Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Összetört álmok

2016. december 07. - Alibanya1

Az idő töretlenül halad előre, már mindjárt megint szeretetünnepelünk. Sok minden történik körülöttem, rengeteg az esemény, meg akció, csak pénz, meg férfi nincs. A minap egy véletlen beszélgetés során kiderült, hogy nem csak én vágyódom ilyesfajta történésre már, hogy esetlegesen egy férfi mellett aludjam, hanem sőt más nők is hajlanak erre az élményre, érzetre. Gondolok itt a magamfajta, egyedülállóra. Mi, a társadalmi hasznosság peremén tengődő, idősebb és problémás, gyerekkel és más "púppal" megzavart nők, akik azonban mégis élünk és vannak érzelmeink, sőt libidóval is rendelkezünk. Mi bioszövetek, az összes előítélet és megvetés ellenére, még úgy időnként szeretnénk valamit, vannak vágyaink. Elképesztő makacsság ez! Leggyakrabban mi magunk is fejlehajtva állunk, zokszó nélkül elvagyunk, csak időnként csap belénk ez a félelmetes erő, hagy basszus azért én még nő vagyok! Aztán újfent elporlad ez az érzés, és csak egyszerűen végezzük a dolgunkat tovább. A gyereket visszaadni nem lehet - bocs a kifejezésért. Az életet újraélni sem lehet, ebből kell kihozni a maximumot, már ha lehet.

pic-lg-broken-dreams.jpg

A konyhában teáztunk, amikor is hasonló paraméterekkel rendelkező kollegina (biológiai selejt, problematikás életút - gyerek, érzelmi anorexia) elpityeredett. Van szeretője, mivel ez a leginkább járható út az irányba, hogy némi érintést és egyéb illúziót begyűjtsön az ember. Nos a szerető belengette, hogy egy éjszakát most Klárikával tölt (ez egy kitalált Klárika persze, ahogy kell). Klárikának aztán beindult a fantáziája, micsoda éjszaka lesz és együtt, este iszogatnak majd és reggel közös kávé, meg forró éjszaka végre a csini hálórucit is felveheti... Kinyílt a mesekönyv alaposan. Több alkalommal is vissza-vissza tért az eseményhez. Esetleg vacsorát is csinál - ezen tépelődött. A nagyszerű ábrándozás Tibi telefonjáig tartott.

Tibi, amikor telefonált, hogy megbeszéljék a részleteket, a következő remekbe szabott és tömör forgatókönyvet adta elő: Éjfélkor érkezem, meglépek a munkáról tudod, éjszakás leszek, legkésőbb négykor el kell jönnöm, hogy fél ötre visszaérjek, aztán hatra meg otthon kell lennem, de hát tudod... Egy világ omlott össze. 

Klári tehát megkövülten ült a finom szívecskés teabögrével, a remek formatervezett H&M gatyóban és megpróbálta sztoikusan elviselni a csapást. Könnyáztatta szemekkel pislogott reám, te most érted ezt? - kérdezte - Ez mitől együtt töltött éjszaka, szerinted?

Szomorúságomat, csak fokozta, hogy ma Magyarországon minden harmadik 15 éves fiú funkcionális analfabéta. Mi lesz velünk? 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr978856398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.12.07. 20:28:57

Problémás nőként a problémás férfiakat lenne célszerű megcélozni, nem pedig a Hercegre várni (ha a hercegek bármikor kaphatnak hercegnőt is, miért kéne akkor problémás nővel beérniük?), és szerintem rögtön a realitások talajára kerülne a párkapcsolatok létrejöttének a valószínűsége.
Másrészt ebben a korban a hölgyeknek már jóval aktívabbnak kell lenniük, és ki kell mozdulni a komfortzónából a férfiak megszerzése érdekében, nem csak a társkeresőre beregisztrálva, a vonzás törvényén meditálva várni, hogy hátha egyszer csak rájuk ír majd az archetipikus női álomképekből összerakott Férfi. (Nem fog.)

Az meg, hogy az egyedülálló hölgy értékes és színes életet él-e, teljesen más kérdés, és ez csak rajta áll.

Klári dilemmáját meg nem értem, egy kapcsolat mellett tartott szerető férfiszemmel nézve a prosti ingyenes változata, pontosan a leírt "beugrok hozzád pár órára és megduglak"-történetről szól. Bármennyire is szeretnék a nők elhitetni magukkal, hogy ez nem így van. Ha Klári romantikát szeretne, azt nem egy szeretői státuszban fogja megtalálni.
Ja, azt meg már végképp nem értem, hogy miért nincs a nőkben annyi sisterhood, hogy nem állnak le olyan férfival, akiről pontosan tudják, hogy anyu (meg valószínűleg a gyerekek) várják otthon...

Alibanya1 2016.12.07. 20:29:07

@SehovaTanuja: Köszi a bölcsességet,valóban okos gondolat. A valóságban azonban ez egyáltalán nem működik, igazán távol áll tőlem a csődtömegség, vagy a depresszió és az említett kolleginám sem az. Valahogy a dolgok bonyolódtak feleslegesen össze ezen a téren. A félelmek működnek, ez is igaz. Majd lesz ami lesz :)

Pixynor 2016.12.07. 21:06:45

Alibanya nincs okod aggodalomra, Neked lányaid vannak :) én meg csak reménykedhetem, hogy a fiam nem harmadik :)

Szeretői státuszban lévő nő a legnagyobb hibát akkor követi el, mikor "elvár" valamit a nős pasijától. Sosem fogja megkapni, így az ilyen elvárások vége mindig csalódás. Önbecsapás.

A pár találás nem csak az említett "réteg" képviselőinek nehéz. Sok mindenki másnak is.

TBal 2016.12.08. 08:40:58

@Alibanya1: Ilyen életkorban már célszerübb lenne leszbikusnak lenni, nem? Csak ugye azok a fránya konzervatív hormonok...

Alibanya1 2016.12.08. 09:27:44

@zpetal: Az a helyzet, kedves zpetal, hogy őszintén szólva egyáltalán nem találom magam problémás nőnek, eztet inkább az irónia véget szőttem bele a történetbe, mert ez az uralkodó közhely. Milyen problémás férfival próbálkozzam még, ha olvastad az előző történeteket, csupa problémás fiúnak adtam lehetőséget, elég is lett a próbálkozásból. A komfortzónából réges régen kimozdultam, a helyzet az hogy túl van itt minden bonyolítva, lesz ami lesz :)
@Pixynor: persze a szerezőnek kuss a neve tudjuk ezt
@TBal: hát már majdnem gondoltam erre is :D :D

TBal 2016.12.08. 09:39:48

@Alibanya1: Amúgy viccen kívül: azon kívül, hogy mennyire kívánhat meg egy alapvetően hetero nő egy másik alapvetően hetero nőt, szól ellene valami? Szerintem az együtt lakás, feladatok beosztása stb. simán menne.

Alibanya1 2016.12.08. 10:11:26

@TBal: persze ilyen típusú terveket szövögetünk a barátnőmmel, eladjuk a lakásainkat, szétosztjuk a pénzt a gyerekeinknek és bérlünk egy tetőteraszos lakást a város közepén és együtt lakunk, meg iszogatunk és fiatal férfiakra vadászunk :D :D

TBal 2016.12.08. 10:35:07

@Alibanya1: Na szép, a fiatal pasik gyanútlanul felmennek hozátok, aztán egy női pókhálóban találják magukat...

Alibanya1 2016.12.08. 11:03:59

@TBal: gátlástalanul romlottá válunk, igen ez a terv:D :D

2016.12.08. 11:11:12

Aki szeretőt tart, azt pontosan ugyanúgy szabad csak használni, ahogyan ő is használja a szeretőt. Ideális esetben, aki kurvázik, ö maga is kurvaként van kezelve. Használják egymást. Ennek a kölcsönös használatnak szigorú szabályai vannak, akik ezt tudják, védve vannak, s a rendszer adta előnyöket - mert vannak - élvezhetik, a hátrányokkal pedig nem kell számolniuk.

TBal 2016.12.08. 13:01:34

@csipke777: nem igazán szeretem a "használni" szót ilyen szituációban alkalmazni. Használni tárgyakat szokás, ha ezt a szót mondod, akkor azzal tárgyiasítod a másikat.
Ideális esetben (a te szavaiddal élve) a szeretök rohadtul nem tárgyként, hanem emberként tekintenek a másikra, férfit, illetve nöt látnak benne. Találkozásuk kiemelt célja a nemi élet élése, megélése közösen, de, ha nem is barátok, megadják a másik személyének a tiszteletet.

