Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Egyszerű augusztusi nap

2016. augusztus 13. - Alibanya1

Telik az augusztus, én siváran ülök a nappalimban. Ezt az életképet tudom prezentálni a kedves érdeklődőknek, és sajnos magamnak is. Néha nézek valamit, mint a koreai főnök Kim, vagy iszom, ez az aktivitás. Még eligyekszem úszni, hogy azért már. Értelmezni nem nagyon tudom a helyzetet, megviseltek a dolgok, megfáradtam, rám telepedett az idő, az elmúlt események? Ki tudja? Jelzem is előre, hogy nem lesz ez egy nagy volumenű megszólalás, inkább olyan próbaféle, hogy vajon formába tudom-e hozni magam, ismerem-e a betűket. Ha valakinek van jobb dolga, hát nyugodtan végezze azt, nem lesz itt világmegváltás.

A sok szürke semmibe aztán tegnap utat tört egy hír, azt is mondhatnám áttörtek a napsugarak a felhőn: A tudósok megállapították, hány perc pihenő szükséges két merevedés között. Végre, végre végre, ezt amúgy senki nem tudta, ez a szám, ez az információ a ködbe veszett, főleg mi nők támolyogtunk ez ügyben teljes bizonytalanságban. Én is sokat töprengtem ezen nyugodt perceimben, meg amikor nem voltam ilyen ványadt állapotomban. Fel, fel merült bennem a kérdés, vajon hány perc kell tényleg, és miért nincs ez már tudományosan körbejárva. Szerencsére a tudósok érzékelték ezt a hiány, ha lassan is. Nem az én tapasztalataimra hagyatkoztak, ez egy pozitív fordulat a történetben, mert azok megfejthetetlenül szélsőségesek. Volt, hogy úgy láttam hetek és hónapok is kellenek bizonyos férfiaknak két felállás között, mások viszont percek alatt regenerálódnak. Ebből bármire következtetni még egy brit tudósnak is igazi cselendzs lenne. A tudomány azonban ennél sokkal merészebb, egyedi útvonalakat jár be és inkább sok más adatot vesz figyelembe épülésünkre és fejlődésünkre.

Most, hogy elolvastam a hírt már látom és érzem, a jövő tipródásait, az álmatlan éjszakák forgolódásait, azon fogok töprengeni, hogyan mérték ezt meg, le vagy fel a tudósok? Hogyan jutottak el az eredményhez, nyilván fáradságos munkával, de mégis milyen módszerekkel. Egyelőre semmi ötletem nincs ezzel kapcsolatban, és ez igencsak zavar, az nem lehet, hogy álltak ott kalendáriummal a megfigyelt egyedeknél....

Nézzük az eredményt, amely így hangzik, minimum átlagosan 30 perc szükséges az újjáébredéshez, de van hogy 24 óra is kell.... egy kicsit szélesnek tűnik a réndzs. Őszintén, ha végig gondolom nem is értem, hogy ez miért fontos, egyáltalán miért volt erre szükség? Sokszor az egyig eljutni is igen göröngyös az út, sőt így aztán, hogy az egyről a kettőre mennyi idő alatt jutunk el, az meg már tényleg átkozottul fontos információ.

Érdekesebb volt megfigyelni a férfiak reakcióját, amikor ezt felvetettem csevegésképpen.... Azonnal felhorkantak és megvetően véleményezték a kutatási eredményeket, még hogy fél óra, ekkora viccet... mert szerintük pár perc elég, na jó mondjuk hat, de megint mások végtelen erekcióról számoltak be. Én csak hallgattam, cukik voltak, na és én tényleg nem akarok frusztrációt okozni. A kutatás eredménye valahogy számomra is csalódás, olyan komolytalan - 30 perc és egy nap között, most mégis mennyi? Olyan ez mint az egyszeri időjárás-jelentés, napsütés várható, helyenként felhőkkel, itt ott csapadék is előfordulhat, szélsőséges esetben jégeső...

