Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Már megint itt van a szerelem 2.0

2016. július 01. - Alibanya1

Ismered a szerelem és a herpesz közötti különbséget? A herpesz egész életen át tart.

Frédéric Beigbeder

Most olvastátok? Hát már ezt is megírta valaki, akurvaélet, mi marad nekem? Maradt itt még olyan értelmes kombinációja a szavaknak, melyet nem jegyzetelt le senki? 

A címet csak viccből adtam, blikkesedek (ilyen jópofa, könnyen hülyére vehető nő vagyok) nincs semmilyen szerelem, de valahogy el kell nevezni az irományokat. Csodálatos munkámnak, illetve munkahelyemnek köszönhetően, reggel nyolc és négy óra között úgy próbálom életben tartani az agysejtjeimet, hogy mindenféléket keresgélek a neten, meg elolvasok roppant érdekes dolgokat. (említek egy példát, az egyik angol jóember, bevallotta a BBC-nek, hogy ő végül is arra gondolt, az ő szavazatát nem is számolják) Egyébként az agyhalál várna rám, bár így is úgy érzem, minden nap egy bő marék, halott agysejt távozik a fejemből salakanyag formájában (ezen szoktam bánatosan töprengeni). Miközben tehát az eszem túléléséért küzdök, találtam ezt a nagy bölcsességet, amely fentebb olvasható. Teljességgel magával ragadott. Bár fél évvel előbb olvastam volna, talán ez a mese is másképp végződött volna. De végül is örökké tanul az ember - kellett ide már az egészséges mondat. Holtig tartó tanulás, ez is karban tartja az agysejteket.

img_2460_szerkesztve.JPG

Testi és lelki fejlődésem összhangja folytán eljutottam a nirvána azon különleges állomására, amikor már nem akarok többé szerelmes lenni és nem akarok vágyakat érezni, meg egyéb más ilyesmit sem, nem valahogy. És fénnyel akarok táplálkozni. Nagy a zen bennem, összeálltak a molekulák, hogy kozmikus összhangot építsenek a holdfogyatkozással és spirituális csakra támadással kiküszöböljék a bennem lévő testi is érzelmi alantasságot. Az is lehet, hogy táltos leszek,még nem tudom. Elég volt. Érthetetlen, úgy értem számomra érthetetlen okokból olyasféle embereket vonzok magamhoz, akik viccelni akarnak velem, de nem úgy hogy nevetési, hanem kibaszási formában. Felkapnak, vidáman megforgatnak a fejük felett majd elhajítanak, szállj szállj magasra, és puffanjá. Persze ez csodálatos érzés, hiszen már annyi forrásból tudjuk, hogy a szenvedés a lélek kovácsa, és hogy a művészetek a fájdalomból fakadnak. De a faszomat. Meg hazudnak is nekem, manipulálnak, én meg benyalom, ahogy mondanák. Csak azt nem értem, hogy én miért nem érzek efféle cselendzset, hogy jól átbasszak már valakit. Megyek itt korrektbe, mint a hülyegyerek. Nyilván ez valami káros mutáció.

Ráadásul ha ez nem lenne  elég, akkor a fázis eltolásos szituáció is beugrik. Nem vagyunk egy hullámhosszon, ahogy a szakirodalom mondaná. Magyarázom, éppen nem kész még valamire, vagy éppen készen van. Szexi vagyok, egyszerű kell szürke, ha én azt gondolom, hogy jó akkor adjunk az ártatlanságnak, na akkor meg szűzkurva vagyok. Picsába már. Csillogó szemekkel követem a férfit, nem jó, mert ő éppen szenvedni akar, éppen inkább a viszonzatlan szerelemről szeretne tapasztalatot gyűjteni. Egyszerűsítem a dolgot, könnyed vagyok, ő éppen akadályokkal szeretné megméretni magát. Na gondolom, akkor most megküzdesz értem, á nem fáradt. Szexistennő vagyok, baszki ő éppen beért az aszexuális korszakába, másra terelődtek a hangsúlyok,érzelmet akar, lehengerítő szerelmet, a nagy Őt, vagy csak úgy éppen nem érti senki őt.  

Ültem a monitor előtt, éppen a tobzoska nemi életéről és vadászatairól néztem egy igen tartalmas natgeo összeállítást, megjegyzem egyes gonosz, ázsiai emberek halomra öldösik ezt az origamira hasonlító, formailag teljesen értelmetlen állatkákat, azért hogy megegyék, ki érti ezt, na és azt gondoltam, hogy a kurva életbe. 

