Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Egy nehéz nap éjszakája

2016. november 06. - Alibanya1

Nem is tudom, hol kezdjem el, talán a legegyszerűbbnél és lassan fokozom a helyzetet. Az amerikai népek igencsak felháborodtak azon a tényen, hogy a Starbucks idei ünnepi papír kávéscsészéi nem pirosak, hanem zöldek. Na. Méltatlan ez az ünnephez, meg a sok gondtalan emberhez, hogy úgy mondjam a hagyományokhoz. Pirosnak kell lennie oszt pont. Szerintem ez a kispolgári élet biztos jele, meg a magas GDP-é, Amerika tutira jól teljesít, ezen nem kell senkinek aggódnia. Térjünk rá azonban a valódi eseményekre, bár megígérem, hogy ha úgy adódik élőben is megtekintem ezt a papírlázadást, amelyet a Starbucks végrehajtott, fel akarok háborodni már.

Volt nekem, vagyis van is, egy álmom, hogy végre újra együtt alszom egy férfival, úgy értem vele töltöm az egész éjszakát. Egyszerű álmaim vannak, szeretnék még egy finn tó partján üldögélni és vízipipálni, de az még nem teljesült. Az első, hűha, na az igen. Volt már itt több fejezet erről az emberről, a makettesről, meg a leveléről. A hátérben gördült a történet szépen lassan, like a rolling stone. Meglátogattam őt, megnéztük az elmaradt filmet, sétáltunk, csókolóztunk a hídon, mi egyéb, aztán az a rész következett, hogy eljön ő is hozzám. Az őszi szünet adta magát, nem is alakulhatott szebben a dolog. Kicsi ellenérzéseim azért voltak (baljós árnyak), merthogy nemileg nem nagyon ért hozzám, egy egy csók, aztán annyi, fene tudja valahogy úgy éreztem, hogy ennél már tovább is merészkedhetnénk, ennyi együtt töltött idő után. De, tegyük fel ilyen alapos fajta, nem akar a szekér elé szaladni, vagy miféle mondás van erre, ja rúd, na oda nem. A barátnőim is mondták legyek megértő és türelmes, ez most végre olyan igazi, lassan bontakozós, mindenki kap időt mindenre és esélyt kell adni a boldogságnak. A jó bor is lassan érik, meg hasonlók. Hatás alatt voltam, tagadhatatlan, nem láttam az erdőt a fától? 

Eljött a nap, úgy indult mint bármely másik, felkelt a nap. Futottam egyet, majd nekiláttam takarítani. Kis lakáskuckómat aranyosra és illatosra sikáltam, ahogy azt már kell. Vacsorát is ígértem az embernek, annak is nekiláttam, ananászos csirke, valahogy ez jött ki a fejemből, meg ilyesmi volt itthon. Azt is mesélte, hogy ő mindig gombás-tejfölös csirkét főz, hát én akkor majd megújítom ezt - mondtam. Délutánra minden készen állt, a kaja illatozott, megterítve, hangulatos fények, én kis feketében. Nem volt pontos időpont megbeszélve, de úgy éreztem hat-hét óra körül jönnie kellene. Én legalábbis mennék, alig várnám, hogy ilyen romantikusan kettesbe legyek. Fél nyolckor még nem volt sehol... rácsörögtem, hogy mégis mi a terve a ma estére, mondta hamarosan indul, má mindjárt, de legalább rögtön.

Az est hátra lévő részeit megpróbálom sztoikusan, minden irónia nélkül elmesélni. Nem lesz könnyű, nem akarnék én itt senkit bántani, de merülnek fel a kérdések bennem sorra, mint hullák a vízfenekéről. Miért? Miért? Miért?

20.39 lementem érte a buszmegállóba, látom üres kézzel jött, sebaj, kis hátizsákja azért van. Kapok egy puszit is. Felvezényeltem a lakásomba, melyet 10 perces körsétával alaposan megtekintett. Érdekes - aszongya - na de együnk, mert nagyon éhes, nem evett egész nap, úgy jött ki valahogy. Asztal, evés, 25 perc elteltével, még mindig eszik, megevett mindent az utolsó morzsáig, közben azért megjegyezte, hogy nem annyira finom... ez mindig jól esik a embernek. Az első sikerélmények már meg is voltak. Egye fene, végül is nem feltétlen a főztömmel akarom lenyűgözni. (kurva jó volt egyébként) Én csicsergek, mesélek, magyarázok, hol a lakásról, hol a normadiai partra szállásról (ez a kedvenc témája), ő falatozik.


21.30 kor végre átülünk a kanapéra és beszélgetünk, gondolom én, pár perc múlva azonban édesen az ölembe hajtja a fejét és - emberek - elalszik. Ülök ott feszesen a szexi fekete ruhácskámban, ölemben egy pasi fejével. Mozdulni se tudok, úgy dermedtem meg, hogy a lábam rendesen alám van fordulva, ahogy megelőzően próbáltam rámosolyogva társalogni. Na banyesz, mi a következő lépés, a roppant erotikus, és tartalmas, férfivel töltött éjszaka irányába? Nem tudom, tényleg nyikkanásom sincs! A Cosmopolitan se írt erről semmit... mi a teendő  alvó férfi társaságában? Nagy nehezen elértem az italom, úgy hogy közben deréktől lefelé nem mozdulok, elég érdekes mutatvány. Azt felhajtottam, hátha eredményez valami eredeti gondolatot. Semmi. Izgek mozgok, csak megébred. De nem...

