FemmeFatal:
@csevely: elsőre fura valóban de ha jobban megnézed, zseniálisan csinálja.

Élőben, kettesben, csakis ő lehetne felül.

Imádnám:)

2016.01.19. 15:05:05

@Terézágyú: igen, sztem szép lenne (majd kulics belinkeli a képet :)

Terézágyú 2016.01.19. 15:06:35

@FemmeFatal:
az nem kétséges, hogy szép lenne. de kicsit feltűnő lenne ha úgy táncolnál.

sirok0001 2016.01.19. 15:12:13

@csevely: nem értem, most egy kicsit lemaradtam...

csevely 2016.01.19. 15:19:08

@sirok0001:
Miről maradtál le?
Erről ? :::::
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yvckNlqqNUU
Felsőlégúti valamivel fekszem itthon, próbálok izzadni, mint kérte orvosom.

És közben fésülöm a netet :)

sirok0001 2016.01.19. 15:39:39

@csevely: én meg dolgozgatok...és néha felugrok, hogy mi a helyzet...vodka nekem túl erős, fél liter sörtől is beállok...legutóbb mikor beteg voltam neocitran+félliter sör kombóval toltam, megütött egy picit...ajánlom
a verses dolgot nem értettem...inkább Ady párti vagyok, meg úgy nem értettem hogy jött az oda, lehet befáradtam

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.01.19. 18:20:34

@csevely: nem tudom miről van szó, de nem is érdekel.

csevely 2016.01.19. 18:35:59

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Annyira zavarba jöttem :)))))
Ez egy Paulo Coelho idézet ?

csevely 2016.01.19. 18:43:25

@sirok0001:
Na akkor :
én eszegetek 4X1 szem Cinacisals nevű drogot.
hozzá persze C vitaminből cirka 3X 1.000 mg
És forraltbor , ami áll 2 dl bor, 1dl víz, 3ek. méz, mindenféle fűszerek, de leginkább bors, csili, fahéj, szegfűszeg, szegfűbors,.
A gyógyszerek, mint neocitrán nálam nem nyerők.

2016.01.19. 19:00:32

@csevely: @sirok0001: sztem tegye fel a kezet, akinek epp nincs torokgyulladasa ;) Es en s fokhagymara eskuszom, ami vampirok ellen is jo.

2016.01.19. 19:03:18

@FemmeFatal: papírkutyák vagytok.
Én aki túléltem két világháborút egy kitelepítést, két taxissztrájkot, engem még jó anyagból faragtak, soha semmi bajom :-)
Ezt ajánlom nektek is.

sirok0001 2016.01.20. 07:36:11

@FemmeFatal: akkor felteszem, szilveszterkor fáztam meg foci után, aztán két hétig jártam betegen újév alkalmából dolgozni betegen, mostmár semmi bajom, csak köhögök :) háromnegyed év után voltam olyan buta, hogy minuszban felöltözve fociztam...soha többet

sirok0001 2016.01.20. 07:42:54

@csevely: használ? én is csak a végstádiumban csináltam már a neocitranos dolgot, amikor már nagyon gáz volt a helyzet...

csevely 2016.01.20. 08:03:51

@sirok0001: @FemmeFatal:
Na akkor a tudás :)
Egyetemen, vizsga előtti torokgyulladás, ( bár lehet bármiféle felső légúti fertőzés, influencia...stb ) kezelésére orvostanhallgatók a forraltboros izzadást javasolták napi 5X 2 Kalmopirinnel. Mivel nem a reklám helye, így lehet Isztopirin, Aszpirin, Cinacisal is.
A lényeg szerintük a bőrön keresztüli méregtelenítés volt, mint a skandivánoknál a szauna.
Aaaaa fokhagyma az jóóóóóó, te drága, de társaságban ?
Munkahelyen?
És hol vannak már vámpírok ?

sirok0001 2016.01.20. 08:08:46

@csevely: az alkohol meg az aszpirin nem gáz együtt?

