Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Recesszió

2016. szeptember 06. - Alibanya1

Recesszió van, már ami a szexet illeti. A barátnőm is ugyanerre panaszkodott, ő végül is úgy oldotta meg, hogy rövid időre megbékélt a régi pasijával. Eltöltöttek egy forró éjszakát, majd a barátnőm azt mondta "a szex erre az évre megvolt", kivan pókhálózva, kicsit elábrándozott hogy mi lenne ha... de aztán annyi, a pasi el lett távolítva. Ravasz, nagyon ravasz, ahelyett, hogy hálás lenne, meg miegyéb. Ha, így nézem én nem szólhatok semmit, évekre letudtam...

A társkeresőn zajlik az élet, tele vagyok jóindulattal, és nyitottsággal. Írt nekem egy kedves ember, arra kért, hogy nézzem meg a fényképeit. Ez már eleve nagyon rossz indítás, az ilyen képnézegetős dologból még soha nem kerekedett semmi. Nem szabad azonban zabolátlan teret adni a negatív tapasztalatoknak, meg a beteges általánosításnak. Mint annyian megmondták már, én csak ne válogassak, hanem békéljek meg a sorssal! Megbékélten néztem tehát a képeit. Igen, áll a farka, erre fókuszál a kamera, ez helyezkedik el a fekete fehér fotó közepén, reméljük valóban az övé. Képileg nagyszerűen szerkesztve, egyszerű mondanivaló, tömör közlés, monokróm technika. Gyönyörű a teste, a feje nem látszik egyik képen sem. Mondom neki csodálatos vagy, szemedet hol lehet megnézni. Á, azt mondja az nem érdekes, a szeme nem érdekes, viszont ha van skypom, akkor nézhetem ahogy fekszik meztelen. Aznapra már nem akartam semmit: ez a szerda ki lett maxolva. Kész, na jó egy kis tejszínhabos gofrit még.

Tényleg összeszedett akarok lenni, szívesen venném, hogy itt milyen kompromisszumot vár el a nagyérdemű tőlem. Nézzem meztelen, hát mi vagyok én? Végül is persze lehetséges, hogy ezen a földrajzi koordinátán, már ez jár egy ilyen típusú nőnek, én meg valami egzotikus vándor vagyok, aki egyre nem érti a dolgokat. Írom neki legmélyebb irodalmi összeszedettségemmel, hogy nálam a következők vannak, és bízom benne, hogy nem talál nagyigényű, extrém némbernek: beszélgetek, írogatok, megnézem a fotót az emberről (nem a farkáról) és, akit szimpatikusnak találok a kép és a beszélgetés alapján, azzal esetleg találkozom. Továbbmegyek, a találkozón megint beszélgetek és beszélgetek, esetleg csókolózom, aztán megint találkozom és megint és a végén esetleg szexelek, már ha kölcsönösen jó irányba mennek a dolgok. Ekként épül fel nálam a dolog. Mi az ő meglátása, esetleg érdekli ez a - bevallom - végtelenül hagyományos felállás? Nem túl bonyolult. Nézegetni nem akarok, nem látom értelmét, nem szokásom, mittudom én. Á, azt mondja a szex az olyan egyszerű, bármikor meg lehet kapni, ő magasabb szintekben gondolkodik... Sóhajtottam, honnan veszi ez, hogy a szexet olyan könnyű megkapni... nem egy bolygón lennénk? Milyen magasabb szintek? Ó, zöld természet. Búcsút vettem tehát ettől a lehetőségtől is, optikai szex nem érdekel, akárhogy is gondolkodom és keresem a megoldást. Kezdem picit feladni ezt a pályát, ezt a társkeresős, netes cuccot, csak idegesítjük egymást.

Nyertem egy VIP randit is, azonnal feldobta a napom - ez már a csütörtök. "Mi lehet ez?" kérdeztem többször is magamtól. A marketinget a férfi találta ki, ő reklámozta így a lehetőséget, ami váratlanul az ölembe hullott. Vasárnap találkozzunk a nyugdíjfolyósító épülete előtt - mondta felhőtlenül a telefonba. Hol? állt meg egy pillanatra a tekintetem, nyugdíjfolyósító előtt? Most nem azért, VIP randi? Várom a hozzászólásokat történelmi pillanatokról, vagy csak egyszerű szerelmekről, melyek a nyugdíjfolyósító előtt szökkentek szárba... Nem tudom, picikét szkeptikus vagyok, persze megyek, mert hajlott koromra való tekintettel nekem már mindenért csápolni kell, meg ki tudja mikor fonnyadok el hirtelen. Egyszer úgy ébredek, hogy leesett a mellem, vagy mit tudom én, egyéb szörnyűség. Van ok a pánikra, mindenképp. 