21.55 a vérkeringés leállt a lábamban, ezért életmentési okokból felráztam az embert és minden megfontolás nélkül azt javasoltam, hogy menjünk át az ágyamra, ott legalább én is fekhetek. Titkosan, nagyon titkosan arra gondoltam, erről valami majd az eszébe jut. Igen, így is történt. Elővette a pizsamáját a hátizsákból és odakészítette az ágyra. Szavam és gondolataim elakadtak, ez hozott pizsamát?! Nem tudom, de az életem folyamán egyszer se jutott eszembe, hogy amikor forró éjszakás találkozóra mentem a férfihez, magammal vigyem a pizsimet, meg az arcpakolásomat, de lám nem mindenki egyforma. Hozta a zöldkagyló kapszulát is, azt majd reggel kell bevennie. Hej Alibanya! Az élet kíméletlen, ad is meg nem is... ilyen ez. Leheveredtünk az ágyra, abban a minutában, már aludt is tovább. Miből vannak egyesek? Én tized ennyit sem vagyok képes aludni, szinte irigységet éreztem, hogy ilyen varázsütésre, a körülményekkel mit sem törődve, akár idegen helyen is így, pikk pakk elalszik. Nagyon jó, és egészséges tulajdonság. Bosszúságomra azonban a takaró tetején elterülve aludt el, hogy még alá se tudjak bújni. Kicsit, de csak egész picit kezdett az agyamon kifolyni az egész jelenet, mi a fasz is ez, hol vagyok én, eltévedtem valami varázskönyvbe, netán erkölcsi kódexbe. Felszólítottam hát, hogy akkor feküdjünk le, ha ilyen álmos. Belebújt a pizsijébe én is a hálóingemben (azért is kimentem és a fürdőbe vettem fel) Na mi következett, hát elaludt újfent, nincsenek itt izgalmas, váratlan fordulatok. Egy darabig szemléltem a mennyezetet, meg a függönyt, meg az árnyakat a falon, meg úgy gondolkodtam szanaszét az élet dolgairól. (bazdmeg). Valahogy aztán csak elaludtam.

23.30 arra ébredek, hogy valaki megcsókol, villám futott végig rajtam, talán mégis?! Csókolóztunk, megmardosta a mellem, nem ez volt eddigi legizgatóbb élményem, de egy szót nem ejtettem, csókolózás tovább, egész szenvedélyes, már éppen felébredt bennem a remény is... amikor hirtelen semmi, összeomlás. A férfi elfáradt és aludni tért, pár perc múlva magához szorított, mint egy plüssmackót és végleg elaludt. Kész. Ébresztő 5.23 kor.

Ez volt kedden, csütörtökön szakítottam vele. Ilyenek vagyunk mi nők. Teljesül a vágyunk, egész éjszakás férfi, aztán mégis pukkadunk és szakítunk. Nem tudom, nyilván bennem a hiba, tolakszom, meg főzök, nőszerű vagyok, kinek kell az ilyen.

UI. Anyu küldött egy dobozka sütit, azt is mind megette. Végül is ennyi öröm azért volt az estben, hogy ha nem is ízlett a kajám, azért jól tartottam.

UI. kettő. Úgy mire gondolhatott, amikor elindult hozzám? De jó piknik? Vagy reméljük nem veszi észre? Áh.

Bukowski szavai illenek ide azt hiszem: "vannak rosszabb dolgok is mint a magány, de évtizedek szükségesek, hogy erre rájöjjünk"

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr2011934605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2016.11.06. 21:52:37

Huuu...bocs de balek vagy. :) Szolj legközelebb és lerendezlek és főznöd sem kell...ja és nem alszom ott.:))))

Alibanya1 2016.11.07. 06:57:49

@P80TDM: hát már csak ilyen vagyok, akkor még nem láttam végig a gyalázatos estét...
@Burgermeister: ne már ne légy ilyen kegyetlen én csak jót akartam, ige nézhetjük úgy is, hogy balek vagyok persze...de úgy is nézhetjük, hogy egyszerűen egy kellemes estét akartam és az én részem betoltam hozzá

Alibanya1 2016.11.07. 07:02:52

@Burgermeister: ja, és nem azt akartam ,hogy lerendezzenek, azt megtudnám oldani valóban egyszerűbben is és tényleg főzni se kellene, de nem ez volt a lényeg nem ezt akartam megspórolni...:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.11.07. 23:08:07

Nem szép,hogy így kibeszéled azt, amiről nem tehetek: megcsípett egy cecelégy :))

TBal 2016.11.08. 15:22:16

@Alibanya1: sajnálom, hogy folyton ilyenekbe keveredsz, a férfiak paródiáit sikerül összegyüjtened. Legalább vicces, bár gondolom, ennél jobb mulatságot is el tudsz képzelni. Ha nem ismernélek, azt hinném, kitalált történet. Meg van neked a hapsi lakcíme? Mert akkor az az impontens pasi címe, röviden IP-cím.
De amúgy elismerésem, hogy megpróbáltad hihozni a maximumot a dologból, én sem csináltam volna másképp.

sirok0001 2016.11.08. 15:57:57

Hjajjj! Ilyen nincs. De tényleg. Ilyen nincs. Ezt nem hiszem el.

Alibanya1 2016.11.08. 19:20:16

@sirok0001: de van sajnos,ez szórol szóra így történt
@TBal: ez a piaci helyzet, ebben a korosztályban már ebből lehet válogatni

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.11.08. 19:24:02

@Alibanya1: Legközelebb kettőzött erővel rohamozom.