Miért kell egy ilyen kapcsolatról lenézöen beszélni? Pláne közölni, hogy ideális esetben tárgyként tekintenek egymásra. Na meg a "szeretötartás" szó sem túl kedves, egy paretnert nem tartjuk. Vagy te mondasz olyat, hogy barátnöt, férjet stb. tartasz?

Alibanya1 2016.12.08. 13:02:47

@csipke777: ezzel alapvetően egyetértek kis segítségként annyit mondj, egy férfit, hogy kezelsz kurvaként?.... ezen úgy eltöprengtem és nem jutott még eszembe semmi

2016.12.08. 13:22:09

@Alibanya1: a kurva szó az én értelmezésemben (és ahogyan látom, a valóságban is) nemtelen, azaz nincsen neme, ahogyan egy nőt használhat egy férfi csak dugásra, ugyanúgy lehet egy férfit is használni és megdugatni magadat, vagy révednék?

2016.12.08. 13:26:19

@TBal: neked bilibe lóg a kezed, már bocs, de én nem bírom a szerető témakörében ezt a fajta csöpögős álszenteskedést, magasztos pátoszoskodást, a kurvázás (ahogyan a szeretőzés is) kőkemény tárgyiasítás

TBal 2016.12.08. 13:30:11

@csipke777: miért lenne álszenteskedés? Gyanítom, nem fogjuk egymást meggyözni, de miért ne lehetne emberként kezelni a másikat egy ilyen kapcsolatban is?
Nem mondom, hogy adott esetben nem tárgyiasítják a kurvát vagy a szeretök egymást, me miért lenne ez szükségszerü?

2016.12.08. 13:34:15

@TBal: szükségszerű, mert a ribancok (nők v férfiak, mindegy) világa ilyen, saját egyedi jellemzői vannak, más világoknak meg más, nem rossz vagy jó, csak megvannak a sajátosságai, s aki erről nem vesz tudomást, az bolond

TBal 2016.12.08. 14:30:34

@csipke777: miért lennének ribancok azok, akiknek szeretöi kapcsolatuk van? Ez csak a te véleményed - nem szeretem ha vitában cimkézik valaki (a ribanc az egy cimke, ami véleményt és ítéletet is tartalmaz az ilyen emberekröl - rendben, hogy neked a szeretöi kapcsolat nem szimpatikus és elítéled, de nem hiszem, hogy mindenkinek ugyanígy kéne tennie).

Amúgy az ilyen szeretöi kapcsolatnak nem hiszem, hogy kellene általános szabályainak lennie, a két félen múlik, hogy miben állapodnak meg, és aztán ha ügyesen hozták a szabályokat akkor mindkettejüknek jó lesz. Lehetnek bizonyos keretek, valóban, de nem hinném, hogy minden szeretöi kapcsolatnak egy fix sémát kellene követnie.

csiperke123 (törölt) 2016.12.08. 14:32:40

@TBal: neked van szeretőd?

sirok0001 2016.12.08. 14:50:19

@TBal: egy filmben láttam, ha jól emlékszem...., ott pont a kurva nem kurvaként való kezelése volt a sértő a kurvára nézve és ezt a kurva jegyezte meg az illetőnek...bocs a cinizmusomért...bár sokféle elkurvulás van, szerintem erről már volt téma itt...sokan lehet nincsenek tisztában mit jelent valójában...és ha saját véleményemet elbóbiskolhatom a szerető az ezerrel rosszabb kategória, mint a kurva..., mert épp kurvaként tartják, de ingyen és a saját elképzeléseibe zárva az illetőt...

csiperke123 (törölt) 2016.12.08. 14:54:59

@sirok0001: pontosan, a kurva legalább tudja, mi a pálya

TBal 2016.12.08. 15:00:40

@csipke777: vnnak olyan ellenkezö nemü barátaim, akikkel nem zárkózunk el a szextöl sem, ha épp mindketten szeretnénk, de van, hogy csak barátilag találkozunk (a szex néha hangsúlyosabb, néha kevésbé vagy egyáltalán nincs). Ha ez szeretönek számít a szemedben, akkor van, ha nem, akkor nincs.

TBal 2016.12.08. 15:05:33

@sirok0001: itt megint arról megy a vita hogy hogyan definiálod azt a szót, hogy "szeretö", számodra mit jelent. Ha neked mást jelent mint nekem de úgy vesszük hogy ugyanazt jelenti akkor meddö vita lesz (kb. mintha arról vitatkoznánk hogy a "nyúl" az vajon egy ige vagy egy állat).

Számomra az is szeretö ha két ember olyan kapcsolatban vannak, hogy a legjelentösebb kapocs közöttük a szex egymással. De persze van kitartott szeretö, Van nös pasi szeretöje akit a hapsi azzal ámít hogy rossz a házassága, de majd elválik és feleségül veszi... a szeretö sokmindent jelenthet.

sirok0001 2016.12.08. 15:24:52

@TBal: arra akartam rávilágítani, hogy csak az legyen szerető, aki mer kockáztatni

egyébként nem tudom van-e barátnőd/feleséged és ha van megkérdezted-e mit szól hozzá? vagy azoknak nőknek van-e barátja/férje akikkel úgy hébe-hóba...tudod...gondolom nem fáj, ha nem tud senki semmit..., ha meg mindenki szingli és nincs sérülés arra nem tudok mit felelni, megfogtál :))) nem tartom jónak, de akikről beszélünk és kategóriáról susmuskolunk, nem te vagy, de attól még nagyon is igaz...

TBal 2016.12.08. 15:40:42

@sirok0001: mit kockáztat egy szeretö?

Nyitott párkapcsolat híve vagyok, és szeretem, ha mindenki tud mindent - mindazonáltal mindenki a saját párkapcsolatáért felelös. Ha egy partner úgy dönt, hogy nem mondja el a férjének, az az ö dolga, nem írhatom elö neki, hogy tegye, mindazonáltal azt igyekszem kideríteni, hogy az adott férj hajlamos-e késsel megkergetésre, mert ugye annyit nem ér. Ha lehet, akkor olyan helyzetet választok, ahol minden tiszta. Az én párom nem örül a dolognak teljes mértékben, d kezdettöl tudta és elfogadta, nem kényszerítettem, hogy velem legyen, szabadon döntött mellettem.

sirok0001 2016.12.08. 15:52:53

@TBal: ha minden papírforma szerint menne semmit

csevely 2016.12.08. 16:00:52

Banyám !
Már megint egy zenei csemegével lepted meg a népeket!
Sose hallottam róluk.
Magávalragadó, egy új világ, bár kicsit szolíd nekem.
Merthogy én a tényleg nagyon kemény metált szeretem. Metallika, egyebek.

@sirok0001:
Egyetértek a kurva nénis nézeteiddel .
Ténylegesen egy abszolut megalázó állapot, nem bevállalható, így férfi aggyal.
A NŐK azok nem lesznek szeretők, a nők igen.
Elgondolkodtam már többször, hogy mit csinálnék, ha nő lennék.
Illetve én NŐ lennék biztosan:)
Persze a férfiagy, ami nálam a fekete-fehér, akarom-nem akarom dolgot jelenti, felsem tudja mérni azt a NŐI misztériumot, ami a hasonlatban a szivárvány összes szinét, illetve az érzelmek végtelen tárházát jelenti.
A véleményem amúgy nem releváns, mivel egy jól működő házasságból írogatok, másrészt mint gnosztikus imádom a NŐ-ket.
És persze a felfogásom a világról:
Többezer évvel ezelőtt a NŐ Isten volt, maga a teremtő. Maga a kiáradás.
És ezt ez a "könyvek népe" átírta férfiuralomra.
Valamikor megtanultam, hogy az okokat kell feltárni, megoldani, nem a következményeket tünetileg kezelni. Merthogy miért megy bele bármely nő egy ilyen megalázó alkuba?
Mert a nőiségének hiányzik az ellentét pár. És nagyon szenved a hiányától.
Tudod talán jin( 陰陽 ) -jang ( 太極圖 ), hideg-meleg, fényes - fénytelen. . .
És az univerzum egyensúlya, amit csak ők tudnak létrehozni.

sirok0001 2016.12.08. 16:19:18

@csevely: A Karib-tenger kalózaiban mondta J.S. kapitány, hogy (megpróbálom idézni) "a világ nem lett kisebb, csak kevesebb".