Addig is, míg fordulatos érzelmi életem, valamiféle mederbe kerül, gondolkodjunk el a következetességről. A tudósok foglalkoztak a kérdéssel, és arra jutottak, hogy már nem feltétlenül olyan nagyon heroikus tulajdonság ez. Lehet, hogy nem is kell olyan fenemód következetesnek lenni. Vannak dolgok amiben igen, de vannak olyanok amelyekben meg nem. Itt is van azért bizonytalanság (következetlenség, pff), de azt mondják, a következetlenség nem biztos, hogy negatív tulajdonság, inkább annak a képessége, hogy a döntéseinket képesek vagyunk felülbírálni, képesek vagyunk elfogadni, hogy a döntéseket tulajdonképpen nem is mi magunk hozzuk, hanem a körülmények kényszerítik ki egy adott helyzetben. Azok meg változnak, és minden változik, folyamatos cirkulációban, áramlatban vagyunk. Attól vagyunk emberszerűek, hogy ezeket képesek vagyunk befogadni, feldolgozni és ennek szellemében változni, alakulni. Nem baj, ha nem ugyanaz a véleményünk, gondolatunk mindig a dolgokról és az sem baj ha bizonyos döntéseinket megmásítjuk. Ettől vagyunk emberiek - állítják. Na így, a változás az élet meghajlítója.

Most egyéb frappáns ötletem nincs, valami coelhós gondolat jó lenne ide a végére, de ez most nem jön össze kivételesen egy semmitmondó záróakorddal végzem ezt a kis irományt. Menjetek és mondjátok valakinek, hogy szeretitek, az sokkal vagányabb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr8611680783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csevely 2016.09.06. 14:17:34

Banyusom!!!!!

Túlszárnyalsz mindenkit!
Ha valaha találkozni szetnék egy NŐ-vel, biztos nem a nyugdíjfolyosító intézmény folyosólyán tenném.
Ennél már csak a Cardiológia várója lenne jobb.
Irigylem a humorod, az élethez való hozzáállásodat
Ja tényleg, nem mész el a randira. . . . .:))???????

Alibanya1 2016.09.06. 14:38:16

@csevely: dehogynem, hisz írom is, hogy már minden lehetőségbe kapaszkodnom kell, hisz ki tudja... egy férfire öt nő esik, tudod harc van

csevely 2016.09.06. 15:32:23

@Alibanya1:

Mégegyszer elolvastam .

És tényleg:

"Nem tudom, picikét szkeptikus vagyok, persze megyek, mert hajlott koromra való tekintettel nekem már mindenért csápolni kell, meg ki tudja mikor fonnyadok el hirtelen. Egyszer úgy ébredek, hogy leesett a mellem, vagy mit tudom én, egyéb szörnyűség. Van ok a pánikra, mindenképp. "

És akkor én 50+ként mitis mondhatok?
Bár férfitársaim ekkor kezdik : reset és 30 éves nővel új élet, új gyerek.

De akkora duma, legközelebb elhívok egy "szemrevaló" vagy másravaló NÖ-t a kardiológiára.
Tudom, sosem leszek nyugdíjas, de ez valami extrém nyuggerszex tudna lenni:D
Húúúúúúúúúúúú de szeretném:))

Vagy meghívom a kedvenc patikámba:))
Ahol akciós a . . . . termék:))

Szakadok.

Köszönöm, köszönöm, és mégegyszer köszönöm!

Vizuális vagyok, így elképzeltem magam és egy hasonszőrű nőcit a rendelőben arról fecsegni, kinek az orvosa menőbb, kinek az ellátása jobb, melyik kórházi szoba a kellemesebb:))

Jajajajaj .

De jó volt itt lenni!