Alibanya1 2016.11.08. 20:16:39

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): mégtöbbet eszel, vagy még többet alszol? :)

Gour 2016.11.08. 22:01:40

@Alibanya1:

.....ha még egy esélyt adsz egy ilyen balfasznak akkor ugye tudod, hogy Nálad is baj van? ;) Értek én mindent de ennél tovább nincsen hová esni. Pizsama? Az eszem megáll, komolyan. :)

sirok0001 2016.11.08. 22:03:06

@Alibanya1: Ez a pacák fullhülye. Ilyet nem csinálunk, ilyet nem, ez számomra felfoghatatlan...Nem hiszem el, hogy ilyen senkiházi, érzéketlen, hülye emberek léteznek. Hogy bírtad ki, hogy nem kiabáltad szét a fejét ott helyben és zavartad el a lakásodból? mármint nem bírállak, de ez a lenézés legmagasabb foka szerintem...Jól tetted, hogy kirúgtad, ez aminimum. Nem tudom, hogy az anyja mit taníthatott neki. Szerintem nem is fogta fel....nem tudom, lehet naív vagyok, a virág minimum, de oks, aztán basszus pizsama, mikor még azt sem beszéltétek meg, hogy mikorra érjen oda pontosan satb, nemár...Legyen büszkeséged. Te vagy a nő, te többet veszthetsz, legközelebb állíts fel szabáloykat, ha meg nem tetszik, akkor meg elmehet a búsba, senki szíve nem átjáróház. Aztajóéletbe...

2016.11.08. 22:25:46

@Alibanya1:

"ez a piaci helyzet, ebben a korosztályban már ebből lehet válogatni"

Egy kicsit pontosítanék: a te piacos terminológiádnál maradva, a korodbeli hölgyeknek erősen túlkínálati piaca van (ezen nem kell megsértődni, ez tény), a helyzetet meg csak tovább rontja a középkorú férfiakra hajtó fiatalabb nők konkurrencája is..
Tehát hacsak nem vagy extrém kiemelkedően jó és problémamentes nő (a korodbeli hölgyek túlnyomó része nem az), akkor a korodbeli férfiaknak leginkább ezen rétege lesz elérhető a számodra.
Csak egy ötlet: a múltkori, "már nagyon unom a maszturbálást"-fazonnal mi a helyzet? Csak mert ő egész biztosan szexelni szeretett volna.

@Gour:
Kicsit elcsúsztak az igények, a pasas egy kis törődést szeretett volna, Alibanya meg szexet.
Ráadásul - maximális tisztelettel mondom - a történet elég egyoldalú, meg kéne nézni az egyenlet másik oldalát is, mert lehet, hogy Alibanyának is kicsit többet kellett volna tennie a szenvedélyek felkorbácsolásáért, mint a tiszta lakás, fekete ruha meg az ananászos csirke.

Gour 2016.11.09. 01:36:08

@zpetal:

Állj! Ha felmegyek egy nő lakására és lebeszélve, hogy ott is alszom, akkor nem a nagyi süteményét fogom felzabálni a helyes kis pizsamámba bújva, hanem azt ajtó becsukódása után feldobom a csajt a mosógépre és egyértelművé teszem miért is jöttem ide! Ne keressünk már mentségeket erre a langymeleg sztorira könyörgöm! Enni tessék elmenni a sarki kifőzdébe, aludni a hajléktalan szállóra, félálomban csöcsörészi pedig a rétre a teheneket mert egy randi az nem ilyen!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.11.09. 08:59:23

@Alibanya1: Többet alszom és félálomban sem fordulok feléd, elvégre te is biztos a házasságunkig akarsz várni a szexualitással.

Alibanya1 2016.11.09. 10:17:35

@Gour: dehpgy adok, másnap kirúgtam,... na

Alibanya1 2016.11.09. 10:52:16

@zpetal: kedves olvasóm, tényleg elcsúsztak az igények, ha olvastad az írást érzékelhetted, hogy igencsak törődéssel vártam a férfiembert, igaz talán még egy rúdtáncot kellett volna beiktatnom hátha valahogy felcsigázom a fantáziáját, de lehet azon is elalszik.... Nem, ahogy Gour is mondta, a helyzet egyértelmű volt, megbeszéltük, jönni akart, anyapicsája, bocsáss meg.

Alibanya1 2016.11.09. 10:57:15

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): természetes, kedves nari és még egy nappal tovább, hogy teljesen felkorbácsoljalak

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.11.09. 11:00:59

@Alibanya1: Kegyed aztán ért a férfijak nyelvén. vagy a narancsokén.

cso zsi 2016.11.09. 13:00:54

Egyre jobb. Még jó, hogy nem vagyok regisztrálva társkereső oldalakon.
Nem lehetett rossz az az ananászos csirek. ;)
Milyen altatót tettél bele, amikor megláttad a pasit? :))))

cso zsi 2016.11.09. 13:06:10

@Gour: Van pizsamám. ....valahol. ;)

Alibanya1 2016.11.09. 13:31:14

@cso zsi: jaj te, de hát már láttam többször is, volt előtte találkozás meg ilyenek, nem volt meglepi, ahogy én se neki....

Gour 2016.11.09. 13:45:28

@cso zsi:

Nekem is volt pizsamám csak a kórházban felejtettem amikor a mandulámat kiszedték 10 éves koromban. Azóta meztelenül alszom, csokibarnán és feszülő izmokkal, soha nem lehet tudni.. ;)

tetrahidrokannabinol 2016.11.09. 14:09:13

Banyám.
Banyám.
Te mindíg kifogod azt a pár egzaltált férfit, akit mindenki elkerül messzire.
Azért vidám sztori volt, beleképzeltem magam a helyzetbe.
Kátlábbal rúgtam volna ki.
Igaza van Gour-nak, ha nem rohan le az ajtóban, akkor mise, azaz semmise várható.
Perszeha sevirág, se semmi, csak pizsama????
És hány éves vagy?
Mert 14 évesen még rendben van, hogy alszik az öledben, de később?
Gondolom azért némi feromon csak-csak átment az orrán.
Bukott randi volt na!

TBal 2016.11.09. 14:12:53

@Alibanya1: rúdtáncot akkor lehet lejteni, ha van rúd. Olyan rúddal viszont sajna ez a férfi nem szolgált...

