Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

A bogármegfigyelő

2016. április 03. - Alibanya1

Nekem úgy tűnik, hogy ez évre megkaptam a szexadagom, különösen, ha figyelembe veszem az elmúlt tíz év átlagát. Ez az esztendő nagyon jól indult, sikerült időben letudnom ezt a feladatot, úgyhogy az év maradék részét fel tudom használni más, nagyon hasznos dolgokra, teszem azt bogár megfigyelésre, vagy az etruszk nép tanulmányozására, esetleg bővíthetem a bélyeggyűjteményem. De, tudok még ennél is hasznosabbakat említeni, csak valahogy nincs kedvem. Tavaly nem jött össze semmi, így végig küzdhettem az elemekkel. Azt megelőző évben, meg csak novemberre, a többiről sem beszélnék, ha nem kötelező, mert nehéz ezt irodalmilag megfelelő finomsággal tálalni. Kemény idők járnak, nem divat már a szex, nagyon kell kutatni, hogy az ember találjon egy érdeklődőt, és akkor még nem érnek véget a tortúrák. Jön a kémia, meg az egyéb folklór mutatványok, ki mennyire szabálytisztelő, mennyire nemkaphatós és így tovább. A férfiak alapvetően érintetlen és sovány nőket keresnek, akik keveset beszélnek, és de akkor mosolyognak, ja és minden további nélkül haza mennek, esetleg nem is akarnak semmit, a biztonság kedvéért. (meg kell jegyeznem, hogy itt egy csúnya általánosítással állunk szembe, mely csak az én pillanatnyi savanyú hangulatom és szubjektív világom következménye)

11130120_993488310682138_5963176615375502651_n_1.jpg

Az idei kuka érzés is megvolt már, mondom sikeres egy év ez. Mert én sajnos belevetem magam az érzésbe, ha van akkor már akarnám. De mer régi modell vagyok, nem frissítem magam az új programokkal. Holott tudhatnám már, hogy rengeteg veszély fenyegeti az embert, ha többször is találkozik ugyanazzal a személlyel. Egy igen rémisztő lehetőséget vázolok most csak - azt is suttogva mondom - kötődés. Úristen, magam is izzadni kezdek. Van egy biztonsági aranyszabály: egy nőt max. háromszor lehet megkettyinteni, az első után még meg van lepve, hogy ez vele megtörtént, a második után kezdi élvezni, a harmadik már megnyugtató és itt kell véget vetni, mert akkor kezdődnek a bonyodalmak. Ezt nagyon kemény munkával kivizsgálták már, más, nagyon okos és tapasztalt férfiak. Belevésték a kőbe, hogy innentől aztán mindenki nagyon tudja ezt. Be is tartják. Mert hát isten a megmondhatója mi mindenek történhetnek, A világ elhagyatottabb korszakban azt mondaná itt a költő, hogy a papír nem viselné el a leírtakat. A mai világban az alkotó megreked ennél a hasonlatnál, csak arra tud gondolni, te de szétégne a monitor. Micsoda kellemetlenségek adódhatnak. Én ilyen évszázados bölcsességek hallatán csak lesütöm a szemem, és tisztelettel meghajlok. Vitának helye nincs, meghúzom magam és eleget teszek az idők szavának.

mila-just-sex.gif_500x211

Volt egy asszony, Maria Merian, szerintem hasonlóan járhatott, mint én, csak neki sokkal több esze volt, aztán a keletkezett szabadidőben elkezdte a bogarakat tanulmányozni. Mivel ez 1657-ben volt, azonnal meg is alapozta kétes hírnevét, de fütyült rá. Pontosan tudta, hogy gyakorlatilag ő lesz az egyetlen nő, aki majd felkerül a német márkára (500 márkás) így aztán töretlenül dolgozott. Nagyon tanulságos élete volt, szerintem, és csak hozzám hasonlóak tudhatják, hogy mi is állt a kimeríthetetlen motiváció mögött. (Akkoriban azért biztosra mentek, 18 éves korában férjhez adták az első arra kóborló, méltóságos ismerőshöz - vitathatatlanul nagy szerelem lehetett) A feladat, amit maga elé tűzött igen meredek, de egyben nemes is volt. Ebben a korban még azt hitték a népek, hogy a bogarak egyszerűen spontán módon úgy lesznek a földben, mint valami átok, vagy efféle. Ez az asszony meg ezt nem hitte el, és keményen tanulmányozni kezdte a bogarakat, meg a hernyók átalakulását pillangóvá... azért itt látszik, hogy kicsit nőből volt. A másik újítás, amit bevezetett, hogy a megfigyeléseit aprólékosan lerajzolta. A házassága érthetetlen okból, amint némi örökséghez jutott, spontán módon véget ért. Elhagyta a férjét és fejfájásra hivatkozva egyenesen Surinamba költözött, feltételezem a kilométerek száma fordított arányban áll a házasság sikerességével. Több évtizednyi megfeszített munkáját és rajzolgatását lassan a tudomány is elismerte, több könyvet is megjelentetett a metszeteivel. Így én nagyon felnézek rá, mert nálamnál sokkal hasznosabb dologra fordította az energiáit és ugyanúgy két lánya is volt.

