Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Emberi kapcsolatokról

Alibanya jegyzetel

Alibanya jegyzetel

Öregség

2017. július 20. - Alibanya1

Átlagosan egy nap 4973 lépést tesz meg egy ember. Én különös vonzalmat érzek a lépkedés iránt, szeretek jönni menni sétálni, mászkálni, csellengeni, slattyogni és különösen ballagni. Újabban gyalog megyek hazafelé, nem a teljes szakaszt, mert azért az túl sok lenne, de Budáról átkelek Pestre. Végig mendegélek a hídon, nézem a vizet és gondolkodom erősen. Ez egyik részről nézve nagyon jó, mert növelem az átlagos lépés számot - Magyarország ebben is jobban teljesít - másfelől annyira nem, mert a folyamatos gondolkodás és elemzése az életnek nem szokott jót tenni a kalóriaigényemnek Lehangolódom esetleg. Akkor meg eszem. Habos meggyest, meg nutellapuffancsot.

A nagy szerelem elkerül, léphetek én akármerre, akármennyit ezen a területen, nem jön össze a dolog. A legutóbbi szembesülésem az évekig tartó vonzódás tárgyával, milyen hülyeség nem tárgy volt férfi - meggyőzött arról, hogy nincs semmi keresnivalóm ezen a területen. Fogalmam sincs semmiről. Ha általánosítani akarnék azt mondanám, hogy a férfiak az üres, semmitmondó, közhelyes nőket szeretik, akik hisztivel ijesztgetik őket és tartják karban a kapcsolatot. Ettől annyira lerémülnek, hogy inkább kutyába mennek, csak nehogy kitörjön a vihar. Ezt idővel annyira megszokják, hogy már boldogok is. Tudom nincs így, csak én futottam rá efféle megoldásokra. Megüresedtem, elment a kedvem. Jelenleg az érzelmi életem a következő színvonalon fut, és ezért már tényleg én kérek elnézést - rövid sztoribejátszás következik.

12512398_1145519068832958_8413181082480245009_n.jpg

A tavaszon megismerkedtem - volt egy felindulás, hogy én most azonnal pótolom és megoldom és így tovább - egy alkalmasnak tűnő emberrel. Értelmesnek látszott az élet egyéb területein, érdeklődő, kedves, szeretett fotózni, ez lett volna a szellemi alapja a közeledésnek. Csettelgettünk, sőt fel is hívott telefonon. Azonban néhány nap után kiderült, hogy egyetlen és legfőbb érdeklődése az anális szex, e körül forog minden érdeklődése. Attól a pillanattól, hogy ez a gát beszakadt és beismerte ezt nekem, nos onnantól már csak erről volt hajlandó értekezni. Meg is kérdezte kedvesen, hogy én szeretném-e, hogy naponta többször élvezzem ezt a dolgot és hogy milyen klassz ez, mert a fogamzásgátlással sem kell foglalkozni. Juhé. Nem tudom hogyan lehetne plasztikusan érzékeltetni a világgal, hogy én mint nő, így a társkeresgélés kellős közepén milyen mély és átszellemült boldogságot éreztem a felvetés után. Ahogy ültem  a széken miközben olvastam a gondolatait... ahogy rögtön pohár vízért nyúltam, és megpróbáltam gyorsan valami konkrétumra gondolni például kvantumfizika. Néha amikor hámozom a krumplit, vagy darálom a mákot, el szoktam révedni, hogy mégis ezeknek a jámbor férfiaknak mi járhat a fejükben. Beszélget egy nővel, majd x időn belül, azaz minél hamarabb felvezeti eredeti ötletét, hogy ő csak seggbe. Milyen reakciót vár? Mit gondol a nőkről úgy általában, vagy nem általában, úgy szerdánként, vagy pénteken. Milyen kis praktikus, életrevaló, nem kell fogamzásgátlás. Ah, tényleg átjárt a felhőtlen boldogság a karma meg a holdvilág. Nem is akarom ezt tovább fejtegetni, élje vidám kis életét. Tegnap azonban az az öröm ért, hogy újra jelentkezett. Illedelmesen megkérdezte, hogy vagyok, majd rövid szünet után újból rátért a popó szex kérdésére. Mondtam neki, hogy most tényleg ráérzett, valóban lesz itt valami fluxus közöttünk, mert az elmúlt hetekben rájöttem, hogy ez az én vágyam is és már alig vártam hogy jelentkezzen. Tényleg? - kérdezte összezavarodva. Nem, nem és nem. Szeretnék medve lenni és nyári álomba merülni. Vagy még inkább egy panda, azt mindenki olyan cukinak találja, ahogy kövéren ül valami zöldséggel a szájában.

meaning-of-life-16.jpg

Elgondolkodtam aztán, miközben a csapot javítottam - ilyen teflon szalaggal tekergettem, elmondhatatlanul ügyes vagyok gendersemlegesen -, hogy mi is az a kompromisszum amit meg kellene tenni egy kapcsolatért. Azért, hogy elmondhassam van kapcsolatom... Mennyire kell ez nekem? Milyen világban mászkálok így virtuálisan, akartam én ezt? Tovább erősítette hangulatomat, hogy egy kolléganő a minap rám írt kétségbeesve, hogy kíváncsi a véleményemre. A pasija szeretné, ha szex közben után, alatt már nem tudom, annyira meghatott a bizalma, szóval pisi szexet szeretne az ember és hogy ő megengedje-e ezt? Attól tart, hogy ha nem megy bele ezekbe a mutatványokba, akkor elveszíti a férfit, álmai emberét. Meg voltam illetődve. Mondtam neki, ahogy a te gusztusod ezt megengedi, csak a szerint. Semmi többet, meg különben is ez csak kettejükre tartozik. Álmaid embere, na szép, nem tudom én álmomban azért más látok, hát legalább ott ha lehet kérnem, de ki ért már engem. Aztán a kolléganő meghozta a döntését, kíváncsi leszek, hogy milyen eredmény következik belőle. Álmai pasija milyen meglepetésekkel készül még?