Alibanya1 2016.12.08. 16:55:08

@csevely: Helló, örömmel veszem ha tetszett a zene, halgasd meg a Magma című új lemezüket nagyon nagyon ott van :)
A szeretőség összetett dolog, ezt jól látod, azonban ebben a világban és ezen körülmények között van, hogy csak így jut az ember némi öleléshez....

2016.12.08. 18:08:03

@Alibanya1:

"őszintén szólva egyáltalán nem találom magam problémás nőnek, eztet inkább az irónia véget szőttem bele a történetbe,"

:)
Természetesen tisztában voltam én azzal, hogy nem őszinte reakciót vársz erre, ez csak olyasmi, bókvadász megnyilvánulás volt, mint amikor az egyszeri nő a tükör előtt forgolódik, hogy "nahát, milyen nagy a fenekem", és közben epekedve néz élete párjára, és várja az "ugyan, nem is nagy a feneked" jellegű megerősítéseket (holott mindketten tudják, hogy igen, nagy).

Mondhattam volna én is azt, amit szerettél volna hallani, hogy ugyan már, igazából minden férfi az olyan nőkről álmodozik, mint te, de sajnos nem lenne igaz. Az igazság az, hogy pontosan fején találtad a szöget: rossz anyagi helyzetben lévő, ötvenhez közeledő, gyerekes (több gyerekes) elvált nőként objektíven nézve, párkapcsolati szempontból te nagyon rossz helyzetben vagy, a problémás esetek közé tartozol, és egy ilyen lehetőség sajnos nem vonzó a legtöbb férfi számára. Ezért is vagy régóta egyedül.

És mindehhez nem kell magad problémás nőnek találnod, bőven elég, ha a társat kereső férfiak annak tartanak.

A leírt esetekhez: a netes társkeresés egy mesterséges közeg, szükségmegoldás azok számára, akiknek a valós életben valamilyen ok miatt nem nagyon van esélyük társat találni. Ráadásul ebben a korban már ne nagyon várd szerintem, hogy jön olyan férfi, aki összetöri magát érted, ebben a korosztályban a férfiak már ugyanazt csinálják a nőkkel, mint a fiatalabb korosztályban a dögös csajok a rájuk hajtó faszikkal: szórakoznak és lazán válogatnak, egyszerűen mert megtehetik. Szóval el kell fogadni, hogy most már neked kell várnod fél órát a férfira az esőben ahhoz, hogy összejöjjön a randevú, get over it. :)
És ha lesz társad, ahhoz nagyon sok hasonló csalódáson át fog még vezetni az út.

Alibanya1 2016.12.08. 19:47:44

@zpetal: nem, jó az amit írsz, pontosan megfogalmazod azokat az előítéleteket, melyekkel szembe kell nézni és sajnos teljesen igazad is van, pont így van és pont ezt gondolják a férfiak jelentős része, no meg a nő társak jelentős része is. Viszont akkor te is legyél képes elfogadni azt amit én mondok tényleg nem vagyok problémás nő. Azonban a megfogalmazott előítéletekkel nekem is meg kell küzdeni, ez van. Nem vagyok kétségbeesve, mert tudom, hogy ehhez a műfajhoz nagyon nagy adag szerencse is kell. Az elmúlt három négy évben mióta keresgetek, mindig voltak, vannak és lesznek is férfiak körülöttem, rövidebb hosszabb ideig, van, aki nekem nem kell, van akinek én nem, és van akivel meg összejött egy rövidbb hosszabb kapcsolat. Várom mit hoz még a jövendő, addig meg írogatok, zenélgetek, nevelgetem a gyerekeim, sütök főzök, rajzolok, fotózgatok meg efféle.

csevely 2016.12.08. 22:27:53

@Alibanya1:
Ezért szeretem olvasni blogodat, és ezért van, hogy soha nem fogunk találkozni.
Lenyűgöző a stílusod, az életfelfogásod.
És az nagyon veszélyes tud lenni a mostani kapcsolatomra:D

"Várom mit hoz még a jövendő, addig meg írogatok, zenélgetek, nevelgetem a gyerekeim, sütök főzök, rajzolok, fotózgatok meg efféle. "

Ennél nőibb dolog kevés van a földön. És persze szerethetőbb sem.
Csak japánul merem leírni ide : 私は愛します
És még valami : eszméletlen időintervallumban akarom olvasni gondolataidat.
Azaz az idők végezetékig.
Holnap talán jobban kifejtem.
Imádok japánul : 接吻

sirok0001 2016.12.09. 09:42:56

@csevely: egyébként te tudsz japánul vagy csak menőzöl? :))

csevely 2016.12.09. 10:47:48

@sirok0001:
Círka 400 kifejezést ismerek japánul, de nem beszélem a nyelvet.
A lánybarátommal, lelki társammal egyeztünk meg abban, hogy egy ismeretlen nyelven írunk egymásnak dolgokat. Mármint ami nem annyira. . . . publikus.
Én a Japánt, Ő a Koreai nyelvet választotta.
Mint kiderült, szellemi tréningnek sem rossz, agyműködésfokozásra sem rossz.
Úgyhogy szinte ugyanazokat a szavakat, kifejezéseket tudom koreai nyelven is.
Angollal kezdtük, de az nem nyelv:))) Nem ragozós nyelv.
A II. világháború történetét olvastuk 10 éve szinte egyszerre, és abban volt, hogy az US Army egy indián törzset alkalmazott kódolónak, azaz volt egy a központban, aki lefordította az üzenetet , utána kódolták, elküldték, és a vételi oldalon volt a dekódoló, és a másik indián, aki átfordította angolra.
Soha fel nem törhető!!
Na ezért lett nekem Japán:)))))
Kérdésedre a válasz.
Írjam, vagy tudod? Igen csak menőzök.:)))

csevely 2016.12.09. 14:44:26

@Alibanya1:
Meghallgattam a Magma albumot a cordless fejhalgatómmal. ( közben takaritottam)
Tetszett, de mintha a pszihodelikus Pink Floyd játszotta volna a gótmetál Nightwish dalait.
Na jó, van benne némi valódi Anthrax, Metallika, Korn, Deep Purple. . itagdalsie:))

A szerető státuszhoz annyit kéne hozzátennem, hogy a P, F vitamin hiány komoly bajokat tud okozni a lélekben, mindkét oldalon. És tényleg mindent feláldozhat az ember, emberlánya, hogy hozzájusson némi éltető érintéshez.
Krisztus is érintéssel gyógyitott. Szal semmi elitélnivaló nincs abban.
Az alapeszme a szar, azaz hogy a férfit kell kényeztetni, nem a NŐ-ket.
És a nők lesznek egyszercsak abban a helyzetben, hogy örülhetnek némi ölelésnek . . . . is.
Pedig bármennyi ölelést is megkaphatnának, megkapnak egy másik dimenzióban, ahol nem a könyv népe hozza a törvényeket, ahol még esetleg jelent valamit a nemprofitorientált gondolkodás.
Itt van egy nagyszerű dolog, a reformátusok a főtéren megölelnek mindenkit.
Mármint azon az egy napon-:(
Sajnos csak akkor.
Engem is ölelgettek a nénik, de nejem nagyon nem volt elragadtatva a dologtól:))
Villogott a szeme rendesen....pedig de jó is volt , minden régi és új Istenek.

Banya ! ez volt számomra az eddigi legmegrázóbb írásod.
Pedig mint ahogy lelkitársam szokta mondani: "fel a fejjel, lesz ez még így sem !"
Neki szoktam írni ilyenkor : 私は愛します
Merthogy magyarul neki sem merem.
Valahol elvesztünk ebben a világban, naaaaa.
De eztet vállalom mindíg : 接吻

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.10. 20:07:58

@Alibanya1: Azonnal jelentkezem :D

Másrészt egy szeretői kapcsolatban azért a feleknek nem egy utólagos telefonhívás alapján kéne egyeztetniük,hogy mit is jelent "az éjszakát nálad töltöm" mondat.

2016.12.11. 09:08:01

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): szerintem arról van, szó, hogy a csaj olyan kiszolgáltatottnak érzi a helyzetét, hogy ha konfliktust generálna az éjszaka hossza ügyében, akkor a pasi szakítana vele.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.11. 21:33:49

@Kulics: Konfliktust? egyszeri kérdés:

"Akkor egész éjszaka nálam leszel? Készülj,mert....
Ööö...nem, melóból jövök el éjfélkor...
Jaaa, én azt hittem..."

Persze innen lehet konfliktus is, meg lehet az az irány is, hogy a nő nem csak 4 órán át szeretné élvezni a férfit, mit tudnak tenni ezért?