Alibanya1 2016.11.09. 14:38:40

@tetrahidrokannabinol: Jaj Tetra, nemtom mi van a világgal, de szomorú hírem van, hogy nem csak pár egzaltált férfi van, hanem több, de mindegy én tényleg vonzom őket, vagy mi ez, nem tom, egy az összefüggés ezek mind a netről vannak, akiket az életben találok azok mind életvidámak, úgyhogy ez ad egy kis megnyugvást.... amúgy 38 éves a szívem..... persze kidobtam, a nevelésem azonban nem engedi, hogy vulgáris legyek, ezért finom ívű levélben lábtoppintással zártam az ügyet

Alibanya1 2016.11.09. 14:53:04

@TBal: eh, ezt csak az entertainment miatt mondtam, egyébiránt arra gondolok, ha valakit nem izgat egy új lehetőség, akkor nem tom mivel lehetne feltuningolni.. denem is érdekel, majd töpreng tovább, hogy vajh miért tűnnek el a nők az életéből, nah?

Pixynor 2016.11.09. 21:14:41

Hát ezt a történetet is nagyon imádtam. Egyébként Alibanya kevés nő van manapság, akiknek teljesülnek a vágyai. Mire vágytál? Együtt aludni egy férfival. Megkaptad.

Tényleg nem értelek. Nyilván ha a finn tó partján vizipipáznál, utána már az sem lenne jó. Pedig hányan mondhatják el, hogy valóra vált a vágyuk?

csevely 2016.11.10. 08:36:37

@Pixynor:
És nekem ez a dal jutott eszembe :

www.youtube.com/watch?v=4-9jo0_djCg&list=PL551EABE72EF62DA3&index=13

" van akit megtáncoltatni élvezet, van aki úgy táncol , ahogy épp lehet, van aki azt táncolna amit szeret, de ez egy modern tangó , itt nem lehet. "
" És táncolni kell, ilyen az élet" .
Mindíg mindenki ugyanazokat a köröket futja .
Évezredek óta szerintem.

Jó hogy írtál. Jó volt írni neked!

sirok0001 2016.11.10. 10:56:57

@csevely: Csőőőőő
Jó a szám. Közben sikerült elolvasni a Csernus-féle Nőt és a Férfibe is belekezdtem. Meglepően jónak találtam.... :D:D

csevely 2016.11.10. 12:40:01

@sirok0001:
Örülök:DD
A világon valaha volt legszexibb tánc a tangó.
Mármint az Argentin tangó.
Nekem ígért egy ilyesmit FF , vagy BB . Kinek hogy.
Ja és kéred a legújabbat Csernustól, a NŐ, tiniknek?
Az atombrutál.
Mentális pajzs nélkül húha élmény. Azaz I.J.
A valódi papír alapú könyvek tengerében rám talált egy :
Tanith Carey : Szülőszelídítő .
És olvasva, elképedve, több pszichológia van benne, mint valaha lehet Csernusban.
Mivel van két gyerekem, érintett is vagyok.
Mármint a tigrisszülő szindrómában.
De ez a blog nem erről szól.

TBal 2016.11.10. 15:19:55

@csevely: mit értesz tigrisszülö-szindróma alatt? aki tigrisként védi a kölykeit minden veszélytöl? Vagy akinek egy gyereke a tigris évében született? :)

sirok0001 2016.11.10. 16:20:50

@TBal: vagy a gyereke egy tigris ??? :O

sirok0001 2016.11.10. 16:28:09

@csevely: hát, amikor gimiben végzős voltam tangót táncoltunk, nem emlékszem arra, h szexi lett volna, mivel azon gondolkodtam végig, h "csak el ne rontsam". :D
Azt hittem bevasaltad rajta a táncot. :(
hóóóó Csernus a kifogyhatatlan tárház...köszi elég volt egy időre belőle...egyébként rámutatott tényleg egy csomó ökörségemre...azóta meg próbálok még következetesebben élni, több-kevesebb sikerrel, de hát ilyen ez a popszakma

Pixynor 2016.11.10. 21:34:18

@csevely: oh igen, lényegesen leredukálódott az az idő, amit itt töltök, de Banya újabb írásait sosem hagynám ki. :) Azért tedd a szívedre a kezed, ezek az körök, nem furcsák egy kicsit?

hello73 2016.11.11. 08:48:41

Hááát, le a kalappal a türelmed előtt.
Nem beszéltétek meg, hogy szex a cél? Lehet nála ez a szex. Ki tudja? Mindenkinél más és más.
Mondjuk én tuti nem tereltem volna át az ágyra. Menjen haza aludni.

csevely 2016.11.11. 10:01:27

@TBal:
A könyv arról szól, hogy a gyereknek kéne gyerekkor.
Merthogy a világ boldogabbik felén már 6 hónaposan DVD-t játszanak a kölöknek, hogy első legyen a legjobbak közt versenyben. Mert csak azok jutnak be a szuper egyetemekre. És az írónő rájött a csapdára, leírta mindenki okulására.
Angliában már 3 évesen írni olvasni kell, ha valaki középosztálybelinek érzi magát:D És valami jó egyetemre pozicionálná gyerekét.
Volt egy mondat:
"amikor a gyerek beteg volt, anyuci ült be az órára, hogy nehogy lemaradjon tanulásban" És 6 évesekről beszél.
Szal ennyike:)
Az értelmezésed szerint tigrisszülő vagyok, merthogy minden veszélytől tigrisként védtem a kölköket. Nekimentem minden ofőnek is.....ha úgy éreztem, hogy kellett.
Ez a könyv a "mindenkinél, mindig jobb a gyerekem, mert az kell hogy legyen " szindrómáról szól, és ha nem teljesül, akkor akármi történhet.