Te virászál! Van egy NŐ !
Akit társamnak hívhatok.
Hol van a másik négy NŐ ?
Míg elnem felejtem, hova kell feküdnöm?
Harc nem kell, békés vagyok:)

cso zsi 2016.09.06. 19:22:46

@Alibanya1: Valahogy egy sem akar mostanában rámesni.
Bár lehet, hogy nem is látszom.

cso zsi 2016.09.06. 19:32:57

@csevely: A "30 éves új nő" még hizlalná a májam (fiatalabb lenne, mint a lányom), de újabb gyerek?
Megcsinálni nem ügy, de lehet, pár éven belül unokát kell pelenkáznom.
Bár ismerek olyan velem egyidőset, akinek az unokája idősebb, mint nekem a legkisebb.
Meg hát 50+-osan talán egy 40 környéki lenne "ideális". (van egy matek, miszerint férfikor megfelezve +7 legyen a nő kora. nem is tűnik olyan butaságnak)

cso zsi 2016.09.06. 19:37:31

A nyugdíjfolyósítós randit megnézném, nekem az csak egy kis séta (mán' ha a toronyházról van szó a Vácin)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.09.06. 20:55:55

Banya legalább nem volt impotens, hogy ezt sem tudod értékelni...

cso zsi 2016.09.06. 21:57:00

"rövid időre megbékélt a régi pasijával. Eltöltöttek egy forró éjszakát, majd a barátnőm azt mondta "a szex erre az évre megvolt"
Ez ismerős. De a hölgynek miért elegendő ez?
Tudom, hogy könnyebben megvannak nélküle, de a megvonás az nagyon durva tünetekkel jár, amit csak pont az adott hölgy nem vesz észre (magán).

Alibanya1 2016.09.06. 22:00:46

@cso zsi: :D majd szólok és vehetsz látogatójegyet
A másik az egy hosszú történet és bonyolult, lehet egyszer azt is megírom majd meglátom, de hidd el mindennek oka van :)
nem esnek rád nők? hát tedd ki magad... :D

Pixynor 2016.09.06. 22:33:07

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): semmi bizonyíték nem volt rá, hogy nem volt impotens, egyáltalán nem biztos, hogy skype-on ugyanazt az álló farkat látta volna. :)

@cso zsi: hát az én környezetemben elég sok nő nem szexel, akik teljesen kellemes társaságnak bizonyulnak (beleértve magamat is), ugyanakkor egy két párkapcsolatban élő nő, meg maga az élő hisztérika, sárkányság, negatív panaszfolyam folyamatosan. Biztos, hogy megállja a helyét ez a "nő nem szexel és akkor nem normális" dolog? Én nem tapasztaltam ez, illetve tényleg vannak nimfómániások, meg olyanok is, akiknek folyamatosan hiányuk van, de szerintem a többség nem ez. Nyilván az apácák nem ezekből a nőkből lesznek. :) És már az is többször tanubizonyságot nyert, hogy a cölibátus valóban nem működik, ellenben elég sok apáca volt, van és szerintem lesz is. :)

Pixynor 2016.09.06. 22:35:13

Hát kedves Alibanya, az is lehet, hogy azért akart a nyufig előtt találkozni Veled, mert ott tudta csak leparkolni a hosszú limuzinját, amivel felvett volna Téged. Kár, hogy kihagytál egy ilyen lehetőséget. :)

cso zsi 2016.09.07. 07:15:07

@Pixynor: Azért ne feledjûk, hogy párkapcsolatban "működik" a szexmegvonás (és elsárkányosodás) intézménye, míg a facéroknak megvan a lehetősége a "bárkivel-bármikor"-ra.
Legfeljebb nem élnek vele.
Viszont oda jutunk, "hogy mindenért a férfi a hibás"

Pixynor 2016.09.07. 07:41:16

@cso zsi: oh, nem, ezt szerintem minden intelligens nő tudja, hogy nem igaz, mármint, hogy mindenért a férfi a hibás. Én úgy gondolom, hogy a nők sokkal jobban hibásak abba, hogy a férfiak erre a szintre jutottak, mint pl. az Alibanya által említett farkát mutogató valaki. Nyilván azért csinálja, mert találkozott akár egy igénnyel is erre, kvázi, ha van nő, akit ez így ebben a formában érdekel, na ő a hibás.

