Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Alibanya a szuperhős, de tényleg?

2016. április 18. - Alibanya1

Annyit hallottam már, hogy te milyen erős nő vagy, hogy már unásig. Egy darabig élveztem ezt az állapotot, de elég rövid volt ez. Asszem kedden kezdődött és csütörtök reggelre elkezdett halványulni, aztán szombatra már semmi se volt belőle, egyszer. Utána már nem akartam annyira erős nő lenni, de nem volt ilyen opció. Régebben már írtam erről kevéskét, azóta sem változott ez. Most ott tartok, hogy csak akkor ijedek meg igazán, amikor erős nőnek neveznek, akkor kezd gyanús lenni. Mit akarsz öcsém? Én varjam meg a farsangi jelmezt az egész 6. b-nek, vagy mi egyéb alattomos terved van velem.  Másfelől mi a fene lehetnék, most őszintén, egyedül vagyok két kiskorúval. A világ küzd körülöttem, és a palacsintát sem sikerül mindig megfordítanom a levegőben. Pont az kéne még, hogy gyengéden beomoljak, mindjárt még két ember kétségbeesne.

Kérdés azonban, mennyire valós ez a nagy erősség?! Azért én magamnak gyanús vagyok, ezt itt titkosan elmondom és eztet lehet mostan megtesztelni. Figyelem, ez megint egy nagyon komoly megírás lesz, tudományos alapokra helyezve. Általában zorall vagyok én, állok a kőszikla tetején, a páncélom mellett ott csillog a kardom, vállamon a tegez, és szőke hajamat szilikon mentes fényezővel kezelem, csak úgy. Most tudományosan is bizonyítani szeretném szálkás mivoltomat. Bevezetésképpen elmondom, hogy nagy a különbség a megjátszási, póker arcos zorall és a mentálisan erős, lélekből kemény zorall között. Pici zsákutcaként megjegyzem, hogy a férfiak nem szeretik az ilyen zorall nőket. Ők azt szeretik, ha ők maguk a zorallok és sóhajuk maga a passzátszél és a nő meg odaomlik, gömbölyödik, aláhull a vállukra, mellükre, lábuk elé, hogy esetegesen arrébb gurítsák, ha úgy adódik, vagy már nem kell. Viszont, amikor lazán közlik (figyelem szélsőséges példa következik az életből) a vasárnapi első és második rántott hús között, hogy anyukám figyeljél én ezt nem bírom tovább kezelni, van egy titkos gyerekem, holnap lesz ötéves, megértem ha haragszol. Akkor mi legyen a nő, ha nem zorall, na ugye. (Van másik változat is, amikor a nő mondja, hogy Miki nem a te fiad, nem, hiába olyan a keze formája, de ezt a hasonlatot meghagyom a férfi posztolóknak)

Térjünk rá azonban inkább a megmondásra:

1. A bizonytalanság leplezése

Persze, hogy leplezem, ezzel viszont bizonyságot teszek hogy nem vagyok igazán kőkemény, hanem sőt önbizalom hiányos és ijedtke vagyok inkább, és csak úgy hajtogatom, hogy erős vagyok én. Mert a valódi zorall, kőkeményen erős ember, bevallja a gyengeségeit és fellelhető szabadidejében azon dolgozik, hogy azokat magasabb szintekre emelje. Na. És hát az önbizalma, az is nagyon meg van alapozva és nem mélázik rajta. Így szabadon, lélekerősen tud bizonytalankodni. Alibanya -1 zorall pont

2. Nincs kudarc, vagy tévedés

Bizony, a látszat keménység azt mondja, hogy tévedhetetlen vagyok, erős vár az én lelkem, testem. Vagy jól, vagy sehogy. Bezzeg a mentálisan valóban erős meg azt nyilatkozza, hogy minden kudarc egy lépcsőfok a sikerhez, bár ez elég Coelhósan hangzik, de ez a valóság. Én már annyi kudarcot összegyűjtöttem, hogy ha tényleg lépcsőfokok lennének én az Empire State Building tetején járnék, és ott zorallkodnék mint denevérasszony. Kőkeményen érzem ezt. Sajnos nincs így, sehogy sincs. Inkább azt érzem nemigen van lehetőségem kudarcra. Alibanya, már megint egy mínusz pont.

3. Az önértékelésed attól függ, hogy mások hogyan látnak

Hm, mit tagadjuk volt ilyen időszakom, de most már tudom, hogy az volt a krémestészta korszak. Azonban megszálkásodtam, hú de nem érdekel ki mit gondol rólam, olyannyira így van, hogy ezt nehezen is tudom szavakba önteni. Na jó a szülői értekezletre nem megyek metál szerelésbe, és anyámat nem avattam be az online társkeresős múltamba, de ez minden. Itt begyűjtöm a pluszos pontot.

4. Elfojtott érzelmek

Sokakban az a tévhit kereng, hogy az érzelmek elnyomogatása az az erő maga, a power, és legfeljebb egy érzelmi kitörésnek lehet teret adni, ez pedig a düh, azt valamiért leginkább ki szabad, ki lehet mutatni. Nekem kicsit más az ízlésem, de ki tudja. Állítólag az sokkal zorallosabb, ha az ember meg meri mutatni mikor fél, mikor szorong, meg hasonlók, én ezzel sem vagyok annyira azonos, néha persze, megbízhatóbb környezetben. Egyéb érzelmek megmutogatása meg merő kalandvágy, elfutnak az emberek, már nem akarják, hogy szeressék őket. Ebben a kérdéskörben a nulla pontot szavaznám meg magamnak.