@Pixynor:
Írod " ezek az körök, nem furcsák egy kicsit? "
De nagyon furcsák.
Valahol eltüntették a női misztériumot, a férfi "mindenki ellen megvédelek dolgot".
És tényleg jók banya írásai erre, hogy rávilágítanak arra, mit tettek ezzel a társadalommal. Mármint a nagyon fejlett nyugati társadalommal.
Valahol ott él gondolatban, vágyaiban, ahol a férfi az férfi, a NŐ pedig NŐ.
És ezt valahol eltörölték a mozgalmárok.
Nemtom milyen lehet az a férfinak hívott lény, aki egy asszony ölében , a feromonoktól körülvéve nem akarja.

@sirok0001:
Feleségem ugyanazt a konzum tangót tudja, amit te is táncoltál.
De az Argentin tangó az más.
Volt egy NŐ, aki végig élettette velem azt az életérzést.
Voltam 20 éves, ő pedig egy versenytáncos.

www.youtube.com/watch?v=6lAKlYTQVKY

Valahogy így . . . . . Banderassal.

Amúgy meg FF elvonási tüneteim vannak, ne szekáljál:))))

Alibanya1 2016.11.11. 13:08:21

@hello73: látod errel nem is gondoltam sleepysex, valami új kategória, majd utána nézek, ha nincs ilyen akkor közösbe bejegyeztetjük, hm? Persze, ki kellett volna billenteni, tényleg...

hello73 2016.11.11. 18:56:05

@Alibanya1: oké:)
Mehet a szabadalmi ötlet.

De az ilyen pasival nem lehet mit kezdeni, mehet a lecsóba, ahogy tetted is. Bár én nem vártam volna ennyit, hanem még este kirúgom.

Pixynor 2016.11.11. 21:17:01

@csevely: én is ott élek, és ott is fogok már maradni, ez mai dolog egyre kevésbé jön be nekem is, de én már a reményt is feladtam. Sokkal gyengébb gyomrú vagyok, mint Banya, aki eltökélten próbálkozik, de így legalább van mit olvasnunk :)

2016.11.29. 21:25:23

@csevely:

"És tényleg jók banya írásai erre, hogy rávilágítanak arra, mit tettek ezzel a társadalommal. Mármint a nagyon fejlett nyugati társadalommal.
Valahol ott él gondolatban, vágyaiban, ahol a férfi az férfi, a NŐ pedig NŐ.
És ezt valahol eltörölték a mozgalmárok. "

Nem értem, mire jó ez a hamis nosztalgia. Ha olvasol régebbi műveket (pl. Csáth Géza novelláit a pszichoanalitikus korszakából), akkor látható, hogy "régen" ugyanúgy voltak nőies, problémás, szexuális zavarokkal küzdő férfiak a szexragadozó alfahímek mellett, mint a mai világban. Az más kérdés, hogy régen, mielőtt még a nők társadalmilag jelentős méretekben tanulhattak volna, és betölthettek volna komoly állásokat, a legtöbb nőnek megvolt (meg kellett, hogy legyen) a saját "relatív alfahímje", akitől a saját meg a gyerekei megélhetése függött. Aztán persze az megint más kérdés, hogy az akkori házasságok milyenek voltak... :) Na ennek megismerésére megint csak tudom javasolni Csáth naplóját meg novelláit.

Szóval azóta ebből a szempontból a férfiak szerkezete nem sokat változott. Aki itt változott, az Alibanya - és a hozzá hasonló egyedül maradt hölgyek -, aki sajnos a társkeresés szempontjából a paramétereit tekintve (életkor, gyerekek) az idő előrehaladtával az erősen problémás esetek közé került, és többszörösen hátrányos helyzetben van (megjegyzem, különösen a társkeresőn, ahol az ilyen paraméterekre szűrni lehet a kínálatot).

Most is vannak olyan férfiak, akiknek "a világában a férfi az férfi, a nő meg nő", de valljuk be, ezek a férfiak jellemzően nem a társkeresőn fognak a többgyerekes, elvált nők után teperni. Mert nekik van nőjük. Annyi, amennyit akarnak. Azok a férfiak pedig, akik kellően kétségbeesettek ahhoz, hogy társkeresőn hajtsanak a náluk tíz évvel idősebb elvált nők után... Nos, azoktól nem kéne talán túlzottan alfahím-fícsöröket elvárni.

Egyébként Alibanya még mindig előnyösebb helyzetben van a nagy átlagnál, hiszen az ő korosztályában az ismerkedésre nyitott nőknek akkora túlkínálati piaca van, hogy a nagy részüknek nem jut férfi. Se alfahím, se balfasz. Semmilyen.

csevely 2016.11.30. 15:27:44

@zpetal:
Semmi nosztalgia. Sima tények.
A huszadik század közgazdászai is elismerték, hogy a gyerekmunka után a legnagyobb hasznot hozó" termelékenység " növelő intézkedés a nők munkára kényszerítése volt. Mármint itten a fejlett nyugaton.
Addig egy férfi keresett annyit, hogy el tudta tartani a családot, úgy hogy a nő otthon nevelte a gyerekeket, főzött, mosott. . vagy szerette, vagy nem a férjét.
És voala, mostmár a kétkeresős család sem él jól.
A hablaty, hogy emancipáció ,és nők karrierje. . nem számít.
A tény, hogy a férfiak munkaértéke is lecsökkent szinte a női bér szintjére.
És bekergettek mindenkit a mókuskerékbe, azaz ha élni akarsz, akkor több munka, mert kell ovodára, iskolára, különórákra. . az egyetemi tandíjjal való életre szóló eladósodás. . hát?
És ha lakásod van , akkor annak fenntartása, plusz autó . .
Ebben a zorbanisztanban a kereseted 80% adó amúgy.