csevely 2016.01.20. 08:18:06

@sirok0001:
Hú cimbi!
Többször kipróbáltan, mi több állandó kuruzslássá téve , mondhatom, nem gáz.
Ami igazán az, ha elkezdesz mindenféle antibiotikumot ( magyarul, hogy világos legyen =élet ellenes szer) szedni.
A gondviselés megadta neked is a megoldást, amit csak támogatni kell, némi növényből nyert alkohol+fűzfakéreg kivanattal.
Oszt jónapot:)))))

2016.01.20. 08:19:26

@csevely: mivel annyira jol hat napi egy gerezd, hogy munkahelyen tarsasagban us igen, kibirjak, nem veszes, raadasul nem kell nekik, csak 2-3 napig (ja, nem ragom szet, aprora vagom es mint gyogyszert este lenyelem mezzel-teaval) szoval nem gyoztel meg, mi tobb a gyogyszer alkohol kombo sem javasolt ugy altalaban, ahogy sirokko is felvetette. Hozzateszem, agyban fekudgelni izzadni utoljara gyerekkoromban volt lehetosegem azota labon kihordas van ha elkap az az evi egy db torokgyuszi :)

csevely 2016.01.20. 08:41:33

@FemmeFatal:
Akkor még tovább fokozva a tudásátadást:
Valamikor régen, amikor még a lágy is kő volt, na akkor a zembereknek javasoltak napi 4.000 nemzetközi egységnyi D3 vitamint naponta. Leginkább csukamájolaj formájában.
Azután lett a WHO által legitimált 400 nemzetközi egység naponta.
És lőn mindenféle betegség, mit amúgy már vártak a gyógyszercégek, felkészültek mindenféle neocitránokkal, hogy majd orvosolják azt, amit előídéztek.
És ahogy mondod, egy egyszerű fokhagymában levő, nem tudni mi is +gyógyítja azt, ami elromlott pl.
Én 3.000 Ne D3 vitamint eszegetek naponta, és így a felsőléguti lett csak, a várható tüdőgyulladás helyett.
Mert a tömegközlekedés.....városi élet...na ja :)
A felvetésed, hogy a sör+bor, az káros-e?
Hát ha valami bio, öko+minden varázsszó, akkor azok:))))))))))
És nem kell túllihegni.
Az amfetamin, kokain, heroin, partidrogok sokkal, de sokkal veszélyesebbek.....
Persze az antibiotikumok, amik szó szerint életellenesek, azok szedése javasolt....
...................mindmeghalunk:)))
Amúgymeg, ha a társaddal is megtudod etetni a fokhagymát, akkor gond egy szál se :)

2016.01.20. 08:59:31

@csevely: viccelsz? Megetetek en barkivel barmit. Gond egy szal se ;)

csevely 2016.01.20. 09:08:27

@FemmeFatal:
Akkor erre varrjál gombot:
www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4
A szövegis ott van. A "tovább után "
Csak mert nekem olvasni könnyebb:), jobban értem ...

És akkor a kérdések kérdése :
Velem mit akarnál megetetni ?

........ már megint rosszalkodok..........

Szétültetnek
.
.
.
.mindmeghalunk:)

2016.01.20. 09:20:47

@csevely: hat eloszor is fokhagymaval etetnelek h gyogyulj, aztan ...
(a videot mingya nezem, pill)

sirok0001 2016.01.20. 09:24:53

@csevely: nem rossz találmány ez az antibiotikum, csak túltoltuk, mostmár többet ront, mint használ..., de szerintem még mindig a legkárosabb az E betűs adalékanyagokkal dúsított élelmiszerek... aztán beszéljünk a fenntartható fejlődés definíciójáról, véletlenül sem látszik az egymást követő generációkban felütő betegségek, allergiák, érzékenységek stb. gyakorisága