5. A fájdalom tagadása

A népi dicsőségtáblán előkelő helyen áll a fából faragott királyfi, aki rezzenéstelen arccal tűri a fájdalmat legyen az lelki vagy fizikai. Igen, ebből tanulva még most is azt gondoljuk hogy a kemény büszkeség és magas jellem szimbóluma, ha valaki nem vesz tudomást megrepedt szívéről. Negatív, a valódi mentális erővel bíró zorall nem érdekelt ebben a dologban, ő nem így próbálja lenyűgözni az embereket és a fájdalmat is tanulásnak tekinti (Coelho gyanús gondolat) Én például nem mindig mondom el, hogy fáj a fejem, pedig fáj. Szerintem nulla pontos vagyok ebben.  

6. Azt gondolni, hogy mindenre képes vagy

Úgy mégis mire gondolhatnék, amire nem vagyok képes, az nem is lesz megoldva megcsinálva, elvégezve, tehát a szemlélet adott. Tudom kell tudni segítséget kérni. Igyekszem. Az egészséges önkép nagyon fontos, bizony, az "én mindenre képes vagyok" felirat jól mutat a falvédőn a konyhában, de a valóság máshol van, odaát. A valódi lélekerő, realistán szembe néz a lehetőségekkel és fejet hajt a hiányosságok előtt. Egye fene azt a 20 ezrest kihívom a vízszerelőt. Alibanya bizonytalan ezen a területen, néha próbálok varázsolni, az hova számít, szerintem itt sincs pont. 

7. Hatalom mások felett

Gondolom érezhető már a tendencia, hatalmat mások felett, csak a látszólag kőkemény emberek akarnak, a valódi erősség abban rejlik, hogy hatással legyünk másokra, észrevétlen. No most nekem még ordítva sincs módom hatással lenni a már említett két kiskorúra, akik a másik emberek itt a közelemben. Aztán okulva az itt leírtakból mentálisan próbáltam rájuk hatni, szellemi fölényemmel, de úgy sem sikerült, megvetően végigmértek. Frusztrálva lettem, mínusz egy pont. 

Most mondta a kolléganőm, hogy ő biztos volt benne, hogy nekem van tetoválásom, mert olyan vagányos vagyok, ez ér egy fél pontot? Mert ha nem elég gyalázatosan álok a szuperhős, zorall mérőkémben... heh megint lelepleztem magam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr858640778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pixynor 2016.04.21. 18:12:57

@sirok0001: na de mégis mit? :) Én ártatlan vagyok.

@TraktorHarcos: dehogy, Csevely csak szereti a NŐ-ket :) imigyen, nagy bötűvel :) nincs itten semmiféle gerillaság. Ez csak a burok volt azon, hogy egy dögös 17 éves a szomszédja, akinek engedi, hogy lopja a netjét (persze az is kiderült, ha nem engedné, se biztos, hogy tudna ellene tenni, max kikapcsolja a megosztóját). Ja és tudja, hogy jó szoszméd vagyok (az igazi szomszédaim szerint is), aki keveset van otthon, és akkor is kussban van. :)

csevely 2016.04.21. 20:16:00

@Pixynor:
Húúúúúúúúúúúúúúúú anyu!!!!
Mondtam már hogy pont úgy érzek irántad, mint BB, FF blogtárs iránt?????
És tényleg vannak a NŐK, és vannak a nők.
Amúgy köszönöm,
Valamelyik előző életemben biztosan közel álltál hozzám:))

" Istenek alkonya",+" mindmeghalunk", ráadásul . . . . .már le sem merem írni....
Amikor FF-el kormalkodtam, akkoris rámszóltak, szal. . .
Csodás szomszéd lehetsz !!!!
Lehetnél. . . . és tudod a wifi a legkevesebb, amit megosztanék veled :)
Mint FF írta : " ha találkoznánk életben ".....hát ja:).

De ha akarod, kiszámolom az összes "tranzisztorszerű" elem használatát, segítek. . . . . .:))

Pixynor 2016.04.21. 20:42:10

@csevely: tudod mit, legyen a mienk a következő életünk, már ha persze nem ígérted el már valakinek. Az enyém még szabad. : )

cso zsi 2016.04.21. 20:45:32

@Pixynor: Nem kegyed volt a minap, aki úgy vélte, jól megvan férfiak nélkül? Vagy csak félreértettem valamit, miközben pótoltam az elmaradt olvasatlanokat?

Pixynor 2016.04.21. 20:53:45

@cso zsi: ezt nem úgy vélem, konkrétan férfi nélkül vagyok már jó ideje. De ez nem jelenti azt hogy a következő életemben is így szeretnék lenni. :)

cso zsi 2016.04.21. 21:23:14

@Pixynor: És a jelenlegi már így marad?

Pixynor 2016.04.22. 06:37:58

@cso zsi: hát erre egy pár éve még azt mondtam volna, hogy nem, de a megszerzett tapasztalatok, illetve több próbálkozás után már úgy érzem, hogy igen. Feladtam ezt a részt, egyszerűen nem megy, és ha az embert folyamatosan kudarcélmények érik, akkor nem boldog. Én pedig elhatároztam, hogy boldog szeretnék lenni, így azzal foglalkozom az életben, ami megy.

Természetesen nem esküdtem meg, hogy soha többet férfi, tehát bármikor készen állok Bridget Jones-szosan seggre ülni bárki előtt, meg mosolygom mindenkire, úgyhogy ha meg van nekem írva még valaki, azzal tuti egymásra találunk, ha meg nincs, akkor meg úgyis teljesen feleslegesen kapálózom.

Az elhatározásom abból áll, hogy nem fogok olyan kapcsolatban létezni, ami nem tesz kölcsönösen boldoggá minket.

csevely 2016.04.22. 07:28:42

@Pixynor:
"tudod mit, legyen a mienk a következő életünk, már ha persze nem ígérted el már valakinek. Az enyém még szabad. : ) "

Nem, nem ígértem még el senkinek sem.
Csak a probléma, hogy a regressziós dolog során kiderült, az előző életemben lyány voltam, sőt nem is akármilyen. . .és azért szenvedek most férfiként:)))
Remélem megint lyány lehetek ( a többi verzió már felsem merülhet ), így csak akkor lehetünk egymásnak ha te +férfi leszel:)))))
/ Lehet te is penitenciában vagy:)))/

Volt egy gyerekkori vágyam, felmenni a Hargitára.
Pedig azt sem tudhattam, hol van!
És amikor odamentem, tudtam hol járok, hol mit találok.
És hogy fel kell vinni egy követ, amit majd letehetek valahol.
És amikor fent voltam a Hargitán, valami misztikus érzés lett rajtam urrá, és TUDTAM !!! hogy már töbször voltam ott!
A feleségem ugyanezt érezte, amikor Bakuban voltunk.
Tudta, merre kell mennünk, hogy eljussunk az általa ismert helyekre.