Úgy érzem sok ez már nekem, pihenésre és relaxációra van szükségem, valahogy elment a fenébe ez az egész akciózás. Szerelmes leszek felelőtlenül, aztán kétségbeesetten kapálódzom, hülyékkel beszélgetem és lehet elmegyek fontos dolgok mellett. Amúgy is azt hiszem május 22-én elkezdtem öregedni, még nem tudom, hogy ezzel az érzéssel mit kezdek, de nagyon nem szimpatikus, fáj a fejem és rossz kedvem van. Persze lehet, hogy az egész ettől a szerelmi hajótöréstől van, csak nem akarom bevallani.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alibanyajegyzetel.blog.hu/api/trackback/id/tr6612676893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.07.21. 16:25:38

Igen , ez a fenékbe valamiféle divathullám lett - biztos mint bevált fogamzásgátlási módszer. Én már mondtam a javaslatot tevőnek, hogy akadnak ERRE szép számmal férfiak, akik egyenesen ezt imádják. Valahogy nem találkozik a kereslet meg a kínálat, a popószexet óhajtók rossz polcon (rossz nemnél) keresik vágyaik beteljesítőit.
Illetve, gondolom sok nő, AZ derék férfiú elvesztésből adódó félelmében szétb.szatja szó szerint a fenékzáróizmait- de nem gond ez se, legalább majd fellendül a betétek mellett a pelenkahullám is, ha a mostani huszon-harmincasok átlépnek negyvenes- ötvenes korukba...
Majd onnan lehet tudni hogy ki a "feminista", hogy az nem szarik be 2 óránként... :)

Alibanya1 2017.07.21. 16:26:44

@Mia and me: ó micsoda megmondás, meghalok, : D:D a feminizmus ismérve haha

bankvezér 2017.07.21. 17:39:19

Ilyen zenékre (mint ez a Gojira) kattansz, évek óta. Valami nagyon nincs veled rendben.
Nem az az abnormális, hogy a férfi egyre több dolgot szeretne a szexben kipróbálni, hanem ez a te zenei érdeklődésed.
Férfi vagyok, de engem ezzel kínozni lehetne.

2017.07.21. 18:33:44

Pedig tökre jó zene volt. Egyébről nem tudok nyilatkozni.
Kicsit szomorkás melankólikus elmúlásszagú poszt (apokalipszist) olvashattunk.
Ilyen ez a júliusi tél.

Alibanya1 2017.07.21. 18:41:20

@bankvezér: aha, pont így van
@Kulics: azér ez az elmúlásszagú dolog, túlzás már megbocsásson

bankvezér 2017.07.21. 19:13:17

@Alibanya1:
A válaszod jól mutatja, hogy egy pillanatig sem gondolkodtál el a válaszomon.
Csak mégy előre mint a faltörő kos, az úton. Hogy az út merre visz ? Az nem számít. Az a lényeg, hogy te magad jelölted ki ezt az utat.
Na az ilyen személyiségű szerző miatt érdektelen számomra ez a blog.

Alibanya1 2017.07.21. 20:31:54

@bankvezér: elgondolkodtam, nem vagyok elmebeteg, mert Gojira-t hallgatok, sőt azért sem, mert a metálzenét szeretem. Ez egyszerűen ízlés kérdése, és nem az elmeállapoté. Egyébként az ötvenes években Bill Halley zenéjét (rock around the clock) hallgató emberekre mondták az akkori bölcsek, hogy tuti elmebetegek, mert ezt csak az hallgatja, aztán mint látod nem voltak azok, és a rock nagy népszerűséget szerzett. A zenei választás ritkán utal tehát elmebetegségre, inkább pillanatnyi hangulatra.
A dolog másik részét is kiforgatva értelmezted, nem az a probléma, ha egy férfi minél több dolgot akar kipróbálni, hanem hogy semmit nem akar, csak egy dolog érdekli, azt erőlteti, egész másról szólt az írás. Nem nagyon érzem mennyire van értelme ezt magyarázni... Faltörő kos? Haha.. Jól van, ha érdektelen a blog ne olvasd, egyszerű. Szép estét.

bankvezér 2017.07.21. 22:11:23

@Alibanya1:
Az elmebetegséget honnan veszed?
Arról szó sincs. Amiről szó lehet, hogy önfejű különc vagy, akinek hamisak az írásai, mert nem a valós személyiségét tükrözik.
Amikor pár éve itt jártam, akkor is valami hasonló dolgok miatt hagytam itt.
Ebben nincs változás úgy látom.
További szép estét, szép napot, stb. !