Tudom, hogy a férfi agy másképp működik, mint a női. Azt, hogy ezzel nők visszaélnek, illetve visszaélhetnek, abban valóban hibás a férfi is. Miért hagyja magát?

sirok0001 2016.09.07. 07:47:52

@cso zsi: kettőn áll a vásár, aki ennél többet mond, ott már gond lehet...

sirok0001 2016.09.07. 07:48:48

@Pixynor: benned egy Csernus veszett el. :)

Pixynor 2016.09.07. 07:50:30

@sirok0001: dehogy :) "akkora" azért nem vagyok, hogy "elvesszen bennem" :)

Sajnos jómagam is láttam mit művelnek a nők, ezért e nagy bölcsességnek tűnő megnyilatkozás :)

sirok0001 2016.09.07. 07:50:39

Alibanya! Jó megint az írás, jókat derülök az emberek hülyeségén, butaságán....kicsit elszomorító is, de elmondhatom, hogy művelődtem ma is egy kicsit...

sirok0001 2016.09.07. 08:05:02

@sirok0001: értem, hogy nagyképű meg minden, de azért szokott igazságot mondani, leginkább az zavaró benne, ahogy ezt előadja, mert szerintem lehet kedvesebben is..., de az is igaz, hogy a mai ember már annyira benne van a trágyalében :), hogy a szépbeszéd nem sokat ér...

Egyébként csak kérdezem, hogy az átvitt metafórád, ami lassan allegóriába esik át...jól értelmeztem? tudod csak művelődök.

Comment.Elek 2016.09.07. 10:34:47

@cso zsi: "van egy matek, miszerint férfikor megfelezve +7 legyen a nő kora"

Ezt megis hogyan? 20 eves legenyhez 17 eves csajszi, ez meg rendben is van. Aztan mikor Jancsi 30, Juliska meg 27, akkor mar kezd nem stimmelni a matek, hiszen 22 1/2 kellene, hogy legyen, ugyhogy Juli mehet a levesbe es jon Kata, aki megfelel a mateknak... egy ideig. Mikor Jani 60 eves, akkor 37-est keres, 80 evesen meg 47 az idealis? Na ne... :)

cso zsi 2016.09.07. 10:51:05

@Pixynor: Ezt a "farokmutogatóst" sohasem értettem.
Nem mondom, hogy nem kérkedtem a "nagy mellénnyel", amíg volt mire fel, de a többségnek csak "hangember" voltam. Amikor a valódi tapasztalatszerzésre került a sor, akkor voltak meglepődések.
@Comment.Elek: Ne aggódj, "Kata jönni fog". Janinak sem, és a 377 évesnek sem "tétel" a 23 évnyi különbség.
A 80/47 már nem feltétlen a férfinak lesz kedvező, hanem a "víg özvegy"-nek.
Bár kb egyforma lesz az aktivitásuk, legalábbis az ennyi idős nőket megismerve.
Jó ideig tartottam magamat ahhoz, hogy a lányomnál fiatalabbat ne...
Ezt az elvet az első adandó alkalommal feladom, ha nem kíván gyermeket vállalni.

Irbisz 2016.09.07. 12:14:49

@Pixynor:
„hát az én környezetemben elég sok nő nem szexel, akik teljesen kellemes társaságnak bizonyulnak (beleértve magamat is), ugyanakkor egy két párkapcsolatban élő nő, meg maga az élő hisztérika, sárkányság, negatív panaszfolyam folyamatosan. Biztos, hogy megállja a helyét ez a "nő nem szexel és akkor nem normális" dolog? „

Oriasi a szoras, nincs olyan hogy ez vagy az a „normalis“. Bizony teljesen egyenfüggö a dolog. Valakinek pup a hatara a szex, örül ha beken hagyjak (bar gondolom megfelelö partnerrel ez valtozna :)), valakinek ez valtozik a lehetösegektöl függöen, azaz nem különösebben hianyzik ha egyedül van, de ha van (megfelelö partner :)) akkor aztan bepotolja, magat is meglepö intezitassal es mennyiseggel. Masnak meg bizony kell rendszeres szex az altalanos joletehez (holott nem nimfomanias), különben tenyleg sarkany lesz.