merian-catterpillar-869x401.jpg

Végezetül, mivel attól tartok, hogy ez az írás nem volt annyira hasznos, mint szerettem volna ismeretterjesztésként bemutatok egy süteményt, mely a világban hódító körútjára indult. Én arra kérek mindenkit, hogy ne dőljön be ennek a maszlagnak, ez nem süti, hát nézzék már meg, ez zselatinnal elkészített ásványvíz, karamell öntettel, az istenit már. Legyenek azért határok. Raindrop cake a neve - lefagytam.

mowlrtyijdfgvwecawheu9syhae.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr138530060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brumm.a.tejbe 2016.04.03. 09:53:31

Azért látszik hogy van mellette némi sütimorzsalék is :D

Alibanya1 2016.04.03. 09:58:14

@brumm.a.tejbe: no most, csak hogy tudd, az szójaliszt...

2016.04.03. 20:11:20

Hmm.. az emberek, férfiak és nők találkoznak egymással, megtetszenek egymásnak, szexualizálnak, 3, 33 vagy 333 alkalommal, aztán meg már nem tetszenek egymásnak és továbbállnak. Néha egyszerű a világ működése.
Néha meg persze bonyolult. Lehet, hogy a "tudjukkik" titkos kísérletet folytatnak magyarországon és a chemtraillel olyan anyagot szórnak le hogy az embereknek elmenjen a kedvük a szextől és szegény alibanya pont egy ilyen világösszeesküvés közepébe csöppent.
Hirtelen ez a két forgatókönyv jutott eszembe :-)

2016.04.03. 20:37:22

@Kulics: a harmadik meg h ezek a gyuttment dzsungellakok a migrenek v migransok v mifenek allhatnak a hatterben

Alibanya1 2016.04.03. 21:32:46

@Kulics: igen, én is gyanakodtam már erre, még szerencse, hogy ez nem is most vót, hanem egy régi történet, de annyira tetszett, hogy elővettem.

2016.04.03. 21:48:10

@Alibanya1: a "tetszett" az irónia volt ?

Alibanya1 2016.04.03. 22:05:32

@Kulics: miért lett volna írónia, szerintem jól megírtam ezetet :)

Pixynor 2016.04.04. 05:30:32

Hát ez a süti nagyon fogyókúrás, nyilván ha mindenki ezt fogyasztja, nem lesznek kövér nők, azaz, minden nőt akarni fognak a férfiak, megdugni (mert most nem ez van ám, ááá dehogy) aztán elérünk egy gyönyörű kielégült nőkkel teli világba.

csevely 2016.04.04. 08:58:24

" Kemény idők járnak, nem divat már a szex, nagyon kell kutatni, hogy az ember találjon egy érdeklődőt, és akkor még nem érnek véget a tortúrák. Jön a kémia, meg az egyéb folklór mutatványok, ki mennyire szabálytisztelő, mennyire nemkaphatós és így tovább."

Ez számomra érthetetlen, felfoghatatlan, értelmezhetetlen.

Jó, én elmúltam 50, de ez a 8-15 év nem egy korszakváltó idő .
Éngem még elkapott a Beatles " Make love not ware " életérzése, a hippikultusz vége felé.
Aminek a kvintesszenciája :
" bár minden nőt nem tudunk megdugni, de törekedni kell rá "

Mi változott meg a világban ?
Miért írjátok, hogy a férfiak nem hajlandók?
Vagy ha igen , legfeljebb 3X ????????

@Alibanya1:@Pixynor:

Élvezetes a stílusotok:)
Amiről viszont írtok ?