amedeo_modigliani_3497090b.jpg

Számomra fontosabb az a kérdés, hogy hány nap, esetleg hónap kell, hogy egyáltalán férfi közelbe kerüljek.... Most jut eszembe egy nőnek nem is szabad ilyesmin gondolkodnia. Te jó ég, hát ezzel próbálkozom visszaírni magam. Megyek inkább megnézem a Modigliáni kiállítást. Szegénynek rettenetes élete volt, egyrészt csak a hosszú nyakú nőket szerette, de ami ennél is borzasztóbb egész életében beteg volt és ez nehezen kombinálható az ivászattal, mondhatni ez egy vesztes kombináció. Egy hajnalon aztán italos állapotban kinn maradt a hidegben, ezt a beteges szervezete nem bírta és pár nap múlva el is halálozott, 36 évesen. A tragédia azonban még csak ezután kapott lendületet: élettársa nyolc hónapos terhesen öngyilkos lett, levetette magát az ötödik emeletről. A lehetőség, hogy egyedülálló anyaként villanthat nem tűnt neki vonzónak, fene érti...

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr3010407556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cso zsi 2016.08.14. 18:11:32

A 24 óra az rengeteg.
Egy kamasznak lehet, hogy összejön a pár perc, és tartós kapcsolatban is sokmindentől függ a szünet hossza
Pl. a gyerekmentes szobától-lakástól, amíg a hancúrt tervezzük, fennforog e az "unalomig ismerem a partnerem", vagy hogy a partner mennyire szereti azt, amit épp csinál(ná)nak.
Na jó, a férfi kora, fittsége is sokat számít.
(a reklámok szerint 40 év fölött férfi/nő egyaránt félhulla...)

csevely 2016.08.15. 09:15:35

Banyám !
A probléma egy másik vetületét is vizsgálták, bár nem angol tudósok.
Ők arra voltak kiváncsiak, hányszor tudja egy csődör, bika, kannyúl . . stb egymásután meghágni a nőnemű egyedet.
Igen, összezárták őket, mikor tüzeltek.
És azt látták, hogy egy nap 4-5 alkalom.
Nem az időt mérték, na:)) Ha kell, feláll az . .
Jött a gondolat, mivan, ha nőneműt cserélünk!
És lám, a már inaktívvá váló kanok hirtelen nagyon aktív ugribugrit produkáltak az új, friss nősténnyel.

A kutatók nem mentek bele az igazán triviális összehasonlításba, márminthogy embernél ez hogyis lehet.
De sugallták, hogy igen, hiszen a változatosság. . . vagymi.
Nem csak percekben kell gondolkodni véleményem szerint.
Mármint két merevedés lehetőségét vizslatva :D:D

Alibanya1 2016.08.15. 12:04:05

@cso zsi: hm, látom nem alaptalan a tudósok tanácstalansága :D
@csevely: érdekes tudományos témákat vetettél fel, reméljük eljut az illetékesekhez :D : D

Comment.Elek 2016.08.15. 12:48:27

@cso zsi: Ne higgy el mindent a reklamoknak. ;-) 50-hez kozeledve aktivabb vagyok, mint 20 evesen, foleg hogy Centrum tablettat szedek Hohes C-vel es minden reggel Activia joghurt-tal inditok. Persze lehet, hogy nem azert. :-P

Comment.Elek 2016.08.15. 12:52:25

30 perc utan lehet, hogy felall ujra, de szerintem az nem nyujtja ugyanazt a minoseget egyik fel szamara sem.

Alibanya1 2016.08.15. 14:47:29

@Comment.Elek: hopp új szempont, tehát a második már nem olyan jó? de a tudósok nyilván azt firtatták, hogy mennyi idő kell egy második ugyanolyan minőségűhöz, nem?