Tehát mivel megint újjászületünk, akkor keresni foglak!
És akkor jaj lesz nekünk:)

sirok0001 2016.04.22. 07:38:33

@Pixynor: A húgom mondta régen amikor böfögött, hogy "csak csuklottam" :) Kislánykodsz? :)

"bármikor készen állok Bridget Jones-szosan seggre ülni bárki előtt" - bocs, h belekontárkodom, de ez meg mi ez????

Pixynor 2016.04.22. 07:44:14

@csevely: húúú tuti én is penitendiában vagyok jelentsen ez bármit is. Te én ha férfi leszek, én olyan tökös FÉRFI leszek, hogy az összes nő engem fog vágyni. :) nem tudom mi lehettem előző életemben, de most tuti nem tudok tájékozódni, szóval GPS biztos, hogy nem voltam.

Most lövőm be Nyíregyházát épp hétvégére. :)

Lényeg a lényeg, akkor a Tied a következő életem, szüless bármiként újjá :) csak pók ne legyél légyszi. Tartok tőle, hogy azokat a következő tíz életemben is utálni fogom.

Hááát hatalmas ma már klasszikus film trilógia Bridget Jones naplója, és a szingli, enyhén telt alakú, egy kicsit ügye-fogyott főhősnőre céloztam, akit megtalál a nagy Ő. :)

Ha még nem láttad melegem ajánlom a hétvégére. És most lesz a mozikban sok év után a folytatás. Valamikor egy-két hónap múlva.

csevely 2016.04.22. 09:02:31

@Pixynor:
A penitencia végülis csak azt jelenti, hogy bűnhődés.
Tehát én büntetésben vagyok, te büntetésben vagy.
Nagyok voltunk előző életben:)), ennyi. . . most bűnhődünk.
De az asztráltestjeink vonzódnak egymáshoz.
Sőt mondhatni, szeretik egymást.
De a mentáltestjeink, azok?
Húúúú, ez az ezoteria. . . . . .

Te, ha pókfiú leszel a következő életedben, akkorén nem lehet póklány?
Tudom, a póklány felfalja szex után a pókfiút, ha nem elég fürge, de akkoris:)))
És mit kezdünk egy Chemotoxxal?
.
.
.
.A javasolt filmeket nem tudom megtalálni a torrenten. . .csak egy van.
Nem trilógia. ?????????
hol a többi ?
Más néven ?
.
.
.Ez az év mondata nekem:

"Aztán felmerült bennem, hogy a szomszéd lány nehogy szexuális rabszolgaságba kényszerítsen high-tech tudásával visszaélve :) Azonnal tedd magadévá 3-szor, különben lenullázza a nyugdíjalapod :) "

És köszönöm . . . .leendő társam:)). . . . remélem az leszel. . . . . .és szeretni foglak.
Ha ez a Karmám.
És ha még lesz étertestem:))
Mertha jó vagyok , a reinkarnáció szerint akkor már nem lesz semmi, csak fény!
.
.
Megpróbálom a 3x dolgot, hátha. . . .újjászülethetek . . .neked:)
Bár tudod, 17 éves !!!!!! én +51!!!
Jaj " Istenek alkonya!!!!! "

sirok0001 2016.04.22. 11:31:53

@Pixynor: tudom mire gondoltál, bár nem hiszem, hogy megfogom nézni...fura volt azt látni, hogy hasonlítod magad hozzá

2016.04.22. 18:35:12

@csevely: helohelo csevelybacsi! hat mi van itt?? Mi ez a turbekolas?? es akkor velem most mi van? Csinaljak feltekenysegi jelenetet?! Na jo. En nagyvonaluan megelegszem a kovetkezo eleted helyett a kovetkezo ejszakaddal. Alairas: Bela. Aki nem olyan.

csevely 2016.04.22. 19:04:07

@FemmeFatal:
Isten hozott végzet asszonnya. . .
Látod látod kisgalambom picit nem nézel erre, máris mi történik?
Turbékolás össze+vissza:)

A traktorossem tudta hogyan tértünk át Pixyvel a zorállról a IT Securiti támára.
Onnan már egyenes volt az út. . . .
Nem voltál te sem, aki helyretett volna bennünket, így eljutottunk az ezoterián belül is a reinkarnációhoz.

Neked is csak azt tudom mondani, te is penitenciában vagy, különben nem bokszolnál:))))
óóóóóó mia madre !!!!!!

De ez qrva jó lesz! én visszamegyek NŐ-nek, te +pixy fiúnak. . .
Én leszek a királylány. . . . . vagysem.
De pixyvel megküzdöttök a fele királyságért.. . . .

Agyameldobom óhhhhhh Istenek alkanya:))

cso zsi 2016.04.22. 19:08:03

Így nem szállok versenybe. Pedig igen jó kondíciókkal indulok.
Ja, most épp nem.
Csak szimplán "free as a bird..."

2016.04.22. 19:11:32

@csevely: jol latod, voltak/vannak korulottem ferfiak, akik ugy eltek/elik meg ferfiassagukat, h igencsak kedvet kaptam en is hozza, hogy egyszer ferfi legyek ... en is minden not levadasznek, mint puma (fuggetlen attol h ezalatt pixy mint pasi mivel foglalatoskodik epp :)

2016.04.22. 19:12:37

@cso zsi: naaaa ... szalljalbeee ... lecilecileciiiii

csevely 2016.04.22. 19:22:11

@FemmeFatal:
Akkor érted ezt a viccet :
" 50 éves házassági évfordulón kérdi Józsi bá Zsuzsa nénitől:
-Mondd egyszer sem akartál volna férfi lenni?
-És te miért nem ?"