Alibanya1 2016.04.04. 09:13:30

@Pixynor: ugye? dekoratív ásványvíz, én is átpártolok erre és a nádszálnál is vékonyabb leszek :D

2016.04.04. 09:14:29

@Alibanya1: jól megírtad bizony, a rád jellemző humoros ironikus cinizmussal !

Pixynor 2016.04.04. 10:04:14

@csevely: ezt Banya egyértelműen megírta:

"A férfiak alapvetően érintetlen és sovány nőket keresnek, akik keveset beszélnek, és de akkor mosolyognak, ja és minden további nélkül haza mennek, esetleg nem is akarnak semmit, a biztonság kedvéért."

"Egy igen rémisztő lehetőséget vázolok most csak - azt is suttogva mondom - kötődés. "

Ez a válasz a kérdésedre.

2016.04.04. 11:00:44

@Pixynor: Ezt írta, de ez az ő szubjektív világegyeteme, egyáltalán nem a valóság. Abból a csekély számú mintából táplálkozik, ami az ő tapasztalata. És azért ezek a tapasztalatai, mert az ő személyisége, múltja, emlékei, reflexei ilyen férfiakkal hozta össze. Más nőknek tökéletesen más világképük lehet és van is.
Hajlamosak vagyunk ilyen szentírásként kezelni egyikmásikunk szubjektív, nagyon töredezett és esetleges élményeit és tapasztalatait: az "ilyenek a férfiak" és "ilyenek a nők" c. mantrákat.

2016.04.04. 11:41:22

@csevely: nyugalom tanult kollegam, a világ alapvetően és erőteljesen pluralisztikus (vö. Heidegger) s az en vilagomban spec a szex nem ment ki a divatbol, sot ... ;)

Alibanya1 2016.04.04. 11:51:50

@Kulics: remélem a szubjektív világegyetemem erős tágulásnak indult és tengelyváltáson esik át éppen :D :D

2016.04.04. 11:54:14

@Alibanya1: egyemberként szurkol neked az egész negyedik bé :-)
de akkor a poszt legelején irnod kellett volna hogy régi dologról irsz és nem mostani gyötrelmek vezetnek.. mert a népek inkább boldogságról akarnak olvasni ám !
Ha meg pont benned meg is van ez, akkor hirdetni kéne sztem.

2016.04.04. 12:01:45

@Pixynor: +1:

ferfiszemmel2014.blog.hu/2016/03/03/mi_kell_a_ferfinak_921

Alibanya1 2016.04.04. 12:04:05

@Kulics: áh szerintem szeritek a népek ezt, is hogy kesergek a szex hiányában és tipródom :D :D a boldogságról meg lehet a Vívan Fabelénél olvasni .... hogy a lemenő nap aranyozza be kecses alakodat

2016.04.04. 12:11:40

@Alibanya1: köszi... te meg biciklizz bele a naplementébe :-)

Pixynor 2016.04.04. 14:11:24

@Kulics: hát én abban a kivételes helyzetben vagyok, hogy tágítani tudom Banya világképét, mert én pont ugyanezt tapasztaltam, mint amit ő ír le. Tehát már ketten vagyunk, és ha ne adj isten akad még valaki, tudod hogy szól a mondás: egy, kettő, sok....

2016.04.04. 14:13:32

@Pixynor: persze! itt van még csepke, ő is pont ezt mondja, mint ti ketten.
Akkor ezt már alkotmányba is foglalhatjuk :-)

Pixynor 2016.04.04. 14:16:20

@Alibanya1: oh én kimondottan imádom a szex-kesergős posztjaidat, egyből veled kesergek én is :) Ha máshol nem is, legalább itt kesereghetünk nem igaz? És most hallottam épp, hogy a Boráros tér utáni játszótérre kihelyezett ágyakat (voltak valami hencsereke kirakva pihenésre) azért szedték fel, mert sokan szexeltek rajta és hát ez nem ildomos ugye. :) Márminthogy az utcán.