csevely 2016.01.20. 09:42:18

@sirok0001:
Pár napja írtam a Voody Allen idézetet, miszerint mindenki hisz valamiben.
"..., de szerintem még mindig a legkárosabb az E betűs adalékanyagokkal dúsított élelmiszerek" írod.
Erről talán annyit, hogy minden vegyszert, azaz azt is amit dédnagyapa tett bele a kolbászba, elnevezték. Mert egszerűbb azt mondani, hogy E...
Pl. : E101 riboflavin (B2-vitamin), régi neve laktoflavin (G-vitamin) (színanyag)
És pontígy az összes anyag, mit az emberiség használt.
De !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nincs E kód az összes méregre, mit önként vásárolunk meg.
Pl antibiotikum, antikoleszterin, antidepresszáns, anti.....szal...mindenellenes
És ha aztat tudjuk pl. hogy az összes antibiotikum 80%-át az állattartásban használják , mert hogy tömegnövekedést okoz, azaz hamarabb lesz vágásérett ?
És a húsokon sose lesz E..... , merthogy annak nincsen kódja.
Csak pl. a C vitaminnak van.( E 300 )

sirok0001 2016.01.20. 10:04:21

@csevely: dédnagyapa nem táppal etette a jószágokat és tett bele pl. gumiarábikumot, hogy jobban csússzon, még a nagyfater sem...az igazi házikolbászok, nyami, az már más kérdés, hogy mi van abban, amit a boltban lehet fellelni....ja és ne már minden sz@rnak van E száma:
hu.wikipedia.org/wiki/E-sz%C3%A1mok - szánom magam, hogy ezt linkeltem, de nincs kedvem keresni...nem a C vitaminra gondoltam...

mi van az antiloppal?

nem tudtam, hogy tömegnövekedést okoz, viszont azt tudtam, hogy az állattenyésztésben felhasználják nagy mennyiségben, azt gondoltam buta fejjel, hogy betegségmegelőzés, kezelés, meg hasonló dolgok miatt, de most már ezt is tudom, na látod, milyen sokrétű :)))

Remélem azért, ha jó bacillusos betegséged lesz medvehagymával kúrálod majd magad. :)

A permetszerekről, meg a biodolgokról meg ne is beszéljünk.

csevely 2016.01.20. 10:21:00

@sirok0001:
"Remélem azért, ha jó bacillusos betegséged lesz medvehagymával kúrálod majd magad.)"
És honnan vegyek jó medvehagymát télvíz idején ?
Amúgy kúrálnám persze magam. Akár medvehagymával is.
De FF rávett, hogy fokhagyma !!!! Úgyhogy azt rágicsálom.
AZ E számokról annyit, hogy csakis az ismerten beletett dolgokról szól.
Pl a füstöléskor belekerült policiklusos aromás vegyületeknek nincs kódja.
Legalábbis nem mindnek.

sirok0001 2016.01.20. 10:24:26

@csevely: még jó, hogy steril ez a világ

2016.01.20. 10:59:49

@csevely: köszönöm a szép zenét, imádom, de a hagymát ne rágicsáld az isten szerelmére, mert akkor tényleg bűzös leszel! Rágás nélkül apróra vágva lenyelni mézzel teával egy gerezdet este. (Persze vmi jobbfajta hagyma kell, nem vmi műanyag kínai vacak :)

2016.01.20. 11:00:56

@sirok0001: steril, ja: " Holland tudósok kutatása szerint a párok egy tíz másodperc hosszú csók során mintegy 80 millió baktériumot osztanak meg egymással" :))

sirok0001 2016.01.20. 11:10:03

@FemmeFatal: azok a holland tudósok is csak hasonló dolgokon tudnak gondolkodni, biztos szívtak egy jót, haluztak egyet és megjött az ihlet :))))) elképzelem mikor a bacik az egyik szájban mielőtt elkezdődik az esemény felkiáltanak: hé skacok mindjárt megindulhatunk, egy-kettő-há, vigyázat kész és lepacsiznak a szembe jövő társaikkal, ezzazzzz!!!! most indul bacifelülfertőződés, hahaha :)))))