Ma itten a gyerekek beiskolázására a családok 70 %-a vett fel hitelt!
Az MTI mondta, ami ugye nem hazudik.

És akkor ki az a bizonyos alfahím?
Monnyuk a gázszerelő, a parókakészítő, aki megdugta miniszter lányát, aki helikopterezik . . na ki ? Aki szétveri a kocsmát, mert megnézték az éppen aktuális nőjét?
Igen, ezeknek bármennyi és bármelyik nő meglehet.
Sőt, én nem vagyok alfahím ( remélem ), de bármikor lehet 18 éves szeretőm , mert ha akarom és van pénzem:
index.hu/gazdasag/2016/11/18/puncs.hu_sugar_daddy_tarskereso/

De ugye az itten ellopott pénz csak 10.000 emberhez került.
Akkor annyi az alfahím, és a többi?
El fogom olvasni az általad ajánlott könyvet, de az a kor pontúgy eltünt, pontúgy romantika, visszarévedés, nosztalgia.
Ez a könyv viszont, ami a mai kifordult világró szól, egy Cseh író ,Tomas Szedlacek gondolatai. " A jó és a rossz közgazdaságtana "
( a Gilgames eposztól a wall streetig )
Valami olyasmit feszeget, hogy régen volt 5-10 szeres különbség ember-ember , király-paraszt között, mostmeg láss csodát van akinek több nulla van a virtuális számláján, mint fél afrika éves DGP-je.

Érdekes, kipusztul a nyugati kultúra. Vajon miért ?
A japán fiatalok már nem szexelnek, inkább virtuálisan . .
Én círka ezekre értettem, amit írtam.

Nem egy személy próbálkozásait értékeltem.
Mert Banyát csak tisztelni lehet a többi nőtársával egyetemben.
Akik még bíznak abban, hogy vannak még férfiak, nagybetűvel , igen FÉRFIAK, akik nem egy pornóra akarják kiverni maguknak.
És úgy tűnik sokszor csalódnak.

sirok0001 2016.12.01. 18:15:29

@csevely: Én csak annyit fűznék hozzá, hogy vannak nagybetűs férfiak..., csak az a probléma, hogy 20-30éves korban azok lehet nem kellenek...amikor meg 40 évesen x gyerekkel elválik a házaspár, mert ez meg az a probléma felmerült, akkor meg már lehet, megjegyzem lehet, hogy a nagybetűs férfiak jól működő házasságban élnek és kihaltak...és itt meg lehet ugye kérdezni, mit is értek nagybetűs férfi alatt, egyáltalán nem az alfahímet meg a hasonlókat és épp szerintem ez a gáz a mai világban és mindkét nemnél, kell 20 év, 1 vagy 2 válás, hogy a szív úgy egész teljes maradjon, az ember saját magának belülről való győzködése, hogy ez nem az én hibám és akkor megszületik a gondolat, hogy mi kéne, ha vóna..., csak itt jön be a valóság, hogy az már lehet nincs is...szóval tisztelet és béke...egyébként a volt gimnazista osztályfőnököm is elváltan két gyerekkel házasodott újra...igen van FÉRFI..., de én még mindig úgy érzem, hogy nem is evvel van a baj.

2017.03.19. 21:52:24

Hú, Alibanya - nem tudom honnan keveredtem a blogra, ezt a bejegyzést olvastam - tudom, neked nagyon szar lehetett - de végigröhögtem hangosan a vacsi utántól...
Nagyon gáz. Tudom, nem vígasztal, de ilyenek simán vannak a 25-35 éves korosztályban is. Hogy b.sszus mire valami lenne, elalszik... Most vagy nagyon stresszesek ezek a hímneműek, vagy már tényleg olyan hard pornón szocializálódtak, hogy egy húsvér nő, csinosan, szexi ruhában, kedvesen az már nem "izgató" nekik, vagy neked kellett volna még a finom vacsi után rá is mászni és elérni h bármihez is kedvet kapjon.... (mármint hogy nem kellett volna, csak lehet ezek a pasik így gondolják és képzelik, hogy nekik elég létezni meg enni, meg olyan figyelmesnek lenni hogy visz pizsamát (:)))), a többi a nő dolga.... mer itt már minden a nő dolga, meg a nő principiumához tartozik ... :)

2017.03.19. 22:21:55

@Mia and me:

Miért érzed úgy, hogy attól, hogy kap egy vacsorát meg felvesznek a tiszteletére egy fekete ruhát, köteles lesz a férfi lefeküdni a nővel, még akkor is, ha valami miatt nincs kedve? (Nem lehet, hogy simán csak fáradt volt?)
És fordítsuk meg a dolgot: ha egy nő, miután költöttek rá és felmegy a férfi lakására, köteles lesz az aktusra, csak mert a férfinak áll a farka? És ha valami miatt visszautasítja, akkor a nőn is röhögni fogsz, hogy egy frigid picsa?
Állandóan arról beszélsz más hozzászólásaidban, hogy ne támasszunk nemi szerepeket az emberekkel kapcsolatban, és most mégis nagyon jól hoztad a sudribunkó műmacsó férfi női változatát ezzel a hozzászólásoddal.

"mer itt már minden a nő dolga, meg a nő principiumához tartozik ... :) "

Hát igen, a modern feminizmus keményen dolgozik azért, hogy lerombolja a klasszikus férfi szerepeket, aztán meg sírnak a nők, hogy hol vannak a klasszikus férfiak. :)

Alibanya1 2017.03.20. 10:38:22

@zpetal: istenem, ne haragudj, de akkora hülyeséget beszélsz, az a feltételezés, hogy közös megállapodással érkezik az ember fia a meghitt vacsorára, és nem kényszerből, azért veszi fel az ember lánya a fekete ruhát, meg egyéb kedves körülményeket, hogy a férfi embert jó hangulatba hozza, természetesen semmi sem kötelező, nem erőszakoljuk meg az embert, de nem is kényszerítettük, hogy eljöjjön, abból indultunk ki, hogy szándékkal jött el, ha már eljött. és joggal lehetünk csalódottak ... szabad, megengeded?