Pixynor 2016.04.04. 14:19:11

@Kulics: jaj hát üdv Csepke társunknak is, szóval igen, innentől egyértelmű, hogy sok nőnek ez a tapasztalata :)

2016.04.04. 14:19:25

@Pixynor: és ezt a magyarázatot elhitted ?
Én azt olvastam a "modern" városépítési elvekről, hogy nagy üres betonozott tereket kell csinálni, fák és bokrok nélkül, nehogy ott szatírok megbújjanak. Továbbá nagyon kényelmetlen utcabútorokat kell kitenni, és keveset, nehogy a homlesszek odaköltözzenek.
Bár a te magyarázatod romantikusabb :-)

Pixynor 2016.04.04. 14:21:14

@Kulics: Hát elhittem persze, nem került pénzembe :) és a főkertészünk mesélte éppen, mondván, hogy micsoda csuda játszótér épül ottan éppen.

csevely 2016.04.04. 15:21:34

@Pixynor:
"
"Egy igen rémisztő lehetőséget vázolok most csak - azt is suttogva mondom - kötődés. "

Az én értékíteletem szerint akkor aki eztet nem akarja az fél!
De mitől? Vagy kitől?
Esetleg ténylegesen önmagától? A saját érzelmeitől?
Nincs önbizalom a teremtés koronájánál?
Ajjjjajjaj......
Egy éve volt talán hogy olvastam egy filozófiai ihletésű írást a női emancipációtól kiherélt férfiakról. Akkor viccnek - scifi-nek véltem az egészet.

Ha mint írjátok, nem az, akkor "mindmeghalunk":)))

csevely 2016.04.04. 15:34:50

@FemmeFatal:
Mondanám hogy egyhúron pendülünk, csakhát én férfi, te nő.
Így visszanézve az időben, a problémáim :
volt hogy van kivel, volt hogy van hol, volt hogy van mivel
És jobbesetben ezekből 2 teljesült-:) de megoldottuk....

És az én 4 dimenziós Minkowsky téridő vektorom még mindíg az origóba mutat -:))
És nem érdekelnek az új szelek új dalai :))

Valami párhuzamos univerzumban leledzünk ?

Pixynor 2016.04.04. 15:46:30

@csevely: hát nagy valószínűséggel halál lesz a vége, ebben tökéletesen egyet értünk, csak a kifutási idő kérdéses még :)

Én sem tudom mitől félnek a férfiak, mi az ami miatt nem akarnak kiállni döntéseik mellett, ne adj isten felelősséget vállalni érte, de ki vagyok én, hogy ezt megértsem. :) Olvasom nagy gondolkodók gondolatait erről (Oravecz, Feldmár, Müller, Osho stb)
és saját személyiségem jelentéktelenségének tudatában igaznak vélem azokat.

2016.04.04. 15:58:35

@Pixynor: Félnek a férfiak ? Vagy csak azok akikkel te/ti találkoztok ? Nagy különbség ugyebár.
Mennyivel célszerűbb feltenni úgy a kérdést: "Miért félnek az ok a férfiak, akikkel én találkozok? Netán tőlem félnek ?"

Pszichológusok mesélik mekkora reveláció a páciensnek megélni azt, hogy ha alkoholista van a családban, akkor az például a családja miatt lett alkoholista... meg persze akaratgyenge meg szörnyű alak stb.. de amikor túllátunk ezeken a közhelyes nyavalygásokon és észrevesszük a saját szerepünket abban, hogy miért alakul a világunk úgy ahogy.. na az az igazi kezdő lépés a megoldás felé vezető úton...
Ezeket is mondja ám Oshó, meg MüllerP csak ugyebár azt nem olyan kellemes meghallani, amíg másokat is lehet hibáztatni :-)

csevely 2016.04.04. 16:16:00

@Pixynor:
Te virágszál!
Ilyet egy nő nem írhat :

"saját személyiségem jelentéktelenségének tudatában "

Ha egyedülmaradok is a világban a véleményemmel.

Én Müller Pétertől, Hamvas Bélától tanultam .
Ők a női életteremtő princípium dicsőitését tartották nagyon fontosnak.
Na jó volt Ady is , József Attila is, Burnst is, Francois Villon is

És tudod, mostanság fogtam fel Szabó Lőrinc versét teljes értelmezési tartományában :

" Én Én vagyok Magamnak
S Néked Én Te vagyok
S Te Én vagy Magadnak
Két külön hatalom
És együtt Mi vagyunk, de csak ha vállalom"

16 évesenen is kedvenc lett, de így, hogy a férfiak nem vállalják?
És mindezt az a költő, aki az egoizmus dicsőítését zengte !
És férfiként leírta a " Semmiért egészet " című verset is . . . .
Ő volt tán az utolsó ... . . . . . férfi?
A magabiztos macsó????????