De ez meg nekem is, holott nem nö vagyok, bizony valtozik: ha valami miatt kimarad, akkor par napig rossz, utana teljesen megszokom, nem gond hetekig sem a cölibatus:). De ha ujrakezdjük, es felvesszük a fonalat, belelendülünk, akkor viszont akar hetekig a napi ket menet is megy – egesz a legközelebbi, mosolyszünetet okozo veszekedesig.
Na jo, fiatalabb koromban ez meg nem igy volt :)

Irbisz 2016.09.07. 12:25:57

@Comment.Elek:

” "van egy matek, miszerint férfikor megfelezve +7 legyen a nő kora"”

Ez szerintem is hülyeseg, rengeteg baromsagot lehet olvasni a neten :)
Kinek mi jön be, mit talal, ö kinel jön be stb., nincs recept, egyebkent a fiatalabb eletkor akkor elöny, ha minden mas parameter kb. azonos- vagy csak kell egy alkalmi partner a felesleges feszültseg levezetesere :). Ha csak szexpartner kell, akkor nyilvan elönyben van a jobban kinezö hölgyemeny.
Bar jobban belegondolva meg csak szexre kellö partnernel sem igaz ez, egy tüzes, egy azert jol kinezö, es az ágybannagyon jo 45 eves siman veri akarmelyik 20-as, 30-ast, ha azok nem olyan virtuozak :).
Az hogy a fiatalabb jobb vizualisan, az nem potolja a teljesitmenyenek ágybéli elmaradasat.
Tartos kapcsolatban, ahova meg kellenek az erzelmek meg egy olyan racionalis embernek mint en, aztan vegkepp nincs keplet, nem matematikai szabalyoknak megfelelöen alakul ki a kemia, a vonzodas, a vagy. Legfeljebb ha eleg jozan marad valaki, akkor esszel felül tudja irni, amit igazan szeretne.

Pixynor 2016.09.07. 12:26:52

@Irbisz: "(bar gondolom megfelelö partnerrel ez valtozna :)), valakinek ez valtozik a lehetösegektöl függöen, azaz nem különösebben hianyzik ha egyedül van, de ha van (megfelelö partner :)) akkor aztan bepotolja, magat is meglepö intezitassal es mennyiseggel."

Saját magamból kiindulva állítom, hogy ez egy tökéletes és maximálisan helyt álló meglátás. :) És az is, hogy ha nincs megfelelő partner, tényleg nem hiányzik (hangsúlyozom, hogy nekem), de ha van, akkor meg nyilván annyira előtérbe kerül ez az én agyamban is ez a rész, hogy akkor meg állandóan vágyom rá.

Nyilván Alibanya barátnője is így volt vele, meg volt az évi egy, azt kiélvezte, és a következőig tárolja az élményt magában. :) Én is tudtam az utolsóról, hogy az lesz sokáig az utolsó, így hosszan tárolom magamban azt az élményt. .)

Irbisz 2016.09.07. 12:45:58

@Pixynor:
„@Irbisz: "(bar gondolom megfelelö partnerrel ez valtozna :)), valakinek ez valtozik a lehetösegektöl függöen, azaz nem különösebben hianyzik ha egyedül van, de ha van (megfelelö partner :)) akkor aztan bepotolja, magat is meglepö intezitassal es mennyiseggel."

Saját magamból kiindulva állítom, hogy ez egy tökéletes és maximálisan helyt álló meglátás. :) És az is, hogy ha nincs megfelelő partner, tényleg nem hiányzik (hangsúlyozom, hogy nekem), de ha van, akkor meg nyilván annyira előtérbe kerül ez az én agyamban is ez a rész, hogy akkor meg állandóan vágyom rá. „

Szerintem nagyon nem vagy ezzel egyedül.

csevely 2016.09.07. 13:55:29

@cso zsi:
És akkor az én matekom:
14 évesen a 18 éves lányok tetszettek
17 évesen a 1 8 éves lányok tetszettek
25 évesen a 18 éves lányok tetszettek
40 évesen a 18 éves lányok tetszettek
És most 50+ is a 18 éves lányok. . .
Lehet jelzőket keresni.

Alibanya1 2016.09.07. 13:55:36

@Pixynor: nagyon jól megmondtad Pixy én is nagy vagyok az élménytárolásban... hónapokig, évekig élek egy-egy ilyen tárolásból, kurva jó - gondolom már úgyis ki van 18 karikázva

Alibanya1 2016.09.07. 13:56:41

@csevely: kicsit egyoldalú az érdeklődésed.... kajával is így vagy

Irbisz 2016.09.07. 14:04:24

@csevely:
Erdekes. Eleinte erthetö, kesöbb az eretlenseg jele.
Persze mivel a kutyat sem erdekli az erintetteken kivül, igazabol lenyegtelen.