2017.07.22. 17:39:24

@bankvezér: Ismered a valós életből Alibanya személyiségét, éltél vele pár évet és a tapasztalataid nem egyeznek a blogos írásaival ? Nem lehet, hogy a te szubjektiv véleményed a hamis?
Meg persze aki látványosan bejelenti, hogy most elmegy innen, annak nem az elmenés a szándéka, hanem a figyelem felkeltése maga iránt. Pszichológia, ált.isk. első osztály.

bankvezér 2017.07.22. 18:58:11

@Kulics:
Szentimentális, romantikus önsajnáló írásai vannak, de olyan zenéket hallgat, melyekben harmónia helyett kellemetlen és erős zaj dominál.
Most akkor melyik az igazi személyisége?
De én ezt már nem fogom kideríteni, mert tényleg lelépek innen.
Komoly dolgokkal kell foglalkoznom.

csevely 2017.07.22. 20:31:35

@Alibanya1:
Az év kérdését tették fel nekem:
Csak egy ágy van de hárman vagytok, egy kívánatos nő és egy híres buzi.
Merre fogsz fordulni, ha te vagy középen, mindhárman pucéran.

Megválaszolhatatlan....

csevely 2017.07.22. 20:33:25

A válaszom, amúgy: inkább egy kutyaólba mennék:))

2017.07.22. 20:53:42

@bankvezér: "de olyan zenéket hallgat, melyekben harmónia helyett kellemetlen és erős zaj dominál"

szerintem jó zenék ezek, hangulatfüggő ki mikor mit hallgat. Meg ízlés kérdése.
Azért mert harmóniát keres vagy akar valaki az életébe, már nem hallgathat metált vagy grunge-ot?

Ilyenfajta zenében nekem ez a kedvencem és ezzel a hozzá illő alátett képekkel:
www.youtube.com/watch?v=2Qjo3EXhLmA
Ettől még nem vagyok az atom háború híve, meg depressziós sem. egyszerűen hangulatban, zenében mestermű.

2017.07.22. 21:36:19

@Mia and me:

"Azért mert harmóniát keres vagy akar valaki az életébe, már nem hallgathat metált vagy grunge-ot?"

A grunge meg a sikamika metálzenék és társaik, deklaráltan a hektikus érzelmű, világfájdalmakkal küzdő fiatal tizenéves korosztályt célozzák meg, szóval nincs azzal semmi gond, ha ilyeneket hallgat valaki, 13-14 évesen mi is nyomtuk halálfejes pólóban a metálkoncerteken, de max 16 éves korára mindannyiunk kinőtte ezt a korszakát. :)

De ha valaki 50 évesen is ilyen - és csak ilyen - zenékre kattog... Most nem mondom, hogy az illető személyiségének bizonyos rétegei (pl. érzelmek kezelése) sanszosan leragadtak egy infantilis, tizenéves szinten, és azért vonzódik még mindig hozzájuk. Inkább azt mondom, hogy azt ilyen zenék szeretete olyan személyiségvonásokra utalHATnak, ami mindenkétt óvatosságra intenek. És ha azt látnám társkeresőn, hogy egy középkorú nő ilyen zenét szeret, hát gyorsan átugranék az adatlapján. De szerintem a legtöbb korosztályos férfi is hozzám hasonlóan. (Mert a zenei ízlés bizony nemcsak hangulat, hanem SZEMÉLYISÉGfüggő is.)

Egyébként bankvezér még nyilván új ebben a szcénában, az egyedülálló középkorú nők egóblogjait kb. mintha valami construction kittel gyártanák, ha egyet ismersz, ismered már az összeset. A világot hibáztatják a jelenlegi helyzetük miatt, a posztjaik nagy része meg csak klasszikus játszmázás, sajnálatért és önigazolásért koldulás az olvasóktól, a férfiakkal és párkapcsolatokkal kapcsolatos elképzeléseik meg kb. valami négy éves kislány mesevilágából származnak . Érett személyiségű önismeret, saját felelősség feltárása, mások (pl. az olyannyira vágyott férifak) nézőpontjainak megismerése? Ugyan már, akitől nem kapják meg a sajnálatot és az igazolást, az csak egy szemétrohadt provakatőr troll lehet. Én nem is értem, hogy maradhattak egyedül ezek a drága jó asszonyok, de most komolyan.

2017.07.22. 21:48:07

@csevely: jajjmár de félted azt a kis púzódat :-)) Sima ügy: a jócsaj fele kell fordulnod.
Következő kérdés?

2017.07.22. 21:54:35

@zpetal: wowww ez olyan jól sikerült, mint Gaben monológja:

www.youtube.com/watch?v=c6ZvrHlaeLc

Alibanya1 2017.07.22. 22:09:35

@zpetal: jaj be örülük, hogy egy ilyen szakavatott kommentelőm van, egy tudor, egy mahatmagandhi, a metál zene a könnyűzene operája, a pop zene wágnere. Ha vennéd a fáradságot foglalkozni vele és nem csak így a semmibe belemagyarázni, akkor meglepődve tapasztalnád, hogy milyen sok és különbőző réteget szólít mg. Egyik valóban a már említett korosztály, de számtalan idősebbel találkoztam a koncerteken. A baráti kör, meg akikkel járni szoktam, mind mind értelmiségi ember, egyetlen lelki beteg sincs közöttük. na de teljesen mindegy úgy vélekedsz ahogy akarsz, csak kérlek engem ne próbálj megmagyarázni.
Tudod mi a baj drága Zpetál, hogy kibaszott írigy vagy rám. Próbálsz hányadékot rakni a blogomra, de bazd meg még ebben is sikertelen vagy. itt te még nem találtál síránkozást, se világhibáztatást, írom amit gondolok, de kesergés vajmi kevés van benne. Nagy, nagyon nagy szabadságom van, akkora, amit te felfogni se vagy képes. Én már teljesítettem és kipipáltam az élet nagy dolgait, vannak gyerekeim, voltak házasságaim, karrierem, voltam gazdag is szegény is, lent is fent is, nem kell már semmit bizonyítanom senkinek, érted ezt? Aligha. Na nyugodtan vartyogj tovább itt is máshol is, a nőkre a középkorú nőkre rám, a metálzenére, a puncikra, a sarki boltban vett felvágottra, ahogy tetszik .