Pixynor 2016.04.04. 16:16:02

@Kulics: oh, nem, Pixytől nem félnek :) Pixy nem ismerkedik már soha többet. Apóca lett, de egyébként Pixynek is volt olyan pasi az életében, aki egyedül élt, elköltözve a három gyerekétől és feleségétől, és esze ágában sem semmilyen körülmények között egy nővel úgy közös dologba kezdeni, hogy az több legyen annál, hogy megduja és hazamegy. Ő nagyon szépen gyönyörűen élt egyedül, többször hangoztatta, milyen jó így neki, és persze nagyon is partner volt csak a szexben. Mást nem akart, mert "hülye" lenne frissen szabadultan újra úgy egy nő "hatása" alá kerülni, ahogy a feleségével élt, aki mindig megmondta neki, hogy mit csinálhat. És egyébként nevetni fogsz, de ezt teljesen meg tudom érteni, ugyanezt az szabadságot élvezve. :)

2016.04.04. 16:27:01

@Pixynor: bizony bizony, jól látod. Annak a pasinak minden oka megvolt, hogy óvakodjon a nőktől: lám lám egy jeles képviselőjük (volt felesége) is mit tett vele :-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.04.04. 20:51:54

Banyus én téged talán négyszer is! Esetleg ötödszörre...

2016.04.04. 21:00:46

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ahh de nagy a szája valakinek.... súlytalanul könnyű igérgetni.
Banya mit szól ehhez ? Ő már tudja ? Él a lehetőséggel ? :-))))))

Alibanya1 2016.04.05. 08:12:58

@Kulics: á nem kell az alkotmányt ilyesmivel terhelni...van annak elég gondja így is. Egyik ember ezt tapasztalja, a másik amazt, minden tapasztalás egyenértékű. A helyzetet bonyolítja, hogy az embernek van úgynevezett napi hangulata is, és ez árnyalja a képet, pl totál vidám napja van és ugyanazt a tapasztalást, semmiként éli meg, vagy akár jónak is, aztán meg beborul a napja és elmozdíthatatlan drámának lát mindent,

Alibanya1 2016.04.05. 08:13:31

@Kulics: ja én nem gondolkodom negatívan... én pusztán gondolkodom

sirok0001 2016.04.05. 08:56:52

Alibanya! Érdeklődve kezdtem el olvasni a bogármegfigyelős írásodat. Na mondom végre valami, mihez hozzá tudok szólni talán érdemben is. :) Aztán mire elolvastam elszégyelltem magam, hogy te többször szexeltél ebben az évben mint én. :)))))) Pedig korán reggel még azt hittem jó napom lesz. :((((
molnar-v-attila.blogspot.hu/2016/03/ma-lokiviktorral-tettunk-egy-kisebb.html Inkább beszélnénk erről.

Alibanya1 2016.04.05. 09:10:57

@sirok0001: te jó Isten, akkor most szégyelljem magam? Húzzál már bele... amúgy fikció az egész....

sirok0001 2016.04.05. 11:47:00

@Alibanya1: :)))) Van egy olyan elmétel, hogy a Földet már réges-régen befoglalták az UFO-k és amit látunk és érzékelünk az mind csak fikció, amit kedves rabszolgatartóink hitetnek el velünk. na ugye? ugye?

"te jó Isten, akkor most szégyelljem magam?" háááát, múltkor elég hosszú csatát vívtam a lakásban egy falka csótánnyal, gondoltam talán valamit kihámozhatok az írásodból, hogy legközelebb ne találkozzak ekkora invázióval. :)

Alibanya1 2016.04.05. 12:33:28

@sirok0001: ...dobbent csend.... lelepleztél.. én is egy ilyen vagyok...

nem egyértelmű a válasz, a csótányoknak mi köze a szexhez?

csevely 2016.04.05. 13:08:01

@sirok0001:

Húúúúúúúúúúú ember mit tolsz?
Jó anyag lehet .....
Elkelne nekem is belőle :))

Amúgymeg ha szex, ugye :
kivultagasabb.blog.hu/2013/01/06/szex-szobat_nyit_a_korhaz

sirok0001 2016.04.05. 13:33:15

@Alibanya1: UFO??? Te??? Azt hittem eddig, hogy ilyen nincs. :O vagy rabszolgatartó? :O

Akkor adok egy normális és egyértelmű választ a csótányok bizony szaporodnak, azért van a kis izékből ilyen sok. Pffff. Ja és nem, nem kell szégyellned magad, nem is tudom honnan jött ez a kérdés. De ha van vmi jó tipped a csótányok ellen szívesen venném. :) persze nem fizetős, tudod házipraktika

sirok0001 2016.04.05. 13:35:53

@csevely: Szerintem a C-vitamin lehet az oka. :)