Alibanya1 2017.03.20. 11:39:25

@Mia and me: köszi, hogy benéztél hozzám :) jó szórakozást

2017.03.20. 17:29:21

Alibanya: Köszi. :) Majd szépen haladok visszafelé az időben.

zpetal: mivel a post elején azért kaptunk képet arról, hogy itt már lezajlott mindenféle udvarlásos dolog, filmnézés, séta a hídon, csókolózás ... azért egy idő után adott hogy esetleg egymáshoz is érjenek. Tehát NEM, nem azt vártam volna hogy a férfiú nekiesik a vacsora után a főhősnőnek és reggelig 50 pózt kipróbálnak, de pl. egy kis simogatást, egymás közelebbi feltérképezését (aktus nélkül ) magában rejtette a helyzet... Nem azért mert volt vacsi és mert szexi feketébe bújt a házigazda, hanem mert sok találkozás után két egészséges ellenkező nemű ember, akik bejönnek egymásnak, vágyik a másik érintésére.
Az lehet h fáradt volt, de akkor lehet lemondani időben a dolgokat, vagy lehet felmenni és nem végigzabálni a menüt aztán elaludni, hanem közölni, hogy figyu nemtommit terveztél, de nekem ma/a héten nagyon stresszes volt a meló, akármi, és bocs ha filmnézés közben elalszom :).
De itt egy hosszas ismerkedési ciklus csúcspontja volt ez az éjszaka.... :) - én úgy értelmeztem.

2017.03.20. 18:33:15

@Alibanya1:

Nem én vagyok hülye, te értetted félre, amit írtam. Mindössze annyit mondtam, hogy
- attól, hogy még ha dugási szándékkal érkezik is az ember fia a lányos házhoz, közben "meggondolhatja magát", benne van az is a pakliban, hogy a nő gondolja meg - mintha ez utóbbi olyan kuriózum lenne. :)
- ne legyen már ekkora társadalmi elvárás, hogy egy férfinak minden felkínálkozó hölgyet meg "kell" dugnia, mert ha nem, akkor egy nyámnyilabuziimpotens stb. Van olyan, hogy a férfi rájön, hogy igazából NINCS KEDVE hozzá, ez van, ugye megengeded ezt?

Megsértődni, csalódni stb. persze lehet ezen, de jobb, ha hozzászoksz, hogy már nem törik össze annyira a férfiak magukat érted, mint huszonéves korodban.

@Mia and me:

A társkeresőn különböző emberek vannak fenn, különböző céllal, úgy látszik, a férfinak ebben az ismerkedésben és szituációban ennyi volt: menü, együtt alvás, egy kis fogdosás. Ennyit szeretett volna a séta meg a csók mellett Alibanyától, ő pedig többet, ez van. De ismételten felteszem a kérdést: ha mondjuk egy nő csinálta volna mindezt (ami egyáltalán nem kuriózum), hogy elviteti magát étterembe, végigzabálja a menüt, aztán este meg a szobán közli, hogy bocs, de fáj a feje, akkor is elítélnéd ezt, vagy egy nő részéről ez teljesen természetes viselkedés?

2017.03.20. 20:39:05

@zpetal: "felteszem a kérdést: ha mondjuk egy nő csinálta volna mindezt (ami egyáltalán nem kuriózum), hogy elviteti magát étterembe, végigzabálja a menüt, aztán este meg a szobán közli, hogy bocs, de fáj a feje, akkor is elítélnéd ezt,"

Nem ítéltem el a pasit se, csak az előzmények fényében - érdekesnek tűnt :). Fogalmazzunk így.

írtam, ha közli Alibanyával, a vacsora közben hogy bocs de hulla vagyok, ne haragudj ha elájulok tvnézés közben, akkor semmi gond. Ahogy nők is közölhetik h fáj a fejük vagy mégse :), de ők legalább közlik... (mégis meg akarják őket dugni, meg akár erőszakoskodnak is velük) - míg Alibanya nem teperte le és nem mászott rá a fickóra, hogy márpedig ha ettél is meg még szexi feketében is vagyok, akkor bizony megerőszakollak :).
Sőt a faszit se hordta le facetoface hoyg micsoda egy számító dög, hogy ingyenvacsi meg ingyenszálló bezzeg jó volt, cserébe meg semmi - míg a férfiak egy része azért kedvesen nem mulasztja el a "fejfájós" hölgy képébe dörgölni fordított esetben.

2017.03.20. 21:23:08

@Mia and me:

Oké, bár mindössze a viselkedésmód kettős mércéjére szerettem volna felhívni a figyelmet, az már, hogy ki hogy reagál erre, meg az erőszakos viselkedés nem ennyire genderspecifikus, mint ahogy próbálod beállítani.

Alibanya meg lehet, hogy nem dörgölt az orra alá semmit, holott épp az lett volna a korrekt, ha normális hangnemben ott megbeszéli vele, hogy nem erre számított, és mi volt az oka annak, hogy így alakult az éjszaka. De nem merte ez felvállalni, ehelyett jött a sértődés, meg a blogon a férfi háta mögött alázás, ebből nem kéne megpróbálni erényt kovácsolni.