Alibanya1 2016.12.12. 13:47:42

@csevely: igy van nagyon igazad van, az ölelés kell....
örülök, ha tetszett a Magma
@Kulics: a történet folytatása az lett, hogy a csak kidobta a pasit, elege lett ebből a felállásból...
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): mire jelentkezel?

hello73 2016.12.12. 19:29:52

Nem nagyon értem Klári problémáját. A szerető kategóriába nem fér bele több. 4 óra együttlét, s kész.

Alibanya1 2016.12.13. 10:51:58

@hello73: A szerető nem feltétlen szerető akar örök időkig lenni, nem mindig olyan egyértelmű ez a helyzet, adott esetben is volt mindenféle belengetés... meg aztán a szeretőnek mindenféle megfordulhat a fejében még attól... a történet vége egyébként az lett, hogy Klári kidobta a pasit.

2016.12.13. 12:02:47

@Alibanya1:

"meg aztán a szeretőnek mindenféle megfordulhat a fejében még attól..."

:)
A leírt történet alapján itt inkább Klári volt az, aki hitegette saját magát, hogy több van ebben a szituációban annál, mint amit a férfinak láthatóan jelentett ez az egész.

Ez a "kidobta a pasit" szófordulat jól hangzik, nyilván Klári a megtépázott nőiségét próbálja építgetni ezzel, de egyrészt a férfit nem hinném, hogy különösebben megrázza, hogy egy telefonszámot ki kell törölnie (a szeretők köztudott, hogy jönnek-mennek, az ilyen viszonyokban rejlő lehetőségeket gyorsan ki lehet meríteni, ráadásul ha egy férfinál egy szerető van, valószínűleg akad ott több is).
Másrészt itt inkább Klári volt az, akinek erre a kapcsolatra szüksége volt, hiszen számára "ez a leginkább járható út az irányba, hogy némi érintést és egyéb illúziót begyűjtsön".
Csak hát Klári túlságosan elveszett a "kinyílt meséskönyvében", és olyan dolgokat követelt a szeretői státuszából, ami már egy párkapcsolat velejárója.

A "problémás nő kérdésére" egy gyors válasz erejéig visszatérve: teljesen megértem, hogy nem érzed magad problémás nőnek - nyilván ezek a dolgok, amikről beszéltünk, a párkapcsolat szempontjából nem neked, hanem a leendő partnerednek fognak problémát jelenteni -, szóval kérlek te is engedd meg, hogy minden férfi eldöntse, hogy milyen jelölteket tart problémásnak, és milyeneket nem. :) Még ha ezt te előítéletnek érzed, akkor is.

Alibanya1 2016.12.13. 12:38:44

@zpetal: megengedem kedve Zpetal, a férfiak nyugodtan tartsanak problémásnak azt akit csak akarnak, és én is esetlegesen problémásnak tartok bizonyos férfiakat. A másik történettel kapcsolatosan elmondanám, hogy sokféle történet van és sok sok típusú szeretői és egyéb kapcsolat. E történetben leírt férfi egy érdekes, függő kapcsolatban él, gyermektelenül egy tőle jóval idősebb nővel... és bizony erősen megviselte Klári elvesztése. Szóval sokféle történetek vannak.

szalonnás lecsó 2016.12.13. 13:11:16

@zpetal: "... ebben a korosztályban a férfiak már ugyanazt csinálják a nőkkel, mint a fiatalabb korosztályban a dögös csajok a rájuk hajtó faszikkal: szórakoznak és lazán válogatnak, egyszerűen mert megtehetik."

Ez nem így van. George Clooney talán igen, de a normál halandó férfi, semmi esetre sem.

Alibanya1 2016.12.13. 13:48:40

@zpetal: miközben ebédelgettem ezen a problémás nő kifejezésen gondolkodtam és arra a következtetésre jutottam, hogy egyszerűen egész más szemszögből közelítjük meg a dolgot. Én arra gondoltam hogy egy nő, vagy akár férfi, ha úgy 40 körül még nem rendelkezik gyerekkel és/vagy/sőt gyermeke sincsen, és vagy még semmilyen kapcsolati múltja sincsen, nekem sokkal problémásabbnak tűnik, mint az, akinek van valamiféle múltja. Szóval már kellett, már élt együtt, már tudott elköteleződni stb. Azon kívül egy elhibázott kapcsolat, nem azt jelenti, hogy nem képes semmire, nem tud semmi jót adni stb, csak egyszerűen nem jól választott, ez azért elő, elő fordul szintén. Mit gondolsz?

szalonnás lecsó 2016.12.13. 14:22:41

Kb így van, Alibanya. Ha nem volt kapcsolata, annak a jelzése is lehet, hogy van ott egyéb probléma bőven.

Egyébként bizonyos kor felett már nem probléma a gyerek, mondjuk késői negyvenesek, ötvenesek esetében, mert már kirepültek, vagy olyan nagyok, hogy nem, vagy másként kell velük foglalkoznia az új társnak is, értsd, nem óvodába kell már őket kézen fogva kísérgetni.

Én úgy látom, hogy a korosztály, amiről itt a blogban általában szó van, már elvan magában. Azaz nem feltétlenül kell már társ, ha nincs, az sem nagy baj. A nő egyedül is elmehet már színházba, nem ciki (ha plázák kávézóinak közönségét megnézzük napközben, sokkal több már a csupa női asztal, mint a férfi, feltűnően sok érett, jó karban lévő nő csacsog egymás közt), a férfi is meg tud melegíteni magának egy boltban vásárolt, mélyhűtött ételt. Már senki sem szólja meg az egyedülállókat. Ezek következtében, bár a saját személyes adottságok nyilván romlottak az évek során, mégis van egyfajta igényesség a partnerkeresésben, értem ezalatt, hogy bárkivel, mindenáron nem áll már össze az ember. Az egyéni egzisztencia, kialakított életvitel már megvan, az első jöttment miatt nem érdemes már ezt feladni. Nekem férfiként ez sokszor úgy jön át, hogy nagyon öntudatosak (magyarul: nagyképűek) már a nők, még az a korosztály is, akiket zpetal leszólt.

Alibanya1 2016.12.13. 15:12:05

@szalonnás lecsó: örülök, hogy megértesz, igen kb így van. Kár, hogy ezt nagyképűségnek látod, illetve, bizonyára van olyan nő aki nagyképű az elért dolgaira. Igen az ember, már egyedül is el van, másfelől, meg vágyik egy minőségi kapcsolatra, mely már nem feltétlen az együttélésről, illetve a hagyományos célok (gyerek, otthon, stb) megvalósításáról szól, inkább minőségi időtöltésről, és magasabb érzelmekről, ha használhatok ilyen elvont kifejezést.

szalonnás lecsó 2016.12.13. 15:38:30

A nagyképűt nem konkrétan rád és az adott szitura érettem. Általában így látom. Mondok egy példát:

Sokat járok színházba, és még többet az Operaházba. Egyedül. Ez utóbbiban elég elterjedt, hogy ahogy bekúszik az ember a helyére (nagyon szűkek a sorok, régi intézmény), köszön az ember. De biztos lehetek benne, ha 40-es 50-es nő ül ott, ő nem köszön vissza, rám sem néz.

Nem ismerkedni jár oda az ember, de mégis, valahol azonos az érdeklődési kör. Nem majmok vagyunk, hogy csöndben kuksoljunk végig, amíg felmegy a függöny az elején és minden szünet végén (hiába mész be viszonylag későn, mindenképpen van pár perc, amíg csak tétlenül gubbaszt az ember). Elég beszédes vagyok, és pont kedvenc műfajomról, amiért élek-halok, senkivel sem tudok szót váltani, még a most már nagyon kevés barátommal sem, mert nem érdekli őket. Nos, külföldiekkel simán lehet beszélgetni, sokszor ők szólítanak meg, talán látják, hogy elég otthonosan mozgok ott, ismerem a művészeket, a darabot (többször is megnézek egyet), kérdeznek ezt-azt. Magyar férfiak már elég kimértek, de pár szó velük is belefér. Ha 40-es 50-es nő ül melletted, akkor biztos lehetsz benne, hogy lárvaarcot vág végig, és nem érdemes megszólalnod, mert pórul jársz: vagy rád se hederít, vagy foghíjról megvetően vakkant vissza. Zaklatásnak veszi, talán már rohan is a rendőrségre feljelenteni. És ez még az ismerős arcokkal is így van, mert azért látni párat. Magyar nők is járnak egyedül még az operába is.