Alibanya1 2017.07.22. 22:10:14

@csevely: ezt én nőként meg nem tudom mondani, nekem mindkettő ciki basszus

2017.07.22. 22:21:36

@Alibanya1:

Sajnos pont erről beszéltem, egy normális felvetésre egy kiskamaszos hisztivel reagálsz mindössze, mert nem azt a nótát fújom, amit te hallani szeretnél.

"Én már teljesítettem és kipipáltam az élet nagy dolgait, vannak gyerekeim, voltak házasságaim, karrierem, voltam gazdag is szegény is, lent is fent is, nem kell már semmit bizonyítanom senkinek, érted ezt? "

Én értem, a kérdés mindössze az, hogy MOST mit akarsz kezdeni az életeddel. Mert az elég siralmas lesz, ha csak az emlékeidből akarsz élni, azzal a jelszóval, hogy te már bizonyítottál.

2017.07.22. 22:23:29

@Alibanya1:

Ha mást nem, azt a tanulságot mindenképp levonhatod, hogy bármennyire is boldog és kiegyensúlyozott életed van, a blogodból, ahol "írod, amit gondolsz", baromira nem ez jön le. És nem csak nekem nem.

2017.07.22. 22:25:59

Ha volt karriered, mit lett vele? Szerintem másokat is érdekelne.

Alibanya1 2017.07.22. 22:36:17

@zpetal: A felvetéseid szokás szerint pontatlanok. Éppen ezért jelentenek többet az írásaim, mint más egyéb posztok melyek középkorú nők írnak, mert több olvasata van, te a boldogtalanságot olvasod ki, míg mások a poénokot, vagy egy egy új szemszöget látnak benne. Ez pont így jó, mert az ember már csak ilyen egyik nap boldog másik nap semmilyen, aztán meg szomorú, majd megint örül valaminek és így tovább.

Nekem nem kell mit kezdeni az életemmel, mert az van, javában zajlik, folyamatban van, élem. Történéseim vannak, céljaim, eseményekben vagyok, legkevésbé a múltammal foglalkozom, bár néha jó elővenni és nosztalgiázni.
A karrierem áldozatul esett a válásomnak, mint ahogy a megélhetésem, és az addig összegyűlt úgynevezett vagyonom is, de valamit valamiért, igaz?

2017.07.22. 22:36:50

@zpetal: "normális" felvetésed volt?
Ez most komoly, ugye? Mert viccnek elég erős.

2017.07.22. 22:44:09

@zpetal: "A grunge meg a sikamika metálzenék és társaik, deklaráltan a hektikus érzelmű, világfájdalmakkal küzdő fiatal tizenéves korosztályt célozzák meg,"

Hát a grunge az pont nem.

"Mert a zenei ízlés bizony nemcsak hangulat, hanem SZEMÉLYISÉGfüggő is."

Aha, akkor én biztos buzi vagy biszex is vagyok mert a netnek ez a jó oldala hogy olyan zenéket is hallgathatsz amiket amúgy nem is ismernél, aztán elolvashatod hogy ez a zenekar pl. elég furcsa némileg nemileg is :) :

www.youtube.com/watch?v=xqfL6_6qEJY

valamint zsidó is mert ezt pl. nem lehet felülmúlni gyönyörűségben:

www.youtube.com/watch?v=lRijgRZmqvI

És idegbeteg zakkant is mert ez meg már öltönynnyakkendőben tuti hallgathatatlan- nemrég bukkantam rá és nem tudom megunni pedig a faszi az a fajta akitől félnék hogy biztos kéjgyilkos:

www.youtube.com/watch?v=evu3I0ZoERc

OFF zeneajánló vége, bár azt megemlítem, hogy a gyerekem - amelyik óvodás, simán Kornt hallgat és néz- gondolom világfájdalmakkal küzd és idegbeteg is....

Vagy csak tetszik neki az hogy mindenfélét eltalál a golyó, de embert PONT nem.

www.youtube.com/watch?v=jRGrNDV2mKc

2017.07.22. 22:50:45

@Kulics:

- Nem neked szántam, és az egyszer már hasonló szituációban előadott királydrámádra ("lépsz és nem olvasol engem") már jóindulatúan javasoltam, hogy legközelebb RÖGTÖN és csendben tegyél így, ha meglátod a nickem (már csak a saját nyugalmad érdekében is). Mindezek után miért olvasol, és miért reagálsz rám még mindig? Szereted, ha fáj?

- Ha már mégsem tudtad megállni, elmondhatnád, hogy konkrétan mi volt a felvetésemmel a problémád. (Azon kívül, hogy szándékosan provokatív volt, de ezt nyilván mindenki látta.)

2017.07.22. 22:54:58

@Alibanya1:

"A karrierem áldozatul esett a válásomnak"

Ez most eléggé úgy jön le, hogy a karriered nem önálló volt, hanem a férjedtől/házasságodtól függött. (Pl. a volt férj cégében dolgoztál.) Ami nem baj, csak egy kicsit más színbe helyezi ezt a karrier-dolgot.