Alibanya1 2017.03.21. 08:57:38

@zpetal: továbbra is azt mondom, hogy nem gondolod végig amiket állítasz és menteni próbálod azt, ami teljesen felesleges. Nincs mit magyaráznom ezen a helyzeten, valószínű más férfiak is abban a reményben érkeztek volna hozzám, hogy alaposan átvitatjuk a görög mitológia mai vonatkozásait, esetleg végig futunk a tőzsdei híreken. Ne állítsd már meg az agyam. Ezenfelül én nem egy felkínálkozó nő voltam, hanem egy nő akivel ismerkedni akart a férfi, és többszörösen találkozót beszélt meg velem. Anyám. Nem köteles dugni valóban, de akkor nem köteles el sem jönni, illetve kommunikáció, nem egy nagy ördöngösség, de csak magyarázzad ember. Törik magukat eléggé értem a férfiak, ezt a fajta beszólást is marhára élvezem, haha. Na és még elmesélném, hgy megbeszéltem vele másnap a dolgokat, nem akartam ott azonmód "számon" kérni :D A blog meg az én oldalamról szól, azért blog, nem hiszem, hogy nagyot aláztam volna a férfin, hiszen senki nem tudja, hogy ki ő, akár ki is találhattam az egészet. szép napot.

csevely 2017.03.21. 11:12:34

@Alibanya1:
Ritkán mondok, írok ilyet, de imádni való a stílusod!
Visszatértél régi önmagadhoz:-D
A görög mitológia megvitatásán pl. könnyesen nevettem:)

2017.03.21. 19:54:47

@Alibanya1:

Ez a férfi elsősorban gondoskodást szeretett volna, vagy pedig csak visszaigazolást, hogy kell ő még szexuálisan a nőknek, és miután megkapta azzal, hogy látta a zöld lámpát felvillanni a bugyidon, már nem voltál számára érdekes, ennyi. Legalábbis én így látom egy külső aspektusból. Ő ezért ismerkedett, nem akart nálad ennél tovább menni.

Ezen nincs mit magyarázni, de a te sértődött és engem primitív módon sértegető hisztiden se, ami valószínűleg nem is az elmaradt szexnek köszönhető, hanem annak, hogy a nőiségednek különösen érzékeny pontját találta el, hogy felkínáltad magad (mert felkínáltad, erről vitatkozni se érdemes), és visszautasítottak. Lehet emögött egy régi kapcsolat (házasság) ahol szexuálisan elhanyagoltak, ha akarod átgondolod ezt, nyilván a te dolgod.

"Nem köteles dugni valóban, de akkor nem köteles el sem jönni,"

Ja, de ha mégis elmegy, akkor már legalább dugjon meg, igaz? Mert ez az elvárás. Pont ezt vetettem fel az előzőekben.

"illetve kommunikáció, nem egy nagy ördöngösség"

A kommunikáció ebben a szituációban a részedről se nagyon működött. Utólag legalább kiderült, hogy miért nem akart lefeküdni veled?

Annak meg örülök, hogy mégiscsak törik érted magukat a férfiak, annak már nem annyira, hogy ennek ellenére mégis egyedül öregedsz a macskád meg a gyerekeid mellett. Mert úgy tűnik a blogod alapján, hogy ez a helyzet neked nem jó.

2017.03.21. 21:15:34

@zpetal: :) jó, én mondjuk ott felröhögtem, hogy elővette a pizsijét... szóval az én olvasatomban simán flúgos is lehetett vagy anyuci kicsi (megöregedett) fia. EZ mondjuk nem gender :) meg ilyenek, de konkrétan férfi max fogkefét visz magával ottalvós buliba (azt is csak ha tudja hogy mittudomén valamelyik foga gáz), ez a pizsis sztori meg olyan mintha otthon elmondta volna neki anyu, hogy "és ne felejts el pizsamát vinni" :) Persze ezer más oka is lehet ...

2017.03.21. 22:27:58

@Mia and me:

"de konkrétan férfi max fogkefét visz magával ottalvós buliba"

Egy férfi a ti elvárásaitokra meg a vélt konvencióitokra már bocsánat, de ívben szarik. És ez a férfi tökéletesen megkapta azt, amit szeretett volna (kaja+gondoskodás+alvás). Aki itt nevetségessé tette magát ebben a szituációban, az Alibanya volt.

"anyuci kicsi (megöregedett) fia."

Hát ha azt a férfit elvált anyuci nevelte fel, akkor tényleg elég nehéz volt összeszednie azokat a viselkedésmintákat, amiket egy férfitól lépten-nyomon elvár a társadalom meg a nők.

Az meg lehet, hogy a férfi problémás eset, de Alibanya is az nőként. Szerinted egy erős negyvenes, két gyereket egyedül nevelő, tartósan anyagi gondokkal küzdő elvált nő mennyivel vonzóbb parti a férfiaknak, mint nektek egy flúgos, anyuci pici fia? A férfi viselkedése meg nyilván nem szimpatikus a nőknek, ezért is van egyedül, de a normálisabb középkorú férfiakért miben tudna szerinted Alibanya a rájuk hajtó többi nővel versenyezni?

Alibanya1 2017.03.22. 08:41:24

@zpetal: na jól van akkor, most kiosztottál, én voltam nevetséges, hehe. Tényleg. Asszem te ebben lelsz némi örömet, hogy taposol nőket, akikről fogalmad sincsen. élvezd, ha tudod, én inkább az életet élvezem, így öregedve a gyerekeimmel meg a macskámmal. Meg írom a blogom, ahogy kedvem tartja.

sirok0001 2017.03.23. 20:04:44

@Mia and me: pizsama +1

@zpetal: megmondom őszintén nem igazán értelek, ez már lerágott csont...pizsamával készült...igazából azon sem lepődtem meg volna, ha vacsi közben öltözik át :))) de hát ilyen ez a világ...okokat nem értem nem is kell tudni, de azért szerintem ilyeneket nem igazán lehet megengedni, de mit is tudom én... :)
süti beállítások módosítása