Tudod végzet asszonya, énmár megkomolyodtam, elmúltam 50. . .
De az egyetemen én voltam a legerősebb puma. . . .van mit mesélni unokának.
A természettudományi karon a fiúk/lányok arány 100/1 volt.
A bölcsészettudományi karon fordítva....
És szinte mindíg eltévedtem, más előadóba jutottam.

cso zsi 2016.04.22. 19:36:28

@csevely: :)))
@FemmeFatal: Jó az nekem?
Hát nektek? Ahogy nézem, épp konkurencia lennék csevelynek, ha a nyomába érnék.
Bár rólam is híresztelnek egy, s mást.
50+-os használt pasi érdekel valakit mostanában? Komolyságot nem ígérek
"Nem ígérhetek mást csak vért, erőfeszítést, verítéket és könnyeket!"
Viszont, ha szeretnek, szeretek...

2016.04.22. 19:42:06

@cso zsi: a konkurencia mindig jot tesz a piacnak szal mindenkent tessek beszallni meg van itt egy szabad hely a mentocsonakban meg ha oly romantikus lelkuletu teccik is lenni ("hogyha szeretnek, szeretek..." - ahh mia madre most en mondom :)

cso zsi 2016.04.22. 19:50:54

@FemmeFatal: Lehet, hogy épp ezzel rontottam el a korábbiakat. Lehet, hogy több volt bennem a romantika, mint akiket eddig ismertem.
Viszont ezért nem adnak sokat a boltban.

csevely 2016.04.22. 19:53:56

@cso zsi:
Nekem nem leszel konkurrencia, mivel én már a követekező inkarnációmra gyúrok:)))
Szállj be, ha a végzetasszonnya hív. . . .

"50+-os használt pasi érdekel valakit mostanában?"

Az előző banyablogból kiderült, hogy igen.
És csak elég hozadék kell, hogy 20-on évesek is elaléljanak egy "kaszinókirály"tól.

FF különbenis egy nagyon toleránsa vetélytársakkal:))

2016.04.22. 19:57:18

@csevely: tolerans? Ez mit jelent? Dugok mindenkivel? ;P

FemmeFatal (törölt) 2016.04.22. 19:59:00

@cso zsi: hat jajj mar hat nincs veled semmi baj ne szomorkodjal itt nekem teeee hat szepazelet tesooo :)))

csevely 2016.04.22. 20:02:49

@FemmeFatal:

Húúúúúúúúúúúúúúú!
Mit vágsz hozzám?

cso zsi 2016.04.22. 20:04:35

@csevely: Nem biztos, hogy 20 évesre vágyom, de lehet, én vagyok "nem 100-as".
Pár éve még azt tartottam, a lányomnál legyen idősebb. Most már ez ennyire nem fontos, de akkor az megint max. 10 év távlat.
Az, hogy az én időmet elrabolták, nem jelenti azt, hogy máséval ezt tenném. Még ha nagy is lenne a láng.
Persze, lehet, pótolnom kéne az elmaradt alkalmi, futó kapcsolatokat, és nem hosszúra tervezni. A felmenők életkorát figyelembe véve, 15-20 kéne még, és nem egyedül.

csevely 2016.04.22. 20:04:39

@FemmeFatal:
Na tisztázzuk:
A versenytársak csak fussanak és a végén akár egyik sem nyer:)

cso zsi 2016.04.22. 20:05:16

@FemmeFatal: Tudom, hogy szép.
Már szépítettél rajta. ;)

FemmeFatal (törölt) 2016.04.22. 20:08:28

@csevely: mit vagok? lassuk mi van a kezem ugyeben ... vibriii !

csevely 2016.04.22. 20:11:18

@cso zsi:
Itt tudják, nekem van feleségem, két gyerekem,és soha sem akarok személyesen megismerkedni senkivel.
Volt egy nagyon kemény "oktatás" egy nőtől.
És az tényleg többet ér, hogyha éjjel felkelek, megtalálom ott a társam.
Tapasztalatom szerint múgy a futó kapcsolat senkinek sem tett jót.

FemmeFatal (törölt) 2016.04.22. 20:11:40

@cso zsi: naaa orulok ... jo valasz ... nyalhat ... :P

csevely 2016.04.22. 20:14:35

@FemmeFatal:
Imádom a lelkesítő válaszaidat.

cso zsi 2016.04.22. 20:15:20

@FemmeFatal: Csak, ha valóban hölgy. ;)
Nem állítom, hogy profi vagyok, de.... ;)

TraktorHarcos 2016.04.22. 20:17:25

@csevely: Az ezo-átmenetet mán én is értem ám.... vagy csak az informatikát annyira nem, hogy azt má innentűl nem is tudom, hogy melyik melyik!

A Dalai Láma ha joll tudom, nem tartja kizártnak, hogy a jövőben intelligens kompjúterek formájában rejinkarnálódjunk. Akkor lehetek egy wifivel felszerelt okos traktor is a következő életemben?

cso zsi 2016.04.22. 20:18:16

@csevely: Ez nekem kétszer is megvolt, az elsőt én rontottam el úgy 20 éve, a másodikkal nem tudom, mi történt. Egy éve gyógyszerek, elhidegülés, majd hóna alá csapta a gyereket, és hazaköltözött a szülői házba.

cso zsi 2016.04.22. 20:19:12

@TraktorHarcos: Vigyázz, meghackelnek, és eltérítenek, mint a nemrég a modellrepülőket.

csevely 2016.04.22. 20:27:38

@TraktorHarcos:
Az hogy a Láma mit hisz, nagyon nem érdekel.
A bennem levő fény soha, de soha nem fog beköltözni szilicium lapkára.
Ezt azért tudjad!
Az okos traktort már ma is GPS vezérli, úgyhogy wifi nem okvetlen szükséges.
Pláne, hogy a wifi úgy nagyjából 100 méterig hat.
Az informatikát azért sem értem, mert a működtető algoritmust soha nem fogom megismerni.
És persze senki sem itt a periférián. . . .

cso zsi 2016.04.22. 20:30:01

@csevely: Miféle periférián? Mi hiányzik? Az okítás, vagy a sávszél?
Utóbbit az elmúlt pár évben terítettem az országban.