Alibanya1 2017.07.22. 23:02:54

@zpetal: Nahát, hogy mindenre azonnal tudod a választ, és lehetőleg úgy, hogy én valahogy negatív helyzetbe kerüljek. Tévedsz, nem a férjem cége volt. Közösen alapítottuk a céget és közösen vezettük, így aztán nyugodtan tekintem a saját sikeremnek, a saját karrieremnek.

2017.06.24 2017.07.23. 05:02:52

@zpetal:
Csakegy kérdés:
ennyi infantilis hülye van bármelyik EDDA, Omega koncerten?
Amúgymeg nekem a Cypress Hill jön be, akkor én is 16 éves aggyal létezem?
Valamikor azt mondták nekem, hogy bármiféle ízlésről nem lehet vitatkozni.
Ezzel az erővel aki a babgulyást szereti, az biztos hogy homokos.
És aki nem eszi, na az a normális.

2017.07.23. 11:22:28

@Vastagmargó:

- "ennyi infantilis hülye van bármelyik EDDA, Omega koncerten?"

a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab
Maradjunk szerintem az említett, útburkolatbontáshoz hasonló zenéknél, ne menjünk el az Omega irányába.

- Edda koncert: a KSH interaktív korfája szerint a 40-60 korosztályba Magyarországon kb. 2,7 millió ember tartozik, ebből hány jár black metál zenekarok koncertjére? (De akkor legyen, csúsztassuk el a dolgot a teljes rock spektrum irányába, és kérdezzük azt, hogy hányan járnak úgy általában rock (inkluzíve Edda, Omega stb.) koncertekre? Legyen mondjuk ötvenezer ez a szám, akkor is elenyésző az arány, és elmondhatjuk, hogy a középkorú korosztály NEM jár ilyen koncertekre, aki meg jár, az egy szubkulturális réteg (és még náluk is kérdéses, hogy a nosztalgia (=a régi szép időkre való emlékezés), vagy valóban a zene szeretete miatt járnak).

- Mindezek után szerintem az ilyen szubkulturális dolgok iránti rajongás nyílt felvállalása (útburkolat-bontáshoz hasonló zenék, drogpropaganda rapzenék, white supremecist zenék, vagy a 14-15 évesek gondolatvilágára reflektáló ganxta-rap), nem egy jó image-építés egy középkorú embernek. Mert nem elég egy szép-jó-tökéletes embernek lenni, azt meg is kell tudni mutatni, és tudni kell kifelé kommunikálni. Persze nyomhatja valaki önéletrajzban, társkeresésnél az olyan dolgokat, hobbikat, rajongásokat, amik negatív asszociációkat keltenek, legfeljebb igaza lesz, csak párja/állása stb. nem, mert a legtöbben nem fognak ezekről jó dolgokra asszociálni a személyére vonatkozóan. (ld. a hozzászólásomat: "Inkább azt mondom, hogy azt ilyen zenék szeretete olyan személyiségvonásokra utalHATnak, ami mindenképp óvatosságra intenek. És ha azt látnám társkeresőn, hogy egy középkorú nő ilyen zenét szeret, hát gyorsan átugranék az adatlapján. De szerintem a legtöbb korosztályos férfi is hozzám hasonlóan.")

Remélem, így már érthető, mert ez volt a kérdés, nem az, hogy egy adott zene jó vagy rossz-e, arról valóban nem érdemes vitatkozni.
És mindez, amit leírtam, csupán egy szempont, ha Alibanyát érdekli, elgondolkodik rajta, ha nem, nem, rajta áll.

Alibanya1 2017.07.23. 14:21:14

@zpetal: elgondolkodtam rajta
éppen KSH adatok elemzésével kerestem sok ideig a kenyerem, helyben vagyunk. Ha megvizsgáljuk a 40-60 év közötti korosztályt, akkor bármilyen szórakozási szegmenst veszünk figyelembe, azt látjuk, hogy sokkal kevésbé jár el szórakozni, meg egyáltalán bárhová. Ennek a korosztálynak az 53 százaléka (18-24 év ue 13 százalék) nem megy sehová szó szerint, tehát, ha megnézzük a mozilátogatást, ua azt az eredményt kapjuk, mint a rock koncert esetében. De ugyanez érvényes az állatkertre, vagy buborékfújó versenyre is. Szóval nem jelez semmi izgalmasat, vagy egyedülállót. Azt jelzi, hogy ezen korosztály egy jelentős része már inkább otthon tévézget, tegye. Azonban ez nem kötelező jellegű a csoport minden tagjára.

Ahhoz, hogy értelmezhető, a teljes populációra is igaz állítást igazoljunk legalább 1000 embert kell megkérdeznünk, és akkor is a hibahatár kb 5 százalék körül van. Tehát, az hogy te és a néhány ember a környezetedben mit gondol a metál zenéről vagy a rock zenéről teljességgel semmit mondó. Legfeljebb annyit tudunk meg belőle, hogy zpetál mikro környezet más zenét szeret.

Nézzük más szempontból a kérdést, hányan járnak operába? szerintem a vizsgált korosztályból lehet 50 ezren sem, ha már ezt a számot ragadtad meg, és ez mond valamit az operáról? Társadalmilag az egy kultúr szórakozásnak számít, mert ez a közmegegyezés róla. Ettől még nem lesz jobb vagy rosszabb illetve egy személy ízlését nem fogja megváltoztatni. Mit akarok ezzel mondani - egy zenei stílus értékét, vagy minőségét nem az határozza meg, hogy hányan hallgatják, mert akkor ugye jelen pillanatban a Despasito című, izé jelentené a zenei minőség lángoszlopát, hogy a kis grófót ne is említsem.