Van egy jó hír is, kisebb lett az ózonlyuk, lehet örömködni, ha valaki ráér.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr668856400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kútmester 2016.07.01. 15:43:23

A címből nekem egyből ez ugrott be. youtu.be/5mdM8BUwHaA

Alibanya1 2016.07.02. 05:59:54

@Kútmester: hah ezt nem ismertem, kössz

Kútmester 2016.07.02. 12:17:38

@Alibanya1: Igazán nincs mit.
Akkor legyen itt ugyanez Péterfy Boritól is. youtu.be/0L2uJdBWSMo

sirok0001 2016.07.02. 14:36:17

Túl sokat foglalkozol avval mit gondolnak mások rólad. Ha megnyugtat rengeteg nő helyzete olyan mint a tiéd. Ez valami népbetegség. :(
Már írtad, társat akarsz..., nagyon kicsi az esélye, hogy fogsz is találni. Annak meg még kisebb, hogy (ha jól tudom) két gyerekedet felnevelő (másik) apát és társat. Az okos férfiak hülyék lennének ezt bevállalni. Te meg ha ezt elhiszed naív vagy. Főleg, ha a te (:"ateista":) szempontjaidat és világban működő jelenlegi tendenciákat veszem figyelembe. Ha végignézek a munkahelyemen elvált nők tömkelege, gyerekkel, második házassággal, csalással, meg mindenféle hülyeséggel. Persze egy csomó kivétel is van, akiknek válás után párja, társa, házastársa lett, de személy szerint nagyon kevés szemében látok én örömöt, boldogságot. Ezt csak azért írtam, mert most sem hiszem azt, hogy az élet(em) értelme a pénz, a munka, a szerelem, a család meg hasonlók lennének. Ezek fontos dolgok, de szerintem túlságosan is meghatároznak. Nem hiszem azt, hogy a boldogságot, nyugalmat ezek adják, nem hiszem, mert ha ezeket elveszted...pedig van egy életed.

Pixynor 2016.07.02. 16:47:32

@sirok0001: hú, micsoda józan rálátásról tettél bizonyosságot, nem gondoltam volna.

A mai társas kapcsolatok vonalát ez a írás is jól tükrözi.

www.stylemagazin.hu/hir/Hogyan-udvarol-egy-21-szazadi-ferfi/15550/keresd-a-not/szivvonal?&article_page=1

Elég sokan látják és érzik ezt a problémát, ugyanakkor mégsem tesznek érte semmit. Bár lehet, ezt csak a saját generációm nevében jelenthetem ki, akik még tudták mi az udvarlás??

@Alibanya1: jól érzem a düh fázisába értél? vagy csak meleg van?? :)

sirok0001 2016.07.02. 23:58:15

@Pixynor: A fenti meglátásomat csak azért írtam, mert sokat beszélgetek nálam idősebb hölgyekkel is és meghallgatom őket, tanácsot nem tudok adni, de legalább megkérdezem mi a helyzet és kb. elég ennyi is. Olyan történeteket hallok hétköznapi emberek szájából, amiket ha nem hallanám személyesen nem hinném el. Speciel nagyon örülök amikor rendbejön az a probléma, ami bántja az illető nőt. De visszafelé, ha nekem van bajom, vagy nem akarok beszélgetni vagy esetleg szomorú vagyok és nem "udvarolok" (cikkre kitérve), akkor rossz vagyok, ha rosszat szólok érzelmileg zsarolnak, ha nem úgy nézek ellenség vagyok ésatöbbi. Az ilyen dolgoktól bármelyik normális embernek herótja van. Az álmom az, hogy egy lánynak virágot vigyek, mert ez boldoggá tesz és szívesen meghallgatok bármit, de ember vagyok egyben is, amit nem szeretném ha lerombolnának. Megjegyzem nem tudom, hogyan kell udvarolni apám nem tanított meg ilyesmikre és a bátorságom sem az igazi, de azt is tudom már, hogy kettőn áll a vásár.

sirok0001 2016.07.03. 00:24:53

@Pixynor: egyébként lehet nyers voltam..., amerre nézek szinte mindenki ugyanazokat a köröket futja le és jogom van ehhez meg ahhoz meg stb. ÁÁÁÁÁ, fárasztó valahol ez az egész és nem látom jónak, de biztos az...jobbak vagyunk ennél, de leragadunk... naléptem...

Alibanya1 2016.07.03. 06:09:31

@Pixynor: aha,. melegben dühös
@sirok0001: mindig meglepsz, mert totálisan mást olvasol abból amit írok, egyáltalán nem foglalkoztat, hogy mások mit gondolnak rólam, fogalmam sincs, hogy ez honnan jött le neked, mindegy és pláne nem keresek másik apát a gyerekeimnek. ? A pénz határoz meg? na mindegy ha neked ez volt az írás üzenete legyen.

csevely 2016.07.03. 13:50:47

Banyám!
A sokoldalúságod egy újabb bizonyítéka számomra a stílusváltásod.
Az utolsó mondat azért nagyon cinikusra sikerdett:)
Vagy te is tudod, hogy a világ legnagyobb átveréseinek egyike az ózon sztori ?