2016.01.20. 11:16:08

@sirok0001: szerintem is ez a "szívtak egy jót, haluztak" rész az igazán izgi :) a többi meg szóra sem érdemes (a bacik amúgyis sokfélék, mindenkiben él vagy 1-2 kg, mi több, a legtöbb az aranyos fajtából :)

sirok0001 2016.01.20. 11:18:52

@FemmeFatal: ja és felvetődik az a kérdés, hogy mi a jó, ha sok van belőlük a szervezetben vagy kevés, és a holland tudósok

csevely 2016.01.20. 11:19:57

@sirok0001:
" hé skacok mindjárt megindulhatunk, egy-kettő-há, vigyázat kész és lepacsiznak a szembe jövő társaikkal, ezzazzzz!!!! most indul bacifelülfertőződés, hahaha :))))) "

Mostvolt a beszarok projekt:)))

2016.01.20. 11:20:28

@sirok0001: a bacikat nemtom, de holland tudósból jöhet több is, tudnék velük mit csinálni :P

2016.01.20. 11:21:51

@csevely: már pelenkázni is kell?! csevely, te hátrafele fejlődöl, mi próbáljuk benned tartani a lelket már napok óta, de minek ???

csevely 2016.01.20. 11:23:26

@FemmeFatal:
Figyimán!
Ali az angol tudósokra szokott hivatkozni:)))
Hol holland?

2016.01.20. 11:26:01

@csevely: én hivatkoztam az előbb rájuk, de most nem mindegy, h angol v holland? Ne zsibbasszál már, tee.

sirok0001 2016.01.20. 11:26:39

@csevely: kép - kép - kép, tudod próbálkozok :))

sirok0001 2016.01.20. 11:29:43

@FemmeFatal: ja sejtem, aztán nehogy elkapj valami betegséget

csevely 2016.01.20. 12:32:30

@FemmeFatal:
" a párok egy tíz másodperc hosszú csók során mintegy 80 millió baktériumot osztanak meg egymással" :)) "
Én kérnék tőled valami100 milliárdot, ha lehetne....

2016.01.20. 13:20:22

@csevely: az hány másodperc?

2016.01.20. 13:29:19

@FemmeFatal: életen át tartó csókot is lehet kérni tőled ?
na ez nyálas lett - szó szerint :-))

Terézágyú 2016.01.20. 13:44:55

Csepke benéz egy pillanatra - és undorral vonul vissza, ha meglátja ezt a nyalizást...

Inkább szidnunk kéne Fifit, és akkor Csepke csak azért is itt maradna, hogy megvédje a barátnéját...

csevely 2016.01.20. 13:49:13

@FemmeFatal:

Valami 12.500 másodperc, ami cirka 208 perc, ami amúgy 3,472 óra.
De itten nem az idő számít, teeeee!

Ha csak 1 millió baktériumot kérek, akkor azt jobb szívvel adod ?

Én ugyanis adnék szívesen 100 milliárdot, bármeddig tart is . Több részletben persze...

csevely 2016.01.20. 14:10:14

@Kulics: @Terézágyú: @sirok0001:
Ha ez nem egy női blog volna............
Egy elvált, gyereket együl nevelő női blog.
Akkor , talán, viszont amúgy lehetőleg.......jók vagyunk, vagymi.

2016.01.20. 14:15:49

@Kulics: lehet, de az már tutti halálos :))

2016.01.20. 14:17:37

@csevely: látom, már kezded elveszteni a fonalat te is ... :))

FemmeFatal (törölt) 2016.01.20. 14:18:16

@sirok0001: munkaterápián van, szal ha gyűn, legyetek vele kedvesek :)

csevely 2016.01.20. 14:20:29

@FemmeFatal:
De mánmeg kulicsot is nyakonveri....

FemmeFatal (törölt) 2016.01.20. 14:23:32

@Terézágyú: látom, jól lenyomoztad a nőt ... tud róla?

FemmeFatal (törölt) 2016.01.20. 14:24:08

@csevely: mindenkit, kivéve gourt :P
süti beállítások módosítása