Egyszerűen neked tömény előítéleted van bizonyos zenei irányzatokkal szemben és jó szokás szerint ezt mindjárt ki is terjeszted, aki veled nem ért egyet és mást szeret az minimum gyanús.. Akár te meg ezen gondolkozz el. Amúgy szívesen elolvasom tőled az összeállítást, mely zenei stílusokat ajánlasz társkereső magányos nőknek, mellyel méltán tudják képviselni odaadásukat és normalitásukat, no meg a női principiumokat természetesen, hát nehogy má.

Végül, mond mi értelme lenne, ha a társkeresőn hazugságokat állítanák magamról és azt mondanám, hogy Leonard Cohent szeretem és ezzel félrevezetném a kedves férfi pajtásokat. Sok férfi szereti a metálzenét, és mint olyan pontosan tudja, hogy abban a közegben sincs több örült, hülye vagy homokos, mint lakosság más keresztmetszeteiben.

Mellesleg, érdekességképpen megemlítem neked, hogy a Gojira nem black metál együttes, progresszív death metál, illetve groove metál. Legutóbbi albumuk, melyről idéztem az együttes gerincét alkotó testvérpáros fő műve, melyet anyjuk halálának, a gyász feldolgozásának szenteltek, és egyébként mindenféle díjakat begyűjtöttek vele. A maguk zenei területén gyakorlatilag mainstreamnek számítanak, sold out koncerteket adnak. Nem hinném, hogy bármi problémát jelentenének a társadalomra. Kemény, hosszú évek munkájával kerültek oda ahol most vannak.

csevely 2017.07.23. 15:31:00

@zpetal: @Alibanya1: @Vastagmargó:
Abszolút igazad van. Az hogy ki mit szeret, az minősít is egyetemben.
És akkor lássuk a medvét:
Én úgy utálom a kisgrofó féle taknyot, hogy azt el nem lehet mondani.
És a világszép rogán cecilia férjestül helikopterrel mentek olyan, nagyon gazdag, a nemzet krémje esküvőjére, ahol a fő attrakció ez a futtatott cigány volt.
És akkor hova tegyem a mércét? Nyilatkozzam, hogy rogán házaspár a mai uralkodó krémmel egyetemben.. . . . mi is?? ( amúgy azok:D)
De pont úgy leszűrhetem azt is, hogy a fesztiválokon őrjöngő ( 80% külföldi) a Dévényi Tibi bácsi ótvar stílusára tud eksztázisba esni, akkor őket hogyan minősítsem? Vagy azok is drogos népek???? Tök mindegy mit hallgatnak, majd kialusszák, mert szegények azt sem tudják éppen mi történik velük??

Ez egy szép mondat tőled :
"(útburkolat-bontáshoz hasonló zenék, drogpropaganda rapzenék, white supremecist zenék, vagy a 14-15 évesek gondolatvilágára reflektáló ganxta-rap"
Tudod én rohadtul tisztelem, aki elmondja, hogy bizony ez az ízlésem, és soha a büdös életbe nem fogok elmenni veled semmi vonósnégyes hangversenyre.
Többször írtam már, nagy igazság : similis simile gaudet.
És én is átugrom az olyanokat, akik nem felelnek meg az én bármiféle elvárásaimnak. Mert ha összebútorozik valaki, akkor a másik minden, érted minden dolgát el kell fogadja. Oszt kiderül, hogy az egyik a Mozartot szereti, a másik ellenben a lagzi lajcsit.....márha hazudnak ( bármit ) eleinte egymásnak.
Amúgy a nők többször hazudnak a későbbi saját kárukra is.
És én pl. nagyon tisztelem banyát e miatt. Mint ahogy az összes eddigi posztból átjövő intelligencia, elvarázsoló humoros stílusa is megragad.
Viszont továbbra is egyetértünk abban, hogy mindenféle megnyilvánulás minősítés is egyben.-:)

dr bigbaby 2017.07.23. 15:40:38

@Alibanya1: @zpetal:

meddő ez a vita, sztem nyugodtan hagyjátok abba, a tudományoskodó felhang sem segít, attól, hogy tudjuk, az érintett korosztályból hányan járnak szórakozni, nem tudunk meg semmit az egyes zenei stílusok fogyasztásáról, társadalmi csoportonkénti jelenlétéről, ehhez speckó zeneszociológiai kutatásokat kellene böngészni, most én ebbe nem vetném bele magam, nem érdekel annyira a téma, de addig is, ráhangolódásként belinkelek ide 2 érdekes írást nektek:

hammerworld.hu/2016/08/08/metal-tudomany-miert-nem-halt-meg-ki-a-metal/

passzio.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3503

Alibanya1 2017.07.23. 15:59:51

@dr bigbaby: igen teljesen igaz, de ma ilyen semmittevős napom aztán ráértem rácsavarodni a témára. Érdekesek az ajánlott cikkek

cso zsi 2017.07.23. 22:09:34

@csevely: Alapból ki van zárva a "híres"...
Ha mégis, akkor a hölgy lesz középen, és kész.

cso zsi 2017.07.23. 22:14:23

@Mia and me: Tartós kapcsolatomban felmerült a "ki kéne próbálni", de annyiban maradt. Később egy hölgyismerős felkínálta, de nem éltem a lehetőséggel.
Azóta sem szempont az ágyban.