2016.12.13. 16:05:58

@Alibanya1:

"Én arra gondoltam hogy egy nő, vagy akár férfi, ha úgy 40 körül még nem rendelkezik gyerekkel és/vagy/sőt gyermeke sincsen, és vagy még semmilyen kapcsolati múltja sincsen, nekem sokkal problémásabbnak tűnik, mint az, akinek van valamiféle múltja."

És kérdés, hogy a társkeresők többsége is így gondolja ezt, ahogy te? Az említett két csoport közül kik vannak hátrányosabb helyzetben a társkeresésnél?

@szalonnás lecsó:
"mégis van egyfajta igényesség a partnerkeresésben, értem ezalatt, hogy bárkivel, mindenáron nem áll már össze az ember. Az egyéni egzisztencia, kialakított életvitel már megvan, az első jöttment miatt nem érdemes már ezt feladni. Nekem férfiként ez sokszor úgy jön át, hogy nagyon öntudatosak (magyarul: nagyképűek) már a nők"

Mert a modern fogyasztói társadalom és a barátok elhitetik ilyenkor az emberrel, hogy több járna nekik, mint amennyire a valós helyzetük alapján valójában hivatottak (nemcsak a nőkkel). Amin az online társkeresés torz szerkezetű, mesterséges mikroklímája csak tovább ront.
Örülök, hogy ebben a korban a kialakított életvitel és az egzisztencia szerinted már megvan, kicsivel arrébb egy másik hozzászóló épp az orbánisztánban uralkodó általános mélynyomorról értekezett, ebben a kérdésben én inkább nem foglalnék állást. Azt viszont megjegyezném, hogy elég kevés nőt ismerek, aki a lakást meg a kocsit és hasonló jó egzisztenciát valóban saját erőből, egyedül érte el, akinek ezek megvannak, azok jellemzően a válásnál sétáltak el ezekkel.

És igen, ezt is elmondtam, hogy nem kell "az első jöttmenttel" leállnia, de ha csak a "jöttmentek" bukkannak fel évekig valaki életében, akkor sajnos bele kell törődni, hogy ez a "jöttment" kategória az ő "húspiaci" szintje, függetlenül attól, hogy ő mit gondol magáról. Persze nem muszáj jöttmentekkel beérnie, beérheti a tartós magánnyal is, és ilyenkor jönnek a szex és nyújork-karikatúra, 44-45 éves "lányok" a kávéházi asztaloknál, akik próbálnak az egyedüllétből erényt kovácsolni, és a lehetőségekhez képest élvezni az életet. Külön marketing iparág hajt már a pénzükre...
Az meg, hogy otthon egyedül - Kulics máshol írt kommentjét idézve - esténként hogy kaparják a falat kínjukban a magány miatt, más kérdés, ami a színfalak mögött zajlik, már senkit nem érdekel. De az sajnos tény, hogy az idő előrehaladtával (mondjuk 50-60 évesen) már nem lesz akkora bulika szingliskedni, mit friss negyven évesen.

www.youtube.com/watch?v=PHui_daSvMk

"akiket zpetal leszólt."
Ha jól emlékszem, csak az elvárások - lehetőségek egyensúlyára meg a realitásra hívtam fel a figyelmet.

2016.12.13. 16:18:26

@Alibanya1:

Még egy észrevétel: ma a családalapítás időszaka már egyre inkább kitolódott, szóval egyre inkább az első gyerekét 36-40 évesen szülő nő és a magát a negyenes éveiben lekötő férfi lesz a társadalmi norma, függetlenül attól, hogy ki mit gondol erről, és ki mennyire ért ezzel egyet. Ennek a biológiai, szociológiai, pénzügyi, társadalmi meg minden egyéb okairól és következményeiről, előnyeiről és hátrányairól már millióan és milliószor értekeztek, én ebbe nem mennék bele.

tetrahidrokannabinol 2016.12.13. 16:19:47

@Alibanya1: @szalonnás lecsó: @zpetal:
Hú de félre csúszott itt minden.
Az én meglátásom pedig:
Ha felkelek 03-kor pl, és csak átnyúlok az ágyon, és ott van a társam, akkor szép a világ, szunya tovább.
Ha szingli, inkább magányos vagy, akkor hiába, na.
" Lehet kaparni a falat"
Lehet szépeket álmodni, mondani, kell a társ, aki ott szuszog melletted.
Úgyhogy Banya, ne add fel, kell egy férfi neked.

Alibanya1 2016.12.13. 18:24:44

@szalonnás lecsó:nem is vettem magamra... érdekes amit írsz, hogy ennyire befordultak vagy visszautasítók lennének a nők. Biztos így van, én csak azt látom, hogy bármerre megyek tul képpen nincsenek is férfiak, nem hogy megszólítanának, az már végképp nagyon ritkaság. Nagyon nehéz ismerkedni, helyzetet teremteni, mert nincs hol Akármilyen programra megyek, mindenütt többségben vannak a nők, a párok, férfi egyedül az fehér holló sajnos. Én például szívesen venném, ha megszólítana az Operában, vagy egyéb koncerten egy kellemes férfi :)

szalonnás lecsó 2016.12.14. 11:13:54

@tetrahidrokannabinol: Persze, hogy jobb, de van olyan pont is, amikor már egyszerűen nincs más, akarod nem akarod, tudomásul kell venned, hogy egyedül maradtál, nincs mit tenni. Rágja az embert belül, bizonyos helyzeteken, de nem halsz bele, most legalábbis még nem, legfeljebb majd valamikor később x évvel előbb visz el, mintha családban éltél volna. És ennek megfelelően rendezed be az életed. Van aki persze lezüllik, piál, búskomor lesz, van aki elvan, mint a befőtt. Én programról programra járok, az az én ópiumom., az "odatalálok egyedül is" jelmondattal.

szalonnás lecsó 2016.12.14. 11:34:13

@Alibanya1: Ott a kulcsszó: kellemes. Ami tulajdonképpen érthető, ki a fene áll le egy kellemetlen alakkal. Nagy összegben mernék fogadni, hogyha én szólítanálak meg valahol, te is leráznál. Tapasztalataim szerint két kritériumot várnak el a nők (ez igaz az internetes keresésre is, évekkel ezelőtt még fent voltam időnként én is) , az egyik feltétlenül szükséges, de jobb mindkettő egyszerre: bankár és/vagy Clooney kell legyél.

Igen, nők vannak inkább egyedül az ilyen helyeken, de azért viszonylag kevesen, ahogy észreveszem, még a magányos nők (magányosnak tűnő nők) is barátnővel, barátnőkkel vagy gyerekkel, 40-es 50-es nők már felnőtt gyerekükkel, leginkább lányaikkal (15-22 év között cca) jelennek meg ezeken a helyszíneken. Persze ha nincs velük férfi, az sem jelent semmit, hiszen nem kötelező együtt mozogniuk, lehet, hogy a férfi éjt nappallá téve dolgozik, vagy egyszerűen nem vevő az ilyen eseménye, valamennyien ismerjük a koncerten, színházban felesége mellett elszunyókáló férjtípust.

Férfit talán valóban ritkábban látni egyedül, nem is tudom most hirtelen. Mindenesetre számomra pénteken Operaház, szombaton Zeneakadémia, ma kora este is Opera, de nem előadás, Diótörő Fesztivál zajlik egész hónapban, bizonyos alkalmakkor odanézek - és ez egy átlagos hetemnek nevezhető.

Alibanya1 2016.12.14. 12:17:10

@szalonnás lecsó: "az egyik feltétlenül szükséges, de jobb mindkettő egyszerre: bankár és/vagy Clooney kell legyél" - ezek ilyen általánosítások, én is mondhatnék ilyent, a férfiak ismerkedéséhez két dolog kell legyél vékony és bébiarcú, és lehetőleg sokszor mondj ilyeneket, hogy cuki, meg nahát, csillogó, csodálkozó szemekkel... nem érdemes ezeket használni. Én szívesen beszélgetek emberekkel, nem tudom, hogy leráználak-e :) ÉS igen én is a programokba temetkezem, mert hát most ez van.

szalonnás lecsó 2016.12.14. 14:08:25

@Alibanya1: Ez a tapasztalatom. A megjelenés a legfontosabb. Ha az jó, akkor minden OK (ezzel tudnak visszaélni a nincstelen, de jóképű szélhámosok, skalpvadászok). Ha nem, akkor a vastag pénztárca kompenzálhatja.