2016.04.22. 20:32:30

@TraktorHarcos: A dalai lámát szemályesen ismerem, telekszomszédom volt Dharamsalában és ő ilyet nem mondott, hogy gépek lesznek emberek helyett.. de jó próbálkozás volt.. értékelem.. nyalhat :-P

csevely 2016.04.22. 20:32:35

@cso zsi:

Cimbi!
És hány éves vagy?
Szintén 50?
És azért a fenti kérdésed?

2016.04.22. 20:38:09

@csevely: "Az informatikát azért sem értem, mert a működtető algoritmust soha nem fogom megismerni."
Miért? A forráskódok megismerhetőek, semmi ördöngősség nincs csak sok sok réteg van egymásra épülve. Ezek a rétegek elég primitívek, csak összességében hatnak bonyolultnak.

csevely 2016.04.22. 20:38:34

@cso zsi:
Az egyik munkám során szembesültem azzal, hogy a bináris kódban levő bitek, azok nem számok, hanem vezérlő jelek.
Pl.ha a 4. bit az 0, akkor várja az átvitelt, ha 1, akkor ő ad........
És ezeket soha, de soha megnem értheted.
Csak ott valahol a sziliciumvölgyben lehet pár valódi informatikus, akik ezeket talán
tudják a munkájuk miatt.
Aki nem ott van, na az mind a periférián van!

cso zsi 2016.04.22. 20:43:37

@csevely: oké, periferin vagyokén is.
Mit is kérdeztem "fentebb"?
(viszont elkoptak a lyányok, vagy ők is főzőcskéznek, mint én teszem közben)

csevely 2016.04.22. 20:48:01

@Kulics:
A megértést úgy gondoltam, hogy a processzor mit mikor miért tesz?
Mertugye van a bináris dolog, amivel a processzor dolgozik, amit átír valami 16-os számrendszerben, vagy oktálisba, utána erre épülve van valami fordító program, ami még mindíg csak valami gépi kódú valami, és erre pl ráépül a Win, arra ráépül pl a winrar, vagy bármi más, de ezekre is épülnek programok. . . .
És igen, lehetnek egyenként nagyon egyszerűnek, de összességében átláthatatlanok.

cso zsi 2016.04.22. 20:49:19

@Kulics: Az biztos a Dalai volt? Nem keverted össze An Drobit rinpócsével?

cso zsi 2016.04.22. 20:51:36

@csevely: Pedig FoxProban sokmindent össze lehetett ácsolni.

csevely 2016.04.22. 21:03:05

@cso zsi:

Igazad van a FoxProban lehet sokmindent , de fogalmad sem lessz, az alatti szinten mi történik.
Én nagyon szeretnék TUDNI !
És sokmindent.
Nagyon érdekes például, hogy a processzorban van a legkevesebb tranzisztor.
A videóprocesszorban 10X annyi van, és ha a videókártyán levő memória kevesebb mint kéne, megoldják közösbe, beszáll az alaplapi memória is, a főprocesszor is, és ha van hatalmas hangkártya, akkor azt is bevonják a buliba.
És akkor tudhatod, hogy mikor melyik mit csinál?
És ezeknek a vezérlő szoftvere. . .

Pl ugye a "szabadakarat" című dolog megbukott.
Olvastam, hogy a kisagy mikor észlel valamit, akkor intézkedik, és utána majd közli a tudattal, ha egyáltalán. Pl. leesik melletted valami, megteszi az összes mozgáskoordinációt hogy kapd el, és mikor végzett a többszáz izom vezérlésével, akkor ad jelet a tudatos agykéregnek.. . .hogy "elkaptad". . . .hahaha

TraktorHarcos 2016.04.22. 21:32:27

@csevely: És mostan, hogy ilyen szépségesen lejírtad a reflex működési mecjanikáját, elárulhatnád azt is, hogy mi a fittyfasz köze van ennek a szanad akarathoz. Mert azér a pipámra rájagyújtano mont nem reflexből fogok ám! Azt már van ideje meghányni-vetni a nagyagyamnak is.

TraktorHarcos 2016.04.22. 21:35:11

@Kulics: És kérdezted-e tőle a traktorról konkrétan? :)

Azt azért elárulom, nem titok, hogy személyesrn tőle hallottam. Talán valami cikket olvashattam efelől talán bizony.

2016.04.22. 21:35:18

@csevely: nem egészen. A kód lehet sok minden. adat, vezérló jel... akármi. Attól gügg, hogy rákerül-e aprocesszor vezérlése. Mert akkor a bináris (hexe) akármi jeleket processzor vezérlő ködnak értelmezi. Amúgy meg bármi lehet.