Comment.Elek 2017.07.24. 10:01:46

Huh... Zpetal hajlamos kendőzetlenül megmondani a véleményét (Alibanyát még nem láttam így kibukni) és ízlések és pofonok ugyancsak különböznek, de van igazság abban, hogy:

"És ha azt látnám társkeresőn, hogy egy középkorú nő ilyen zenét szeret, hát gyorsan átugranék az adatlapján. De szerintem a legtöbb korosztályos férfi is hozzám hasonlóan. (Mert a zenei ízlés bizony nemcsak hangulat, hanem SZEMÉLYISÉGfüggő is.)"

Ezek a zenék olyan szinten nélkülözik a harmóniát, hogy az ijesztő. Az egy dolog, ha valaki ilyen zenét IS meghallgat, de ha jobbára csak ilyent, az már nem ízlés, hanem személyiség kérdése.

Alibanya1 2017.07.24. 11:27:34

@Comment.Elek: Érzésem szerint soha nem hallgattál metál zenét, legalábbis a harmóniáról tett megjegyzésed erre utal, de kérlek mesélj akkor milyen személyiség az aki metál zenét hallgat? Ezt szívesen megkérdezem zpetáltól is. Mit tudunk róla így elmondani, hogy ne csak így sejtelmesen utalgassunk? kíváncsian várom :)

2017.07.24. 12:07:32

Ha már elemzés, akkor esetleg dobhatnátok egyet az industrial-t szeretőkről is, a grunge-osokról, meg a Prodigy-sekről. Marilyn Manson kedvelők lelki-profilját is megnézném.

A párom meg csehtamás-sal ijesztget - na az is megérne egy elemzést, hogy milyen az ha valaki 30akárhány évesen azt hallgatja amit már a szüleim se....

Mellesleg szerintem meg az opera nélkülöz minden harmóniát, szerintem azzal ölni is lehet. (ezt nem bemondom, hanem tapasztalat, egyszer majdnem nem éltem túl :D )

Comment.Elek 2017.07.24. 12:30:49

@Alibanya1: Ifjú koromban volt Metallica kazettám a metálos haverok jóvoltából, de elmúlt. Annak idején időnként a vadságot kerestem a zenében, nem a harmóniát. (Ugyanakkor a Tankcsapda most is tetszik.)

Céges utazások során néha muszáj volt a keményebb műfajt hallgatnom; ez kb akkora élmény volt, mint amikor múlt héten egy falfúró brigád a házon dolgozott, de itt megint ízlésbeli különbségről beszélünk.

A zene alapján nem tudok személyiségrajzot készíteni. Van jó néhány metálos barátom és mind különbözőek. (Na jó, egyikük sem kiegyensúlyozott.) Annyi biztos, hogy remekül lehet velük beszélgetni, viccelődni és bulizni, de valami annyira más, hogy együtt élni nem tudnék velük. Ha belegondolok, hogy a horvát tengerpartig vagy akár csak főzés közben metált hallgassak, vagy hogy elkísérjem egy koncertre... jaj. Márpedig ha valakit szeretsz, akkor meg akarod osztani a világodat és megismerni az övét.

Ha Zpetal-nak van igaza és a zenei ízléseddel csak kevés férfi azonosul, akkor erősen leszűkíted a szóba jöhető pasiállományt. Persze ha nem teszed, akkor esetleg lakodalmas zenét / Zámbó Jimmy-t / Kraftwerket kell hallgatnod a Costa del Sol-ig. :)

Alibanya1 2017.07.24. 13:34:14

@Comment.Elek: :)
szeretem a metált és sosem fogom feladni, de
a) sokkal több férfi szereti a metált mint nő, ergo ebből még nem volt problémám
b) a társkeresőn is már sok férfi csak azért keresett meg, mert azonos a zenei ízlésünk, szeretik a metált és már alapból volt miről beszélgetni
c) ha valaki komolyan keres, akkor nem biztos, hogy első csapásként a zenei műfaj lesz az a filter amin keresztül nézi a nőket
d) hallgatok más zenét is...
e) eddig a metált szerető férfiakról csak jó tapasztalatim voltak
f) ezek a netes társkereső emberek, igen jelentős része meg sem nézi az adatlapot, legfeljebb a fotót, meg az ilyen felületes kapcsolathoz ahogy képzelik teljesen irreleváns, hogy milyen zenét szeretsz.
Amúgy a férjemmel anno nem kifejezetten azonos zenét hallgattunk ő operákat nyomott, de nem ez okozott problémát a házasságunkban, sőt ez egyáltalán nem számított, azt mondhatom

2017.07.24. 15:09:02

@Comment.Elek: és ha én Treha Sektori-t hallgatok, akor milyen a jellemképem tessékmondani ?

www.youtube.com/watch?v=YLKUYD6eVYA

csevely 2017.07.24. 15:10:02

@cso zsi:
Semmi perverzió kérem? :-)
@Alibanya1: az hogy hallgatsz nem elég, az a lényeg, amit saját kedvtelésből hallgatsz.
Nekem is el kell viselnem rokon, barát ismerős...zenei dolgait.
A gyerekre fejhallgatót teszek:) Csak ő hallja.
De ha már, én szeretem az ilyen tudományos kísérleteket is :
www.youtube.com/watch?v=HV1-AjwDJwM&feature=youtu.be
Definiál hangokat és eljátsza a pí értékét 996 jegyig.

sirok0001 2017.07.25. 08:26:17

Hans Zimmer és társai, orgona, zongora, LP, instrumentális zene stb....Általában elküldenek a francba, ha zenét hallgatok. Különc vagyok úgy néz ki, megyek a sarokba bottal piszkálni a pókhálót. :)
Alibanya köszi a sztorit, megint jót mosolyogtam

Comment.Elek 2017.07.25. 11:34:18

@Kulics: Megneztem/meghallgattam.