Legjobban zavar, amit a nők szívesen hangoztatnak, hogy náluk a belső értékek számítanak. Egyértelműen nem így van. Nincs is ezzel semmi baj, természetes, hogy a római arcélű fürtöske tetszik, csak azt nem értem, miért nem lehet ezt elismerni, miért kell hazudni. Nyilvánvaló kívülről megítélve is, hogy a nyers BMW-s nagymenő szimpatikusabb, mint a széplelkű könyvelő. De miért nem lehet ezt őszintén el is ismerni?

Alibanya1 2016.12.14. 14:31:25

@szalonnás lecsó: nem tudom, nyilván mindkét félnek fontos, hogy a másik ne legyen ronda, de nem hinném, hogy ennek akkora jelentősége lenne, mint ahogy ezt most mondod. Inkább az van, hogy a társkeresőkben is, meg esetleg ilyen pillanatnyi találkozáskor is nincs más hirtelen amit fel tudnál mutatni, mint a külsőségek. Egy jó fotó mindent visz :) Valahogy nem akaróznak az emberek időt fordítani arra, hogy megismerjék egymást. Pedig. Tudjuk jól, hogy azért kevésbé szép emberek is találnak társat, meg legtöbb emberben van valami szép és érdekes, csak hát ezekre energiát kell szánni, időt kell szánni. Itt kezdődnek a problémák...

szalonnás lecsó 2016.12.14. 15:26:24

@Alibanya1: Az internetes keresők közül ilyen szempontból talán az Elittárs a legjobb. A nagyon hosszú kérdőív után elvileg olyanokat rendel hozzád, akik passzolnak. Persze vannak félrecsúszások, mivel beírtam, hogy járok koncertekre, olyat ajánlott, aki nagy Pa-Dö-Dö együttes rajongó. (By the way: tényleg szeretem a pas de deux-t, de balettben).

Nem írtál végül Barcelonáról. Pedig háromszor is "jártam ott" időközben - a Don Quijote (amit háromszor néztem meg) Barcelonában játszódik.

Alibanya1 2016.12.14. 15:56:58

@szalonnás lecsó: elkezdtem megírni Barcelonát, de felpergett az élet aztán félbe maradt, majd kirakom :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.15. 07:51:10

@hello73: belefér több, csak szeretői kapcsolatban is érdemes beszélni a másikkal, lásd a fenti példám.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.15. 07:54:02

@Alibanya1: arra, hogy fiatal pasikra vadásszatok a barátnőddel, bár én már öreg vagyok.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.15. 07:55:17

@Alibanya1: És ha kellemetlen férfi, vagy félkellemes?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2016.12.15. 07:58:26

@Alibanya1: te sem sok igazi férfival lehettél:) a cuki az nagyon gyűlölt szó, olyan,mint az aranyos, mert arra utal, hogy lúzer szárazbarát vagy, semmi több.

Alibanya1 2016.12.15. 10:06:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ez a cukizás poén volt, szerinted milyen nő használja ezt a szót??? Az majd sokára lesz, mikorra teljesen feslettromlottá válunk a barinőmmel :D :D

tetrahidrokannabinol 2016.12.15. 14:04:37

@Alibanya1:
' feslettromlottá válunk '
nem tudtam, hogy van ilyen szó, de felvettem napi használatra.
Plagizálok.

2016.12.15. 22:25:38

@Alibanya1:

"Akármilyen programra megyek, mindenütt többségben vannak a nők, a párok, férfi egyedül az fehér holló sajnos. "

Hát erre mondtam én, hogy ki kéne mozdulni a komfortzónádból, és az eddig megszokott "akármilyen" programok helyett elnézni mondjuk focimeccsre, konditerembe vagy egy ökölvívó/thai box stb. klubba, garantálom, hogy ezek tele lesznek férfiakkal.

br2017 2016.12.15. 23:40:54

@szalonnás lecsó: " miért nem lehet ezt őszintén el is ismerni?" Talán azért, mert tényleg nem így van, legalábbis középkorúan, túl egy-két váláson és szakításon, kicsit már viharverten...viszont mennyire kényelmes ezt hinni :D. Hogy nekünk azért nem megy, mert nem vagyunk angelinajoliek és georgeclooneyk (bár perpill nekik se nagyon, viszont Danny DeVitonak "majdnem sikerült" a hosszú és boldog :)).

csevely 2016.12.16. 07:50:51

@zpetal:
Leírtam már itt régebben, de akkor mégegyszer:
Bármilyen kultúrprogramon sokkal több a nő, a lánygyerek.
Bármilyen , de tényleg bármilyen koncerten, fesztiválon, falunapon sokkal több a nő, leány.
Legutóbb volt egy főző fesztivál itt a környéken, sztárszakács főzött és megkért gyerekeket, hogy osszák ki a közönségnek.
Gondolom tudod, egy fiúgyerek sem ment fel, hordta az ételt. Csak kislányok.
Később megint kért szereplőket, természetesen csak lányok mentek.
Egy fiút az anyja vonszolt a dobogóhoz, hogy menjen, a fiúka ordította, hogy nem megy. Röhejesnek vélem, hogy a népitánccsoportokban 1-2 fiú van, és lány táncol lánnyal. De énnekkarban sincs másként. A fiúk tényleg mindenhonnan eltüntek.
És persze ezekből a fiúkból lett férfiak sem lesznek sehol.
Az, hogy egy Banya szintü NŐ elmenjen a fradi ultrákhoz. . .
Illetve bármelyik NŐ elmenjen.
Soha, ha ismernéd a NŐ-ket, tudnád.

2016.12.16. 08:48:51

@csevely:

A te fejedben valami elvont, misztikus fogalom él a nőkről. Sok olyan NŐT ismerek, aki küzdősport edzésen ismerte meg a férjét, olyat is, aki mind a mai napig nemzetközi szinten versenyez. Olyat is, aki két gyerek mellett is focizik. Semmi szentségtörés nincs ebben.
A focimeccs nem egyenlő a fradi ultrákkal (és igen, ismerős hölgyek is járnak focimeccsre, milyen sokszínű a világ), ahova én jártam boxolni, ott pedig együtt edzett a mérnökinfós egyetemi hallgató a kőművessel, a Big4 könyvelő a szállodai mosogatóval. Japersze nyilván egy "igazi NŐ" azért ne ereszkedjen le idáig...
És megelőzlek: "az első edzésen majd jól összevernek"-felavatást is kb. csak a városi legendákban hallottam még, az alapozó időszak jó esetben 3-4 hónap, addig az edző közelébe se fog engedni a ringnek, ha nem fejlődsz jól technikailag, akkor még később sem. De azt is meg lehet beszélni, hogy egyáltalán nem akarsz küzdeni. (Pl. nálunk is volt, aki meló miatt nem engedhette meg magának, hogy esetleg véraláfutással az arcán jelenjen meg reggel.) Ja, egyébként a klubban a FÉRFIAK kb. 6-60 éves korig egyenletes eloszlásban.

Amiket írtam, semmivel sem durvább és irreálisabb annál, mint hogy egy NŐ heavy metal koncertekre mászkáljon. :)
Csak ki kell mozdulni a komfortzónából. Vagy lehet várni-sírni, hogy a Zigazi FÉRFIAK mikor fognak néptáncra meg főzőfesztiválra járni. (Soha.)

Ne haragudj, de a te NŐ fogalmad a te "jól működő házasságodban" tartott netes szárazbarátnőidnél lehet, hogy értelmezhető, de egyébként csak valami meddő misztifikálásnak tűnik.

2016.12.16. 08:58:13

De ez tényleg annyira tipikus, Gour is leírta már. A férfi legyen egy James Bondba oltott papucs, aki legyen baromi vonzó faszi, de azért az otthoni nőn kívül más nőknek ne tűnjön ez fel, és neki se jusson eszébe más nőre ránézni. Szép csendben, lesütött szemmel viselkedve legyen "rendezett egzisztenciájú", de azért ne dicsekedjen a pénzével. Legyen Igazi Férfi, de azért zumbára meg főzőklubba járjon, hogy nehogy már a tucat hölgyeknek ki kelljen mozdulni a komfortzónából ahhoz, hogy meg lehessen ismerkedni vele. Ja, és ugye ez az Igazi Férfi ne csak a bomba Igazi Csajokat hajtsa, hanem igenis vegye észre az átlag szürke veréb nőket is, és kezdeményezzen náluk.
És tényleg sok "NŐ" ezt várja. Hát csak várják.

@csevely:
Annyit még elfelejtettem leírni, hogy te nem ismered Alibanyát, te magad írtad, hogy sosem találkoztál vele (mert veszélyt jelentene a te jól működő házasságodra. :) ).
Te nem Alibanyáért rajongsz, hanem csak egy képért, amit az írásai alapján a fejedben saját magad kialakítottál róla..

csevely 2016.12.16. 10:06:05

@zpetal:

??????????????????????????????????????????????????????????