2016.04.22. 21:55:52

@TraktorHarcos: Neeeeeem, sajnos a "traktor" szót nem tudom tibeti nyelven... még csak a nyolcadik leckénél tartok.. segítenél ?

csevely 2016.04.22. 22:09:08

@TraktorHarcos:
Csak annyi köze van, hogy elsem döntheted, hogy elakarod-e kapni.
Az agyad, vagy azt működtető lélek eldönti helyetted, mit akarsz csinálni!!
Tudom ez kemény filozófiaia & ismeretelméleti dolog, engem azért meglepett.
Majdha a pályán 140-el menve elédugrik egy őz, akkor gondolj a pipádra:)))))
Merthogy akkorsem te fogsz dönteni. . . .

csevely 2016.04.22. 22:24:40

@Kulics:
Nekem végülis egy műprobléma ez az egész, ami valamikor egy filozófia professzornővel való konzultáció alatt kristályososdott ki.
A fő kérdés akkor az volt, hogy a gépeket mikor kontrollálja az ember.
Azaz ha lassabban is, mint a processzor, de megtudható-e, hogy mikor mit csinál, és leginkább hogy ki vezérli a csinálást.
És amit fent írtam, a szoftver dönti el, hogy az alaplapi memóriát+processzort használja az MP4 konvertálásakor, vagy elég a videókártyán levő teljesítmény.
És tudod, én nem értek annyira a szoftverhez, de a hardver az még megy.
És a hardver az úgy műkszik, hogy ami az adatbuszon megy, az adat, ami meg a vezérlő buszon megy, az nem adat.
És ugye az adatbuszon megy ki és be is adat.
És a bármelyik processzor utasitáskészletében levő utasításokban való vájkálásban nekem elment a kedvem az egésztől.
Pl. forgasd jobbra a számot eggyel:))
Monnyuk ez a binárisban van. . . .

Most amúgy a 3D filmek agyi észlelése foglalja le a megismerési vágyamat, a többit feladtam, egy időre.

Pixynor 2016.04.22. 23:06:30

@csevely: Átmentetek totál érthetetlenbe, míg én bevettem Nyíregyházát. Ha pókfiu leszek akkor megölöm magam egyből chemotox-szal. De remélem nem így születünk ujjá, mert ki a franc akarja, hogy állandóan nyáladzon a segge.

Pixynor 2016.04.22. 23:08:23

@sirok0001: Mi a baj Bridget Jones-szal? Nem szereted? Szerintem halal jofej a no.

csevely 2016.04.22. 23:50:20

@Pixynor:
Az hogy bevetted Nyiregyházát, az jó dolog.
Ámbár kétértelmű ezt így leírni.
Az érthetetlen dolgokkal jól elvoltunk.
Látod mit okoz ha a NŐ-nélküliség üti fel a fejét:)

FF belépésével javult a dolog. . . .

Ígérem, a fény bennem ember fog lenni, bár tényleg lyány leszek.
Gnosztikus lényem ezt is akarja.
De ígérem megtalállak, ha FF féltékeny is rád:))

Pixynor 2016.04.23. 06:22:19

@csevely: Oh, hát nagyon régről rémlik, hogy FF nem fèltékeny tipus mostani életében sem. Mintha ezt mondta volna, férfiként mikor minden nőt elaléltat majd sztem szintén nem lesz az. Ha meg mégis, add neki a következő életedet követő életed, bár tisztázzátok előre ki miként szeretne akkor ujjászületni, nehogy elefánt-egér reménytelen plátòi szerelemben legyen akkor is részetek, mint mostan.

csevely 2016.04.23. 07:13:21

@Pixynor:
Imádni való stílusotok van:)

TraktorHarcos 2016.04.23. 07:19:13

@Kulics: Hát sajnos a magyar-tibeti parasztszótáramat tavaly télen megrágta jaz egér, így most nem tudlak felvilágítani. Viszont egy linkkel hátha segítketek a kérdésben:

index.hu/tudomany/til/2016/04/03/a_dalai_lama_mesterseges_intelligenciakent_szulethet_ujja/

TraktorHarcos 2016.04.23. 07:28:07

@csevely: Azt a leborult szivarvégit e! Találtál még egy példát a tudattalan reflexreakcijóra. Már csak azt az egyet nem értem, amit az előbb se!

Mégis mi a fészkes fene köze van ennek a szabad akaratunkhoz. Azér csak akad olyan szituáció az életben is, amelyben van időnk gondolkodni. Vagy te tán 140-nel döntöd el, hogy melyik filmet nézed meg, hova szavazol, hova mísz egyetemre, mit főzöl? És hogy végre megválaszolod-é kérdésemet, vagy hozol egy újabb példát a reflexre?

csevely 2016.04.23. 07:54:55

@TraktorHarcos:
Kérek engedélyt a meghunyászkodásra:)

Tényleg eldöntöm, hogy éppen szilvapálesz vagy körtepálesz guruljon, hogy aranyfácán vagy kőbányai menjen utána, sőt, ha lehet kapni, akkor főzhetek karfiollevest is, de itt pl nem kapható a cápafilé, így azt nem főzhetek.
Igen, eldönthetem, hogy büfészakra járjak, vagy esetleg mesterszakácsra, és igen, lehetek a Corvinuson is, ha egyáltalán.
És igen, rengeteg idő van a gondolkodásra, ezért szavazták meg azorbántot, és láss csodát, mi is lett. . . .kuszaszemmel e-------hhhhhhh
Na amit próbálok én érteni, hogy ha egy őz eléugrik 10 autónak, akkor 9 összetöri magát, míg egy valahogy kikerüli. És nembiztos, hogy csak a reflex miatt.Sőt.
Én pl kikerültem . . .
A tudattalan amúgy valahol meghatározza az egész életet.
És nem csak az enyémet, gondolom.
De indul a hétvégi műszakom, úhogy vége.

"És hogy végre megválaszolod-é kérdésemet,"

Igen : válaszom egy határozott talán!!!!

cso zsi 2016.04.23. 08:07:59

@csevely: Őzet kikerülni? Királyság.
És úgy hazajönni a mátrai faluból, hogy a második kanyarban elédugró őzcsapat előtt megállsz? Mert ugyan sosem jártam arra, de "valami" jelzett, hogy vigyázzak. (Ez megtörtént közúti forgalomban is, amikor a saját sávomban jött szemből a golfos ámok a kanyarban..) Amikor leértem a 25-ösre, a túloldalon már helyszíneltek egy Skodát, aminek a szélvédőjén ott szundikált a szarvas.

cso zsi 2016.04.23. 08:17:27

@Pixynor: Bár hajlamos vagyok hinni az újjászületésben, nekem a jelen, és főleg a kézzelfogható dolgok jobban bejönnek.
És nem ismerkedési céllal vagyok itt (bár bizonyára rámférne), hanem mert jó titeket olvasni.
Viszont nagy "problémám", hogy szeretem a női nemet (oké, az igent jobban).