Comment.Elek 2016.08.15. 16:22:43

@Alibanya1: Hat, a minoseget nehez merni, ezert szerintem az elso es masodik akcio kozotti objektiv idoszakra fokuszaltak.
Amugy lehet, hogy ez a "masodik nem annyira jo, ha tul kozel van" teljesen egyedi es Elekben keresendo a hiba. ;-)

cso zsi 2016.08.15. 22:22:39

@Comment.Elek: Pedig a második már nem olyan "sürgős", tehát sokkal jobb élményt nyújt(hat) mindkét félnek.
Reklámok?
Nem csak a prosztataproblémát, de a bifiduszt is kerülöm.
Vitaminféléket csak az idény adta zöldségek, és gyümölcsök, valamint négylábú állatok elfogyasztása biztosít.

sirok0001 2016.08.16. 12:50:00

Rég tévedtem ide, de most hadd kommentáljak. Alibanya! De most tényleg, nem tudom...de ilyenen gondolkodnak a nők? meg ilyeneket olvasnak? :))))) Ez most számomra megrendítő volt. :))))) de, mégegy de, megnyugodtam az utolsó bekezdésed második mondatán....Figyelj, nem tudom, megmondom őszintén nem szoktam azon gondolkodni, hogy a nők hogy maszturbálnak, de azért néha érzem női nem hiányát elég erősen (legyen mosolyjel?)....Nyilván lehetne erről is valami vietnámi kutatást guglizni.

csevely 2016.08.16. 13:00:07

@sirok0001:
Tényleg rég jártál erre :)
/velem egyetemben/
A gondolkodásodra, a válasz: nézd meg!
Bemutatják, hogyan lehet őket gyorsan a mennyekbe röpíteni:D:D
Csak kérni kell. . . . .

De üdv mégegyszer!

Alibanya1 2016.08.16. 13:07:40

@sirok0001: drága sirok, igen a nők gondolkodnak ilyenen is, főleg ha net eléjük tol egy ilyen cikket, sajnálom, hogy ez számodra csalódás, de inkább barátkozz ezzel a gondolattal .... felszabadulásképpen lehet mégis gondolkodhatnál akár a nők maszturbálásán is akár, vagy bármiről ami a nőkkel kapcsolatos és szmájli jelet igényel

sirok0001 2016.08.16. 13:33:33

@Alibanya1: Óóó, egyáltalán nem csalódás, miből hitted azt? Szerintem kicsit (számomra) meglepő (bocsi) , meg vicces, de legyen ez az én hibám. :)

@csevely: :)))) hááát igen, meglehet, pl. Alibanya gyorsan belemenne, ha ilyeneken gondolkodik, akkor a cselekvés sincs már messze, csak gondolom nem kéri meg senki. De Ő legalább jobb helyzetben van, már megkérték. Én még nem kértem meg senkit. De majd a házasság is sikerül egyszer. :)

csevely 2016.08.16. 15:35:09

@sirok0001:
Hát ha így áll a világ, akkor javaslom, csapj bele a lecsóba, de izibe.
Nem veszthetsz semmit, viszont nyehetsz egy világot.
Egy szép új világot.
Ha megkéred azt, akit a szived, szemed, agyad, érzésed megfelelőnek tart, akkor csak rajta.
És nem csak a házasságban kell(ene) gondolkodni.
Valami előzetes gyakorlás, na tudod. . . .

sirok0001 2016.08.16. 15:51:08

@csevely: Persze, hogy így áll. Erről szerintem már beszéltünk. Lekésni, há, nem késtem le semmiről sem. Nem is fogok, nem ez az élet értelme, ez csak ajándék, amit meg kell becsülni és óvatosan bánni vele és normálisan kezelni. Gyakorolni? :))) és ez költői kérdés volt. :) Te gyakoroltál? Vannak veszélyes dolgok az életben, ez is az. Én nem az a típus vagyok, aki lelki sérülés nélkül ezt megúszná, ahhoz pedig nem sok kedvem, mert így is van egy pár sérülésem és hülyeségem is.