Csakegyvalaki 2016.07.05. 17:02:00

Lehet, hogy az a probléma ezzel a társkereséssel, hogy úgy keresünk magunk mellé párt, hogy magunkat felértékeljük és ehhez az emelt szinthez ragaszkodunk a másik félnél. Mondom ezt úgy, hogy lenne az életemben valaki akire akár ez igaz is lehetne csak ugye nem derül ki, mert ő is hasonlót keres. Nos, lehet ezen bosszankodni, meg mindennek elmondani azt a másikat, stb. de ha ez történik, akkor az nem is (akár egyoldalú) szeretet.

Alibanya1 2016.07.06. 13:14:50

@Csakegyvalaki: persze, hogy van magunkról egy kép, de tudod, sok ember meg éppen leértékeli magát, szóval nem lehet ezt tudni. Tény, hogy mindenkiben él egy elvárás az irányba, hogy mit is, illetve kit is keres és ehhez méri a lehetséges társakat. Kérdés inkább, hogy milyen kompromisszumra vagyunk hajlandóak. Mindezektől függetlenül szintsemleges az egymás hülyítése mozgalom, meg a hazudozás.... persze lehet továbbra is kurvára naiv vagyok. És tudod mit olvastam még csak az már innen lemaradt ha már azt hinnéd, hogy minden kurva jó meg fasza na akkor jön Annamari 3. tétele: if you have a chemistry, you only need one other thing, timing. But timing's a bitch ........

2016.07.07. 09:08:36

@Alibanya1: a "timing" jelentését én most megcsavarom... az az igazság, hogy megöregedtünk. Hátunk mögött válás(ok), szakítások, csalódások tucatjai, amikben sérültünk, fájdalmak és félelmek szabdalják lelkünk virágos rétjét.
És egy másik ugyanilyen sérült, félelmekkel teli csalódott, kiábrándult embertől várjuk hogy meggyógyítson minket. Ő is ezt várja tőlünk.
Neeeemmmm fog sikerülni - hogy optimista végkicsengést adjak.

Alibanya1 2016.07.07. 13:25:04

@Kulics: ahogy mondod, menjünk és igyunk, vagy esetleg inkább tánczos mulatság?

2016.07.07. 15:13:15

@Alibanya1: Idem na otok Hvar u subotu.. Zbogom Vještica :-)

Alibanya1 2016.07.07. 20:25:40

@Kulics: pa neces valjda ostati zauvek tamo? :D

Comment.Elek 2016.07.08. 10:39:35

Na szep, mar google translate kell a bloghoz :)

Comment.Elek 2016.07.08. 10:41:14

@Csakegyvalaki: "úgy keresünk magunk mellé párt, hogy magunkat felértékeljük és ehhez az emelt szinthez ragaszkodunk a másik félnél."

Ezt meg nem hallottam, de nagyon talalo.

Pixynor 2016.07.08. 12:39:05

@Csakegyvalaki: szerintem ez a felértékelős dolog nem ilyen formában igaz, ahogy írod. Nem magamat értékelem fel, hanem a kapcsolatot, amire vágyom. Abban szeretnék olyan értékeket megélni, ami ma már nem divat, egy kor után az ember már nem tudja beérni azzal, amivel előtte beérte, szeretne tartalmat adni a kapcsolatnak, és számomra nem feltételen tartalmas egy olyan férfi, akinek a legfőbb problémája, hogy hogy tudna minden nőt megfektetni egyből. És gondolom a férfiak részéről sem ez a vonzó már, illetve szeretném remélni. És persze, az aki ilyen irányba nyit felém, értelemszerűen le sem állok vele, de nem azért, mert én magamat olyan nagyra, vagy felértékelném.

2016.07.08. 20:49:04

@Pixynor: bölcset írtál, egyetértek a véleményeddel.

sirok0001 2016.07.10. 12:15:59

@Pixynor: ezt mióta gondolod így?

Pixynor 2016.07.10. 12:38:32

@sirok0001: kb másfél éve, mióta átgondoltam miben volt "részem" és rájöttem, mi az amit szeretnék.

2017.06.24 2016.07.12. 13:39:04

Mi történt itt ???
Nagy a csend.
Nyár van ?

Alibanya1 2016.07.12. 20:58:09

@Vastagmargó: aha, meg meleg meg ilyesmi a társaság is megfáradt, há majd lesz valami :)

hello73 2016.07.13. 15:05:21

A Bizottság száma jutott eszembe :) mai napig nagy kedvenvcem.

Alibanya1 2016.07.13. 15:09:39

@hello73: hehe nekem is... te halok meg még írni sem bírok olyan heves a levegő
süti beállítások módosítása