@csevely: Napokon belül 55. Úgy gondolván még egy éve is, hogy a hátralevőt ebben a családban, ezt a gyereket teljes családban nevelve., nem úgy, mint a nagyokat.
Megint tévedtem.

csevely 2016.04.23. 08:28:50

@cso zsi:
Mondomén:)
Az őzet sem tudom hogy kerültem ki.
Valami jelzett !!! Nekemis .
Pont erről a valamiről beszélek, ami nem én vagyok.
Nekem egy olyan esetem volt, ami a rendes Magyar utak sajátja a síkságon, azaz párhuzamosan megy a vasúttal, utána 90 fok jobbra, átdöcögni 10-el a sinen, utána egyből 90 fok balra. És ott jött egy kamion. Egyrészt az én sávomban, mert megtalálta az "optimális" ívet, másrészt egy barom motorossal az oldalán, aki éppen ott akart előzni.
És nem tudom hogy lett nemkarambol. . . . .
A mellettem ülő remegett mikor egyáltalán elkezdtem érzékelni a világot.
Na és ez a nem reflex kategória!
Mert valaki, vagy valami helyettem csinált mindent.
300 méter után megálltam, elszívtam 3 cigit, mire egyáltalán vissza mertem ülni a kocsiba. . . .

csevely 2016.04.23. 08:42:14

@cso zsi:

"Megint tévedtem. "

Látod, erre mondják, hogy mindenki viszi a maga keresztjét.

Én is viszem, bár sohasem fogok itt írni róla.

TraktorHarcos 2016.04.23. 10:31:30

@csevely: Ez jáó vót! :) Akkor végülis többnyire egyetértésben leledzünk. Én is amondó vagyok, hogy a tudattalan reakciók béfolyása nagyobb lehet, mint így izibe gondolná az ember reflexből. :) De azért az átgondolt döntésekbe ha beleszólnak is, tán nem ezek a folyamatok a meghatározóak. És személyem szerint úgy vélem, ezzel nemcsak mi emberek vagyunk emígyen, de még az állatokban is ott a szabadság, ők se kopjúterek.

sirok0001 2016.04.25. 16:02:19

@Pixynor: csak pár részletet láttam a filmből, de nekem elég bugyutának tűnt az egész koncepció...egyébként általában nőktől hallottam azt, hogy jó film...ez olyan csajos film nem?

láttad már a leftovers-t? 2 évados, az elmúlt évek egyik legjobb sorozata, szerintem.

Pixynor 2016.04.25. 16:38:02

@sirok0001: igen, kimondottan csajos film, amit a pasik szeretnek :) vagy nem?

Nem láttam még, szóval utána nézek mi ez, csak elég nagy bajom van: vizsgaidőszak :) minden szabadidőmben tanulni kéne.

sirok0001 2016.04.25. 17:05:31

@Pixynor: háááát nem tudom :( elég sok tudatmódosító kellene a mostani felfogásom szerint, hogy megnézzem, szóval... meg úgy alapból nincs kedvem hozzá :)

igen, "minden szabadidőmben tanulni kéne" - mi is mondogattuk a vizsgaidőszakban a lanparti előtt :))), kéne...ja.... :) Mit mondott Yoda Luke-nak, emlékszel?
Egyébként hajrá, sok sikert, mennyi van még? vagy már kérdeztem?

tényleg jó, de inkább tanulj, 1 rész több, mint 1 h-s, szóval eléggé le tud ragasztani, inkább tanulj :)

Pixynor 2016.04.25. 17:52:15

@sirok0001: Tedd vagy ne tedd, de soha ne próbáld!- többek között - :) Hirtelen nem tudom, melyik Yoda üzenetre gondolsz.

Második félév, most kezdődik. Hát hagyd ki akkor, lényeg, hogy egy esetlenke, nem is olyan szép, de nagyon kedves, aranyos nőre is rátalálhat a nagy ő, aki "úgy szereti, ahogy van".

Egyébként tényleg klasszikusnak számít, női körben. Kb. mint férfi körben a Ford Fairlane kalandjai vagy mi a franc.

cso zsi 2016.04.25. 19:54:53

@sirok0001: Pedig nem rossz film. Vagy csak kor kell hozzá? Lehet.

2016.04.25. 22:45:42

@Pixynor: sztem is jófej. az első rész még nagy élmény,
utána romlik a dolog és túltolják. De igy megy ez minden számozott filmmel.
Sosem szabad sorszámozott filmet nézni - ez alapigazság.

Az üvegtigris vagy a Mátrix tökéletes példája ennek. Az első rész még kreativ új, friss, ötletdús, szellemes. A másiodik már erőlködés és pénzszagú szánalom.

cso zsi 2016.04.26. 07:31:37

@Kulics: Vissza a jövőbe?
A második részt elosztottam volna az 1. és a 3. között, de az a kettő az jó volt.