Alibanya1 2016.04.05. 14:10:32

@sirok0001: sajnos én még küzdök, még nem tértem át a bogármegfigyelésre...

csevely 2016.04.05. 14:46:41

@sirok0001:

Hú-ha...
Én cirka 1000 mg-ot eszek C vitaminból naponta, a Calivita Mega B komplexből 1 tablettát? / ez a mocsok 600-9000 X-es napi adagot tartalmaz a B-vitaminokból / .. és D3 vitaminból 3000 Ne.
És nem érzem a hatását:)))))))
Na jó , érzemén...csak a bogarak.......azok a csótányok, szal rémálmomban se jöjjenek elő!
Nálunk a házban, házkörül hangyák szoktak megjelenni, azok ellen van egy sray, ami cirka 1 hónapig elriasztja őket. Valami Johnson& Johnson termék.

A filmet töltöm torrentről.....eléggé nem mai....ha lehet ilyetet mondani :)

2016.04.05. 15:04:26

@sirok0001: tarsashaz? A kozoskepviselot hivjad es azonnal irtast rendel el a mar beszedett kozosktsg terhere, tehat "ingye" es jonnek es tesznek 3-5 db pottyot az ajtofelfadra vmi biocuccbol es kesz is.

sirok0001 2016.04.05. 16:07:56

@FemmeFatal: Igen, társasház. Közös költség nincs, szoktak jönni cégek írtani permetezővel úgy két három havonta, vagy félévente, de ilyenkor a megrendelésért is és a tényleges tettért is elkérik a zsét. Ahhoz meg nincs kedvem, inkább mechanikusan, cipőtalppal, fakanállal meg ami a kezem ügyébe kerül harcolok egy jobb jövőért. Most épp azon a projekten dolgozom, hogy a csótányok fejével tudjak gondolkodni.

2016.04.05. 18:56:17

@sirok0001: a csotany nem egeszseges, se elve, se halva, jobb lenne vmi olyan megoldas, ami tavol tartja oket, es nem permetezni kell, vannak ennel hatekonyabb modszerek s meg ha fizetos is, ez az az eset, amikor a dragabb verzio az olcsobb

Alibanya1 2016.04.05. 19:27:52

@FemmeFatal: végre valami közérdekű is megjelent az oldalamon :)

2016.04.05. 19:30:39

@Alibanya1: en azt hiszem, ezek a dolgok kozismertek ... szoval bocsesz, ha tulokoskodtam a dolgot :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.04.05. 20:04:00

@Alibanya1: Micsodaaa?Én vagyok itt a legközérdekűbb közérdek. Megyek is innen, ahol ennyire nem becsülnek, holmi álérdekkel kevernek.

Alibanya1 2016.04.05. 20:54:30

@FemmeFatal: dehgy vicceltem veled :)
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): kedves közerdekű villám maraggyá

sirok0001 2016.04.06. 07:52:20

@FemmeFatal: "en azt hiszem, ezek a dolgok kozismertek" - kérlek ne bánts! :(

Majd nézelődök, ha megint egy falka bemerészkedik, akkor fizetek, de addig nem szeretnék. Köszi.

2016.04.06. 08:03:26

@sirok0001: ne haragudj csak szabadkoztam amiert megint tulokoskodtam magam ami egyebkent szokasom es aggodom es nem ne tedd ne varj rajuk tavol kell oket tartani a lakasbol es ehhez mielobb cselekedni kell az a pottyozos irtas - 1-1 bio rovarorto az ajtofelfak aljara - abszolut jo megoldas. Penzes de megeri. A csótány fertőző betegséget terjeszt (baktérium, féregpete, gomba, ...). Plusz meg ha a lepcsohazban is mas vannak es ralepsz a peteit a cipotalpadon beviszed a lakasodba ill ha mas lakasaban is vannak onnan atmasznak mindenkihez. Ergo teljeskoru irtas kell a hazban minden lakasban es a haz koztereiben pincetol a padlasig. A csotany nem vicces allat. Amellett h ronda is... olvass utana pls es cselekdj. Legkozelebb a gombas peneszes lakasok sulyos egeszsegkarosito hatasarol beszelunk. Most idojaras.