Megbántottalak, vagy mi, hogy így nekem esel?
Van véleményed, nekem is van, van értékítéleted, nekem is van.
A kettőnké különbözik, nade ilyenez a rohadt világ, nem?

"Te nem Alibanyáért rajongsz, hanem csak egy képért, amit az írásai alapján a fejedben saját magad kialakítottál róla.. "

én nem rajongok Alibanyáért.. . . . .még a képéért sem.

De béke van, 8 nap mulva örülhetnek a népek.

2016.12.16. 10:20:41

@csevely:

Én úgy érzem, hogy épp a te gondolataidról és a véleményedről írtam, nem pedig a személyedről. Egyáltalán nem bántottál meg, és nekem se volt szándékomban. :)

Alibanya1 2016.12.16. 10:30:06

@zpetal: tudod, ez a felsőbbrendű stílus, ez az ami zavar engem, mert akár még lehet igazság is a szavaidban de a stílus ahogy előadod, az érzet, hogy csak az egy igazság van amit te hirdetsz, erősen csökkenti a hitelességet. Tehát ha focimeccsre járnék, vagy bokszolni, az tenne nekem nagyon jót, viszont a metálkoncert az "mászkálás" az nem kimozdulás a komfortzónából. Az a kép, amit te is, meg Gour is leírtok, nem mondom, hogy nem fellelhető a világban de végletesen egyoldalú, megvetéssel átitatott és meglehetősen általánosító. Valamint mindenképpen arra helyezi a hangsúlyt, hogy hát nőnek lenni azért elég szánalmas helyzet, eleve vesztes pozíció, de legalább fociznék, na. Így nehezen lehet értelmezni és megfogadni belőle azt, ami esetleg segítő szándékú benne.

2016.12.16. 12:14:04

@Alibanya1:

Én viszont változatlanul úgy érzem, hogy téged inkább az zavar, hogy nem azt hallod tőlem, amit hallani szeretnél. :)
Sosem állítottam olyat, hogy nálam van a bölcsek köve, mindenkinek megvan a véleménye, kérdés, hogy az egyes világnézetek mennyire működnek a gyakorlatban.
A focimeccset és küzdősportot csak a "hol vannak a férfiak" felvetésedre írtam, mivel sajnos a nők számára vonzó, férifas tulajdonságokkal bíró pasasokat jellemzően nem zumbán meg népitáncon lehet megtalálni, sajnos ez van. De persze lehet várni, hogy mikor toppan be zumbára az álomférfi, vagy mikor ír rád a társkeresőn, ezt is leírtam, csak ennek a valószínűsége - szerintem - elég csekély.

"nőnek lenni azért elég szánalmas helyzet, eleve vesztes pozíció"

Ez az élet elég sok területén így van, függetlenül attól, hogy ezt kimondjuk-e vagy sem.

sirok0001 2016.12.16. 12:30:16

@zpetal:
"nőnek lenni azért elég szánalmas helyzet, eleve vesztes pozíció"

Ez az élet elég sok területén így van, függetlenül attól, hogy ezt kimondjuk-e vagy sem.

nem az... és itt meg kell védenem Alibanyát...egyetértek veled sokmindenben, de nőnek lenni nagyon szép dolog...nem kellene hagyni magukat kihasználni és alkudozni...az élet nem ki ölelések megszerzéséről szól..., de ha ez nem mérvadó, akkor szerintem nincs min meglepődni és sírni...

Alibanya1 2016.12.16. 12:37:29

@zpetal: miért várnám el, hogy azt mond amit szeretnék? Nincs is ilyen, de mondjuk, hogy fölényeskedj pusztán azért mert vélelmed szerint te jobb pozícióban vagy mint én felesleges. Én nem járok zumbára, sem néptánc csoportra de ez nem jelent semmit, azért még nem nézem le azokat akik esetleg ebben lelik az örömüket. Meglehetősen nyitott és széles érdeklődési körű ember vagyok. Azt sem várom, hogy valaki rám írjon a társkeresőn, úgy eléggé élem az életem. És tudod az a legszebb, ha egy férfi nem ezt hangsúlyozza, idézem a válaszod:
"nőnek lenni azért elég szánalmas helyzet, eleve vesztes pozíció"
Ez az élet elég sok területén így van, függetlenül attól, hogy ezt kimondjuk-e vagy sem.
vagyis nem attól érzi magát férfinak, hogy ő különb, vagy több, mint egy nő, hanem azért mert önmagában értékes, nem másokhoz, esetleg általa lenézett emberekhez képest, nőkhöz képest. Bizonyára a valóságban nincs így csak írásban jön át nekem ez valahogy így.

2016.12.16. 12:38:34

@szalonnás lecsó:

"Nyilvánvaló kívülről megítélve is, hogy a nyers BMW-s nagymenő szimpatikusabb, mint a széplelkű könyvelő. De miért nem lehet ezt őszintén el is ismerni? "

Őszintén el van ez ismerve, nyugi. A társkeresőn a 23 év fölötti nők első dolga, hogy a milyen partnert keresek rovatban beikszelik a nem lehet rokkantnyugdíjas/munkanélküli stb. kategóriát, és már a mezei hétköznapi társkeresőkön is meg lehet adni a partner elvárt beosztását és fizetési sávját. Nyilván azért van ilyen fícsör, mert igény van rá.

A férfi jó egzisztenciája és sikerei mindig is vonzóan hatottak a nőkre.

2016.12.16. 12:48:12

@Alibanya1:

Akkor újra kihangsúlyozom, hogy én sem "nézem le" akik zumbára meg népitáncra járnak, de az ilyen közösségek nem kedveznek azoknak, akik férfiakkal szeretnének egy közösségben ismerkedni.

Az meg, hogy én "azért fölényeskedek, mert jobb pozícióban vagyok, mint te", vagy hogy én attól éreznem magam különbnek, hogy "nőnek lenni sajnos az élet több területén szívás" (más területen meg férfinak lenni az), már olyan logikai bakugrás, amit tényleg nem tudok követni, hogy hogyan "jött ez át" így.

A blogod alapján az viszont tényleg nem jött át, hogy ennyire éled az életet, bár lehet, hogy itt inkább csak a párkeresési problémákat hangsúlyozod ki. (Megjegyzem, mondjuk amikor megismerkedtél az álomférfival, ha jól emlékszem, az első dolgod az volt, hogy töröld a bejegyzések nagy részét, szóval lehet talán abban valami, hogy nem az életed pozitív oldalát mutatod be itt igazán.)

Alibanya1 2016.12.16. 13:11:39

@zpetal: valóban a blogot inkább a keresgélés kiírására használom, nem feltétlen említek meg minden programot amit megélek. :) látom azért figyelsz, igen valóban volt egy egybeesés, a pasi és a törlés között ,de fordított sorrendben. Azért töröltem az írásokat mert sok hiábt találtam bennük és ahogy időm engedi egyet egyet újra olvasok és átjavítgatok, majd visszarakom. Nincs titkolnivalóm a szövegekben, csak szeretnék igényes lenni, már amennyire a lehetőségeim engedik.

szalonnás lecsó 2016.12.16. 13:46:35

@zpetal: Igen, nézzünk tükörbe: Tulajdonképpen egy 40-es 50-es férfit ez minősít, mire vitte az életben. Milyen az egzisztenciája, mit tud felmutatni anyagilag, karrierben Fiatalabb korban sokszor még jobban számíthatnak az arcvonások, a karvastagság. Sosem felejtem el egyik kolléganőmet, kb 35 éves családanyaként mondta, hogy 20 éves kora körül milyen jókat szexelt mindenféle fura alakkal, rockerrel, ki a fenét érdekelte akkor, hogy 20 év múlva hajléktalan lesz. És erre gondoltam korábban, mikor írtam, hogy 40 felett, hiába "kisebb a húspiaci értékük", mégis jobban válogatnak a nők, mert ekkor már nem állnak össze egy óriási lúzerrel, inkább maradnak egyedül, illetve a már meglévő gyerekükkel.

Valahol olvastam ezt a bölcsességet, nagyon igaz mind a férfiakra, mind a nőkre: 40 év felett (én ezt 50-re módosítom azért) már azt kanalazod, amit addig főztél. Akkor nekiállni új ételnek már késő. Ha addig nincs karrier, nincs család, nincs pár, akkor már utána nem is lesz. 100 %-ban biztos nem igaz ez, hiszem azért szerencsével össze lehet még futni valakivel, de nagyrészt helyes, legalábbis elgondolkoztató mondás.