Pixynor 2016.09.07. 14:37:44

@Alibanya1: na de Banya, gondoljunk bele, hogy azért az utolsó élmény tényleg milyen jóóó volt :) és ennek örüljünk egyéb híjján :)

Meg annak, hogy milyen fasza tárolókánk van. :)

csevely 2016.09.07. 15:16:08

@Alibanya1: " kajával is így vagy "
Tényleg, most hogy belegondolok, mivel Paleó vagyok, így hús+hús+hús+gyümölcs+zöldség.
Némi mag, de soha tej, kenyérféle, olaj.

És így tényleg egyoldalú mindenem:)

@Irbisz: "kutyat sem erdekli az erintetteken kivül, igazabol lenyegtelen. "

Mint mondják:
" a lényeg lényege lényegében lényegtelen"
Így igazad van:))

Comment.Elek 2016.09.07. 15:21:46

@csevely: hat mi sem vesznenk ossze egy non, meg egy lakatlan szigeten sem.

14 evesen a 30-35 eves tanarnok tetszettek
17 evesen a 35-40 eves tanarnok tetszettek
25 evesen a 40-45 eves noket talaltam a legizgatobbnak
40 evesen a 40-50 kozottiek voltak a legvonzobbak
Es most 50-hez kozeledve is a 40-50 eveseket talalom a legjobbnak; szerencsere kozben a felesegem is belepett ebe a korba. :)

Alibanya1 2016.09.07. 15:31:48

@Comment.Elek: hm... még szerencse, hogy a feleséged is belépett ebbe a korba :)

Comment.Elek 2016.09.07. 16:22:49

@Alibanya1: Bizony! Es felfedeztem, hogy a 40-es no nemcsak tinedzser almokban jobb minden szempontbol. :)

cso zsi 2016.09.07. 21:58:08

@csevely: "apukaaaa..."
@Comment.Elek: Ez nálam is működött, de tudnék 5-10 évet fiatalítani.

csevely 2016.09.08. 11:06:27

@cso zsi:
A vágyak és a valóság, ....ugye:)
a mindenkori megalkuvánsaink:))
Ugyanakkor a pszihomókusok szerint aki egy teljesen borotváltat akar, az nagyonis pedofil.
És én legalábbis abban nagyon konzervatív vagyok.
Legyen miben megkapaszkoni, ugye. . .

cso zsi 2016.09.08. 12:36:33

@csevely: Vagy csak nem szerti, ha szőrös a szájpadlása. :)

cso zsi 2016.09.14. 07:48:15

Mi a pálya? Összejött a randi a Nyugdíjfolyósítónál?
Nagy a csend.

csevely 2016.09.14. 10:40:52

@cso zsi:

A csendben egy kis intermezzó:
www.youtube.com/watch?v=XnPh3GGykaI

Mint koszorús költőnk írta:
" Hej ha én is én is köztetek lehetnék"

Ámbár ezekkel a NŐK-kel, akiktől egy pofon is halálos lehet:
www.youtube.com/watch?v=2XSK8So4J18

Ja a koszorús költőnk. . . . .

cso zsi 2016.09.14. 12:30:50

@csevely: Igazából B.anyát hiányoltam... ;)

csevely 2016.09.14. 17:05:04

@cso zsi:

Én is a NŐ-ket szoktam hiányolni.

Amúgy-meg : aham . . . . .

Alibanya1 2016.09.15. 12:49:57

@cso zsi: fejlesztés alatt van, de volt közben másik, haladok az ismeretlen felé vezető úton

cso zsi 2016.09.15. 23:57:32

@Alibanya1: szerintem elég ismeretlen vagyok... ;)

Alibanya1 2016.09.16. 08:11:48

@cso zsi: ? ez most randi ajánlat? :D :D

cso zsi 2016.09.16. 11:26:48

@Alibanya1: Így, mindenki előtt? Ááá.. dehoooogy... ;)

hello73 2016.09.20. 21:09:20

No..mi alakul itten? :)
süti beállítások módosítása