Alibanya1 2016.04.06. 10:21:19

@FemmeFatal: te fatális asszony :D :D
Időjárás: süt a nap

sirok0001 2016.04.06. 10:21:22

@FemmeFatal: Az a gond evvel, hogy sajna az egyidejű csótánymentesítés nem kivitelezhető a társasházban. :( Sőt ezt a cipőtalp dolgot, meg a többi hasonlót szinte nem is lehet elkerülni. Kb. csövesek járnak be a lépcsőházba szintű dolgot képzelj el, ami engem személy szerint nem zavar, egyedül élek, de ha nyilván lenne gyerekem, akkor zavarna.
Engem nem igazán zavar a tudálékoskodás sem, csak akkor ha tudnám az infót talán, de nem tudtam. nem haragszom. Majd utánaolvasgatok. Kérlek okosíts! :) Köszi egyébként a tanácsot.

2016.04.06. 11:29:37

@sirok0001: a lakasokba bejutas az ceg feladata akit az irtassal megbiznak es nem egyszerre mennek mindenkihez hanem egymas utan elore egyeztetett idopontokban ez mindenhol minden kozerdeku ugyben igy megy ... amugy meg sajnalom a dolgot h ilyen allapotok vannak nalad en azonnal elkoltoznek csotanyos peneszes lakasban biztos nem laknek eleg brutal modon meg lehet toluk betegedni ezerfele nyavajat okoznak es sokszor ki se derul h miattuk van ... de hat sokfelek vunk mindenki mast szeret mast bir elviselni masok a lehetosegei es igen kisgyerekkel a honom alatt fokozottabban kell ugyeljek. De hogy vmi biztatot is mondjak: hajra kovacsneni. Nem mellesleg itt a tavasz a viragok pitymallanak a ver pezseg ... ;))))

2016.04.06. 12:12:53

@Alibanya1: tudom-tudom. Majd borogatom. Hatha elmulik ;) es igen, csodas az ido, ma mar farmersortban tekerek ;)

csevely 2016.04.06. 13:05:14

@FemmeFatal: @sirok0001:
Amikor a gyerekem kicsi volt, összemorzsázta a lakást, ahova eljutott, na akkor előjöttek a hangyák.
És a megoldást egy vegyész adta, ami talán jó bármilyen bogárra, akár csótányra is.
Kell hozzá egy peremes tál mondjuk cserépalátét, kell némi porcukor, méz és bórax
A komponenseket , azaz 100 rész porcukrot 2 rész mézzel és 30 rész bóraxxal összekeverve beleönteni az edényzetbe, és kitenni olyan helyre, ahol a gyerek nem fér hozzá .
A hangyák tömegével döglöttek, sztem egy egész bolyt kiírtottam .
A méz a csali, lehet cserélni akár aromára is.
Az eredeti receptben nátrium fluorid volt a bórax helyett, de az 3 keresztes méreg, bár minden fogkrém tartalmazza:)
A bórax megtalálható a patikában, ha van ismerős, vagy olyan műhely, ahol rézcsövet forrasztanak.
És ezt az anyagot a hangyák behurcolják a bolyba is.
A királynéninek:))
Ha már Fatalis, akkor ?

sirok0001 2016.04.06. 13:07:34

@csevely: Olvastam ilyet neten, csótányok ellen nem vált be. Azok túlélik még az atomrobbantást is.

sirok0001 2016.04.06. 13:14:18

@FemmeFatal: Még jó az immunrendszerem, de ha mégis bedöglik a rsz, akkor megírom neked. :)
én vagyok a kovácsnéni????
igen, kökörcsinek, és képzeld elindult az orchideaszezon is, március végén már nyílt a pókbangó. Köszönöm biztatásod, remélem hétvégén végre ki tudok menni a szabadba és kicsit növényezhetek, meg gombászhatok is.

2016.04.06. 15:04:06

@csevely: csotany az mas mint a hangya ... es h en is dicsekedjek a hazi bio modszeremmel: az evtizedek alatt kiirthatalan faraohangyakkal bantam el ugy, h meglattam egyszer mosogatas kozben egy nagyobb peldanyt az lehetett a kiralyno nekem meg tobb se kellett azonnal kikaptam a sorbol es lass csodat par nap mulva egy hangya se csaszkalt a lakasban es ez mar evek ota igy is maradt. Ugye milyen hasznos dolog a mosogatas? Az ember sose tudhatja mikor kaphatja el az epp arra setaltatott hangyakiralynok frakkjat kozben ;)