Egyébként a táncház nem lehet olyan rossz hely a párkereséshez, csak nem 40 felett. Én sajnálom, hogy fiatalabb korban nem találtam rá erre a műfajra, valószínűleg értelmesebb, igényesebb, kulturáltabb lányok jártak oda, mint diszkóba. Nézőként egyébként néhány éve felfedeztem a néptáncot és járok is sok előadásra (van egy új irányvonal, világtáncnak nevezném, úgy ahogy a népzenéből kinőtt a világzene, a Duna Művészegyüttes ennek élharcosa, de az Állami Népi Együttesnek is vannak ilyen darabjai, már nem arról szólnak, hogy rózsás arcú Terike kettőt jobbra hármat balra tipeg a színpadon, a fiúk meg fehér ingben, fekete, bő gatyában a csizmaszárat verik) , de én magam nem ropom.

szalonnás lecsó 2016.12.16. 14:04:11

@zpetal: Nem is tudok ezekről az új beállítási lehetőségekről, látszik, hogy már pár éve nem vagyok jelen ezeken az oldalakon. Már feladtam az aktív párkeresést, nem próbálkozom. A szemem még nyitva van ugyan, de csak azért nem pedálozok, nem azért megyek el egy programra, hanem a látnivalóért, a produkcióért.

Egyébként a facebookon volt összetűzésem amiatt az egyik ismerősömet körülvevő hölgykoszorú néhány tagjával (életben sosem találkoztam velük, sem előtte, sem azóta), ahogy álságosan elkezdték fejtegetni, hogy nekik a belső értékek számítanak, én meg nem bírtam olvasni és odaböffentettem: "Na, elérkeztünk a legnagyobb női hazugsághoz!" Ne tudd meg, mit kaptam! Barátom meg írt nekem privátban, így, az egyik szót kiemelve: "Vigyázz velük, hagyd őket, még akkor is, ha IGAZAD van."

szalonnás lecsó 2016.12.16. 14:13:59

@zpetal: Azért ne legyünk igazságtalanok, mi férfiak is hajlamosak vagyunk elvárni egy nőtől egymást szinte kizáró tulajdonságokat. Legyen szerény, mint egy szűzlány, de mellettünk az ágyban legyen rutinos vadmacska, legyen nagyon értelmes, mint egy professzor, de a főztje is legyen kiváló, mint a Costes séfjének stb.

csevely 2016.12.16. 15:48:06

@zpetal:
Csak most válaszolok, mivelhogy én dolgozok:

Similis simile gaudet.
Sportoló a sportolóval zenész a zenésszel, festő a festővel . . . . .
Csak hogy válaszoljak arra, hogy miért nem megy egy gordonkaművész focimeccsre. És miért nem jársz te orgonahangversenyre.
Mert bizony, mint szalonnás lecsó @ írta,
"valószínűleg értelmesebb, igényesebb, kulturáltabb lányok jártak oda, mint diszkóba."
Amúgy az én házasságom sok-sok válságon túl van, nem tudná egy Alibanya projekt megdönteni.
Már itt tudják,jó messze élek BP-től, így egy 270Km út, ami pályán 4 óra, és vissza dettó, szal simán fizikai korlátai vannak. És nem erkölcsi, bármit is jelent neked.
És nem ilyen hablaty, hogy bezzeg. . . .a focista lét, sportoló lét. .
Persze egy kosaras csaj elmegy a focista barátja meccsére, és viszont. Nagy ügy.
Ja és az én NŐ felfogásom össze sem hasonlítható egy sportoló felfogásához.
Van NB1-es focista ismerősöm, szal tudom miről beszélek.
És mint írtam, van értékrend mindenkinek, és ráadásul soha sehol sem egyezik senkiével, de így jó a világ, nem ?
Van aki Ady Endrét szereti, van aki József Attilát.
Van akit Villon fog meg, van akit Rembrandt.
És ne akarjon soha NŐ focimeccsen keresni partnert, ha Mozart dalait szereti.
És persze vice versa.

Ezt elmentettem, mert annyira szar, hogy már jó is lehet:

"Ne haragudj, de a te NŐ fogalmad a te "jól működő házasságodban" tartott netes szárazbarátnőidnél lehet, hogy értelmezhető, de egyébként csak valami meddő misztifikálásnak tűnik. "

Misztifikálok, igen. Volt egy görög bölcs, aki kifejtette, hogy mindenkiben benne él egy ideál, amihez hasonlít mindent, illetve mindenkit. Platonnak hívták.
Na ez a bennem élő NŐ ideál messze van attól aki szotyit köpködve ordít egy focimeccsen, illetve bármijjjjjjjen sporteseményen.
Akkor inkább egy rokkkkkkendrol, metál , gótmetál csaj:) koncerten.
Ha szereti a Nazaret zenekart, a Nightwish zenekart, a Deep Purple dalalit, a Uriah Heep dolgait, akkor minden rendben.
Pl :www.youtube.com/watch?v=rgpjDlf-guw.
Akkor együtt koncertezünk, a világ legmegértőbb feleségének áldásával.
( sajnos a füle miatt már nem tud 120 Db hangerőt elviselni)
De elmehetek bármilyen hangoskodásra. És bármelyik "lelki társammal" . .
Persze kinek a pap, kinek a papné:))
"Aquila non captat muscas " márha érted.

Kösz.

2016.12.16. 16:36:19

@csevely:

Ha járnék orgonahangversenyre, te tudnál róla?
Gyönyörű hozzászólás, hogyan látod te a focimeccsen szotyolát köpködő nőket meg a primitív sportolókat a parnasszusodról - és nem veszed észre, hogy Gesztit idézve, "amin te trónolsz, az csak egy lepuki hokedli". :)

És igen, nem filozofálsz, hanem misztifikálsz, félremagyarázol dolgokat (peched van, nagyon sokat foglalkoztam filozófiával), és amiket elmélkedsz pár összeszedett féligazság alapján az ideákról és hasonlókról, annak annyi köze van a filozófiához, mint a Woody Allen-filmek komikus vulgárpszichologizálásának a jungi analízishez. De nem baj, a neten pár nő szédítéséhez ez is bőven elég, aki meg nem vevő rá, annak meg még mindig jöhet a szarozás meg a személyeskedés, ami feltör belőled néha a filozófiai mélységekből... :)

Van NB1-es focista ismerősöm, szal tudom miről beszélek."

Azt a viccet ismered, amikor a filozófus, a mérnök, és a programtervező matematikus utaznak Skóciában egy vonaton, és meglátnak egy fekete birkát? "Nahát, Skóciában minden birka fekete" -gondolja a filozófus. "Nahát, Skóciában vannak fekete birkák " - gondolja a mérnök. "Nahát, Skóciában van legalább egy olyan birka, aminek legalább az egyik oldala fekete" - gondolja a matematikus... Ha szeretnéd, gondolkozz el ezen.

Azt meg, hogy Alibanyával azért nem akarsz találkozni, mert a vele való találkozás veszélyt jelentene a házasságodra, pont te magad írtad még kicsivel feljebb, most meg azt írod, hogy csak a távolság miatt nem találkoztok, eldöntheted te magad, hogy melyik az igaz.

A szar hozzászólásomat meg nyugodtan mentsd el, olvasgasd, és gondolkodj rajta, tudod, azt szokták mondani, hogy az igazi bölcs még a szarban is meglátja és felveszi a gyémántot. :)
De akár még a feleségednek is megmutathatod, a netes lelki társaidnak írogatott "titkos üzeneteiddel" együtt:
translate.google.com/#ja/en/%E7%A7%81%E3%81%AF%E6%84%9B%E3%81%97%E3%81%BE%E3%81%99%0A%E6%8E%A5%E5%90%BB

És kérlek, ne fáradj a személyes válasz írásával, leírtuk a véleményünket, a továbbiakban nyomok rád egy jelképes szűrőt, és csak át fogok görgetni a hozzászólásaidon.

csiperke123 (törölt) 2016.12.18. 21:33:51

@sirok0001: latom, sehol egy no, a pasik meg kiutik egymast :(

sirok0001 2016.12.19. 07:57:46

@csipke777: gondolom azért, mert a téma...egyébként kíváncsi lennék, hogy egy párkereső ffi hogy éli meg ezeket a 40es éveket, talán lehetne látni kontrasztot vagy no tud
süti beállítások módosítása