Szerintem te egy dementor vagy. :)

Comment.Elek 2017.07.25. 11:48:59

@Alibanya1: "c) ha valaki komolyan keres, akkor nem biztos, hogy első csapásként a zenei műfaj lesz az a filter amin keresztül nézi a nőket"

Nekem szűrő lenne a kemény zene, a horror, ha tetoválás borítja vagy tele van piercing-gel. Ezen mind külsőségnek tűnnek, de a belsőről árulkodnak.

Ezek szerint van, akinek a zene csak aláfestés; nálunk ez is megalapozta a kapcsolatunkat.

dr bigbaby 2017.07.25. 14:46:20

Lazább téma: anno beszéltük, hogy kéne egy NPP, ha emlékeztek rá, s mert ez azóta sem készült el, megírtam én vendégposztban itt, ha bárkit érdekelne:
titkosvagyalmok.blog.hu/2017/07/25/a_nagy_puncinyalos_poszt

Forsale2016 2017.07.26. 16:37:26

Hasonló sztorim nekem is lett most Alibanya :D, pedig én nem is maszkaltam a virtuális világban, csak egy vonaton ültem...szimpi pasi, művelt, igazi könyvmoly...hát jót beszelgettunk, aztán emaileztunk, romkocsmaban filozofaltunk azéletről és nevettunk sokat....harmadik tali délutánján hívott, hogy van egy remek ötlete :), töltsük az estét egy swinger klubban, ilyenkor hétköznap az olyan "családias" és legfőképpen praktikus is, lehet sokat koktelozni, enni, rudon táncolni, jakuzzizni, "nezelodni", ha kifogytunk a dumcsibol, elvonulni szexelni, amikor csak kedvünk tartja, sőt!!!, ha nem jövünk be egymásnak, én simán és egyszerűen választhatok bárki mást is azon melegében :).
Hát igen, engem is "átjárt a felhőtlen boldogság a karma meg a holdvilág" :DDD

Alibanya1 2017.07.26. 20:24:10

@Forsale2016: ugye ugye, aztán csak vigyázzál, ,mert ha nem hozol elég kompromisszumot, netán rámész a metálra, hát isten kegyelmezzen neked...

2017.07.26. 20:42:02

@Comment.Elek: ha nem nézed, csak hallgatod .... úgy is hasonló a hatás :)

qqqqqqqqq (törölt) 2017.07.27. 10:05:14

@Forsale2016: Nehéz elképzelni, hogy annyi sok végigbeszélgetett órán SOHA nem került szóba kinek mi a vágya, célja a szerelemben szexben, ki hogy milyen formában képzeli el. Vagy annyira prűd volt a légkör, hogy egyikőtök se hozta fel ezt a témát és így a swinger sokkolóan hatott rád, mert te egy trubadúr lelkű romantikus költőt ismertél meg valójában ?

Forsale2016 2017.07.27. 14:18:53

@Kulics: ez most komoly? Rejtett szexuális vagyainkat már pár órán belül el KELL mondani...és meg kell hallgatni? Szerintem (nekem) ez már egy mélyebb szint...előtte "járjunk" már egy kicsit :).

qqqqqqqqq (törölt) 2017.07.27. 15:20:59

@Forsale2016: Járjunk? Oké, hétvégén ráérsz?

Forsale2016 2017.07.27. 16:49:05

@Kulics: persze :).
Egyébként lehet, hogy az ilyen meglepiket elkerülendő, egy szexchecklist-el kellene kezdeni MINDEN ismerkedést...csak akkor már mi benne az izgalom, hol a rejtelmesseg, a hódítás...és semmi titok brrrrr.

qqqqqqqqq (törölt) 2017.07.27. 18:41:43

@Forsale2016: nem lehet checklist, minden ember mást és mást hoz ki egymásból. van akivel unalmas, van akivel szenvedélyes.

2017.07.31. 13:24:29

Az análon vitatkozni sokkal izgalmasabb kommenteket szült volna, mint a zenei ízlésen.
Én mondtam, hogy 30 felett már mindegyik pasi elfajzott és perverz.

cso zsi 2017.08.01. 09:50:51

@Diorella Queen:
"Én mondtam, hogy 30 felett már mindegyik pasi elfajzott és perverz."

"nem kellett volna mindet kipróbálni"

2017.08.01. 11:48:12

@cso zsi: Vagy;
-Mindet ki kellett volna próbálni. :)

2017.08.01. 11:59:31

Nekem semmi bajom a rocknagyikkal és a lelkivilágukkal, ha nem a szomszédomban lakik egy ilyen. :)
Az köcsögség, ha leszólnak valakit azért mert nem műveli agyon magát az operákkal és irodalmi esetekkel, vagy ha más az ízlésvilága, mint egy bankvezérnek meg zépetnek. Nekem pl egyik sem jön, be, sem a rock,sem az opera, sem a vonós négyes, de még a cigányzene sem. Sőt, a zenét inkább csak nagyon halkan bírom, vagy ha edzéshez kell,akkor jó motiváló eszköz.
Amúgy ki nem állhatom a zenét, mert csak a sok undok emléket hozza felszínre, az önsajnálatot és minden rühes nyomasztó emberi érzelmet,amit pont nem akarok soha.

cso zsi 2017.08.06. 18:41:50

"Amúgy ki nem állhatom a zenét..."
Kb. rá is világítottál arra, hogy mi is a fő baj veled.
süti beállítások módosítása