Alibanya1 2016.04.06. 15:50:31

Azért engem ez most komolyan meghat, hogy a címnek megfelelő témával foglalkoztok. Mert sokszor bizony elment a beszélgetés egész más irányba, de most kitartatok :)

sirok0001 2016.04.06. 15:55:19

Mindent a cikk szerzőjéért! :)

2016.04.06. 16:59:48

@Alibanya1: sirokko probalta idekeverni a gombakat is - lattad? - de nem hagyom! A gombaknak uj gombas poszt kell. Varja ki turelmesen.

sirok0001 2016.04.07. 07:46:45

@FemmeFatal: nemár!!!! Femmefatal ne legyél már ilyen. :)

csevely 2016.04.07. 08:11:12

@FemmeFatal:
Mondtam én, mondtam:)))
Csak a királynő..........Ami persze maga a Fatalitás........

Alibanya1 2016.04.07. 09:29:30

@FemmeFatal: igen láttam és örülök, hogy ellenálltál, próbálom bevonni a gombákat, de tényleg, vagy mondjuk az egészséges fejbőr 6 titkát valamint dolgozom erősen

sirok0001 2016.04.07. 09:38:24

"Legkozelebb a gombas peneszes lakasok sulyos egeszsegkarosito hatasarol beszelunk." - miért én???? csak próbálok kommunikálni

Alibanya1 2016.04.07. 10:01:51

@sirok0001: jól van, nem kell szomorkodni, igazad van :)

2016.04.07. 10:59:27

@sirok0001: nagyra ertekeljuk probalkozasait csak igy tovabb ;))

FemmeFatal (törölt) 2016.04.07. 11:02:53

@Alibanya1: szuper otlet az egeszseges fejbor titkairol posztolni javasolnam is rogton elso pontnak a renszeres es jo szex alapveteseit keretbe foglalni ti. anelkul egyetlen fejbor se lehet egeszseges amolyan "itt lent megnyomod es ott fent hat" mechanikus elven mukodve

sirok0001 2016.04.07. 11:49:30

@Alibanya1: @FemmeFatal: :)))) köszönöm, köszönöm.

FemmeFatal (törölt) 2016.04.07. 12:49:48

@sirok0001: naja de ez a kajarol zengedez mikozben a szex legalabb annyira fontos az egeszseges fejborhoz nemde?

csevely 2016.04.07. 13:39:18

@sirok0001:

Na mostmár lassan egysíkra kerülünk:)
Bár nekem az alábbi zenéjük volt meghatározó:
www.youtube.com/watch?v=mrJMRDG434c&nohtml5=False
és ordibáltam velük eggyütt
De régenvolt:))
Fehér karácsony . . . . .

sirok0001 2016.04.07. 16:00:07

@FemmeFatal: Nem tudom, nem értek hozzá, nekem egészséges a fejbőröm szex nélkül is, de igen persze, ilyenkor meghunyászkodni és válaszolni. A francba most jöttem rá, hogy micsoda különleges ember vagyok is én, köszönöm.
Az együtteshez meg szerintem nem szükséges, de lehet ha megkéred őket, akkor segítenek rajtad. Megmossák hajad Schwarzkopffal, fényes, gyönyörű lesz, taszítja a port miegymás.
Szerinted? mint doktornő kérem szakmai állásfoglalását fenti kérdésének kivesézésében. Én, mint földi halandó, aki az élet kezdetén lebeg nem tud teljesértékű, valamint elegendő minta alapján gyűjtött információ/tapasztalat fényében jó választ adni. Kérem elnézését. :)

sirok0001 2016.04.07. 16:03:31

@csevely: Elég rossz a felvétel, de az a pár szó, amit hallottam...kiverte a biztosítékot, nem leszünk egy síkon :(

cso zsi 2016.04.19. 21:48:43

Jól értem, hogy ami(aki) miatt majdnem bezárt a blog, az ment a levesbe?
Mi az, hogy vékony nő?
Azaz, milyen a "vékony, és érintetlen", akit keresnek a pasik?
Meg egyáltalán, mennyire "nem vékony" írásunk alanya?
Ha tőlem könnyebb, és laposabb a hasa, akkor nagy baj nem lehet.
Bár az utóbbi néhány hónap szűz lukakat talált a nadrágszíjon. kb 10 kiló mínuszom van, mint korábban.

Alibanya1 2016.04.20. 11:48:46

@cso zsi: ó nem, minden rendben, csak hiányzott a blog, valahogy kell ez nekem
Ja én egy átlagos nő vagyok, ami manapság lehet, már nem elég, de egye fene
süti beállítások módosítása