2016.04.26. 08:48:18

@cso zsi: arra már nem emlékszek. akkor még nem éltem :-)

Pixynor 2016.04.26. 09:02:43

@Kulics: igen, de azért volt olyan kivétel, mikor a második rész jobb lett, mint az első, de ne kérd, hogy mondjak ilyet, mert most egy sem jut eszembe :) csak emlékszem, hogy anno hagyta el már ilyen mondat a számat. :)

sirok0001 2016.04.26. 09:15:42

@cso zsi: tudod, a kor első kettő betűjét megváltoztatod és lesz belőle sör és rögtön igaz lesz a mondat :)

sirok0001 2016.04.26. 09:16:27

@Kulics: 22 jump street? hmm?? :P

2016.04.26. 11:34:16

@sirok0001: haha ez szellemes volt :))

hello73 2016.04.26. 21:16:53

Néha, alkalomadtán még magam is megemelem a kalapom a saját teljesítményem előtt:)

Egyébként meg azok, akik olykor-olykor kifejezik rácsodálkozásukat egy egyedülálló két gyermekes anya életvitelére, teherbírására, azok elgondolkodnak a világ rendjén? Mégis hogy az istenben adhatná fel az ember lánya/fia a küzdést, ha ott a szaporulat?
Nem mondhatja az ember, hogy bocsi világ, de ennyi, s kiszállok.
Vagy de?

2016.04.27. 09:29:42

@hello73: nem mondhatja persze. Nem kell csodálkozni, a nők a világtörténelemeben mindig küzdöttek az utódokért. Ennél csak milliószor szarabb helyzetek voltak a történelemben, éhínségekkel, háborúkkal, tatárjárásokkal, halálos járványokkal satöbbi.

Alibanya1 2016.04.27. 12:37:33

@Kulics: hát persze, és azon belül, tehát egy tatárjáráson vagy halálos járványon belül lehet csak tényleg izgi egyedülállló anyának lenni, az már talán kihívás, így ez ló@ ezért is vagyok bizonytalan abban a tekintetben, hogy jár e nekem a mellszobor :D így csak szimpla harcos vagyok az utódokért a picsbe. :D

csevely 2016.04.27. 13:00:23

@Alibanya1:
Nem kell tatárjárás, nem kell háború, mindíg minden anya védi gyerekeit.
És nagyon jó hogy azt teszik!

cso zsi 2016.04.27. 13:10:11

@csevely: Neveltem már fel gyereket, de az nem esett jól, mikor a legutolsó kapcsolatom a hóna alá csapta a kisbőröndöt, a gyereket, és hazavonult egyedülálló anyává lenni. Most, hogy kevés vele a gond, ezt is fel tudtam volna nevelni, jobban, mint az előzőeket. Neki jól jött a babagyár, a nagyszülői, ill. az általam nyújtott gyerekfelvigyázás a diplomák megszerzése közben, stb...
(tiszta sor, hogy az egyébként délutánonként nagydolgát végző gyerek a felvigyázós napokon az anya távozása után fél órával hígfolyós, a hátán csurgó, két pelenkát megtöltő produktummal áll elő. )
Takarítani, mosni, mosogatni, bevásárolni sok-sok éve teszem. Némelyiket gépesítve, de pont ugyanozokat a gombokat nyomja meg férfi is, nő is. 32 éve viszek saját háztartást.

csevely 2016.04.27. 13:32:22

@cso zsi:
Nekünk két gyerekünk van, és felesküdtünk a feleségemmel, hpgy addig nincs válás, míg a gyerekek el nem mennek.
Bármi áron jó háttér akartunk lenni az utódoknak.
És hidd el ez sem egy működő modell.
Nem a feleségemmel van a baj, hanem az utóddal. . . . .
Az egyikkel .
De mint írtam, mindenki viszi a maga keresztjét.

2016.04.27. 20:30:15

@Alibanya1: félreértesz, ez nem a te erőfeszitéseid lebecsülése, hanem egy női archetipus, egy ősi szerep bemutatása volt a részemről.

Alibanya1 2016.04.27. 21:54:10

@Kulics: ó dehogy, semmi nincsen, tényleg én vagyok ebben bizonytalan

hello73 2016.04.28. 08:33:06

@Kulics: én jobb szeretném, ha ez olyan archetípus lenne, ami nemtelen. legyen ez a szülői archetípus.
sluszpassz

csevely 2016.04.28. 13:06:22

Minden férfinak:
www.youtube.com/embed/RobaJKGMMiE
És persze minden itt levő nőnek is.
Én nem csinálnám utána, az biztos!

cso zsi 2016.04.29. 22:42:40

@csevely: Miért? Nem felmenni cinkes, hanem lejönni. :))))

2016.05.01. 21:10:50

@hello73: jó ! legyünk nemtelenek ! Nemtelen brigantik :-)

sirok0001 2016.05.02. 11:34:51

@Kulics: Azt ne mondd, hogy MSZP-s vagy. :)))))

2016.05.02. 12:08:52

@sirok0001: ez az ötleted honnan származik, miből jutottál erre a kérdésre ?

csevely 2016.05.02. 13:31:05

@sirok0001:@Kulics:
Ha már MSZP, akkor
retró, akkor egy zene abból a korból:
www.youtube.com/watch?v=3WUfRo1ef64

"Ő volt a legszebb lány
Hajával napsugár, ha játszott,
Az utcán bámulták a srácok."

@cso zsi:
Hamár férfias játékok, akkor inkább ezek:
www.youtube.com/watch?v=D7-lUBm-Guw
És miért nem tudtam én oda szuletni???
Hogy tudnék. . . . . reptetni:))

2016.05.02. 16:17:30

@sirok0001: jajj hát látom inkább te vagy maszopos, hogy ilyen borzalmakra emlékszel.
ez valami szörnyüség :-(
beszéljünk inkább a szexről, az izgibb, meg alibanyát is jobban érdekli sztem.

sirok0001 2016.05.03. 07:34:18

@Kulics: nem és nem kikérem magamnak, nem is szavaztam az utóbbi időben....csak gondoltam jár a szóvicc, hamár számomra ennyire elrugaszkodott dolgok jelentek meg itten

2016.05.03. 14:02:20

@sirok0001: mit jelent az hogy kikéred ? ház megkpatad, odaírtam... ezen kívül még mit kérsz ? két pálinkát is ki szoktak kérni.. na ahhoz csatlakozok :-)

cso zsi 2016.05.03. 14:06:12

@Kulics: Legyen három, ha már.... ;)
süti beállítások módosítása