2016.08.16. 20:02:16

@csevely: előzetes gyakorlás???
Te most tényleg tőlem fogod megtudni, hogy a vallásos embereknek tilos a házasság előtti nemi élet ? Szexelni kizárólag elkötelezett és istennek is tetsző párkapcsolatban lehet, kizárólag gyereknemzés céljából.

Alibanya1 2016.08.16. 20:49:43

@Kulics: most mé vagy ilyen gonosz? A Jóisten egyáltalán nem ilyen szigorú.

2016.08.16. 20:59:37

@Alibanya1: dehogynem ! egyes vidékeken még a kezet is levágatja... megkövezi a házasságtörőt... megilyenek.. csupa móka kacagás. ja nem is.

csevely 2016.08.17. 04:24:45

@Kulics:
Jajjjaj !!
Hát a Borgiák?
Mármint a pápák?
Illetve, akiket pápának mondtak?
Csak követni kell a vallási vezetőt, nem ?
Mármintha a mostani pápa a muszlim megszállók keresztényi szeretetére szólít.
Valamikor gimnáziumban volt egy történelem tanárom, neki volt visszatérő szólása:
" józan paraszti ésszel . . .".
Ez tűnik el a mai világból.

Amúgymeg a németalföldön addig nem volt házasság, míg nem volt gyerek!
Merthogy legyen az az utód!
Valamiféle "próbaházasság" néven futott ez a project.

@Alibanya1:
Egy jehovista meg akart téríteni.
Engem, aki Gnosztikus vagyok .
Ő mondta, hogy a keresztény egyház elismert 50.000 irányzatot, azaz szektát.
Valamelyikbe belefér a Kulics által leírt verzió is.
mármint a kézlevágós:D

Csakegyvalaki 2016.08.17. 20:27:49

Én olyat hallottam, hogy ez a tól-ig időszak attól is függ, hogy az asszonnyal (10 év házasság után) vagy Claudia Schifferrel áll szemben (vagy próbál meg állni) az illető férfiú... :)

sirok0001 2016.08.18. 09:34:07

@Kulics: szeretem az irónikus megjegyzéseidet, ahogy kifejezed gondolataid, ez is azt mutatja, hogy nem vagyok semmivel sem különb mint te

2016.08.19. 12:21:52

@sirok0001: köszi, egyikünk se különb senkinél... kis tévelygő porszemecskék vagyunk a végtelen örvénylő életfújásban.

sirok0001 2016.08.23. 12:57:35

@csevely: www.youtube.com/watch?v=xFtXvcA2YqI

Szerintem Te ezt tudod értékelni. Ha már tévelygő porszemcsék vagyunk. :)

csevely 2016.08.26. 04:05:58

@sirok0001:
Igen, tudom értékelni, mint minden mást is az életemben.
Nem vagyok 10 éves kislány, akinek bejönnek ezek a "cukipofa" figurák, így az értékelésem : minusz végtelen. Vagy talán a pokol 9.-bugyra .
@Kulics:
"egyikünk se különb senkinél"
Lehet rád igaz, én tagadom, míg élek.
Igenis van különbség, bár a világ az IQ nulla állapot felé vette az irányt, Ahol tényleg mindenki azonos tud lenni mindenkivel, én nem követem, nem tartozom közéjük.
És soksok emberrel egyetemben, mondom, igenis különb vagyok több milliárd másfajú embernél.

És soha de soha sem voltam tévelygő, + porszem sem.
Mintahogy ugye te sem @sirok0001 ?
Merthogy mindíg tudtam mit miért és hogyan és kinek teszem, amit teszek.
A fatalista ( jé hol van FF ) , a bármilyen vallásgyakorló sem tévelygő:)))

A porszem az igen, bár többször voltmár valami fontosságérzésem is.
Legalábbis környezetemben pár embernek:)

@sirok0001:
Azért köszi hogy gondoltál rám.
süti beállítások módosítása